Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02.04.2023 in all areas

  1. Od Kamanja do Ozlja ima prugom 8 km. Ta dionica se vlakom prođe za 12 minuta. Ako se krene pješice, onda se to može proći za 2 sata. Ali ako se krene pješice i usput sačekuje vlakove, to može biti još puno dulje i puno ljepše. Upravo na takav način sam u srijedu prošao ovaj dio pruge uz Kupu, meni osobno jedan od najljepših dijelova pruge u Hrvatskoj. Ovako to izgleda na karti U Kamanje sam došao iz Karlovca vlakom 4404. Vlak je nastavio prema Bubnjarcima ... ... a ja sam zapamtio početnu poziciju ... ... i krenuo prema izlaznimm skretnicama u pravcu Karlovca. Pruga lagano ulazi u desni zavoj i počinje slijediti tok Kupe Ulazni signal Kamanja iz pravca Karlovca ŽCPR Predsignal. Ovdje se vidi i cesta koja dugačkim dijelom prolazi između pruge i Kupe Sačekuša broj 1 - vlak 4405 iz Bubnjaraca, tj. povratak onog kojim sam stigao u Kamanje. Taj će me se danas još nagledati na ovoj pruzi
    1 point
  2. Obzirom na novonastale okolnosti na pruzi između Karlovca i Kamanja, odlučio sam obnoviti fotke u ovom putopisu, tj. zamijenio sam sve linkove na fotke s Photobucketa s fotkama koje sam sad uploadao na zeljeznice.net server. Iako su fotke snimljene vrlo jednostavnim fotićem i nisu na nivou sadašnjih fotki, mislim da ipak ovdje trebaju ostati zabilježene kao svjedok jednog vremena. Jer, nikad se ne zna šta nam budućnost nosi ... kako na Photobucketu, tako i na našem HŽ-u. Iskustva koja imamo nažalost nisu dobra ni s jednima, niti s drugima.
    1 point
  3. Bravo! Odlična dionica za putopis, bogata sadržajima, a nažalost tako zapuštena, a svojevremeno su njom vozili kennedy i to lijepe primjerke vlakova!
    1 point
  4. Pred kolodvorom Ozalj Još jedan tunel ... naravno nakon iskustva s tunelom Zaluka, ovakve tunelčiće niti ne pomišljam zaobilaziti S druge strane: Ulazne skretnice kolodvora Ozalj Milestone Kolodvorski detalji Za pola sata stiže i 4407 kojim se vraćam u Karlovac. Naravno, i ovog Šveda sam već u više navrata fotkao na štreki Putnika nema ... jedino je kondukter udobno zavaljen u jednu od udobnih fotelja Karlovac i šved 035 odlazi prema depou a ja ostajem čekati putnički iz Moravica za Zagreb
    1 point
  5. Malo kasnije, s druge strane tunela dolazi vlak 4406 za Bubnjarce Nakon Tunela ispod starog grada se ponovno spajaju pruga, cesta i Kupa Tu je mjesto i za još jedan danas razrušeni bunker Još jedan osvrt na najljepši objekt u okolici S druge strane Kupe je Munjara Ozalj, hidrocentrala podignuta 1908. godine, koja je tada gradu Karlovcu donijela struju.
    1 point
  6. Tu sam sačekao i vlak 7766 za Metliku Tunel ispod starog grada Vlak 7767 iz Metlike za Karlovac
    1 point
  7. Još je manje romantičan bio susret sa cca 1,5 m dugačkim vijugavim živim stvorom narančasto-crvene boje i prošaranog raznoraznim šarama. Ne znam tko je to točno bio, ali zaobišao sam to mjesto u širokom luku i odustao od penjanja po kamenju napuštenog postrojenja. Nastavak prema Ozlju Povratak vlaka 7765 iz Metlike Stari grad Ozalj
    1 point
  8. Neposredno iza tunela je stajalište Zaluka Tu su se nekad izdavale karte Ovaj pas mi nije dao da previše njuškam po stajalištu, pa sam krenuo dalje Ostaci propale industrije ... nimalo romantično
    1 point
  9. Nastavak prema Ozlju ... Još jedan kilometar do stajališta Zaluka Ali kakav kilometar S ovim nisam računao dok sam planirao hodanje ovim dijelom pruge ... Pokušao sam ga zaobići, ali bilo je prestrmo i previše blatnjavo. Nije mi se dalo hodati natrag do ceste, a do sljedećeg vlaka je bilo još oko pola sata. Zaključak je bio logičan .... idem dalje najkraćim putem
    1 point
  10. Pogled u pravcu Ozlja ŽCPR na državnoj cesti. Od ovog mjesta se razdvajaju cesta i pruga Pogled na drugu stranu Mjesto pored ŽCPR-a mi je najljepše na tom dijelu Kupe. Pogledajte zašto ... Nastavak putopisa uskoro ....
    1 point
  11. A pored njega je i zgodno kupalište na Kupi U nastavku je pruga u interesantnom stanju ... truli pragovi i vijci koji nedostaju. Valjda to tako mora biti ...
    1 point
  12. Do sljedećeg vlaka imam sat i pol. Zgodna prilika za prošetati okolinom i odabrati sljedeću sačekušu. Nisam računao s tim da je prostora za stajanje uz prugu jako malo, tj s jedne strane su kupine i slično bodljikavo bilje, a s druge strane je strmi nasip prema cesti. Stoga je za sačekuše moguće koristiti samo povremena rijetka proširenja na nasipima. Propali nepoznati željeznički objekt Stiže međunarodni vlak broj 7762 za Metliku
    1 point
This leaderboard is set to Zagreb/GMT+02:00
×
×
  • Create New...