zagi988 Posted November 18, 2009 Author Share Posted November 18, 2009 To je H0?? Uffff,al bi mi dobrodošo za maketu.hehe Quote Moji željeznički filmići Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toma Posted November 18, 2009 Share Posted November 18, 2009 A za 661-255 mi je strašno žao što je ostala u Hrvatskoj.Iako su ex.JŽ,sad ŽS sve HŽP/HŽ lokomotive vratile ili trampile/što je,na primer, bio slučaj sa 661-120/ , 255 nikad nije vraćena u Srbiju.A uredno je bila plaćena modifikacija u Gredelju i sukcesija je izvršena... JZ/ZS su vratile HZ lokomotive??? Nije tocno! pozdrav toma Quote Three Blind Mice Link to comment Share on other sites More sharing options...
josip Posted November 18, 2009 Share Posted November 18, 2009 Zagi, Joža, bravo! Fala na friškim fotkama Kennedyja. Moram priznati da mi nije bilo lako gledati slike dviju legendi kako propadaju. Evo, iskreno i uistinu se nadam da će se naći neka imalo inteligentna duša sa barem sitnom natruhom railfanovskog razmišljanja na HŽ-ui prepoznati koliko je važno osposobiti ta dva Kennedyja i vratiti ih na posel. Ne neki udarnički, možda lagani turistički. Cijelo vrijeme se nadam da i ta dva posljednja ne budu otišla pod nož ili nekome drugome u vlasništvo, već da budu ipak ostali kao aktivan dio baštine željeznice ovog prostora. Pa da i odu drugom vlasniku, samo da ostanu žive i radne, već bi mi bilo draže. Ne mogu a ne iskoristiti priliku i još jednom staviti moj model Kennedyja 015: http://img85.imageshack.us/img85/1272/20612dr8.jpg http://img682.imageshack.us/img682/1433/kennedyzaupload.jpg Kod mene će uvijek imati posebno mjesto na maketi. I u srcu. Hvala danijele, 2061 stvarno posebna je lokomotiva, u HR ih ima koliko ja znam još 5-6 komada(011,015,255, 216 i 023 nezz dal ima još koja). 015 se najbolje drži od svih njih, koliko toliko je još očuvana, te lokomotive već spadaju u kulturnu baštinu, u Srbiji, Makedoniji i Sloveniji sastavni su dio voznog parka skoro 50 godina(i još će). A kod nas su karijeru već završile, HŽ može bit sram Quote Flickr account Link to comment Share on other sites More sharing options...
hadzibane Posted November 25, 2009 Share Posted November 25, 2009 A za 661-255 mi je strašno žao što je ostala u Hrvatskoj.Iako su ex.JŽ,sad ŽS sve HŽP/HŽ lokomotive vratile ili trampile/što je,na primer, bio slučaj sa 661-120/ , 255 nikad nije vraćena u Srbiju.A uredno je bila plaćena modifikacija u Gredelju i sukcesija je izvršena... JZ/ZS su vratile HZ lokomotive??? Nije tocno! pozdrav toma A šta je bilo sa onih pet 442 lokomotiva koje su ostale"zarobljene"u Beogradu???Momci iz VV Subotica su ih preterali u Hrvatsku iako je već poodavno počelo da "gori"Ovo je jedan dobar primer saradnje železničara,bez obzira na trenutne okolnosti.Doduše...dobar deo kola nije vraćen jer ih HŽ nije potraživao obzirom da su u derutnom stanju i samo bi za CIOS bilo posla,a i te serije kola se sve manje upotrebljavaju i ima ih sasvim dovoljno U Srbiji u BG ranžirnoj trune jedna od HŽP ex. 441 lokomotiva.Vinkovačka 661-036 je trampljena za 661-120/2061-101/. Možda ima još neka lokomotiva,mada sumnjam. Ovo nisam pisao da bi podgrevao tenzije i da se neko ne naljuti,ili nedaj Bože,pogrešno protumači kao neku političku priču,već su činjenice kojih se vrlo dobro sećam.No hard feelings! Zaooftopičarili smo malko...Te se izvinjavam zbog toga. Quote Druže Stari,skrenuo sam s' puta... Sad me jaše i Kurta i Murta....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toma Posted November 25, 2009 Share Posted November 25, 2009 A šta je bilo sa onih pet 442 lokomotiva koje su ostale"zarobljene"u Beogradu???Momci iz VV Subotica su ih preterali u Hrvatsku iako je već poodavno počelo da "gori"Ovo je jedan dobar primer saradnje železničara,bez obzira na trenutne okolnosti. Koliko ja znam, nakon pocetka pobune na istoku Hrvatske, i pocetka napada JNA, kad je stao promet, iduci je dan na razini direktora ZTP-a Zagreb i ZTO-a Beograd dogovoreno da se pruga otvori na jedan dan i da se vozila vrate u domicil. To je i napravljeno. U Srbiji u BG ranžirnoj trune jedna od HŽP ex. 441 lokomotiva.Vinkovačka 661-036 je trampljena za 661-120/2061-101/.Možda ima još neka lokomotiva,mada sumnjam. Popis je kako slijedi: U Hrvatskoj su ostale (ovo je prema sluzbenoj listi): 441 008, Gredelj 441 416, Koncar 441 515, Koncar 441 519, Koncar 461 140, Koncar 461 141, Koncar 645 033, Gredelj, popravak placen 661 120, Gredelj, popravak placen 661 255, Gredelj 664 060, Gredelj 712 136, Gredelj 712 202, Gredelj 712 203, Gredelj U Srbiji su ostale: 441 049, ukradena iz Mirkovaca 1994 664 006, MIN 664 036, Novi Sad 664 040, MIN Sve ZTO Beograd lokomotive koje su ostale u Hrvatskoj, postale su vlasnistvo agencije za sukcesiju. Ali, s obzirom da sukcesija nikada nije izvrsena kako treba (JAT, zgrade ambasada i slicno), niti lokomotive nisu vracene. pozdrav toma Quote Three Blind Mice Link to comment Share on other sites More sharing options...
zagi988 Posted December 1, 2009 Author Share Posted December 1, 2009 Evo da malo dodam slika,posto sam opet bio na RK: 2062 041 "čaka bolje dane" Kennedy 661-255 ih neće dočekati: GG (Glavni generator) u 661-255: Krov od 2062 041,sad napokon znam kak izgledaju iskrolovke,vidio sam ih s 10 cm daljine Žaluzine na 2062 041,sad znam kak i one izgledaju izbliza: Moj "vodič kroz RK" na krovu od 2062 041: Roots puhalo na 2062 041: Nešto od parnog grijanja u 661-255: Jadan stari Francek,upitan broj: Svijetlo na 2044-025,jedna jedina koja jos ima ta svijetla i tu zelenu boju: U nekoj od 2062,piše koja ulja i maziva idu za pojedine djelove: Ispitni ormar(?) u 2044-025(ak se sjećam dobro),sjajni dio te lokomotive: I elektro ormar s ispitnim: vMax u Turneru i Hrvatski grb,ona voli Hrvatsku: Quote Moji željeznički filmići Link to comment Share on other sites More sharing options...
SBB-CFF-FFS Posted January 21, 2015 Share Posted January 21, 2015 Koliko ja znam, nakon pocetka pobune na istoku Hrvatske, i pocetka napada JNA, kad je stao promet, iduci je dan na razini direktora ZTP-a Zagreb i ZTO-a Beograd dogovoreno da se pruga otvori na jedan dan i da se vozila vrate u domicil. To je i napravljeno. Popis je kako slijedi: U Hrvatskoj su ostale (ovo je prema sluzbenoj listi): 441 008, Gredelj 441 416, Koncar 441 515, Koncar 441 519, Koncar 461 140, Koncar 461 141, Koncar 645 033, Gredelj, popravak placen 661 120, Gredelj, popravak placen 661 255, Gredelj 664 060, Gredelj 712 136, Gredelj 712 202, Gredelj 712 203, Gredelj U Srbiji su ostale: 441 049, ukradena iz Mirkovaca 1994 664 006, MIN 664 036, Novi Sad 664 040, MIN Sve ZTO Beograd lokomotive koje su ostale u Hrvatskoj, postale su vlasnistvo agencije za sukcesiju. Ali, s obzirom da sukcesija nikada nije izvrsena kako treba (JAT, zgrade ambasada i slicno), niti lokomotive nisu vracene. pozdrav toma 13:4 wow koji fer omjer... Quote MI GRADIMO PRUGU - PRUGA GRADI NAS! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mato Vilac Posted January 21, 2015 Share Posted January 21, 2015 Digneš temu staru 6 godina da bi napisal takav glupi komentar.. Bravo majstore Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
josip Posted January 22, 2015 Share Posted January 22, 2015 Digneš temu staru 6 godina da bi napisal takav glupi komentar.. Bravo majstore Ima pravo... Ipak je ovo forum. Quote Flickr account Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marioo Posted January 22, 2015 Share Posted January 22, 2015 Nek je ovo forum ali Mato je potpuno u pravu...niti taj post ima smisla niti je važan za nešto...post djeluje provokatorski i to ono najgore politički. Quote Railpictures http://www.railpictures.net/showphotos.php?userid=46448 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SBB-CFF-FFS Posted January 22, 2015 Share Posted January 22, 2015 kakve su to totalitarne cenzure? Mato-u sam rekao da fino prošeta ako mu nešto nije jasno. Ja znam zašto sam krenuo čitat temu staru 5 godina i zašto sam napisao to šta sam napisao. Ne mora biti jasno svakom slučajnom prolazniku. I šta bi tu moralo biti važno? meni ima smisla. Tebi naravno nema jer razmišljaš na način suprotiv mom. Quote MI GRADIMO PRUGU - PRUGA GRADI NAS! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marioo Posted January 22, 2015 Share Posted January 22, 2015 Pa hajde onda reci da se i mi ostali smijemo. Quote Railpictures http://www.railpictures.net/showphotos.php?userid=46448 Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted January 22, 2015 Share Posted January 22, 2015 kakve su to totalitarne cenzure? Mato-u sam rekao da fino prošeta ako mu nešto nije jasno. Ja znam zašto sam krenuo čitat temu staru 5 godina i zašto sam napisao to šta sam napisao. Ne mora biti jasno svakom slučajnom prolazniku. I šta bi tu moralo biti važno? meni ima smisla. Tebi naravno nema jer razmišljaš na način suprotiv mom. O kakvim to cenzurama pišeš ? Radi se o normalnom ophođenju na forumu. Da u svojem postu nisi napisao sve ono što si pisao, on bi i dalje bio ovdje. I bolje bi bilo da si umjesto onog otresanja na Matu malo bolje obrazložio svoj post, jer je u pravilima forma lijepo definirano: 13. Prilikom rasprava držite se naslova teme i nemojte odgovarati na neku temu tek toliko da nešto napišete, već probajte odgovoriti kvalitetno i korisno. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.