thomcro Posted February 19, 2017 Author Share Posted February 19, 2017 Ima i malo robno skladište na kratkoj utovarnoj rampi (otud mora da su otišle tone i tone kumpira i horde klempi )podravska ravanda nije te megle Budimpešta bi se videla stajalište Novakovecna ŽCP-u polubranici dugi ko cijeli branikstajalište Martijanec, opa, slično zdanje k'o u Zbelavi samo sa obrnutim rasporedom ali i sličnom udaljenosti zgrade od prugeni digla glavu nije od mobitela, totalna nezainteresiranost za svijet oko sebejurcanje po podravskoj ravnikolodvor Ludbreg, centar svijeta, puno školana dole ali i gorezgrada nepoznate namjene ali zanimljiva zbog stuba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted February 19, 2017 Author Share Posted February 19, 2017 Opa, dolazi batifjaka šveđo nije sam, ima pratnju na drugoj straniiza je orančasti 031stajalište Čukovec, šta je ovo, nekome se nije dalo razmišljat pa je posadil indentične zgrade duž pruge al' bez obzira lijepo izgledaju sa tim izbočenim djelomkolodvor Rasinja, ne samo da su stajališta indentična nego su i kolodvorske zgrade indentične (jest da je ova zeru drugačije ofarbana nego ona u Jalžabetu a i trošnija je malo više) ćenifa indentična, sa druge strane nego u Jalžabetu ali isto anti-funkcionalnaopet malo robno skladište na kratkoj utovarnoj rampiobožvam ovo, oraj nasred njive i sve izorano oko njega opet ravan dokle pogled seže (da nije megle Budimpeštu bi vidli) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted February 19, 2017 Author Share Posted February 19, 2017 Dolazimo u Pod ... Koprivnicus obzirom da nismo znali što će nas dočekat u Koprivnici, idem na sigurno, par fotografija iz plavcapar infrinih vagona na ulazu u kolodvorveeeliki kup osovinanekakva radiona (pretpostavljam za vagone)i evo nas u Koprivniciniskopodni za Zagreb čeka putnike iz plavcaza kraj, plavac sa kojim smo došliKraj trećeg dijela. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted February 19, 2017 Author Share Posted February 19, 2017 Kaj ličanka i đems idu u staro železo? Pa nisu tak loše? Neznam budu li baš u staro železo al' sudba im nije baš pre svetla. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kupljenec Posted February 19, 2017 Share Posted February 19, 2017 Pa još dobro zgledaju, nisam baš neki stručnjak al još bi one vozile kak mi se čini. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted February 19, 2017 Author Share Posted February 19, 2017 Ako im je istekla revizija uzalud šta dobro izgledaju Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kupljenec Posted February 19, 2017 Share Posted February 19, 2017 E sad više taj dio ne kužim baš,kaj je ta revizija i to I koja je razlika između tih lokomotiva,pa slično izgledaju? btw dost brzo se ti vlakovi voze skoro i 💯 km/h? Kaj trese kaj nutra jako, škripi ili kaj? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted February 19, 2017 Author Share Posted February 19, 2017 E sad više taj dio ne kužim baš,kaj je ta revizija i to Laički rečeno, tehnički pregled ... koja je razlika između tih lokomotiva,pa slično izgledaju? da Ti ja sad puno ne mudrujem ima FAQ pa si tamo vidi razlike ... Kaj trese kaj nutra jako, škripi ili kaj? Začuđujuće ne, malo buči ako si u motornim kolima al' niš strašno. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DB Posted February 19, 2017 Share Posted February 19, 2017 ... jbg, da sam znal da si u tom điru bi Te zazval da ideš šnami (sad sam zeru pametniji pa ću znat za ubuduće) Da sam ja znal da vi obilazite Zagorje, bi se javil, pa bi se već nekak dogovorili ... Mi Zagorci smo navek bili dobri s Hrvatima. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted February 19, 2017 Author Share Posted February 19, 2017 Da sam ja znal da vi obilazite Zagorje, bi se javil, pa bi se već nekak dogovorili ... Mi Zagorci smo navek bili dobri s Hrvatima. Budem te imal u vidu kad se drugi put odvažimo na ekšn po gornjim krajevima Hrvatske Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted February 19, 2017 Author Share Posted February 19, 2017 IV poglavlje: KoprivnicaKako su Davidi pobjedili HŽ-ovog golijataSvi znamo, uglavnom, da je Koprivnica na zlom glasu što se tiče fotografiranja railfanova pa smo i nas trojica došli sa tom predrasudom i zanimalo nas je kako ćemo to "preskočiti" jer mora postojati neki "obilazni" put. Evo kako smo mi uspjeli u naumu fotkanja: na prepad samo uhvatili prometnika i rekli mu tko smo (railfganovi iz Rijeke, oćemo fotkat, bla bla bla ...) i i kažem ja da imamo dozvole a on pita ako ju more videt. Ja mu ju dam, on se pravi da ju čita, vrati mi ju, pita ako ju imaju Kapo i K 357 i kaže da ide pitat šefa ako moremo fotkat. Ode u prolaz i eto ga natrag brže nego šta je otišal i kaže da je sve OK i da moremo fotkat al' da neidemo baš po kolosjecima jer da ima dosta prometa. I to je to ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted February 19, 2017 Author Share Posted February 19, 2017 Plavac kojim smo došli odmah ide u novu akcijujedino sam se ovako usudio snimit na drugu stranu kolodvora (nisam htio izazivat sudbu da me naganjaju)kargova manevraima sunca ali prevladava izmaglica i lagano je hladnoHŽ-ova asea čeka na svoj teretni vlakplavac 008 je još na kolodvoruna lijevoj strani se vidi putnički ali pojavila se i ličanka 056putnički Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted February 19, 2017 Author Share Posted February 19, 2017 Sve je to OK al' kako je rekal Kapo, taj grb joj nikako ne stojistraga dolazi još jedan plavac ...... i skreće na prvi kolosjek (prvi se verovatno ne koristi u cjelosti jer je malo niže kolska vaga)putnički odlazi iz Koprivnice RCH Tagpsal' nije jedini, ima ih jošima i RCH Tadgs Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted February 19, 2017 Author Share Posted February 19, 2017 Evo i kolske vagesad je jasno zašto se taj kolosjek ne koristi, postoji ograničenje brzine zbog vageKoprivnica je specifična po tome što sa druge strane utovarne rampe ima još dva kolosjekalijevi kolosjek je elektrificiran dok desni nije (na tom je iskliznica što se vidi na gornjoj fotografiji)na lijevoj strani ima i putnički displeju kolodvor uklizava RCCC-ova ergela Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted February 19, 2017 Author Share Posted February 19, 2017 Plavac 023/024 koji će za Križevce"Laci" (ustvari "Boris") ostaje ...... a taurus ode ka izlazu iz kolodvorataurus parkiraniz smjera Varaždina dolaze plavci 001 ...... i 002 (vidjeli smo ih u depou u Varaždinu)živnuo i "Boris"uskoro je na razglasu objavljena i najava za naš 702 kojim ćemo doma i uskoro se pojavioKraj četvrtog dijela. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
1142007 Posted February 19, 2017 Share Posted February 19, 2017 jako ljepo dečki. Moram nažalost ispravit 2 netočna navoda.. 1. U Zaboku jedan od duplih plavaca vlaka 3200 ide za VŽ, drugi ide za Stubicu.. 2. Onaj putnički s 011 je zapravo ubrzani 981 za moj Osijek Quote Samo 1.razred ! 1.'st class only ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duh u močvari Posted February 19, 2017 Share Posted February 19, 2017 ... a on na drugu, al' nije to bitno već ova zgrada koju sam zamjetio, ustvari, verovatno će neko od aboriđina znat, je nekad tu bilo više kolosjeka jer mi se čini ko da ovde ima dosta prostora za još koji kolosjek Točno si pretpostavil, stajališta Zbelava, Martijanec i Čukovec su nekad davno bili kolodvori s 2 kolosijeka. Tak da je pruga Varaždin-Koprivnica imala 6 međukolodvora! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted February 19, 2017 Author Share Posted February 19, 2017 Hvala obojici na ispravkama i nadopunama Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DB Posted February 19, 2017 Share Posted February 19, 2017 ... Koprivnica je specifična po tome što sa druge strane utovarne rampe ima još dva kolosjeka ... A ta zgrada je koprivnički ZOP. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hyperion Posted February 19, 2017 Share Posted February 19, 2017 prvi u oči bode ovaj kiosk od stakloplastike nešto slično, možda baš i ovakve, je nekad delal matuljski TIBO) Ove kioske je davne 1967. godine dizajnirao slovenski arhitekt Saša Maechtig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted February 19, 2017 Author Share Posted February 19, 2017 A ta zgrada je koprivnički ZOP. Šta sam ja to poslikal sve podravske zgrade ZOP-a Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duh u močvari Posted February 19, 2017 Share Posted February 19, 2017 Šta sam ja to poslikal sve podravske zgrade ZOP-a Varaždin nije u Podravini Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted February 19, 2017 Author Share Posted February 19, 2017 Varaždin nije u Podravini A dobro ajd, zagorsko-podravske Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duh u močvari Posted February 19, 2017 Share Posted February 19, 2017 A dobro ajd, zagorsko-podravske Varaždin nije ni u Zagorju Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kupljenec Posted February 19, 2017 Share Posted February 19, 2017 A nije ni u Međimurju,pa di je onda kad je u Varaždinskoj županiji? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.