swen Posted June 9, 2011 Share Posted June 9, 2011 (edited) Kao što sam napisao u najavi, datuma 08.06.2011. sam išao u Zagreb (vlakom naravno) i odlučio napraviti putopis. Znam da je skoro svaki railfan barem jednom prošao tom relacijom, ali vjerujem da će svima ovo biti zanimljivo, a naročito onima (ako takvi postoje na ovom forumu) koji se na toj relaciji još nisu vozili. Pa da krenem sa pisanjem... Unatoč prijetnji na kišu odlučio sam otići u Zagreb putničkim vlakom 4105. To mi je dobra prilika da u isto vrijeme zateknem 3 vlaka na kolodvoru Karlovac i da ih fotografiram. Moje putovanje počinje ovdije Na karti mi piše da sam ju kupio u 15:01, a baš u to vijeme je na peronu stao vlak ICN 520 koji je u dolasku i polasku kasnio 44 minute ( :ne zna: zašto). Nažalost, nisam ga uspio fotografirati jer dok sam kusur i kartu gurnuo u novčanik i izvadio fotoaparat iz torbe, vlak je otišao (čovječe, kako ponekad znaju biti brzi ). Par minuta kasnije šved 029 je došao na prvi kolosjek kao vlak 7761. Taj isti šved u 15:37 kreće u smijeru Ozlja kao vlak 4408. Za par minuta je vlak 4058 trebao doći u kolodvor i čekati križanje sa vlakom kojim ću ja otići do Zagreba, ali nije ga bilo. Moj vlak je došao prije Ulazim u zadnji vagon i priprem sve kako bi po putu mogao fotografirati. Nismo dugo čekali da vlak 4058 uđe u kolodvor. Vukla ga je ASEA bond (007), a ja sam ga uspio fotografirati kroz prozor vagona. Sada par fotki o vagonu u kojem sam se vozio. "osobna iskaznica" (slikana u Zagrebu po izlasku iz vlaka) hodnik kupe (da, kišobran je moj i ne, nije mi trebao ... ispalo je da sam ga bezveze nosio) Dok smo došli do Draganića ispraznile su mi se baterije. Sva sreća pa je na ulasku u kolodvor Draganići ulazni signal pokazivao crveno pa sam stigao nabrzinu zamijeniti baterije. kolodvor Draganići željezničko cestovni prelaz na ulasku u kolodvor pogled na 1. kolosijek a ovo je razlog zašto je ulazni signal pokazivao crveno (To be continued ...) Edited June 9, 2011 by swen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swen Posted June 9, 2011 Author Share Posted June 9, 2011 Krećemo iz Draganića. Sljedeće zausvavljanje je na stajalištu Lazina stajališni objekat stajalište je na željezničko cestovnom prelazu Putnici izlaze, novi ulaze i tako nastavljamo dalje i dolazimo do još jednom željezničko cestovnog prelaza a na njemu se nalazi stajališe Domagović Standardna procedura kao i na svakom stajalištu, a vlak nastavlja vožnju do Jastrebarskog. prije ulaska u kolodvor je zavoj (onu ASEU koja se vidi u dalji sam htio fotografirati, ali kako sam držao prst na okidaču da mi drži fokus, uspio sam stisnuti okidač da slika prije vremena pa nisam dobio uporabljivu fotku ASEE) po polasku iz kolodvora fotkam pogled na 1. kolosnijek i njegove betonske pravoge Sljedeće zaustavljanje je na stajalištu Desinec pogled na stajališni objekat i željezničko cestovni prelaz Izmjena putnika je gotova i vlak polazi dalje ... (To be continued ...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swen Posted June 9, 2011 Author Share Posted June 9, 2011 (edited) Sljedeće na redu je zaustavljanje u kolodvoru Zdenčina na ulasku u kolodvor skretnica je postavljena za skretanje ulijevo razlog skretanja je križanje sa ovim mađarom kolodvorska zgrada i natpis sa imenom kolodvora kolodvor Zdenčina se nalazi na željezničko cestovnom prelazu Nastavljamo dalje do stajališta Mavračići koje se nalazi na zavoju Nakon Mavračića slijedi kolodvor Horvati (kolodvorska zgradau Horvatima ima isti izgled kao kolodvorska zgrada u Kamanju) Sljedeći na redu je kolodvor Hrvatski Leskovac pogled na kolosijeke teretni vagoni ispred kolodvorske zgrade kolodvorska zgrada ona ljepša strana kolodvora (čitaj: prometnica ) se nekako uspijela sakriti od pogleda mog fotića I vlak kreće dalje ... (To be continued ...) Edited June 9, 2011 by swen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swen Posted June 9, 2011 Author Share Posted June 9, 2011 Nakon Hrvatskog Leskovca je stajalište Remetinec (imam mišljenje da, ako već želiš doći do Remetinca, nije poterbno kupovati kartu za vlak ... dovoljno je napraviti neku veliku glupost pa ćeš o državnom trošku biti dovezen ovamo ) (btw, welcome to Zagreb) Pogled na pješački i cestovni savski most Karting staza Ograničenje 30 km/h vrijedi odavde Cestovni promet u Zagrebu Početak delte na Trešnjevci "Dozvoljena vožnja sa jednim oduzimačem struje" I napokon stižemo na glavni zagrebački kolodvor (ona lokomotiva koja se vidi na 4. peronu 2. kolosijeku je lokomotiva 2044 012, a njezinu fotku ću uskoro staviti u svoju galeriju) To je sve od mene za ovaj putopis. Očekujem vaše dojmove. Pozdrav! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dinko-KA Posted June 9, 2011 Share Posted June 9, 2011 Lijepo, za prvi put je ispalo sasvim solidno. Hvala ti na trudu! Sada jedna mala ispravka: Onaj vlak kojega ste čekali u Karlovcu nije 4058 već 4056, a vlak 4058 ti je onaj mađar u Zdenčini. A ono što me najviše veseli je da sam dobio potencijalnog suputnika za moje buduće putopise.. P.S. Šaljem ti na PP par savjeta za ubuduće kad budeš radio putopise. Quote Stari Bl-ovci su zakon!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
swen Posted June 9, 2011 Author Share Posted June 9, 2011 hvala za savjete i na ovo ispravku za brojeve vlakova Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted June 9, 2011 Share Posted June 9, 2011 (edited) Lijepo. M među putopisce (mogao si odabrati i gore društvo - recimo, zaljubljenike u lijeve tramvajske skretnice ) Zanimljivo kako se prilikom svakog prolaza duž neke pruge uoči nešto novo. (Oh, bože, hoćemo li ikada vidjeti sve?) Edited June 9, 2011 by Pfaff Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
egérke Posted June 10, 2011 Share Posted June 10, 2011 Eh da, i ono nije karting staza, već autodrom za modele automobila. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted June 10, 2011 Share Posted June 10, 2011 (edited) Zgodan putopis. Nemam savjet, ali imam prijedlog: smanji malo potpis na fotografijama. Edited June 10, 2011 by Stanley Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
inflameswetrust Posted June 10, 2011 Share Posted June 10, 2011 Jako dobro, oduševljen! Ja sam jedan od onih koji se nikada nisu vozili na toj pruzi (a vjerujem i da dobar dio forumaša s područja Slavonije također nije). Zasad mi je ta udaljenost prevelika, a o opasnosti za budžet da i ne govorim. Ali bit će bit će Pozdrav! Quote Moje fotografije. Link to comment Share on other sites More sharing options...
swen Posted June 10, 2011 Author Share Posted June 10, 2011 Eh da, i ono nije karting staza, već autodrom za modele automobila. nisam znao da takvo nešto postoji u Hrvatkoj. to je još bolje od karting staze :cheer: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.