ErrAseR Posted February 26, 2009 Author Share Posted February 26, 2009 ja sad moram spustiti onaj prvi vagon natovaren nekakvim konstrukcijama dolje na carinski kolosijek... taj vagon se nesmije sam spuštati da se nebi pomaknuo teret... ovak to izgleda sa treće strane... glavni alat za kontrolu otpuštenih kvačila sada služi kao oslonac da se ovaj interfon ne prehiti... kita i dalje pada... . . . . napokon, stigao je... ide langsam ali zato ziher... eto, ovo je drugi rukovaoc na tzv "papuči" on koordinira sa ljudima koje vagone treba dodatno kočiti da ne lupe u stajače vagone... trenutna okupacija sa nekakvom slamčicom kojom šara po vagonu... sad on objašnjava manevristi da mora papagaja zakačiti za vagone da ih može povući... sad tom slamčicom šara po papagaju... pa još šara.. ko malo dijete je... mislio sam da je ta slamčica bezazlena... vidi ga što napravi na mojoj 024... sad tek vidim da zbog nestašice plina toplana loži na drva i ugljen... a nad hotelom dora, kao i nad cijelim želj.ugost. nadvili se crni oblaci... ili je akumulirani dim iz toplane ? ovdje je zimus bila poveća hrpa drva... kaj su ih doma odnjeli ili im HEP mazne po noći... nakon carine, evo opet onog specijalnog tereta... sad ide u brk kolosijek i ćekat će trenutak dok se nebude otpremio vlakom za nekamo... i moja 024, također iz depoa bjelovar i kloštar počela otkazivati poslušnost... pritisak juhe nije niti minimalnih 0,8 bar-a di su ovi neboderi ?? evo još jednog manekena... fotić mi izoštri trakice na vagonu onaj u pozadini, menađer, nebi nikad rekli da vozi merđu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErrAseR Posted February 26, 2009 Author Share Posted February 26, 2009 daj daj.. stisni, puf pant.... jel budeš više otkopčo te vagone... uspio je... uspio... dok sam spremao onaj specijalni teret u brk, naletim na brojač osovina... eto, ova kutijica na osnovu magnetske indukcije broji osovine vozila i određuje na osnovu zbrajanja i oduzimanja dali je dio pruge slobodan... dakle na jednom drugom mjestu stoji isto takva naprava i mjeri ako je na ulazu bilo 34 osovine na izlazu ih mora biti 34, ako ima odstupanje obavještava prometnika da je nastupio nekakav kvar i da pruga nije slobodna (ne obavještava ta kutija, već cijeli elektronički sklop na koji je negdje spojena) sad se vraćam dalje raditi... NK - RK a nisam smio propustiti priliku... menađer se primio motke... a di je onaj koji to radi jednom rukom? sigurno se negdje izležava, uhvatio ga grč u đonu... uvijek pjeva : "ja sam mali mate, toliko da znate, merđu vozim ja... " a evo i onog redara od prije... gleda jel ostalo kaj od gableca... rrrrajngla je prazna... mijauu..... šef je došel opet u kontrolu... kolosječne bremze oglas... mlad lijep zgodan, vozi fiat kupe, zainteresirane nek se jave na mobitel 098 nos ti posran... a u kolskoj radioni imaju traktor za manevriranje... jedan dizel 2062-029 ide u praonu lokomotiva... ja mislio da će ga oprati .... ma vraga... 1141-305 izlazi sa kupanja kaže uputstvo da: kak da šentiram kad imam samo slabljenje polja ? drotovi su u blizini... pokušavaju naći mjesto za naplatu kazni, naime po RK je zabranjen promet osim za vozila HŽ-a i vozila sa dozvolom... dolje na 2 grupi kolosijeka (21-28kol) mala đungla kaubojac... redar je nekaj vlovil... rep mu je gore... za kraj specijalni teret iz profila... čemu bi to moglo služiti ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudolf T Posted February 26, 2009 Share Posted February 26, 2009 di su ovi neboderi ?? Travno. OT: Jesi vidio onu novo-staru čuvarsku kućicu koju su sada stavili kod onog bika kod uprave RK-a? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivog Posted February 27, 2009 Share Posted February 27, 2009 Ma bravo, svaka čast!! Vidim da si u zadnje vrijeme počel prikazivati nam i radnike, zgodno to zgleda moram priznat.. A kak manekeni na to reagiraju?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2041024 Posted February 27, 2009 Share Posted February 27, 2009 Đurani 024 i kanarinac su poslužili, ali sada kako su se zdošli više nisu interesantni pa sada ova ljepotica radi za NAS!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErrAseR Posted February 27, 2009 Author Share Posted February 27, 2009 kad prije je dole došel, pa bil je na M-3 u srijedu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2041024 Posted February 27, 2009 Share Posted February 27, 2009 kad prije je dole došel, pa bil je na M-3 u srijedu... Jučer je došla jer se je na 032 skurio generator. Makina ide solidno, ali toliko šlamperaja i propusta ima da to nije normalno, ali neću sad o tome! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErrAseR Posted February 27, 2009 Author Share Posted February 27, 2009 kad prije je dole došel, pa bil je na M-3 u srijedu... Jučer je došla jer se je na 032 skurio generator. Makina ide solidno, ali toliko šlamperaja i propusta ima da to nije normalno, ali neću sad o tome! skurio se generator... svašta... jel ima nekaj u tom bjelovaru a da ne skurite... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2041024 Posted February 27, 2009 Share Posted February 27, 2009 kad prije je dole došel, pa bil je na M-3 u srijedu... Jučer je došla jer se je na 032 skurio generator. Makina ide solidno, ali toliko šlamperaja i propusta ima da to nije normalno, ali neću sad o tome! skurio se generator... svašta... jel ima nekaj u tom bjelovaru a da ne skurite... Ili je još bolje pitanje, da li taj gredelj može nešto napraviti kako spada!!! Pa loksa je izašla u 12.mjesecu sa popravka i stvarno je dugo i vozila!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErrAseR Posted February 27, 2009 Author Share Posted February 27, 2009 a jooj.. niko mi ne reće da mi nekaj fali... bio sam predvidio prazno mjesto za startanje papagaja jer nije htio upaliti i ubaciti ovaj animirani gif... dakle pterodaktilusa je ufatila ptičja gripa, i to zato jer eto majstor ga je ugasio da stedi gorivo i onda ga je jedva upalio... tj palio ga je ukupno pola sata, pa ti štedi gorivo... na ovoj animaciji nije uspio startati, upalio je kasnije dok sam ja preuzeo njegov posao... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErrAseR Posted February 27, 2009 Author Share Posted February 27, 2009 Ili je još bolje pitanje, da li taj gredelj može nešto napraviti kako spada!!! Pa loksa je izašla u 12.mjesecu sa popravka i stvarno je dugo i vozila!!! nestručno rukovanje... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2041024 Posted February 27, 2009 Share Posted February 27, 2009 Ili je još bolje pitanje, da li taj gredelj može nešto napraviti kako spada!!! Pa loksa je izašla u 12.mjesecu sa popravka i stvarno je dugo i vozila!!! nestručno rukovanje... Da naravno!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErrAseR Posted February 27, 2009 Author Share Posted February 27, 2009 da, nego kaj... sve kaj zemete sve strgate... kak mi nikaj ne strgamo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2041024 Posted February 27, 2009 Share Posted February 27, 2009 da, nego kaj... sve kaj zemete sve strgate... kak mi nikaj ne strgamo... Je a šta da vam mi radimo kad ste vi šparni pa ne koristite snagu vozila 100% nego samo 35%. Ova je došla k nama da se ne zaguši, sad je bila u gredelju 6mjeseci i sad treba malo te sve naslage taloga očistiti, pa čemo ju mi sada raspuhati i da radi kao Ivekov sat!!! :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2 063 XXX Posted February 28, 2009 Share Posted February 28, 2009 I naposlijetku prigodno - da je bas prosel Uskrs, ti bi pogazenog zeca nasel... pa našao on prošle godine poslje Uskrsa cucka kako čisti ofarbana jaja... Quote ...to znači da je mržnja prema Zagorju ipak nešto jača od ljubavi prema Koprivnici. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErrAseR Posted February 28, 2009 Author Share Posted February 28, 2009 nakon odmora novi radni zadaci.... u rk, na parnjači, neko je izvadio module od tiristorke regulacije pare i automatskog ubrizgavanja ugljena... vide se mjesta za fino podešavanje vertikalnog i horizontalnog ubrizgavača ugljena u stanici, jedna manevra, na slici je baš vlakovođa, strojovođa sjedi s desne ... nakon što je primio mito... odoše dalje... ja dobio papire za svoj vlak i spreman sam za pokret... vlak je težak 1250t i ima jednak PKM i SKM što mi je jako čudno... nikad nije isti, kad su PKM i SKM isti znači da vlak ima snagu kočnice jednaku potrebnoj snazi koja se računa za svaku prugu posebno iz postotka koji je naveden u KVR-u za svaki smjer pruge posebno, postotak kočenja određuje se na osnovu brzine vlaka, zaustavnog puta pruge i nagiba na pruzi... znaci ako pise da je za moj vlak postotak npr 71% od 1000t tereta 710t mora biti kočna masa... ako SKM bude manji od PKM mora se smanjivati maksimalna brzina vlaka i preračunavati postotak... sudeći po postotku od 71%, ovaj vlak slabo koči na spustu od ogulina do splita... a naknadnim pogledom u KVR za navedeni vlak stoji da treba imati 78%... dakle muljaža zbog razno-raznih možebitnih manipulacijama navedenim podacima strojovođa ima pravo i dužnost isprobati kočnicu kad se vlak pokrene pri brzini od cca 20km/h da ocijeni efikasnost kočenja... a evo i naloga, do ogulina brzina koliko hoćeš... pokret... onaj vagon iz predhodne priče još stoji u brku... klasično, već viđeno... nikoga nije briga što ide vlak koji možda loše koči... ni ovoga... a eto, svi mogu, može i mali mujo... evo onog madraca iz drugog kuta... i fredijeva strava pod brijestovima... na ulasku u klaru postavljena nova signalna izolacija... imam čast da prvi prođem po hrđavoj šinji... kroz h.leskovac puni prolaz... mirno zeleno svjetlo na ulaznom signalu... iza leskovca, na prijelazu di je poginuo kolega, radovi i prva lagana vožnja... šta se radi? pa radi se prošireni nadvožnjak za novu autoputnu traku za vozila sa ENC-om...(desno su naplatne kučice) na ovome mjestu se zaustavila lokomotiva kada je iskočila... tu je i kolega izdahnuo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErrAseR Posted February 28, 2009 Author Share Posted February 28, 2009 idemo dalje... makina je zvijer... 1020V na vučnim motorima i još ide... maksimum je inaće 870V.... prvo skretanje, zdenčina, predsignal nije u mraku, zelena žmiga... ulaz pokazuje ograničena brzina očekuj stoj eto koga čekam u zdenčini... jednog putničkog... 4 pulmana... čim je ušo, ja izišo... što znači ovaj znak ? jastrebarsko... idemo dalje... na putu za draganić blizu sam autoputa.... mislio sam da piše pikoc-trans predsignal draganića nagovještava mogući prolaz... ali još nije sigurno... jep, ipak me pušta dalje... izlaz iz draganića... pred karlovcem, karlovački jakuševac... predsignal karlovca, žmiga... ulaz u karlovac... izlaz je crven... gledamo skretnicu, idemo desne-leve iti ne! tam je šved... cijelo selo šmrće bijelo.... ovo bijelo nije snijeg, nije ni sol, to je gnojivo Urea, šved u domoljubnom bojanju je u karlovcu... još bijeloga... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErrAseR Posted February 28, 2009 Author Share Posted February 28, 2009 ma vidi vraga... šalju me dalje ispred putničkog vlaka... tiho kupa noćas teće.... a i karlovac je prokopan... dolac u karlovcu je blizu približavanje novom stajalištu brzina astronomska... temelj perona je tu... a i opasno blizu velika je to površina... jedna retrovizorska... trebam se naviknuti da je to blizu lokomotive... sa perona putnike će sa reklamama hraniti i ova plazma... a vozni park DVD-a iz karlovca? stanley jel ovo bilo staro i kad si ti bio mlad ? miss univers? ma daj... su oni čuli za planet Risa ? predsignal mrzlog polja kaže da ću možda ići dalje... u mrzlom polju kolega V43-002 s vlakom za kutinu.... iza mrzlog polja ide mrzla mrežnica... predsignal duga rese kaže možda ideš dalje... ipaj je putnički vlak negdje iza mene... motel duga resa... ulaz pokazuje prođi i ne osvrči se a na skretnicama duge rese stoji kotur koji kaže šentiraj sa 50 na redovnu brzinu... na putu prema zvečaju skoro pogazim ove... neznam kaj beru i kaj tu delaju još par slika meni prelijepog mrežničkog kraja predsignal zvečaja svira klasičnu pjesmu koju najviše obožavam... možda ideš dalje... do generalskog stola ništa posebno... iza generalskog stola klizište.. brzina 10kmh od ovog putnog prijelaza prestaje civilizacija i počinje gusta šuma... beee.... meee .... beeee.... zadnja linija obrane... most koji nije sio biti srušen... sada je renoviran... Viktore... evo di sam bio u trenutku intervjua na glavnom kolodvoru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErrAseR Posted March 1, 2009 Author Share Posted March 1, 2009 putnički mi za repom, a idem u skretanje u gornjim dubravama... stanica prazna.. ili križanje ili preticanje... ovaj ficlek je razbio karavelu osmicu... još bijeloga... jel ta petrokemija posluje pozitivno signal susjednog kolosijeka nagovještava da će ipak biti preticanje trk dole i snimiti situaciju kaj se to crni za njim ? ciklona? ode... 4 prazna pulmana čim je izašao, skretnice me već ćekaju... čim oslobodi prvi odsjek pali se izlaz... idemo... odavde samo dvocifreno... po zadnjoj situaciji ovaj signal bi trebao biti crven, međutim 4 pulmana su puno brža od mene i mojih 120 kila... ulaz u "kuhaču" (kukača) oprezan... šta sad kuhaju.... dve elektre... drugoj su rogovi dolje... znači neradna van službe... izlaz iz kuhače zelen.... signal na pola puta do oštarija žut... ak me slijedeći zaustavi ima da dođu po mene 3 emd-a da me povuku... sad ti bud pametan... znam ja da je negdje iza čoška... nesmiješ stat jel nebuš krenio... nesmiješ preletit crveno, a neznaš kaj pokazuje... dobro je... idemo po pljinu do ulaznog u oštarije... dalje je ravnica... nagovjest da ću naletit na nadsvjetlosnu brzinu... koliku? imate nalog na početku priće, isto kao i ja dok vozim i čitam... niš od ulaza u oštarije... kaj je još putnički ispred mene?? a evo ga, trenutak prije nego sam stao upali se ulaz... kao da mi to kaj znači? vlak je svejedno morao stati.... potežemo... ova makina je luda... svaki motor vuče svoju amperažu... oštarije... jedan vlak bez lokomotive čeka za split... vidite? nema lokse... sta sada čekam? aaa, vidi ti njuške u retrovizoru... ode on leve... a rekel sam leve iti ne... bye bye... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErrAseR Posted March 1, 2009 Author Share Posted March 1, 2009 šta još čekam, da mi je znati... niko ništa ne govori... sunce zađe za oblake.... retrovizor odaje informaciju... nekaj bude prošlo ovuda... a vidi ga... 4 pulmana... čim uđe, ja izađe... odo ja.... sljedeća stanica vrpolje-napolje... počinje warp 7... to je dobro s obzirom da je friško remontirana pruga... prije remonta je bilo 60... stiže me ciklona do ogulina sve zeleno... onaj žuti nije moj, to je lički... taj brine samo predatora kad ide u ogulin... pozdrav ma gdje bio... e sad je fora... čiji je čiji signal ? kog briga za signale... nego oće gnojivo poskupit ? čim sam stao ranžir već svjetli... a nema još nikoga... kud me uopće šalju? majstore pređite tuj na vlak za zagreb... ajd bok... ajd bok... ode ja i usnimim manevru kako spava dok tražim kolosjek "tuj" nađem ja kolosjek tuj... bio je do mojeg... ali moro sam obič cijelu stanicu okolo naokolo... sjednem na vlak i mislim si: poskupit ce to gnojivo... sigurno ce poskupiti... idem natrag u ZG... vlak ima tri tone jaču kočnicu... svašta... a idem sada nizbrdo... ako čitate ovo, preživio sam i vlak je dobro kočio... naknadno sam isprobao... pri brzini od 80kmh ovaj vlak se zaustavio na 350m bez kočnice lokomotive... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VICTOR Posted March 1, 2009 Share Posted March 1, 2009 Genijalno, maestralno, svaka pohvala ...čista relaksacija dok se ovo čita, a fotka su zaista fantastične (aj priznaj, jel ih puno dorađuješ u Photoscape). Npr moj 710Is ima priličnih problema s crvenim signalima, jednostavno ih fula... No, onaj signal u Zdenčini (ne znam jel žuto treptalo) znači ograničenu brzinu Čudi me što na onim brdskim dionicama ne stavljaju i ponavljač predsignala ili da bar maknu ulazni dalje na manji uspon ili na ravnicu. Ovak stvarno bi se moglo desiti da ekspresno završiš u Karlovcu s gomilom, razdraganih poutnika Vidim, u vrijeme intervjua si baš bio na mostu, he, sad sve žive davim da mi poslikaju tračnice na mostovima. Pa, ak buš imao malo čišće staklo Evo i malena zamjerka: pa kaj nisi uslikao svoj vlakić da i njega vidimo EDIT: ona skretnica na vagonu.predzadnja slika, baš da vidim jel znaš otkud je ona došla Quote Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErrAseR Posted March 1, 2009 Author Share Posted March 1, 2009 Genijalno, maestralno, svaka pohvala ...čista relaksacija dok se ovo čita, a fotka su zaista fantastične (aj priznaj, jel ih puno dorađuješ u Photoscape). Npr moj 710Is ima priličnih problema s crvenim signalima, jednostavno ih fula... i moj fula crveni signal... tam pred ogulinom sam stavio sliku sa pitanjem "e sad je fora, čiji je čiji signal" prvi je žut drugi je crven, ali je ispao žut.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VICTOR Posted March 1, 2009 Share Posted March 1, 2009 i moj fula crveni signal... tam pred ogulinom sam stavio sliku sa pitanjem "e sad je fora, čiji je čiji signal" prvi je žut drugi je crven, ali je ispao žut.... Znam da idem u OT, ali i Japanci imaju s tim problema, pogle Quote Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIB Posted March 1, 2009 Share Posted March 1, 2009 Koji je ovo "KOLODVOR" ? Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErrAseR Posted March 1, 2009 Author Share Posted March 1, 2009 fali riječ KROZ i višak je "do" u biti cijeli je nalog krivo sročen, međutim meni je razumljiv i pregledan je... jedna lagana vožnja bi u stvari trebala glasiti: Između kolodvora X i Y uvedena je lagana vožnja brzojavkom XXXYY od kilometra XX,XX do kilometra YY,YY sa vmax XY kmh... produženje voznog vremena za vaš vlak iznosi Y minuta... onda kad to napišu lijevom nogom preko one stvari... ovako je manje više čist jasno, jedino su ipak buhice u pitanju, naime cijeli tekst je pisan u veličini fonta 8 i nekoliko puta fotokopiran.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.