crhav Posted September 19, 2012 Posted September 19, 2012 Paff danas sam isao po tvojim stazama, cak do Delnica i evo rezultata! Uploaded with ImageShack.us Oprostite sto se ne vidi zeljeznica ali i to u neku ruku spada pod Hobby! Velimir Quote
Pfaff Posted October 2, 2012 Author Posted October 2, 2012 Pa opet i ovom prigodom (samo ukratko, da ne zamaram...) Kupio putnu ispravu do Lokava. U Rijeci dosta zamoran topao dan, visoka vlaga, poluvedro i sparno... Netko se onomad raspitivao za sliku Samante na "Štacionovom" panou. Evo je. Šteta da je taj projekt ugašen, bila je to sasvim zgodna lokomotiva – za ono vrijeme. Usprkos odsustvu pokojnog RVR-a, na kolodvoru sve behara i sve cvate! 1. peron, 1. kolosjek, 4001 – taj mi treba. Nisam sreo nikakve fotkajuće 4rumaše pa idem u vagon ostaviti stvari Ponuda je loša. Ni jednog žlajfera, sva tri su ovakva, opet ću se grbiti 100-njak minuta na onim glupavim sjedalima... Obično me na peronu dočeka mrmljanje/rika (ovisno o stanju stroja) nekog dizela na čelu vlaka, no ovoga sleda je sve tiho. Idem pogledati o čemu se radi. Nema? HŽ uveo push-pull? Idem na drugi kraj vidjeti što nas gura. Ni ovdje ništa? Pa, ljudi moji, je li to moguće? Nije vrag da sam opet naletio na minu kod HŽ-a i da nema vlaka jer... Lik na gornjoj slici s mob'telom (pretpostavljam, neki Pajin kolega) me uvjerava kako traže lokomotivu ter da ćemo u polasku kasniti nekih 15-tak dekika jerbo kasni 4000 iz Zagreba. Zanimljivo, usprkos taj obično ne kasni – bit će da je bilo problema u cestovnom dijelu pruge. Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Pfaff Posted October 2, 2012 Author Posted October 2, 2012 Sjedim na peronskoj klupi (udobnijoj od sjedišta u kupeu) i slikam podvozje mog vagona – vele da u nevolji vrag i muhe jede Jake snage MUP-a patroliraju peronom I evo, našlo nam loksu. Žutka! Još jedan od prizora koji će (navodno) uskoro otići u dobra spominjanja... http://www.youtube.com/watch?v=ELmQOT0ovQk Identifikacijski podaci... Izgleda da je Žutka nadživila "Gredelja" Pozdrav majstoru (i suncu, naravno) Viđeni fotograf? Ne znam tko je, ali je ozbiljno slikavao lokomotivu... Možda je samo amater? (A mater? Ne, ne, ona ne slika, oko bašte i tako...) Moj kupe, pače odjeljak. Nekako je spartanski preuređen – ima nosač kutije za otpatke, ali stolići su u vlaku bespotrebna stvar. Valjda. Srećom se pendžeri na ovim vagonima dadu otvoriti inače ne bi bilo ništa od slikavanja. A da netko menadžmentu HŽ-a uvalja kantu i kefu i pošalje ih na "njegovanje" putničkih vozila? Ovo nije pitanje sredstava već elementarne pristojnosti i kućnog odgoja Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Pfaff Posted October 2, 2012 Author Posted October 2, 2012 Krenusmo. Pogled na ACRZ, čvor Orehovica Crvenokapa teta loparomahalica u Fužinama Duž cijelog rekonstruiranog dijela pruge su dobro uređeni drenažni kanali (da ne bi došlo do likvefakcije tijela donjeg stroja pruge), ali da li se to baš mora razvlačiti tri godine (i sad se priča kako bi prugu trebalo temeljito rekonstruirati???) I u stajalištu Vrata se uređuje rub kolosjeka Pogled na konkurentsku prometnicu kod Lokava Lokve u daljini Par video impresija s puta sažeo sam u ovaj uradak: http://www.youtube.com/watch?v=1n7KefhbY_E Meščini da radovi na kolodvoru Lokve nisu nešto odmakli od mog prethodnog posjeta i kontrole pa ću malo sač'kat s ponovnim obilaskom. Znam, padale su u međuvremenu neke diluvijalne kiše, ali ipak... Kao da je početni entuzijazam splasnuo Pozdrav filetu ma s koje visine skakao! Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
ICE-3M Posted October 2, 2012 Posted October 2, 2012 Jako lijepo. Riječka pruga nikad ne može dosadit, a meni svaki tvoj novi izvještaj s nje uljepša dan i hvala ti kaj nas redovito izvještavaš s te prekrasne pruge Je da bi ta pruga trebala i morala biti u puno boljem stanju, ali kaj se more. Imam par pitanja. Jel se vlak još uvijek vuče od Drivenika do Lokava ili su ipak malo povečali brzinu jer kolko vidim Fužinskim mostom se i dalje vozi brzinom lijenog puža. Kaj bude samo jedan peron na kolodvoru Lokve? Mislim, ako bude križanje, kaj budu onda ljudi iz vlaka koji stane na 3. kolosijeku iskakali padobranom iz vlaka? Quote
Pfaff Posted October 2, 2012 Author Posted October 2, 2012 Imam par pitanja. Jel se vlak još uvijek vuče od Drivenika do Lokava ili su ipak malo povečali brzinu jer kolko vidim Fužinskim mostom se i dalje vozi brzinom lijenog puža. Kaj bude samo jedan peron na kolodvoru Lokve? Mislim, ako bude križanje, kaj budu onda ljudi iz vlaka koji stane na 3. kolosijeku iskakali padobranom iz vlaka? Imam par odgovora. Vlak se sad vuče brzinom lijenog puža samo od Fužina do Lokava. Mislim da nije u pitanju stanje pruge (osim možda na samom mostu) nego su strojevi i ljudi uz prugu pa da ne bi bilo... Glede perona na kolodvoru Lokve: i dosad su bili peroni između 1. i 2. te između 2. i 3. kolosjeka. Osim ako netko (slično kao i s onim prijelazom preko pruge) ne zaključi kako je jedan suvišan Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
seabral Posted October 2, 2012 Posted October 2, 2012 Usprkos odsustvu pokojnog RVR-a, na kolodvoru sve behara i sve cvate! Zašto pokojnog ? Jesam šta propustio ? Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin
Pfaff Posted October 2, 2012 Author Posted October 2, 2012 Zašto pokojnog ? Jesam šta propustio ? Mislio sam na to da se RVR i HŽ više ne vole... Koliko znam terminiran je ugovor. Ili sam JA nešto krivo shvatio? Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
sali Posted October 2, 2012 Posted October 2, 2012 Paff danas sam isao po tvojim stazama.... http://imageshack.us/a/img703/2286/2012delnicea.jpg Oprostite sto se ne vidi zeljeznica ali i to u neku ruku spada pod Hobby! Velimir Kad je hobi u pitanju znam da se Pfaff neće ljutiti zbog OT Gdje kupujete dozvolu za branje gljiva ?....Na dan se može ubrati najviše dva kilograma vrganja po osobi i to ako ste kupili dozvolu za branje. Inače su kazne od tisuću kuna pa naviše. Dnevna dozvola za branje gljiva stoji 25, tjedna 125, a mjesečna 250 kuna http://dnevnik.hr/vijesti/hrvatska/i-rekreativni-beraci-gljiva-moraju-imati-dozvole-za-branje.html Novina je za berače i sakupljače šumskih plodova,što će se prije odlaska u šumu morati svratiti u najbližu šumariju i zatražiti dozvolu: mjesečnu, tjednu ili dnevnu. Država je dakle, odlučila, sve u okviru prilagodbe za ulazak u Europsku uniju, da se, kao kod lovaca ili ribolovaca, svako zadovoljstvo odlaska u šumu plati, a branje, na primjer gljiva, je ograničeno po količini, načinu branja, ali i drugim odrednicama do sada poznatim, ali neprimjenjivanim od strane berača. Prije svega, Zakonom je propisano da su proizvodi šuma i šumskog zemljišta: šumsko drveće i grmlje te svi njihovi dijelovi, zatim sastojci šumske vegetacije: cvjetovi, sjeme, plodovi, kora drveta, korijenje, ali i mahovina, paprat, trava, trska, cvijeće, ljekovito, aromatično i jestivo bilje. Proizvodi šuma su i: gljive, med, smola, travnati i pašnjački prekrivač, divljač i ostale životinje koje žive u šumi te treset i humus. Naročito su cijenjene gljive koje su se do sada brale bez nadzora, dozvola i bilo kakve kontrole. Gljivari su, u vrijeme bogate godine, gljive iznosili u košarama, pa i izvozili u auto-prikolicama, vrganje se sušilo, kiselilo, spremalo u hladnjače i nešto prodavalo. Po svemu sudeći tome je došao kraj, jer na snazi su čak dva zakona, Zakon o šumama i Zakon o zaštiti prirode,te četiri pravilnika o gospodarenju i očuvanje svega gore nabrojenog. Hrvatske šume su određene da izdaju dozvole i odrađuju naplatu, a inspekcijski nadzor je povjeren šumarskoj inspekciji, odnosno Državnom inspektoratu. Za privatne potrebe osoba će moći ubrati dva kilograma gljiva dnevno, a u komercijalne svrhe, za registriranog otkupljivača, do 10 kilograma. To će trebati platiti, pa će se tako, za privatne potrebe, platiti prikupljeni kilogram pitomog kestena 2 kune, a za vrganje 10 kuna za kilogram.Šumari se, po svemu sudeći, baš neće obradovati tom poslu, jer stići na razinu razvijenih država Europe nije ni lak ni jednostavan put, jer pri tome treba mijenjati navike ljudi, a to je najteže. Tako ovi zakoni i pravilnici propisuju za vrganje da se ne smiju brati sitni, zatim, u skupini vrganja mora ih se ostaviti najmanje 30% radi reprodukcije, kao što se iz istog razloga više ne smiju brati vrganji, rekorderi po veličini. kao npr. ove koje je ubrala ova gljivarica http://www.24sata.hr/reporteri/ubrala-je-pravog-kapitalca-vrganja-teskog-dva-kilograma-283334 Srdačan pozdrav ! Quote
mali.paja Posted October 8, 2012 Posted October 8, 2012 Malo je OT. Netko te i po ovom putopisu i slici može kazniti. Ne bi vjerovali čega sve nema. Ljudi su se na forumima i sličnim blogovima hvalili ili preporučali razne glazbene grupe. Pa nastupili tamo, vamo, ovoliko puta itd. I na vrata dolazi ZAMP. Da li ste vi to? Da! Preporuka za svirku i koliko ste puta svirali? Toliko i toliko. A da li ste vi to gdje prijavili i platili i imate li potvrdu, račun.? I eto ti globe. Mene su napali neki od strojovođa kada sam napomenuo da ne stavljate broj vlak i datum kada ste se vozili u lokomotivi. Netko može od tih strojovođa i nadrapat. Quote
mali.paja Posted October 8, 2012 Posted October 8, 2012 Zašto pokojnog ? Jesam šta propustio ? Do sad su imali povlašteni položaj na HŽ-u. U nekakvom prijrlaznom periodu izravno su dobili posao. Mislim da su već o1.10. trebali završiti sa HŽ-om. Koliko znam još je produženo do kraja godine. Kasnije ide natječaj pa tko prođe, prođe. Rasadnik je u komi. A i dugovi su veliki? Slično je sa čiščenjem. Dosta je ova tvrtka kćer HŽ-a radila i mimo željeznice. Čistili su čak i u nekim ministarstvima. I sada je sve to otkazano.Prihod je drastično pao. Quote
mali.paja Posted October 8, 2012 Posted October 8, 2012 Pa opet i ovom prigodom (samo ukratko, da ne zamaram...) Netko se onomad raspitivao za sliku Samante na "Štacionovom" panou. Evo je. Šteta da je taj projekt ugašen, bila je to sasvim zgodna lokomotiva – za ono vrijeme. Ne znam da li sam pisao o tome? Lokomotiva je imala problem različitog osovinskog pritiska na jednoj strani. Naime unatoč i utezima, lokomotiva je bila na jednoj strani teža za 800kg. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.