Kublach Posted April 8, 2018 Share Posted April 8, 2018 Nakon jutarnje kavice bacih pogled kroz prozor i dan mi se učinio kao stvoren za šetanje... Eh, dosta bitna informacija, jutarnja kavica je bila odmah nakon ustajanja... Dakle vrlo rano, oko cca 11h... Sat vremena foruma, kavice, novine i odlučih prošetati. Kako volim šetati, odlučio sam od Knežije do Sesveta prijeći pješice (i inače znam tu rutu preći, obično, Srednjaci - Knežija - Savski most - Av. Većeslava Holjevca - Slavonska - Novi jelkovec - Sesvete... S obzirom da mi je ta ruta već pomalo i dosadila, odlučio sam ovaju puta ići uz prugu. Mojom standardnom rutom ima 16 km... I mojim tempom hoda mi treba cca 3,5h... Uz prugu ima otprilike 14 km... Ovdje sam se popeo na nasip Pogled prema Ciboni Nije dugo prošlo nešto dolazi iz smjera Gorice Ne svaki, al većina stupova pored u betonu ima šinu, neki razlog ili je razlog isključivo građevinske prirode? Na nadvožnjaku su drveni pragovi, a prije i poslije betonci 3u1, a nije Nescaffe Otkud ovo na nasipu a nigdje ni prijelaza niti prilaza nasipu Valjda Zagrebačke ceste i pogled u njihovo dvoršite... Jel ovo IMV ili TAM? Ako je IMV onda nekaj i vrijedi, ak je TAM, još ne vrijedi... Oprema za signal? Tramvaj kroz krošnje Signal kaže stoj A ja šećem ovuda Zgrada jednog od dva vodeća telekoma Pogled na Savsku Al prije nego nastavimo dalje... Stiže Mađar Na slici je tramvaj, pronađi ga! Ovaj bik je vidio i bolje dane... Tzv. pričvrsni materijal Nešto dolazi u daljini Netko je izgubio kočionu papuču U odnosu na dva kolosijeka desno, ovaj lijevo je zarasao Katica Opet 3u1 Quote Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118 SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kublach Posted April 8, 2018 Author Share Posted April 8, 2018 Hmmmm... Jel to znači da ovuda ne smije prolaziti 2063?Pogled unazadMazalica?AKD i SC imaju bodljikavu žicuPonavljač predsignala kaže glavni signal signalizira StojŽena - sova?Stoj + dopuštena vožnja sa jednim pantografomUlazimo na kolodvorA brena izlaziNetko je izgubio signalnu zastavicuManevraA na 1 1 dolazi SomZamjena posteljineNa nekadašnjem groblju mjerni vagon, sveježe farban?Nada Dimić na rubu i ponovo manevra u centruKončar i Gredelj u istoj sliciMogli bi malo ovo granje i popiliti da se vidi ovo ZagrebAutobusniBilo kuda, tramvaj svudaCROBUS Zora Silvija TuristaDržićevaJedno od prometnijih zagrebačkih raskrižjaOpet Som Quote Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118 SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kublach Posted April 8, 2018 Author Share Posted April 8, 2018 I nestaje u daljiniGradi se, gradi ... Nova T-HT zgradaOvim mostom ili nadvožnjakom ili kako se već zove je bilo najlakše za hodati jer postoji "staza" sa obje straneHeinzelova... Koridor za tramvaj, premetro, metro, željeznicu, žičaru...Ja je osobno zamišljam ovako (na brzinu sklepano)Taman da krene kemijski vlak... Postoji li to još uopće?Nekad jedan od bitnijih kolodvora za dovoz ugljenaA danas samo tragovi da je tu nekad bio kolodvorZakaj? Zbog mosta/nadvožnjaka/nečegNi vrag da netko to radi ručno?Jedan od neuglednijih zagrebačkih kvartovaDolazi SomNe tako davno, je ovim ŽCPRom prošlo svih 142 niskopodnih tramvajaBorongaj i Fiat 500 AbarthDolazim do Maksimira i odlučujem da ću tu sjesti na vlak jer mi je bilo jako jako vruće, a vodu sam popio... Ipak je bilo cca 15h...Ne bi se ja slučajno usrećio pa da dođe Som sa klimom, neg je došlo ovo i naravno da je većina prozora bila zaključana... No... Firkant čuda čini...Sišao sam u Sesvetama kako je bilo po planu i programu, a tamo su radni strojeviOvaj prijelaz u Sesvetama bi trebao biti u dvije razine... Prestrašno je koliko se dugo čeka i onda vlak ne prođe...Prolazi brziA za njim još jedan SomZa to vrijeme dolazi teretni i staje ispred prijelazaJer stiže Brena i obilazi gaSad može i teretniS obzirom da sam varao, ponoviti ću kad stignem drugu etapu... Quote Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118 SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected Link to comment Share on other sites More sharing options...
SPILE008 Posted April 8, 2018 Share Posted April 8, 2018 Onaj kamion nije niti Tamić niti IMV nego Zastava sa Omovom kabinom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kublach Posted April 8, 2018 Author Share Posted April 8, 2018 Onaj kamion nije niti Tamić niti IMV nego Zastava sa Omovom kabinom!Istina, prepoznaje se po prozorima... Nisam se uopće sjetio Zastave... Quote Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118 SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected Link to comment Share on other sites More sharing options...
SPILE008 Posted April 8, 2018 Share Posted April 8, 2018 Zastava 635 AN u obliku OM kabine možeš ga prepoznati po zadnjem štosdenferu koje su imale Zastavina vozila a kasnije i Iveco. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted April 9, 2018 Share Posted April 9, 2018 Mislio sam da sam ja živa volja za pješačenje, ali si me nadmašio. Moja najduža tura (izviđače i vojsku ne računam, tu se prelazilo i preko 25 km u jednom cugu) bila je Malešnica - Prečko - savski nasip - Most mladosti, pa onda na tramvaj za doma. Prošao si pokraj mog balkona u Savskoj 52 i moje škole u Koturaškoj. Sve u svemu osebujan i zanimljiv hodopis. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kublach Posted April 9, 2018 Author Share Posted April 9, 2018 Mislio sam da sam ja živa volja za pješačenje, ali si me nadmašio. Moja najduža tura (izviđače i vojsku ne računam, tu se prelazilo i preko 25 km u jednom cugu) bila je Malešnica - Prečko - savski nasip - Most mladosti, pa onda na tramvaj za doma. Prošao si pokraj mog balkona u Savskoj 52 i moje škole u Koturaškoj. Sve u svemu osebujan i zanimljiv hodopis. Hvala. Kad je lijepo vrijeme, kad nemam kaj raditi odem prošetati... Malešnica - Prečko - savski nasip - Most mladosti ima prema Googleu cca 13km... tad da, tu smo negdje Quote Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118 SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected Link to comment Share on other sites More sharing options...
DB Posted April 9, 2018 Share Posted April 9, 2018 ... Ne svaki, al većina stupova pored u betonu ima šinu, neki razlog ili je razlog isključivo građevinske prirode? ... Najvjerojatnije (jer, kolko god čudno zvučalo, ne vidim dovoljno detalja ) mjerni stupić, odnosno "Stalna (mjerna) točka" za pomake dugog traka. Trebal bi imati par na drugoj strani susjedne pruge. Pretpostavljam da je na njemu uljanom bojom napisan neki broj? Možda ispred broja i slovo "S" ili slova "ST"? ... Otkud ovo na nasipu a nigdje ni prijelaza niti prilaza nasipu ... 'Frizbi'? ... Oprema za signal? ... Tračnički kontakt i kabelska glava. Oprema za APB. BarojE sigurno zna detaljnije (al općenito, da i to je u funkciji signalizacije). ... Ovaj bik je vidio i bolje dane... ... Sigurno. No bitno je da odradi svoju ulogu u neželjenom slučaju ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DB Posted April 9, 2018 Share Posted April 9, 2018 ... Mazalica? ... Je. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DB Posted April 9, 2018 Share Posted April 9, 2018 ... Taman da krene kemijski vlak... Postoji li to još uopće? ... Načul sam da se nekaj kemija ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sale2 Posted April 9, 2018 Share Posted April 9, 2018 Ni vrag da to netko radi ručno Zašto su na tom nadvožnjaku ugrađeni pragovi i kamen? Zar nebi bilo bolje da su stavili betonske papuče sa gumom ili nekim materijalom koji prigušuje vibracije? Ti pragovi i kamen su veliko i nepotrebno opterećenje na konstrukciju, i kako vidimo ne smije se niti strojno podbijat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DB Posted April 9, 2018 Share Posted April 9, 2018 Zašto su na tom nadvožnjaku ugrađeni pragovi i kamen? Zar nebi bilo bolje da su stavili betonske papuče sa gumom ili nekim materijalom koji prigušuje vibracije? Ti pragovi i kamen su veliko i nepotrebno opterećenje na konstrukciju, i kako vidimo ne smije se niti strojno podbijat. Tak se to onda delalo. Nažalost, takva rješenja i dalje prevladavaju u planiranju i projektiranju - i izvedbi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kublach Posted April 9, 2018 Author Share Posted April 9, 2018 Najvjerojatnije (jer, kolko god čudno zvučalo, ne vidim dovoljno detalja ) mjerni stupić, odnosno "Stalna (mjerna) točka" za pomake dugog traka. Trebal bi imati par na drugoj strani susjedne pruge. Pretpostavljam da je na njemu uljanom bojom napisan neki broj? Možda ispred broja i slovo "S" ili slova "ST"? Hmmmm ak me pamćenje dobro služi ne... Nema ničeg... Nažalost nemam sliku da to potkrijepim 'Frizbi'? Jedino to Tračnički kontakt i kabelska glava. Oprema za APB. BarojE sigurno zna detaljnije (al općenito, da i to je u funkciji signalizacije).I pretpostavio sam jer se nalazi vrlo blizu signalu i s obe strane signala je... Pretpostavljam da je s obe strane jer je pruga dvosmjerna Načul sam da se nekaj kemija ...Bio bi red... Ne samo tu, nego svuda... Zašto su na tom nadvožnjaku ugrađeni pragovi i kamen? Zar nebi bilo bolje da su stavili betonske papuče sa gumom ili nekim materijalom koji prigušuje vibracije? Ti pragovi i kamen su veliko i nepotrebno opterećenje na konstrukciju, i kako vidimo ne smije se niti strojno podbijat.Isto sam se i ja pitao Quote Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118 SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duh u močvari Posted April 9, 2018 Share Posted April 9, 2018 Tak se to onda delalo. Nažalost, takva rješenja i dalje prevladavaju u planiranju i projektiranju - i izvedbi. Nadam se da će kod iduće rekonstrukcije biti pametniji pa zamijeniti sve to s čvrstim kolosijekom - po opterećenju bi trebalo biti tu negdje, vjerojatno i manje ako se malo spusti razina. Ako Srbi mogu imati čvrsti kolosijek na betonskoj ploči Prokopa, mogli bi i mi... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.