Thommo Posted August 26, 2008 Posted August 26, 2008 Nije baš putopis, više kao kratka crtica o kolodvoru Škrljevo... Uglavnom, izašao sam po marendu, pa skoknuo do kolodvora, čisto da škicnem ima li čega zanimljivoga... Hmmm, ima! Manevra je "zarobljena" između dvije kompozicije! Video: Foto: Paaa, ovakav način manevriranja do sad nisam vidio! Zna li netko od HŽ-ovaca zašto je manevriranje vršeno ovako? Kompozicija(e) koje je manevra prevlačila sastojala se manje više od cisterni raznih želj. uprava. 1 Quote Društvo prijatelja željeznice Štacion - Rijeka • http://www.stacion.hr/
Thommo Posted August 26, 2008 Author Posted August 26, 2008 E, onda se ova zgodna kompozicija s manevrom u sredini morala maknuti. Jer, stigla je veća "zvjerka" - 1061 017. A zakon škrljevske savane se zna - mali se miču s puta velikima! Sedamnaesticu su prikopčali za prazne Eanosse/Ease, vjerojatno ih je kasnije odvukla u Bakar. A meni je pauza završila. Si ju, Škrljevo! Quote Društvo prijatelja željeznice Štacion - Rijeka • http://www.stacion.hr/
up4014 Posted October 18, 2021 Posted October 18, 2021 Jučer prestala bura, plavo nebo, danas prijepodne stalno neki oblaci prozirni sunce se vidi no ne grije. Oko 15 sati divota od dana, a u 16 sati barba je u moru! Brrrrrrrr! Nije ni 17 stupnjeva. Buretina me dva tjedna držala doma. Ukratko nakon što smo obišli markete u našoj gospodarskoj zoni, u povratku kući evo nas u Škrljevu. Uz južni zabat kolodvorske zgrade je asfaltirana staza nekoliko koraka i kraći razgovor s jednim od bivših direktora također penzić i evo me metar od prvog kolosijeka, pogled na desno i brzo brzo otključaj mobitel dolazi..... sada je 17 sati i 30 i neku minutu, još malo i slijedi zalazak i sumrak Vectron 193-751 ulazi na treći kolosijek na čelu kontejnerskog vlaka iz Brajdice i lokomotiva prolaza ispred kolodvorske zgrade - u pozadini na sedmom kolosijeku HŽ Cargo lokomotiva 2041-106 i zaustavlja se pred izlaznim signalom u pravcu kolodvora Meja čim je vlak iz Brajdice zaustavljen, signal na drugom kolosijeku u pravcu Rijeke/Bakra postavljen u znak, koji omogučava izlaz iz kolodvora ograničenom brzinom te se vrlo brzo u daljini nazire plava ASEA HŽ Carga, koja se približava tim kolosijekom prometnik je izašao iz kancelarije i ispratio HŽ Cargo 1141-027, koja se "strojno" vraća iz kol. Lokve. Istodobno kontejneri na čelu sa Vectronom polaze prema Meji što se vidi na svjetlima "ponavljača" crvena svijetla odlaze u daljinu....... dana 18. listopada 2021. Škrljevo 3 1 Quote
up4014 Posted December 1, 2021 Posted December 1, 2021 Škrljevo jučer 30. studenog par minuta poslije 16,15 sati. Ovaj se post može zvati 1 minuta u Škrljevu, Lijevo ponavljač pokazuje slobodno Dok sam smušen snimio Izlaznu stranu prema Meji, mali crveni dizel HŽ Cargo je već sa cisternama za Šoiće na kraju četvrtog kolosijeka. Evo iz Sušak Pečina ulazi punom brzinom (75 km/h) ulazi crveni Taurus Oblik i boju ne možeš fulat ni na 5 kilometara Rail Cargo Hungaria OEBB odeeee.....! Po vagonima "praznina" pšenice iz silosa u Rijeci se vraća u Mađarsku po novu pošiljku pšenice OEBB-ov Taurus je već pred ulazom u tunel Baudine Kvaliteta fotografija nije baš neka, jer sam doslovce istrčao iz auta. Uvijek je najljepše kad naletiš na bar malo "akcije". 3 1 Quote
up4014 Posted December 10, 2021 Posted December 10, 2021 (edited) Danas opet povratak iz dućana, supruga razgovara sa mnom kako nam sin odlazi na Antarktik u ponedeljak i kako ga treba odvesti na Pleso . Sa visoravni gledam u sumrak na Hreljin i pri samom vrhu dva tri svijetla Plase. Lijevo od "Milje" miče se neka mala svijetleća glista. Idemo u Škrljevo ovo nešto nije redovno, možda bude nešto interesantno. evo me na drugom peronu, slikam izlazni signal na trećem kolosijeku iza leđa čujem kako se otvaraju vrata prometnog ureda. Pitam misleći lako je to vlak 4604 "Kasni?" "Ne previše taj Agencijski. Sad snimam prema Meji. a vlak dolazi nesmanjenom brzinom. "Koji je broj?" pitam. "17 tisuća" odgovara on, a vlak mi prolazi ispred nosa (...) u odnosu na seriju 1061 "Končarica"je puno puno tiša kad ventilatori nisu ukljućeni - vlak je samo tiho prošao (...) za par sekundi nestao je u lijevom zavoju prema S. Pećinama Pozdravio sam se sa prometnicima i zaželio im "Sretan Božić" u 16. 38 bio sam u auto i za deset minuta u fotelji pogledam vlak broj 17000 sastav 4 A klimatizirana. Bogme to već dugo nisam vidio na ovoj teretnoj prugi. Edited December 12, 2021 by STIB Maknute slike koje nisu za objavu 2 1 Quote
EuroCity Posted December 11, 2021 Posted December 11, 2021 12 sati, up4014 said: ... i pogledam vlak broj 17000 sastav 4 A klimatizirana... Baš kao nekad pravi poslovni vlak: Rijeka, Rivijera, Kvarner... ! 😉 Nedostajao je samo neki WR ili AR vagon (restoran/buffet) za potpuni dojam zlatnog doba željeznice na našim prostorima. Hvala ti za ovaj podsjetnik. 😍🥰😇 Ivan 3 1 Quote Baš kao i Tesla; Ne žalim što su drugi pokrali moje ideje. Žalim što nemaju svoje.
zvonimir Posted December 11, 2021 Posted December 11, 2021 12 hours ago, up4014 said: Danas opet povratak iz dućana, supruga razgovara sa mnom kako nam sin odlazi na Antarktik u ponedeljak i kako ga treba odvesti na Pleso . Isprike na OT pitanju, no stvano na Antarktik? Znanstveno? Pustolovno? Turizmom? Poslom? Sve zajedno ili ništa od navedenog? 😀 Quote Obilasci i fotografije (zvon & mir)
up4014 Posted December 12, 2021 Posted December 12, 2021 Ovo već pišem treći put. Kriva je "buretina" i mačak. Motorni brod za polarna krstarenja M/s Ultramarine izgrađen u prvoj polovici ove godine u Brodosplitu Split u cjelosti isplaćen i predan naručitelju. Početkom listopada iz Trsta otplovio za Južnu Ameriku. Sin se iskrcao s njega u Gibraltaru i vratio u Hrvatsku. Sutra leti iz Zagreba za Ushuaiu (Magelanov tjesnac) od kuda će nakon karantene od 7 dana brod krenuti na svoje prvo putovanje sa putnicima (150 osoba, klijentela specifična ne oblokava se nego pohađa predavanja i slično). 2 fotografije M/s Ultramarine u različitim fazama dovršenosti u brodogradilištu u Splitu M/s Ultramarine u brodogradilištu u Trstu iz kojega je krenuo na plovidbu za Južnu Ameriku Sve ostale fotografije broda u ledenim morskim prostranstvima su Photoshop, jer brod još nije plovio tim rutama te će mu ovo krstarenje oko Božića biti "djevičansko krstarenje" Brod isplovljava pod zapovjedništvom jednog Hrvata jedinog zapovjednika koliko mi je poznato brodova za polarno krstarenje u svijetu i jednog od malobrojnih zapovjednika brodova za krstarenje u floti brodova za krstarenje uopće. Inače to je vrlo uska grupa ljudi obzirom na stalno krstarenje u vodama oko Rta Horn najopasnijim vodama za plovidbu obzirom na stanje mora u svako doba godine te vrlo vrlo rijetki brodovi tim vodama i uopće plove. Obzirom na sadržaj posta, mislim kako ste shvatili o kojem se zapovjedniku radi, koji ima čast zapovjedati najmodernijim i naj novijim brodom u toj klasi brodova u svijetu, na njegovoj "Maiden" plovidbi. Sve je to jako lijepo i čovijek je ponosan, ali i stalno u brigi do sretnog slijetanja zrakoplova i telefonskog poziva "stigao sam, kako ste?". No sve je je to život i ostajem oprezni optimist. LP i hvala na interesu! 4 2 Quote
Martin Posted December 12, 2021 Posted December 12, 2021 Cestitke gospodinu zapovjedniku, i, takodjer, autoru teksta. I, mirno more! 1 Quote
STIB Posted December 24, 2021 Posted December 24, 2021 Jedan post o M/S Ultramarine u ovoj temi je dovoljan. Ostalo je izvan teme pa je maknuto. Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba
Martin Posted December 24, 2021 Posted December 24, 2021 Hu, huh......predlazem da se onda za to stvori posebna tema. Iako je sadrzaj, s aspekta teme zeljeznica, debelo OT, mislim da bi informacije koje bi dosle, i vjerojatno fotografije iz objektiva zapovjednika takvog plovila na takvom putovanju, bile jako zanimljive. Barem meni..... Svakako antologijska prigoda koju ne bih zelio propustiti. Iako me prvenstveno zanima zeljeznica, ovakva prica, iako skroz OT, mi je neusporedivo atraktivnija od, npr. prigodnih zeljeznickih tema o grafitima, reklamama, starim autima, Rimcevim dostignucima i sl....... 1 Quote
seabral Posted December 24, 2021 Posted December 24, 2021 42 minutes ago, Martin said: Hu, huh......predlazem da se onda za to stvori posebna tema. Naravno, može se to napraviti. Imamo i pripadajući podforum za takve teme: https://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/forum/75-pomorski-i-riječni-promet/ 1 Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin
up4014 Posted December 27, 2021 Posted December 27, 2021 (edited) On 10. 12. 2021. at 22:16, up4014 said: "17 tisuća" odgovara on, a vlak mi prolazi ispred nosa (...) u 16. 38 bio sam u auto i za deset minuta u fotelji pogledam vlak broj 17000 sastav 4 A klimatizirana. Bogme to već dugo nisam vidio na ovoj teretnoj prugi. Vlak broj 17000 prometvao je 10. prosinca na relaciji Zagreb Glavni kolodvor-Rijeka i stigao u Riječki kolodvor oko 16.30 sati. Po dolasku vozna lokomotiva je otišla na drugi kraj garniture, skopčala se i nakon završene probe kočnica u istom sastavu vlak je pod brojem 17001 krenuo natrag prema Zagrebu. Ljudi su platili vlak i odvezli se malo do Rijeke i natrag i to je sve što se treba znati, a i nikakovog drugog podatka osim voznog reda vlakova nema. Edited December 27, 2021 by STIB skraćen citat 1 Quote
up4014 Posted December 27, 2021 Posted December 27, 2021 Prvi kalendarski dan zime 2021./2022. opet poslije marketa na povratku doma oko podne, bježim sa zaobilaznice "za svaki slućaj" idemo vidjet ima li što novo u Škrljevu. i evo me na peronu uz drugi kolosijek pogled na Riječku i Bakarsku prugu sve prazno osim ovog "ljepotana" sa novim motorom, koji spava na sedmom kolosijeku uz jeno 2-3 RC Austria vagona vratim se na prvi i ovo me čudo s visoka gleda iz pravca izlazne lire prema tunelu Baudine i dalje prema kol. Meja opet natrag do šestog kolosijeka kako bi mi cijeli stao u okvir sad moževo i pročitati čemu ova stvar služi i komu pripada, pa taj bi i vlak mogao u Bakar spustiti Sve je mirno i tiho; svejedno počekat ću još malo. 3 1 Quote
up4014 Posted December 27, 2021 Posted December 27, 2021 Nije ni minuta prošla i kad sa južinom "dolazi" zvuk vlaka u vožnji. Samo ne znam je li iz Bakra ili Rijeke..... stiže Vectron sa kontejnerima iz Brajdice kad se dužina vlaka usporedi sa cisternama iz Šoića i Eas-ovima iz Bakra, kontejnerski vlakovi iste bruto težine su znatno duži Isprativši vlak, koji sam ovaj put snimio sa protivne strane, krenuo sam konačno doma no na "veliku radost" supruge stotinjak metara niže prema izlazu..... evo jednog malog povremenog gosta na izvlačnjaku ili bolje rečeno štitnom kolosijeku pa smo i to morali snimiti dok sam sve to obavio Vectron je već prošao tunel Baudine nasip kod Bovana i penje se prema "Milji" i Meji. Ovime je završeno "predbožićno lutanje" 3 1 Quote
up4014 Posted January 7, 2022 Posted January 7, 2022 Škrljevo 7. siječnja nešto poslije 12 sati na trećem kolosijeku Transagentov "Bospor sprinter" čeka na izlaz za Brajdicu sa kontejnerima strojna 1141-010 dolazi petim kolosijekom iz Meje i zaustavlja se toćno ispred mene dok sam se okretao i spremao za povlačenje evo vlak 4605 Rijeka-Ogulin ulazi na drugi kolosijek na čelu vlaka je HŽPP lokomotiva 1141-384 2 1 Quote
up4014 Posted January 8, 2022 Posted January 8, 2022 Nakon križanja sa vlakom 4605 "Bospor sprinter" Transagenta nastavlja sa kontejnerima prema Sušak Pećinama. U zadnji čas sam pobjegao natrag. U pustom kolodvoru na ledenoj buri ostale su samo dvije cisterne "mala manevra" i HŽ Cargo lokomotiva 1141-010 4 1 Quote
up4014 Posted February 6, 2022 Posted February 6, 2022 Škrljevo 4. veljače 2022. godine Bombardier TRAXX lokomotiva 187-310-8 Datum ispruke, dužina preko odbojnika i razmak svornjaka Priključak na vanjski izvor struje 230V/50-60Hz Pokazivač stanja kočnica(otkočeno/zakočeno) Pokazivač stanja goriva u spremniku Čep cijevi pjeskare i cijevi dovoda goriva Tip i vrste zračnih, elektropneumatskih elektrodinamičkih kočnica Vlastita i kočena težina lokomotive u različitom režimu rada kočnice i sila elektrodinamičke kočnice u kN i broj postolja. Od desno na lijevo:1.) industrijski kolosijek na izlazu skreće lijevo, a zatim desno i odmah prelazi nadvožnjakom preko lokalne prometnice. 2.) kolosijek glavne pruge nastavlja u padu prema postaji Sušak Pečine. 3.) kolosijek paralelne pruge prema postajama Šoići i Bakar. 4. izvlačnjak nekad davno(prije pola stoljeća) štitni kolosijek. Skretničko područje strane "B" kolodvora škrljevo Na kraju prije ponovnog preskakanja svih tračnica Ništa više interesantnoga toga petka nije bilo i odločio sam se na povratak . 5 1 Quote
up4014 Posted March 30, 2022 Posted March 30, 2022 Škrljevo 30. ožujka 2022. godine oko 13 sati vlak 4001 u kolodvoru. Čeka zamjenske autobuse iz Rijeke. Zatvor pruge traje do 14,30 sati Beet broj 50782107016-0 na kraju garniture ostatak vlaka sa lokomotivom HŽPP 1141 na čelu vlak 4001 "vidi" Rijeku samo u nedelju vagon 50782107008-7 iznutra pogled na voznu lokomotivu kroz čeona vrata unutrašnjost vagona 61781000004-3 Svi vagoni malo čudni, nema klasičnih kvaka samo "gumbi" zbilja sam "dinosaur". Bježim pred kišom od Opatije, brzo doma samo još dve tri fotografije. Quote
up4014 Posted March 31, 2022 Posted March 31, 2022 Nakon što je prestao pljusak, koji me potjerao u unutrašnjost vlaka ostalo mi je fotografirati još par fotografija. Kratki predah od dugo očekivane kiše iskoristio sam za ovu fotografiju vlaka 4001 i lokomotive HŽPP 1141-306 Slijedeći me pljusak natjerao natrag i na ovu fotografiju iz nepovoljnog kuta HŽPP 1141-306. Malo ju je "uljepšala avangarada" likovne umjetnosti koja je sada in. 1 Quote
up4014 Posted March 31, 2022 Posted March 31, 2022 Škrljevo 31.03.2022. godine vlak 4605 HŽPP 1141-390, Bc 51785900006-2, Be 50782107022-8 čekaju autobuse iz Rijeke kiša i dalje pada...... 1 Quote
up4014 Posted June 1, 2022 Posted June 1, 2022 Svibanj mjesec jučer je završio usputnim fotografijama, od kojih su prve dvije brzinske, a za treću sam išao na drugu istočnu stranu preko svih "englezera" te na kraju opet fotografirao sa industrijskog kolosijeka za Kukuljanovo na zapadnoj strani kolodvora, jer mi je tako povoljniji kut i lokomotiva je lijepo cijela u kadru. HŽ Cargo 1141-221 na drugom kolosijeku Nakon snimke "Hrvatice" uputih se do garažirane ES 64U2-o73, D 183-573-6 Dispolok na Riječkoj izlaznoj strani. Lokomotiva je na slijepom kolosijeku između ulaznih signala pruge iz Šoića i pruge iz Sušak Pećina te ulaznih skretnica obje pruge u kolodvoru. Ovaj kolosijek nije izvorni štitni kolosijek, jer po njemu sada počinje pruga za Bakar, a sadašnji je položen lijevo od pruge za Bakar, gledajući Riječku/Bakarsku stranu kolodvora HŽ Cargo 2041-106 na sedmom kolosijeku U daljini se već ćuo vlak iz Meje, no Master je postao neurozan, a poslušni se otac nije htio upuštati u raspravu, jer je njegova ideja bila na povratku zaustaviti se u Škrljevu. I evo nas u "klimatskom" ljetu. 1 1 Quote
up4014 Posted August 9, 2022 Posted August 9, 2022 Utorak 9. kolovoza 11:38 sati RegioJet vlak broj 1702 izlazi iz tunela Baudine i prolazi kolodvorom Škrljevo. Kasni 90-ak minuta. HŽPP 1141-384. 1 1 Quote
up4014 Posted November 9, 2022 Posted November 9, 2022 Škrljevo 9. studenog 2022. nekoliko minuta poslije 11:30 sati. Skoro u minutu 3 mjeseca kasnije evo opet u ovoj temi. Glavna i solo uloga HŽ Cargo 1041-101. Rafinerija u Urinju privremeno ne radi no cisterne za i iz Šoića i dalje nastavljaju prometovati. Niski oblaci se spuštaju, još malo i sakrit će pogled na kolodvor Meju. Jesen je konačno stigla! 1 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.