thomcro Posted February 20, 2017 Author Share Posted February 20, 2017 Pa kolko si se naslikal iz vlaka dobro da te propuh nije pojel Praksa praksa (a i nisu celo vreme prozori bili otvoreni) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted February 20, 2017 Author Share Posted February 20, 2017 VI poglavlje: Impresije sa puta Za kraj, neću Vas puno davit, par zajedničkih i mojih osobnih zapažanja i impresija. Na ovom ekšnu prošli smo, uvjetno rečeno, po 4 pruge, Zagreb - Varaždin, Varaždin - Koprivnica, Koprivnica - Zagreb i Zagreb - Rijeka, ono što je Kapo primjetio čim smo prošli Zabok je da pruga ima drugačiji zvuk u odnosu na riječku prugu a to smo isto zamjetili i na slijedeće dvije (Vž - Kc i Kc - Zg). Riječka pruga dobije svoj zvuk kad se prođe Hrvatski Leskovac a puni zvuk ima nakon Ogulina koji je skroz drugačiji od ostalog što smo prošli u četvrtak. Najmirnija pruga je od Varaždina do Koprivnice, zašto neznam. Možda zato što je relativno ravna ali može bit stotinu drugih razloga. Par riječi o mirnoći, od Koprivnice do Rijeke vozili smo se stalno u istom vagonu i pruga je relativno mirna do Hrvatskog Leskovca a onda počinju lagana bacanja, pogotovo preko skretnica u kolodvorima na kojima vlak ne staje. Od Vrbovskog to se još i pojačava ali tu se dodatno dobije i zvuk proklizavanja vagonskih kotača koji još više pridonose doživljaju a da ne kažem kako to zvuči kad se prođu Fužine. Gotovo u svakom zavoju dobije se "pjevanje" postolja. Par riječi o brzini, jesam se nekad davno vozil plavcem ali ovo u četvrtak je bilo pravo otkriće! Putovanje od Zagreba do Varaždina je bilo prepuno lera i dodavanja gasa na usponima dok je plavac od Varaždina do Koprivnice pičio sve u 16. A asea ko asea, 'ganke ni nemogu brže od 120 pa nisam ni očekivao nešto spektakularnog. Niže od Karlovca to je čak i prepolovljeno ali svejedno se to dobro drži. Varaždin me iznenadil svojom kolodvorskom zgradom koju sam mogao samo vidjeti na kakvoj fotografiji ali i sam kolodvor, kao cjelina, je zanimljiv. Koprivnica, o tom kolodvoru i odnosu prema ralfanovima svašta smo mogli i osobno doživjeti ali i pročitat i ovdje na forumu i na fejsu ali i na drugim forumima. Nas tri smo imali drugačije iskustvo, pozitivno, i iz Korivnice osobno nosim lijepe uspomene. Kad smo se vraćali računali smo, približnu, kilometražu i to je stalo na oko 650 kilometara (ja sam nešto manje jer su Kapo i K 357 još išli vlakom do Matulja). Koliko se sjećam to je drugi ekšn što sam ga ja prošao (prvi je onaj iz prošle godine do Nove gorice preko Ljubljane i Jesenica) po prijeđenoj duljini. Eto tu je što se mene tiče kraj ovog ekšna, dalje će nastaviti K 357 i Kapo sa svojim fotografijama i svojim dojmovima. Od mene do nekog slijedećeg ... P.S. Hvala svima koji su sve ovo pročitali i pogledali. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DB Posted February 20, 2017 Share Posted February 20, 2017 ... ima i ovde ZOP-ovaca, ... Nema, tu su ETP-ejci. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DB Posted February 20, 2017 Share Posted February 20, 2017 ... sa šesticom sam prije 4 godine imao prelijepo iskustvo, nezaboravno! Čestitam. To su već cice za duplericu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DB Posted February 20, 2017 Share Posted February 20, 2017 ... počinjemo se sretat sa radovima uz prugu http://i212.photobucket.com/albums/cc259/thomcro/voyage_019/DSC_3768_zpszrv5vqtx.jpg što je što nisam baš preveć upućen ali domaći će znat što je na fotografijama http://i212.photobucket.com/albums/cc259/thomcro/voyage_019/DSC_3769_zpsvpevbw5i.jpg Priključak nove pruge od / prema Sv. Ivanu Žabnu. ... ovdje će vjerovatno bit nekakva kolodvorska zgrada http://i212.photobucket.com/albums/cc259/thomcro/voyage_019/DSC_3772_zps3f9lispz.jpg Već je - bivšeg i budućeg kolodvora Gradec. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DB Posted February 20, 2017 Share Posted February 20, 2017 ... ova situacija mi nije baš jasna, što će sve tu otići niz vjetar, samo vrt ili sve http://i212.photobucket.com/albums/cc259/thomcro/voyage_019/DSC_3774_zpsnmhoivcj.jpg ... Ovo ograđeno bi mogel biti iskop za temelj stupa portala, krajnjeg stupa KM, ili usidrenja zatege ... Vjerojatno se grincajgu ne bu niš dogodilo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DB Posted February 20, 2017 Share Posted February 20, 2017 Ovo je nama sa desne strane prema Zagrebu http://i212.photobucket.com/albums/cc259/thomcro/voyage_019/DSC_3791_zps0j1am0rg.jpg http://i212.photobucket.com/albums/cc259/thomcro/voyage_019/DSC_3792_zpsr5xqv3cq.jpg http://i212.photobucket.com/albums/cc259/thomcro/voyage_019/DSC_3793_zpspf2ggmwi.jpg http://i212.photobucket.com/albums/cc259/thomcro/voyage_019/DSC_3794_zpsfjxtrpvl.jpg očekivao sam da trasa neće bit izmještena http://i212.photobucket.com/albums/cc259/thomcro/voyage_019/DSC_3795_zpsmumcurij.jpg ovdje su još zemljani radovi http://i212.photobucket.com/albums/cc259/thomcro/voyage_019/DSC_3796_zpsdl2b1pej.jpg kao i u nastavku http://i212.photobucket.com/albums/cc259/thomcro/voyage_019/DSC_3797_zpsyhbxuyws.jpg ... http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/14789-obnova-i-izgradnja-drugog-kolosijeka-dugo-selo-krizevci/?p=557470 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DB Posted February 20, 2017 Share Posted February 20, 2017 Stajalište Sesvetski Kraljevac (nije mi jasno, ako je stajalište zašto je zaposjednuto) ... Čuvar ŽCP-ova. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
1142007 Posted February 20, 2017 Share Posted February 20, 2017 Naj me zezat da Kondor ne radi vše. Tam sam bil sam jenput i odma sam svjedočil pokušaju bacanja stolica na konobaricu !! Ono ti je 201 i ide samo za Budimpeštu. Moja Podravka ide sama za OS.. Quote Samo 1.razred ! 1.'st class only ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted February 20, 2017 Author Share Posted February 20, 2017 Naj me zezat da Kondor ne radi vše. Tam sam bil sam jenput i odma sam svjedočil pokušaju bacanja stolica na konobaricu !! Ne radi ima već par godina, mislim da je delal još samo godinu poslije promjene struje. Ono ti je 201 i ide samo za Budimpeštu. Moja Podravka ide sama za OS.. Znaš i sam, tražiš neke podatke i ono što je očito nevidiš pa napišeš otprilike. Ali nije toliko bit u broju vlaka nego u tome što u sastavu ima restoranti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
K 357 Posted February 21, 2017 Share Posted February 21, 2017 Pa evo da se i ja nadodam , nema se tu puno sta rec, vecinu dogadaja, tijeka radnje je thomcro jako lijepo predocio pa cu se ja ubacit sa par mojih kuteva gledanja na ovaj eksn koji su bili kod svakog drugaciji Jutarnji travmajski ugodaj voznje koji je kod nekih samo obicna voznja . Po dolasku na kolodvor , sunce se taman budilo .. Prema zapadu i Prema istoku Moram se nadodat sa ovom fotkom jer je pomalo cudno znalo biti u cenifi pogotovo dok se obavljala nuzda .. Pogled kroz .. Plavac zakriva jutarnji mraz u Zabogu veliku je atrakciju nama rijecanima privukao Gredeljevac .. Putem smo stali na poznatom stajalistu Quote Pozdrav iz Rijeke Link to comment Share on other sites More sharing options...
K 357 Posted February 21, 2017 Share Posted February 21, 2017 Vec smo se dobro razbudili i uzivali u voznji drugacijom prugom ! U Budinšćini smo se krizali sa Jamesom 2044 006 za Zagreb GK Predivni S zavoji kroz Zagorje ! Pa malo ravnice Pa opet zavoj ! Zanimljivu voznju zavrsili smo u Varazdinu sa Plavcem 7121 028 koji se odmah po dolasku spojio za drugog . Quote Pozdrav iz Rijeke Link to comment Share on other sites More sharing options...
K 357 Posted February 21, 2017 Share Posted February 21, 2017 Ubrzo su nastavili dalje .. Otisli smo do zanimljivog ex. vozila od lima ! Na kolodvoru nestrpljivo cekaju svoj odllazak Švedovi i Regionalac .. Regionalac ubrzo odlazi a i svedovi ce za njim ! Kolodvor bez kontaktne mreze zna imati ovakvih situacija .. Dolaskom do depoa , servisirali su se James i Manevarka ! Iza radione nismo odoljeli slikat se sa jednim neaktivnim Quote Pozdrav iz Rijeke Link to comment Share on other sites More sharing options...
K 357 Posted February 21, 2017 Share Posted February 21, 2017 Kroz upravljacnicu od Sveda Ovaj je imao gadnu nesrecu jos davno ! Zapostavljene .. Pogled iz Licanke 2062 055 Po povratku do kolodvora cekat cemo na izlaz purnickog ! Quote Pozdrav iz Rijeke Link to comment Share on other sites More sharing options...
DB Posted February 21, 2017 Share Posted February 21, 2017 ... Kolodvor bez kontaktne mreze zna imati ovakvih situacija .. http://i1302.photobucket.com/albums/ag131/K3571/DSCN5476_zpsb0uqfzhf.jpg ... Neki to zovu duša ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
K 357 Posted February 21, 2017 Share Posted February 21, 2017 Prije njega jedan Plavac se zajurio u kolodvor ! Purnicki napokon odlazi a vuce ga 2044 016 Putem do Koprivnice, bilo je vrijeme za predah , no odmah po dolasku usnimila nas je kamera Regia ! Nedugo nakon na kolodvoru je nastala prava guzva !! U iscekivanju polaska , 2044 011 Okolnosti su se brzo mjenjale pa je vec za pola sata na kolodvoru nastala nova situacija ! Ovo je moj prvi dio , zasto je ovo prvi , zato jer od drugog djela krece putopis povratka nazad u Rijeku i nocnih zbivanja ! Quote Pozdrav iz Rijeke Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted February 21, 2017 Author Share Posted February 21, 2017 Vidi našu rečku dušu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kupljenec Posted February 21, 2017 Share Posted February 21, 2017 Takvih duša ima na svakom kolodvoru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
K 357 Posted February 22, 2017 Share Posted February 22, 2017 Evo i nastavka ! Kroz poljoprivredu u Podravni .. U Krizevcima se krizamo sa 3 vlaka , 2 za prijevoz putnika i jedan teretnjak iz Koprivnice ! Samo se nade pokoji zavoj nakon duge ravnice Pa onda opet ravnica ! Zavoji znaju biti i pred kolodvorima A u kolodvoru novo krizanje sa blago receno mjesovitim vlakom kojeg je vukla elektra 1141 019 Polako se priblizavamo metropoli , a i sunce je na zalasku ! Quote Pozdrav iz Rijeke Link to comment Share on other sites More sharing options...
K 357 Posted February 22, 2017 Share Posted February 22, 2017 Dva kolosjeka prema Ranzirnom , a dva za GK Ovaj je protutnjao pored nas , skoro neocekivano ! Ostri zavoj kroz skretnice uvodi nas u Zagreb Glavni Kolodvor Nakon kratke stanke i pizze koju je thomcro fotkao , te celicani koji nam se pridruzio nastavljamo kroz skretnice ( tzv. englezeri ) s kojima napustamo Zagreb GK .. Sunce na samom zalazku , ovakvih prizora nema u Rijeci .. Preko Hendrixovog mosta Ususret zalasku Quote Pozdrav iz Rijeke Link to comment Share on other sites More sharing options...
K 357 Posted February 22, 2017 Share Posted February 22, 2017 Po danu je Nikon odradivao svoju funkciju , a za nocne fotke zasluzan je canon , pa evo nocnog djela putopisa ; za sobom ostavljamo ravnicu od 11 km ako se ne varam ? Kroz neke kolodvore picimo punim gasom ! Grupna fotka ! Putem smo se krizali sa Regionalcem za ZG U Ogulin ulijecemo nesto sporije .. U Vrbovskom stojimo nepunih 10 sekundi ! Dok u Moravicama ipak ima nesto vise prometa , zaprega Asei za Rijeku i Regionalac koji ceka putnike .. Quote Pozdrav iz Rijeke Link to comment Share on other sites More sharing options...
K 357 Posted February 22, 2017 Share Posted February 22, 2017 Ulaskom u Rijeku , ulazimo u porducje sa vise svijetla ! Asea 1141 309 dovukla nas je u Rijeku sa minimalnim kasnjinjem od 1 minute !! Sa kolodvorskom zgradom .. Ovdje se nas put dijelio , thomcro i celicana su doma posli , a KAPO i ja idemo na jos jednu voznju do Matulja ovim vlakom : Desno nas je dovukla , a lijeva ce nas odvuci , jedna ceka drugu .. Putem smo KAPO i ja imali priliku bidi jedini Hrvatski putnici , osim konduktera i strojovode u vlaku je bilo par ljudi za Ljubljanu i Beč u spavacem vagonu ( cetvrtom vagonu ) ! U Matuljima smo se i mi razisli KAPO je posal doma , a ja sam ostao cekati prijevoz , no upravo se iz Šapjana spustao dugacak vlak od 28 vagona (378 m !) kojeg je spustala Karavela 2063 003 Rampa se bila sigurno spustila cak 4-5 minuta prije vlaka ! ,a digla nakon 7-8 minuta !! Sto je napravilo dovoljno vremena da se auti nakupe , pa je nastala mala guzvica ! I to bi bilo to ! Meni je ovaj eksn bio jedno veliko novo osobno iskustvo koje je pokazalo koliko razlike ima u zeljeznici , koje su napravljene u pojedinim regijama i koje dobro mogu opisivati okolinu , sto po zvuku sto po udobnosti , na Rijeckoj pruzi je sve bucilo dok je do Koprivnice i Zagreba voznja bila mirnija i tisa ! Toliko od mene , dalje ce se nadovezati ostatak ekipe ************ K 357 Quote Pozdrav iz Rijeke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kupljenec Posted February 23, 2017 Share Posted February 23, 2017 Vidi se da ste stvarno uživali Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dorianb Posted February 24, 2017 Share Posted February 24, 2017 Izvrstan putopis , svaka cast Btw, nisam znao da jos uvijek klasika vozi 3009/3010, mislio sam da je to samo privremeno..(to je onaj koji vas je cekao u Budinscini kad ste isli prema VZ-u). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.