Jump to content

moj dan na poslu IIIdio... puno slika....


ErrAseR

Recommended Posts

ja sad moram spustiti onaj prvi vagon natovaren nekakvim konstrukcijama dolje na carinski kolosijek... taj vagon se nesmije sam spuštati da se nebi pomaknuo teret...

img1463b.jpg

 

ovak to izgleda sa treće strane...

img1465.jpg

 

glavni alat za kontrolu otpuštenih kvačila sada služi kao oslonac da se ovaj interfon ne prehiti...

img1470.jpg

 

kita i dalje pada...

img1471.jpg

 

.

.

.

.

 

 

napokon, stigao je...

img1559.jpg

 

ide langsam ali zato ziher...

img1560.jpg

 

eto, ovo je drugi rukovaoc na tzv "papuči" on koordinira sa ljudima koje vagone treba dodatno kočiti da ne lupe u stajače vagone...

trenutna okupacija sa nekakvom slamčicom kojom šara po vagonu...

img1561p.jpg

 

sad on objašnjava manevristi da mora papagaja zakačiti za vagone da ih može povući...

img1563.jpg

 

sad tom slamčicom šara po papagaju...

img1566m.jpg

 

pa još šara.. ko malo dijete je...

img1567.jpg

 

mislio sam da je ta slamčica bezazlena... vidi ga što napravi na mojoj 024... :mrgreen:

img1568.jpg

 

sad tek vidim da zbog nestašice plina toplana loži na drva i ugljen...

img1572r.jpg

 

a nad hotelom dora, kao i nad cijelim želj.ugost. nadvili se crni oblaci... ili je akumulirani dim iz toplane ?

img1575.jpg

 

ovdje je zimus bila poveća hrpa drva... kaj su ih doma odnjeli ili im HEP mazne po noći...

img1578.jpg

 

nakon carine, evo opet onog specijalnog tereta... sad ide u brk kolosijek i ćekat će trenutak dok se nebude otpremio vlakom za nekamo...

img1579a.jpg

 

i moja 024, također iz depoa bjelovar i kloštar počela otkazivati poslušnost... pritisak juhe nije niti minimalnih 0,8 bar-a

img1580.jpg

 

di su ovi neboderi ??

img1581.jpg

 

evo još jednog manekena... fotić mi izoštri trakice na vagonu :mrgreen:

onaj u pozadini, menađer, nebi nikad rekli da vozi merđu...

img1587.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 111
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

daj daj.. stisni, puf pant....

img1588.jpg

 

jel budeš više otkopčo te vagone...

img1592.jpg

 

uspio je... uspio...

img1593o.jpg

 

dok sam spremao onaj specijalni teret u brk, naletim na brojač osovina...

eto, ova kutijica na osnovu magnetske indukcije broji osovine vozila i određuje na osnovu zbrajanja i oduzimanja dali je dio pruge slobodan...

dakle na jednom drugom mjestu stoji isto takva naprava i mjeri ako je na ulazu bilo 34 osovine na izlazu ih mora biti 34, ako ima odstupanje obavještava prometnika da je nastupio nekakav kvar i da pruga nije slobodna (ne obavještava ta kutija, već cijeli elektronički sklop na koji je negdje spojena)

img1595.jpg

 

sad se vraćam dalje raditi...

img1596.jpg

 

NK - RK :mrgreen:

img1597.jpg

 

a nisam smio propustiti priliku... menađer se primio motke... a di je onaj koji to radi jednom rukom?

sigurno se negdje izležava, uhvatio ga grč u đonu... :mrgreen:

img1598t.jpg

 

uvijek pjeva : "ja sam mali mate, toliko da znate, merđu vozim ja... " :mrgreen:

img1599.jpg

 

a evo i onog redara od prije... gleda jel ostalo kaj od gableca...

img1600s.jpg

 

rrrrajngla je prazna... mijauu.....

img1603m.jpg

 

šef je došel opet u kontrolu...

img1605l.jpg

 

kolosječne bremze

img1607.jpg

 

oglas... mlad lijep zgodan, vozi fiat kupe, zainteresirane nek se jave na mobitel 098 nos ti posran... :jup

img1608.jpg

 

a u kolskoj radioni imaju traktor za manevriranje...

img1612l.jpg

 

jedan dizel 2062-029 ide u praonu lokomotiva...

img1609n.jpg

 

ja mislio da će ga oprati ....

img1613.jpg

 

ma vraga... 1141-305 izlazi sa kupanja

img1615.jpg

 

kaže uputstvo da:

img1628.jpg

 

kak da šentiram kad imam samo slabljenje polja ?

img1620z.jpg

 

drotovi su u blizini... pokušavaju naći mjesto za naplatu kazni, naime po RK je zabranjen promet osim za vozila HŽ-a i vozila sa dozvolom...

img1630r.jpg

 

dolje na 2 grupi kolosijeka (21-28kol) mala đungla

img1634l.jpg

 

kaubojac...

img1635.jpg

 

redar je nekaj vlovil... rep mu je gore...

 

img1637.jpg

 

za kraj specijalni teret iz profila... čemu bi to moglo služiti ?

img1644.jpg

Link to comment
Share on other sites

di su ovi neboderi ??

 

Travno.

OT:

Jesi vidio onu novo-staru čuvarsku kućicu koju su sada stavili kod onog bika kod uprave RK-a?

Link to comment
Share on other sites

Ma bravo, svaka čast!!

 

Vidim da si u zadnje vrijeme počel prikazivati nam i radnike, zgodno to zgleda moram priznat..

 

A kak manekeni na to reagiraju??

Link to comment
Share on other sites

Đurani 024 i kanarinac su poslužili, ali sada kako su se zdošli više nisu interesantni pa sada ova ljepotica radi za NAS!!! 8)8):twisted::twisted::twisted:

Hz2041-010.jpg

Link to comment
Share on other sites

kad prije je dole došel, pa bil je na M-3 u srijedu...

8) Jučer je došla jer se je na 032 skurio generator. Makina ide solidno, ali toliko šlamperaja i propusta ima da to nije normalno, ali neću sad o tome! 8)

Link to comment
Share on other sites

kad prije je dole došel, pa bil je na M-3 u srijedu...

:roll: Jučer je došla jer se je na 032 skurio generator. Makina ide solidno, ali toliko šlamperaja i propusta ima da to nije normalno, ali neću sad o tome! :roll:

 

skurio se generator... svašta... jel ima nekaj u tom bjelovaru a da ne skurite...

Link to comment
Share on other sites

kad prije je dole došel, pa bil je na M-3 u srijedu...

8) Jučer je došla jer se je na 032 skurio generator. Makina ide solidno, ali toliko šlamperaja i propusta ima da to nije normalno, ali neću sad o tome! 8)

 

skurio se generator... svašta... jel ima nekaj u tom bjelovaru a da ne skurite...

Ili je još bolje pitanje, da li taj gredelj može nešto napraviti kako spada!!! Pa loksa je izašla u 12.mjesecu sa popravka i stvarno je dugo i vozila!!! :roll::roll:

Link to comment
Share on other sites

a jooj.. niko mi ne reće da mi nekaj fali... bio sam predvidio prazno mjesto za startanje papagaja jer nije htio upaliti i ubaciti ovaj animirani gif...

 

dakle pterodaktilusa je ufatila ptičja gripa, i to zato jer eto majstor ga je ugasio da stedi gorivo i onda ga je jedva upalio... tj palio ga je ukupno pola sata, pa ti štedi gorivo...

na ovoj animaciji nije uspio startati, upalio je kasnije dok sam ja preuzeo njegov posao...

anigifo.gif

Link to comment
Share on other sites

Ili je još bolje pitanje, da li taj gredelj može nešto napraviti kako spada!!! Pa loksa je izašla u 12.mjesecu sa popravka i stvarno je dugo i vozila!!! :roll::wink:

 

nestručno rukovanje...

Link to comment
Share on other sites

Ili je još bolje pitanje, da li taj gredelj može nešto napraviti kako spada!!! Pa loksa je izašla u 12.mjesecu sa popravka i stvarno je dugo i vozila!!! :wink::wink:

 

nestručno rukovanje...

 

Da naravno!!!! :roll::wink:

Link to comment
Share on other sites

da, nego kaj... sve kaj zemete sve strgate... kak mi nikaj ne strgamo... :evil:

 

:lol: Je a šta da vam mi radimo kad ste vi šparni pa ne koristite snagu vozila 100% nego samo 35%. Ova je došla k nama da se ne zaguši, sad je bila u gredelju 6mjeseci i sad treba malo te sve naslage taloga očistiti, pa čemo ju mi sada raspuhati i da radi kao Ivekov sat!!! :roll::wink: :wink: :wink:

Link to comment
Share on other sites

 

I naposlijetku prigodno - da je bas prosel Uskrs, ti bi pogazenog zeca nasel...

pa našao on prošle godine poslje Uskrsa cucka kako čisti ofarbana jaja...

...to znači da je mržnja prema Zagorju ipak nešto jača od ljubavi prema Koprivnici. :mrgreen:
Link to comment
Share on other sites

nakon odmora novi radni zadaci....

 

 

u rk, na parnjači, neko je izvadio module od tiristorke regulacije pare

i automatskog ubrizgavanja ugljena... :wink:

img1652c.jpg

 

vide se mjesta za fino podešavanje vertikalnog i horizontalnog ubrizgavača ugljena

img1653.jpg

 

u stanici, jedna manevra, na slici je baš vlakovođa, strojovođa sjedi s desne ...

img1654.jpg

 

nakon što je primio mito...

img1655.jpg

 

odoše dalje...

img1656.jpg

 

ja dobio papire za svoj vlak i spreman sam za pokret...

vlak je težak 1250t i ima jednak PKM i SKM što mi je jako čudno... nikad nije isti, kad su PKM i SKM isti znači da vlak ima snagu kočnice jednaku potrebnoj snazi koja se računa za svaku prugu posebno iz postotka koji je naveden u KVR-u za svaki smjer pruge posebno, postotak kočenja određuje se na osnovu brzine vlaka, zaustavnog puta pruge i nagiba na pruzi... znaci ako pise da je za moj vlak postotak npr 71% od 1000t tereta 710t mora biti kočna masa... ako SKM bude manji od PKM mora se smanjivati maksimalna brzina vlaka i preračunavati postotak...

sudeći po postotku od 71%, ovaj vlak slabo koči na spustu od ogulina do splita... a naknadnim pogledom u KVR za navedeni vlak stoji da treba imati 78%... dakle muljaža

zbog razno-raznih možebitnih manipulacijama navedenim podacima strojovođa ima pravo i dužnost isprobati kočnicu kad se vlak pokrene pri brzini od cca 20km/h da ocijeni efikasnost kočenja...

 

img1657.jpg

 

 

a evo i naloga, do ogulina brzina koliko hoćeš...

nalog.jpg

 

pokret... onaj vagon iz predhodne priče još stoji u brku...

img1659a.jpg

 

klasično, već viđeno... nikoga nije briga što ide vlak koji možda loše koči...

img1660.jpg

 

ni ovoga...

img1661a.jpg

 

a eto, svi mogu, može i mali mujo...

img1662n.jpg

 

evo onog madraca iz drugog kuta...

img1663.jpg

 

i fredijeva strava pod brijestovima...

img1665.jpg

 

na ulasku u klaru postavljena nova signalna izolacija... imam čast da prvi prođem po hrđavoj šinji...

img1666.jpg

 

kroz h.leskovac puni prolaz... mirno zeleno svjetlo na ulaznom signalu...

img1669.jpg

 

iza leskovca, na prijelazu di je poginuo kolega, radovi i prva lagana vožnja...

img1670l.jpg

 

šta se radi? pa radi se prošireni nadvožnjak za novu autoputnu traku za vozila sa ENC-om...(desno su naplatne kučice)

img1672.jpg

img1673.jpg

img1674p.jpg

 

na ovome mjestu se zaustavila lokomotiva kada je iskočila... tu je i kolega izdahnuo...

img1675.jpg

Link to comment
Share on other sites

idemo dalje... makina je zvijer... 1020V na vučnim motorima i još ide... maksimum je inaće 870V....

img1676.jpg

 

prvo skretanje, zdenčina, predsignal nije u mraku, zelena žmiga...

img1677.jpg

 

ulaz pokazuje ograničena brzina očekuj stoj

img1678t.jpg

 

eto koga čekam u zdenčini... jednog putničkog...

img1679b.jpg

 

4 pulmana...

img1680.jpg

 

čim je ušo, ja izišo... što znači ovaj znak ?

img1681.jpg

 

jastrebarsko... idemo dalje...

img1683.jpg

 

na putu za draganić blizu sam autoputa.... mislio sam da piše pikoc-trans :wink:

img1685.jpg

 

predsignal draganića nagovještava mogući prolaz... ali još nije sigurno...

img1686.jpg

 

jep, ipak me pušta dalje... izlaz iz draganića...

img1687.jpg

 

pred karlovcem, karlovački jakuševac...

img1688m.jpg

img1689.jpg

 

 

predsignal karlovca, žmiga...

img1690n.jpg

 

ulaz u karlovac... izlaz je crven...

img1691.jpg

 

gledamo skretnicu, idemo desne-leve iti ne! tam je šved...

img1692t.jpg

 

cijelo selo šmrće bijelo.... ovo bijelo nije snijeg, nije ni sol, to je gnojivo Urea,

img1695.jpg

 

šved u domoljubnom bojanju je u karlovcu...

img1696.jpg

 

još bijeloga...

img1697b.jpg

Link to comment
Share on other sites

ma vidi vraga... šalju me dalje ispred putničkog vlaka...

img1698.jpg

 

tiho kupa noćas teće....

img1699.jpg

 

a i karlovac je prokopan...

img1700y.jpg

 

dolac u karlovcu je blizu

img1701.jpg

 

približavanje novom stajalištu

img1702.jpg

 

brzina astronomska...

img1706.jpg

 

temelj perona je tu...

img1708.jpg

 

a i opasno blizu

img1710.jpg

 

velika je to površina...

img1712m.jpg

 

jedna retrovizorska... trebam se naviknuti da je to blizu lokomotive...

img1713.jpg

 

sa perona putnike će sa reklamama hraniti i ova plazma...

img1715g.jpg

 

a vozni park DVD-a iz karlovca? stanley jel ovo bilo staro i kad si ti bio mlad ?

img1717v.jpg

 

miss univers? ma daj... su oni čuli za planet Risa ?

img1718y.jpg

 

predsignal mrzlog polja kaže da ću možda ići dalje...

img1721v.jpg

 

u mrzlom polju kolega V43-002 s vlakom za kutinu....

img1722j.jpg

 

iza mrzlog polja ide mrzla mrežnica...

img1724.jpg

 

predsignal duga rese kaže možda ideš dalje... ipaj je putnički vlak negdje iza mene...

img1725.jpg

 

motel duga resa...

img1726.jpg

 

ulaz pokazuje prođi i ne osvrči se

img1727.jpg

 

a na skretnicama duge rese stoji kotur koji kaže šentiraj sa 50 na redovnu brzinu...

img1728.jpg

 

na putu prema zvečaju skoro pogazim ove... neznam kaj beru i kaj tu delaju

img1730s.jpg

 

još par slika meni prelijepog mrežničkog kraja

img1731.jpg

img1733.jpg

 

predsignal zvečaja svira klasičnu pjesmu koju najviše obožavam... možda ideš dalje...

img1732.jpg

 

do generalskog stola ništa posebno... iza generalskog stola klizište.. brzina 10kmh

img1736.jpg

 

od ovog putnog prijelaza prestaje civilizacija i počinje gusta šuma...

img1737.jpg

 

beee.... meee .... beeee....

img1738d.jpg

 

zadnja linija obrane... most koji nije sio biti srušen... sada je renoviran...

Viktore... evo di sam bio u trenutku intervjua na glavnom kolodvoru :)

img1739.jpg

Link to comment
Share on other sites

putnički mi za repom, a idem u skretanje u gornjim dubravama...

img1741.jpg

 

stanica prazna.. ili križanje ili preticanje...

img1742.jpg

 

ovaj ficlek je razbio karavelu osmicu...

img1743.jpg

 

još bijeloga... jel ta petrokemija posluje pozitivno :shock:

img1744.jpg

 

signal susjednog kolosijeka nagovještava da će ipak biti preticanje

img1747.jpg

 

trk dole i snimiti situaciju

img1748.jpg

 

kaj se to crni za njim ? ciklona?

img1749.jpg

 

 

ode... 4 prazna pulmana

img1750.jpg

 

čim je izašao, skretnice me već ćekaju...

img1751.jpg

 

čim oslobodi prvi odsjek pali se izlaz... idemo...

img1753p.jpg

 

odavde samo dvocifreno...

img1754f.jpg

 

po zadnjoj situaciji ovaj signal bi trebao biti crven, međutim 4 pulmana su puno brža od mene i mojih 120 kila...

img1756.jpg

 

ulaz u "kuhaču" (kukača) oprezan... šta sad kuhaju....

img1758h.jpg

 

dve elektre... drugoj su rogovi dolje... znači neradna van službe...

img1760b.jpg

 

izlaz iz kuhače zelen....

img1761.jpg

 

signal na pola puta do oštarija žut... ak me slijedeći zaustavi ima da dođu po mene 3 emd-a da me povuku...

img1763g.jpg

 

sad ti bud pametan... znam ja da je negdje iza čoška... nesmiješ stat jel nebuš krenio... nesmiješ preletit crveno, a neznaš kaj pokazuje...

img1764.jpg

 

dobro je... idemo po pljinu do ulaznog u oštarije... dalje je ravnica...

img1767r.jpg

 

nagovjest da ću naletit na nadsvjetlosnu brzinu... koliku? imate nalog na početku priće, isto kao i ja dok vozim i čitam...

img1769.jpg

 

niš od ulaza u oštarije... kaj je još putnički ispred mene??

img1771.jpg

 

a evo ga, trenutak prije nego sam stao upali se ulaz... kao da mi to kaj znači? vlak je svejedno morao stati....

img1773.jpg

 

potežemo... ova makina je luda... svaki motor vuče svoju amperažu...

img1774.jpg

 

oštarije... jedan vlak bez lokomotive čeka za split...

img1776.jpg

 

vidite? nema lokse...

img1778.jpg

 

sta sada čekam?

img1780.jpg

 

aaa, vidi ti njuške u retrovizoru...

img1784.jpg

 

ode on leve... a rekel sam leve iti ne...

img1786j.jpg

 

bye bye...

img1789.jpg

Link to comment
Share on other sites

šta još čekam, da mi je znati... niko ništa ne govori...

img1790.jpg

 

sunce zađe za oblake....

img1793.jpg

 

retrovizor odaje informaciju... nekaj bude prošlo ovuda...

img1795.jpg

 

a vidi ga... 4 pulmana...

img1797.jpg

 

čim uđe, ja izađe...

img1799.jpg

 

odo ja.... sljedeća stanica vrpolje-napolje...

img1800.jpg

 

počinje warp 7... to je dobro s obzirom da je friško remontirana pruga...

prije remonta je bilo 60...

img1802d.jpg

 

stiže me ciklona

img1803.jpg

 

do ogulina sve zeleno... onaj žuti nije moj, to je lički... taj brine samo predatora kad ide u ogulin... pozdrav ma gdje bio...

img1807.jpg

 

e sad je fora... čiji je čiji signal ? :shock:

img1809.jpg

 

kog briga za signale... nego oće gnojivo poskupit ?

img1812.jpg

 

čim sam stao ranžir već svjetli... a nema još nikoga... kud me uopće šalju?

img1814v.jpg

 

majstore pređite tuj na vlak za zagreb... ajd bok...

ajd bok... ode ja i usnimim manevru kako spava dok tražim kolosjek "tuj"

img1815.jpg

 

nađem ja kolosjek tuj... bio je do mojeg... ali moro sam obič cijelu stanicu okolo naokolo...

sjednem na vlak i mislim si: poskupit ce to gnojivo... sigurno ce poskupiti...

img1816v.jpg

img1818.jpg

img1820.jpg

 

 

idem natrag u ZG... vlak ima tri tone jaču kočnicu... svašta... a idem sada nizbrdo...

ako čitate ovo, preživio sam i vlak je dobro kočio...

img1823.jpg

 

naknadno sam isprobao... pri brzini od 80kmh ovaj vlak se zaustavio na 350m bez kočnice lokomotive... :shock:

Link to comment
Share on other sites

Genijalno, maestralno, svaka pohvala :lol::lol: ...čista relaksacija dok se ovo čita, a fotka su zaista fantastične (aj priznaj, jel ih puno dorađuješ u Photoscape). Npr moj 710Is ima priličnih problema s crvenim signalima, jednostavno ih fula... :)

 

No, onaj signal u Zdenčini (ne znam jel žuto treptalo) znači ograničenu brzinu 8)

 

Čudi me što na onim brdskim dionicama ne stavljaju i ponavljač predsignala ili da bar maknu ulazni dalje na manji uspon ili na ravnicu. Ovak stvarno bi se moglo desiti da ekspresno završiš u Karlovcu s gomilom, razdraganih poutnika :mrgreen:

 

Vidim, u vrijeme intervjua si baš bio na mostu, he, sad sve žive davim da mi poslikaju tračnice na mostovima. Pa, ak buš imao malo čišće staklo :lol:

 

Evo i malena zamjerka: pa kaj nisi uslikao svoj vlakić da i njega vidimo :lol:

 

EDIT: ona skretnica na vagonu.predzadnja slika, baš da vidim jel znaš otkud je ona došla :lol:

Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!

Link to comment
Share on other sites

Genijalno, maestralno, svaka pohvala :mrgreen::lol: ...čista relaksacija dok se ovo čita, a fotka su zaista fantastične (aj priznaj, jel ih puno dorađuješ u Photoscape). Npr moj 710Is ima priličnih problema s crvenim signalima, jednostavno ih fula... :lol:

 

i moj fula crveni signal... tam pred ogulinom sam stavio sliku sa pitanjem "e sad je fora, čiji je čiji signal" prvi je žut drugi je crven, ali je ispao žut....

Link to comment
Share on other sites

i moj fula crveni signal... tam pred ogulinom sam stavio sliku sa pitanjem "e sad je fora, čiji je čiji signal" prvi je žut drugi je crven, ali je ispao žut....

 

Znam da idem u OT, ali i Japanci imaju s tim problema, pogle :mrgreen:

 

3ae8.jpg

Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!

Link to comment
Share on other sites

Koji je ovo "KOLODVOR" ? :mrgreen:

nalog.jpg

_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Link to comment
Share on other sites

fali riječ KROZ i višak je "do" :mrgreen:

 

u biti cijeli je nalog krivo sročen, međutim meni je razumljiv i pregledan je...

 

jedna lagana vožnja bi u stvari trebala glasiti:

 

Između kolodvora X i Y uvedena je lagana vožnja brzojavkom XXXYY od kilometra XX,XX do kilometra YY,YY sa vmax XY kmh... produženje voznog vremena za vaš vlak iznosi Y minuta...

 

onda kad to napišu lijevom nogom preko one stvari... ovako je manje više čist jasno, jedino su ipak buhice u pitanju, naime cijeli tekst je pisan u veličini fonta 8 i nekoliko puta fotokopiran....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...