kiki273 Posted November 8, 2010 Posted November 8, 2010 Dakle, u nedjelju 07.11.2010. rekao bih već standardna ekipa "Štaciona" Kico101, LL, Jean i ja krenuli smo iz Rijeke u 7 ujutro u Zagreb popit pivicu, usput naravno poslikat puno, puno kolodvora, vlakova a bogami i panoramskih fotografija. Prema Delnicama nas je usporila magla tako da smo preskočili Kupjak i direktiva autoputem u Vrbovsko pa u Moravice dočekati IC 500 i snimiti odbačaj. Usamljena Asea U isčekivanju IC 500 Žuti stup je odvajao 25 i 3 KV; postavljene su konzole i kad se reelektrificira riječka pruga neće biti potrebe za ovakvom oznakom 04.01.2009. to je izgledalo ovako Čekajući IC 500 Dolazi Asea spuštenih pantografa ulazi pod 3 Kv Žuta je vuče do ulazne skretnice, zatim je gura na prazni kolosjek i odbacuje je nazad pod 25 Kv Jaen sve to uredno snima video kamerom Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.
kiki273 Posted November 8, 2010 Author Posted November 8, 2010 Sjedamo u auto pa nazad na autoput do Karlovca gdje su nas dočekali zlayo i marioooo. Javljamo se prometnom osoblju i idemo do remize vidjeti u kakvom su stanju Hugi, jedna vrata na prikolici su otvorena, zavirimo što je unutra Ovo je kočnica? Ćenifa je nažalost zaključana Putnički salon Udobne stolice Zlayo i marioooooo nas moraju napustiti zbog nekih obveza ali zato pada (još) jedna milenijska. Ovo je samo 4/6 milenijske. Photo by marioo Starom karlovačkom idemo prema Zagrebu. Prva postaja su Draganići. Zatim ide Lazina pa Domagović Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.
kiki273 Posted November 8, 2010 Author Posted November 8, 2010 Mađar na liniji Moravice - Zagreb I ode......... Rampa Dolazimo u Jastrebarsko ili po domaći v Jasku Ćenifa i to za curice, za dečke je u prometnom uredu. Doznali smo da neki od nas četvorice nisu dečki! Slijedi Desinec pa Zdenčina, kolovor s 4 kolosjeka usred kojeg je ŽCP. Gore-dolje, napred nazad i iz prvog pokušaja nalazimo stajalište Maravčići. Oko 2 km dalje su Horvati. Srećemo nagibalo, koje više nije gost u našem gradu. Nagibalo prolazi Ekipa ga snima s brda Dolazimo u Hrvatski leskovac u kojem radi jedna lijepa i zgodna plavuša! Kico i ja Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.
kiki273 Posted November 8, 2010 Author Posted November 8, 2010 U sklopu kolodvora nalazi se i radiona Naj poznatije mjesto u državi posljednjih mjeseci, nas nisu htjeli primiti (za sada) ŽCP i tertenjak Slijedi dogovor s Gaspom ali istovremeno dolazi portosov poziv u Končar jer su stigli s probne vožnje novim vlakom za ŽBiH. Nakon kratke šetnje Gl.kolodvorom.... .... sjedamo u gaspin auto i pravac Končar. Taman su krenuli kad smo mi stigli. Vidim li ja to poznata lica? Gaspa nas vodi na mjesto gdje radimo klasični sačekušu Pa to je Lovac na pruge, a unutra su portos i zagi Vlak ode u Končar Mi đir s Gaspom i na kraju u pivnicu gdje nam se kasnije pridružio drempa Nakon pivnice gaspa nas je ugostio i uz priču, klopu i cugu završili smo još jedan ekšn. Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.
Portos Posted November 9, 2010 Posted November 9, 2010 Uvijek mi je zadovoljstvo susresti se sa Riječkom ekipom, a još veće ići sa vama u ekšne. U Nedjelju se poklopilo da ste bili u Zagrebu, a vlak se baš vraćao sa probe iz Slavonije pa smo spojili korisno s ugodnim (EMV+piva). Drago mi je da smo se susreli, nadam se da vam se svidjela rezana piva i da ste naučili da postoji pivnica Medvedgrad u Samoborskoj cesti, ali i pivnica Medvedgrad u staroj zgradi Samoborčekovog kolodvora Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d.
kico101 Posted November 9, 2010 Posted November 9, 2010 Kao što je već Kiki spomenuo, standardni bob-četverac sa ponešto drugačijim bobom, odlučio je pronaći kariku koja nedostaje. Prevedeno: riješiti dionicu Karlovac-Zagreb, koju smo, dosada, uvijek nekako preskakali u prolasku prema daljim destinacijama. Plan je bio da se , usput, poslika i stajalište Kupjak, ali su nam niski oblaci ili gusta magla ( kako god ) omeli planove, pa smo bez, uobičajenog zaustavljanja na odmorištu Ravna Gora, nastavili prema čvoru Vrbovsko i dalje starom cestom prema Moravicama. Odmah po ulasku na područje kolodvora, zamijetih podužu kompoziciju putničkih vagona ( mislim 7 u kompoziciji ): Ne sjećam se kada sam zadnji puta na riječkoj pruzi vidio više od 5 putničkih vagona u kompoziciji ( najčešće 2 ili 3 ), a da ne spominjem zlatna vremena vlaka Učka kada se znalo nabrojati i 15,16 vagona. Niti ovo sivo nedjeljno jutro nije me omelo da snimam strane svijeta. Pogled prema Brod Moravicama: Prema Vrbovskom: Spoj svijetova, sve je teže uočljiv. Od silnog žutila, preostao je samo jedan stup: Kolodvor je bio poprilično pust. Zapravo, ako isključimo nas, par strojovođa i manevarskog osoblja, od putnika ni žive duše. Čak je i Kondor bio prazan ( doduše jedan kondor je počeo piti kavu, ali ga je IC izbacio iz kolotečine ): Dok smo čekali IC, vrijeme smo kratili na razne načine. Mene je recimo zaokupirala 008, koju već duže vrijeme ne vidjeh u Ri: En face: Da se žutke ne uvrijede, evo malo i 011 ( stvarno je zrela za remont limarije ): Namignula mi je: : Dok je 102 odmarala u šturcu na zapadnom dijelu, 011 je u pripremi za preuzimanje IC-a za Rijeku ( kasnije smo vidjeli da poprilično iskri pantograf, što je čak i prometnik prokomentirao s riječima "neće ona daleko" ). Da ne bi netko rekao da ne volim ASEA-e; 230: Ovdje počinje svijet od 25kV: Zamjenu ASEA-e i Žutke bolje je popratio preostali dio ekipe, pa ću ja dokumentirati samo ovo: Odbacivanje: Nakon obavljenog muvinga u Moravicama, nastavljamo, uz manje kašnjenje u odnosu na plan prema Karlovcu. Dan je i dalje tmuran, pa su takve i fotke. Quote
kico101 Posted November 9, 2010 Posted November 9, 2010 Karlovački kolodvor sa civilne strane ne odaje da se radi ipak, o prometnom kolodvoru. Naime, poprilično je zapušten: No nas ne zanima previše civilna strana. Vratimo se poslu: U Karlovcu nas dočekuju ZlayoZg i Marioo, te u tandemu krećemo prema remizi. Smogovci: Jenbach kodnog imena 323: Naš se cilj skriva ispod one nadstrešnice ( dobro, ne baš Šved, ali ni on nije za bacit ) Spuštam se u parter-pogled prema civilnom dijelu kolodvora: Približavamo se hangaru: Da vidimo čega sve unutra ima: Ali nije to ono što nas u ovom trenutku najviše interesira, već su to mali trolovi serije 7 221. 025 s prikolicom: 016: Ovako je to moglo nekada izgledati, dok su bilio u prometu ( naravno, ne u hangaru ): Linija na kojoj su, očito, završili karijeru: Karakteristike putničkog prostora: Pogled sa ulaza u hangar: Quote
kico101 Posted November 9, 2010 Posted November 9, 2010 Nastavljamo dalje od hangara. Nailazimo na Hugoe koji su očerupani do gole konstrukcije ( koja sama i nije tako loša da se ne bi dala srediti, ali utroba je skroz propala ). Sliedeći kadrovi ne trebaju komentar: Pogled prema tankiralištu: Ono što nas uvijek posebno zainteresira, je okretnica: Očito, ova već poduže nije u funkciji: Za fotke iz perspektive zadužena je naš leteći reporter: Istočno od okretnice nalaze se strojevi, meni, nepoznate namjene ( ispod ove mosne dizalice ): Poprilično su zarasli: Još jedan pogled na izlaz iz kolodvora u smjeru Zagreba: Quote
kico101 Posted November 9, 2010 Posted November 9, 2010 S obzirom da smo u stisci s vremenom, nastavljamo prema kolodvoru Draganići gdje se javljamo poprilično sumnjičavom prometniku ( zapisao je valjda sve moje podatke, osim broja cipela ), koji nam, nakon što sam mu pokazao službeni aušvajs ipak dozvoljava muvanje po kolodvoru ( na kojemu, zaista, i nije baš nečega odviše zanimljivog ).Draganić ili Draganići, nikad nisam bio sasvim siguran. Natpis kaže Draganići: Ovako izgleda dritura prema Zagrebu: A ovako prema Karlovcu: Zadnji kolosijek ima betonske pragove: Ostali imaju drvene. U galeriji, našu pažnju je zaokupio ovaj dio strujne opreme ( izgleda kao mali trafo ). Volio bih znati točnu namjenu? Naše slijedeće odredište je stajalište Lazina: Pravac Zagreb ( valjda ): Pravac Karlovac: Pa i nismo baš očekivali teretnjak u punom zamahu: Leteći reporter n2: Slijedi stajalište Domagović: Pravac Zagreb: Pravac Karlovac: Kao što se to i pristoji kada je riječka ekipa u ekšnu, u svakom stajalištu/kolodvoru nailazi ( ko fol slulajno ) poneki vlak. Ovaj puta je to Mađar: Ode: Pozdrav Domagoviću: A što nebi još jedan teretni: :grinko: Malo infrastrukure ( Kiki vrši nadzor ribljeg fonda u potoku ): Od kolodvora Jastrebarsko, moram reći, sam očekivao više. Kolodvorska zgrada: Pogled prema Zagrebu i neizbježni EASovi: Prema Karlovcu: Quote
kico101 Posted November 9, 2010 Posted November 9, 2010 Nastavljamo dalje. Stajalište Desinec: Smjer Karlovac: Smjer Zagreb: Ekipa u pripremi za fotografiranje: Nakon stajališta, normalno, slijedi kolodvor. I to, Zdenčina: Po čemu je neobičan? Po tome što posred kolodvora postoji ŽCP koji prelazi čak 4 kolosijeka: Prema Zagrebu: Prema Karlovcu: Stajalište Mavračići tražili smo najduže. Upoznali smo brojne šumske puteve i zaseoke u okolici, ali na kraju smo ipak pronašli taj kontejner: Prema Karlovcu: Stajalište je u velikom zavoju sa popriličnim bočnim nagibom kolosijeka: Nedaleko od Mavračića, nalazi se kolodvor Horvati. Kolodvorska zgrada je poprilično oku ugodna: Prema Karlovcu: Prema Zagrebu: Mješoviti drveno-betonski pragovi: Kao što nismo mislili, u Horvatima smo dočekali križanje klasike iz Zagreba: I nagibnog iz Splita: Sada smo već u samom Zagrebu, evo nas u kolodvoru Hrvatski Leskovac gdje nas je legitimirala mlada prometnica ( kolega Pfaff bi je sigurno ovjekovječio fotoaparatom, ali mi nismo tako hrabri :smiling devil: ). Naravno i ovdje smo ulovili putničkoga iz Moravica ( koji je kasnio 15 minuta ): Kolodvorska zgrada: Smjer Zagreb: Smjer Karlovac: Smjer nogometna utakmica Hrvatski Leskovac-Kvart xyz: A mi ne bismo bili mi da ne zavirimo u Remetinac: Ova tabela je jedini dio stajališne infrastrukture. ŽCP: Quote
kico101 Posted November 9, 2010 Posted November 9, 2010 I za kraj , bonus. S obzirom, da nam je uvijek drago vidjeti našeg Gaspu, a ni mi njemu nismo mrski , pronašli smo se na GK i vrlo brzo donesli plan akcije. S obzirom da je naš Portos dojavio jedan važan muving u Podsusedu, valjalo je čim prije stići tamo. I stigli smo, taman na vrijeme: Pozdrav Lovcu na pruge i Zagiju. Nakon službenog, nastavili smo u neslužbenom tonu u pivnici ( gdje smo pozdravili i Drempu koji nam je predstavio nove prsluke KLJŽ ), a zatim još neslužbenije kod Gaspe na izvrsnoj klopi: I na kraju, što reći. Zahvaljujem rriječkoj ( Kiki, Lleon, Jean ) i zagrebačkoj ( Gaspa, Portos, Drempa, ZlayoZG, Marioo, Lovac na pruge, Zagi ) ekipi na još jednom izvanrednom ekšnu. Uz želje za još ovakvih akcija, pozdrav svima od Kiće101. Quote
kico101 Posted November 9, 2010 Posted November 9, 2010 Drago mi je da smo se susreli, nadam se da vam se svidjela rezana piva i da ste naučili da postoji pivnica Medvedgrad u Samoborskoj cesti, ali i pivnica Medvedgrad u staroj zgradi Samoborčekovog kolodvora I meni je uvijek drago vidjeti zagrebačku ekipu, em s vama nikad nije dosadno, em se uvijek dobro pogostimo. Rezana birra mi je dobro legla, pa mislim ponoviti. Slijedeći ekšn vas očekujemo u Primorju. Poseban pozdrav Gaspi ( bez uvrede drugima-radi se o posebnom razlogu ) i isprike što smo ( zbog mojih obaveza ) morali tako brzo otići. Quote
Stanley Posted November 10, 2010 Posted November 10, 2010 Zadnja fotografija mi je najbolja Pa da. Dosta je više te pruge, dajmo nešto atraktivnije. Svaka čast riječkoj ekipi na lijepom putopisu (nešto mi govori da će toga biti još ). Quote Serija 05 je zakon!
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.