drstoka Posted August 21, 2012 Posted August 21, 2012 Nakon pomnog planiranja koje traje već jedno dvije - tri godine moguće je zaključiti samo jedno: 1000 km po domaji nije nikakav problem prijeći u 24 sata. Sve one grozne priče o iznenadnim kvarovima vlakova za putnički promet, kašnjenjima i nečekanju vlakova na veze, općoj šeprtljavosti HŽ-a, nekulturnim, pijanim i bezobraznim kondukterima i slično... mogu reći da HŽ ne samo da nije ništa lošiji od susjednih pa i nekih drugih željeznčkih kompanija nego je sasvim dobar prijevoznik. Jedini koje ovdje mogu pokuditi su naravno HŽ Infrastruktura koja je totalno nezainteresirana da se brzine na prugama povećaju (ili makar održavaju) a signalizacija sredi da podržava te visoke brzine baš kao i putnička služba i njihova ekipa po šalterima. Dotična ekipa ne zna i ne želi izdavati imalo egzotičnije karte (makar rukom pisane) pa onda ako želite prijeći ovakvo jedno poprilično neobično putovanje najprije vas gledaju ko da ste pali s Marsa pa se čude zakaj bi uopće netko htio tako putovati da bi na kraju putovanje umjesto s jednom ili makar dvije karte završilo sa cijelim buntom karata. Postojanje 4 znamenke za kilometre na K-2 EL karti mi nikada nije bilo jasno a pogotovo sada iz ove perspektive. Nemoguće je dobiti K-2 EL kartu na kojoj će biti relacija od 1000 ili više km. Operacija uspješna, pacijent (HŽ) mrtav. Ili će makar biti uskoro. Najprije javna zahvala veleštovanom forumaškom kolegi ivog-u što me je trpio svih 32 sata i što mi je popuštao u izboru vagona. Ne brinite, i ja sam njemu, uvijek smo se uspjeli dogovoriti. Zar ne, ivog? Slikama će vas počastiti kolega ivog, ja izričito ne slikam željeznicu osim kada mi netko uvali fotić\kameru ili ako baš naletim na neki uberraritet. S obzirom da mi je ivog uvalio fotić nekoliko puta, biti će i koja moja slika. Naše hedonističko putovanje ćemo vam prikazati vlak po vlak a naravno početi ćemo s jednim divnim vlakom, 992. I to ne bilo kakvim već subotnjim 992 s ne jednim nego odmah dva džemsa. Nije ih mnogo ali ipak veseli. Prva je dakle relacija Prvi dio putovanja protiče brzinom sporo ali ugodno i čisto hedonistički. Jedini gorak okus u ustima ostavlja sjećanje na nekadašnja putovanja Maestralom kojega više nema ali je supstituiran ovakvim nekakvim polusurogatom na pruzi kojom je promet usporen čim je moguće više. Spore vožnje, neosigurani prijelazi preko kojih se taljiga 20 - 35 km/v i slično. Unatoč tome, predivni i meni drugi najdraži kolodvor Varaždin smo ugledali na vrijeme, prema voznom redu. 102 km, 2:20 Kratak kolodvoropis i prvo čudo će slijediti malo kasnije. Ivog? Quote #1 truth hurts #2 It's hard not to hate..
ivog Posted August 21, 2012 Posted August 21, 2012 Najprije javna zahvala veleštovanom forumaškom kolegi ivog-u što me je trpio svih 32 sata i što mi je popuštao u izboru vagona. Ne brinite, i ja sam njemu, uvijek smo se uspjeli dogovoriti. Zar ne, ivog? Jaaooo, ma zahvala i tebi kaj si me povel na put sa sobom.. Hmm da, već je drstoka popustil u prvom izboru vagona, vozil se je u Beet-u.. Slikama će vas počastiti kolega ivog, ja izričito ne slikam željeznicu osim kada mi netko uvali fotić\kameru ili ako baš naletim na neki uberraritet. S obzirom da mi je ivog uvalio fotić nekoliko puta, biti će i koja moja slika. Pa iskreno, čak i nebude nešto previše fotki, kao što bi se mislilo. Najčešće je tu bilo premalo vremena da bi se naslikavalo, al o tim stvarima tokom putopisa. Kratak kolodvoropis i prvo čudo će slijediti malo kasnije. Ivog? Eto, ide.. Kao prvo, ja bi stavio mali ispravak. Ja sam odradio 38h u vlaku.. Znači, prvo sam trebao doći do Zagreba, za to je bio zadužen vlak IC Krapina iliti prvi jutarnji direktni za Zagreb. Što me iznenadilo išla je duplična makoza odmah iz Krapine (mislil sam da subotom nejde, za nedjelju znam da nejde), al ja bedak, ostavil fotić u ruksaku i nisam uhvatil tu svakodnevnu pojavu. Al dobro nebitno.. U Zaboku smo bez problema obavili spajanje sa Stubičkom macosom i nastavili dalje, bez ikakvih kašnjenja.. Jer sam ja već imao razne solucije, da kaj ak ovaj moj IC kasni, pa ću morati loviti 992 negdje putem. Nakraju je sve išlo ko podmazano. Sad karta, kud se to sve išlo. Inicijator putovanja je već bio na Zapadnom, kad je uletavala moja macosa u kolodvor. Kupnja prve karte je prošla bez ikakvih problema.. Dakle u 7:21 započinje naše putovanje, ustvari mislim da je bilo minutu-dvije iza, al nebitno.. Stiže naš prvi vlak.. Zapanjilo nas je kak je ustvari vlak ugodno popunjen, prva tri vagona u svakom kupeu barem jedna do dvije osobe.. Te smo nakraju završili u zadnjem Beet-u.. Ovo se nije smjelo propustiti poslikati.. Od Budinšćine smo se premjestili u prazan kupe i počelo je naginjanje kroz prozor.. Eto par prizora.. U Varaždin stižemo na vrijeme.. Quote
drstoka Posted August 22, 2012 Author Posted August 22, 2012 Nakon današnjeg pohoda na prugu Ormož - Hodoš te na prugice oko Graza da se vratimo našem putovanju.. Na predivnom Varaždinskom kolodvoru prvo iznenađenje kratko nakon našeg dolaska je bio ugodno popunjen vlak 65400 koji nas je temeljito začudio. Pretekli smo ga u Zaprešiću gdje je bio spreman za polazak u Zagorje. Ono što je čudno i nadasve zanimljivo u cijeloj priči... ma evo da vidite i sami o čemu se radi: Nagradno pitanje: što "ne valja" s ovim vlakom 65400? Ivog će prikazati tu ljepotu od vlaka.. zar ne? Uskoro nastavljamo dalje.. Quote #1 truth hurts #2 It's hard not to hate..
ivog Posted August 22, 2012 Posted August 22, 2012 Eto tog famoznog vlaka.. I još koja slika s Vž kolodvora.. Ode naš vlakić dalje za Međimurje.. Dok se ovaj sprema za Zg.. Naš makozlin za dalje također već čeka.. Quote
zagi988 Posted August 22, 2012 Posted August 22, 2012 Dirigacij na Rgs-u?? To je novo EDIT: ivog i ja pisali u isto vrijeme, ne kuzim fotku Quote Moji željeznički filmići
Pfaff Posted August 23, 2012 Posted August 23, 2012 Ovo je počelo lijepo i zanimljivo, ali meščini da će opet bit' jedan od onih putopisa koji će završiti oko Nove Godine. Autori, ajmo malo živahnije Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Stanley Posted August 23, 2012 Posted August 23, 2012 meščini da će opet bit' jedan od onih putopisa koji će završiti oko Nove Godine. Autori, ajmo malo živahnije Htio sam i ja nešto slično napisati, ali sam se suzdržao. Dok oni završe putopis Brunoh će obići čitavu Mađarsku i prijeći u Erdelj/Transilvaniju. Quote Serija 05 je zakon!
drstoka Posted August 23, 2012 Author Posted August 23, 2012 Eo, eo, danas isto odoh na teren ali prije negoli odem nastavljamo dalje. S onim vlakom (a bome i onim dan ranije) ne valja to što bilo koji teret koji dolazi iz daleka u Vž "mora" ići preko omraženog KC kolodvora. Dakle, pravo je čudo da su jedan ovakav divan vlakić ubacili na radnog zagorca koji je eto taj a i dan ranije odglumio "pravi" teretnjak za razliku od sabirnog vlaka što mu je primarna namjena. Imal' tko sliku ovog ili dan ranije vlaka kroz Zagorje? Krećemo na sljedeću dionicu putovanja. To bi bila... Varaždin - ono odvratno mjesto čije ime se ne spominje - Osijek. Najprije putna isprava.. Slijedi vožnja podravskom prugom.. dio Varaždin - *ono* mjesto je jedna fina prugica, šteta što i ostali pravci sekcije ZOP Vž nisu na takvom nivou.. Al tak to ide kad se uzdiže jedan pravac a na račun drugih. Stižemo u *ono* mjesto gdje već čeka vlak 703 skuplan s vagonima koje oni nazivaju "Maestral" iako to već nekoliko godina s Maestralom veze nema. Prekrcavamo se u jedan divan vagon i nastavljamo zaista ugodno i zadovoljavajuće putovanje. Putem doživljavam da mi prvi put ikada dođe revizija karata u vlak . Konačno da i ja imam kartu sa zvjezdastom rupicom. Putovanje teče lagano svojim tokom i nakon gro vremena i taljiganja 70 - 80 km/v dolazimo na derutni kolodvor Osijek. 329 km, 7:15 još samo 707 km... ivog vas časti fotkicama.. a ja odoh Quote #1 truth hurts #2 It's hard not to hate..
Pfaff Posted August 23, 2012 Posted August 23, 2012 Htio sam i ja nešto slično napisati, ali sam se suzdržao. Dok oni završe putopis Brunoh će obići čitavu Mađarsku i prijeći u Erdelj/Transilvaniju. Je, a neki će se čak vratiti i iz Sibira (rehabilitirani, nadam se) Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
ivog Posted August 23, 2012 Posted August 23, 2012 Ovo je počelo lijepo i zanimljivo, ali meščini da će opet bit' jedan od onih putopisa koji će završiti oko Nove Godine. Autori, ajmo malo živahnije (al pitanje je koje Nove ) Evo, evo, idee.. Nije dobro se žurit po ovim vrućinama.. No uglavnom, da ja istovarim koju sliku.. Mi smo u Makozlinu, do nas je šved za Golubovec, kaj i piše na njemu.. Ja se vozim u Makozlinu, jaaa, ma ne vjerujem da je to istina.. Šteta, nije htel u motorni dio da malo sluša taktove nekog drugog dizel motora.. Trenutak kad dotični za spomenutim teretnjakom.. Mali pokušaji umjetničke fotografije.. A drstoka nije spomenul, da smo prije došli na temu kak nije još imal čast da mu kontrolor precvika kartu, kad ono.. I tak, ja sam uživao kaj se napokon vozim 100 u makozlinu, kao i po prugici između Vž i Kc, tu se još nisam imao čast voziti.. Nisam niš preveč naslikaval, nemaš ni kaj tam preveč, sve je više manje ravno, prolaziš kroz kuruzu, plantaže i tu i tam koju šumicu.. Ostali smo malo zatečeni kad smo vidli di je stanica Kunovec - Subotica, praktički nigde, usred polja i nekakve šumice, te do stanice vodi makadamski putić.. Stali smo kod prvog dućana (da sad ne reklamiram) na ulazu u "onaj" kolodvor na ulaznom signalu.. Dozvoljen upad s 30 na sat.. Vidi Brentača.. Ovo čeka start za Zagreb.. Si videl Zeus kolko Beetova.. Kak smo imali samo koju sitnu minuticu da presjednemo, vremena za fotkanje nije bilo preveč.. Škljocnul u trku na naš vlakić.. Quote
ivog Posted August 23, 2012 Posted August 23, 2012 Znači, nabrzaka kroz pothodnik i trk do vlaka.. Uletili u vlak i vlak krenuo za minutu.. Vlak je bio dosta popunjen i nije bilo slobodnog kupea, tak da smo se uvalili nekom stričeku u kupe koji nije išao skroz do Osijeka. Negdje na pol puta je otišao i ostavio nam kupe samo za nas.. Izlazak iz onog mjesta.. Di smo trenutno.. Inače, taj bunt papira nam je bio od životne važnosti, non stop smo gledali di smo, kad nam ide vlak za dalje i to.. Makar imali smo i bibliju, ipak treba i nju imati u slučaju da neš pođe po zlu i da treba smišljati novu taktiku.. Jel ćemo sve stići.. Bikii.. Đurđevac.. Imaju i zanimljiv beciklin.. Križali smo se s Macosom.. Quote
ivog Posted August 23, 2012 Posted August 23, 2012 Likovni signal.. Virovitica.. Oblok - vrijeme je stvarno krasno.. Čekamo križanje.. The zavoj.. Našice.. Bizovac.. Quote
ivog Posted August 23, 2012 Posted August 23, 2012 Izlazak iz Bizovca.. Eh, tko zna dal će opet tuda neki putnički vlak voziti.. Ubrzo smo došli u Osijek.. U ovome smo se vozili.. I lokomotivica.. Quote
Silver Posted August 23, 2012 Posted August 23, 2012 Gledam ovu ljepotu od kolodvora Varaždin i nešto fali pa fali. Nakon što sam pregledao fotke ostalih kolodvora "skontal" sam da oko svakog kolodvora ima barem trave ako ne i cvijeća, znaći li to da je sa Vž kolodvora netko popalio sve žardinjere oliti tegle sa cvijećem. Lijepo uređen kolodvor ali "sterilan", šteta. Oćekuju se daljnji slikopisi. Quote
zeljko256 Posted August 23, 2012 Posted August 23, 2012 Gledam ovu ljepotu od kolodvora Varaždin i nešto fali pa fali. Nakon što sam pregledao fotke ostalih kolodvora "skontal" sam da oko svakog kolodvora ima barem trave ako ne i cvijeća, znaći li to da je sa Vž kolodvora netko popalio sve žardinjere oliti tegle sa cvijećem. Lijepo uređen kolodvor ali "sterilan", šteta. Oćekuju se daljnji slikopisi. Iz srednjoškolskih dana sjećam se kolodvora Varaždin sa cvijećem i nekoliko žardinjera... i prvog kolosjeka, kojeg su zatrpali. Mislimda ga sad Virovitica poprilično šiša Dečki, dobro napredujete.... ajmo dalje... Quote Od Konjščine do Sibira...
ICE-3M Posted August 23, 2012 Posted August 23, 2012 Nakon što sam pregledao fotke ostalih kolodvora "skontal" sam da oko svakog kolodvora ima barem trave ako ne i cvijeća, znaći li to da je sa Vž kolodvora netko popalio sve žardinjere oliti tegle sa cvijećem. Kak nema trave? Pa drugi i treči kolosijek se jedva vide od trave, a i ovi "peroni" se jedva vide od trave. Ok, a sad ozbiljno. Tegle s cviječem se relativno lako postave, ali ih treba i zaljevati, kaj na HŽ-u baš i nije bio slučaj, pa su onda te tegle na nekim kolodvorima bile ruglo, umjesto da uljepšavaju kolodvor. Međutim ovom kolodvoru fali nekaj puno važnije od cviječa, a to su peroni. Sramota je da se na vlak može uči civilizirano samo s jednog perona i s onog ficleka gdje ne stane pošteni vlak. Naravno, s tih se perona može civilizirano uči u vlak pod uvijetom da je vedro, jer ako pada kiša, onda je to druga stvar. I da, usput, putopis je zanimljiv Quote
Brunoh Posted August 23, 2012 Posted August 23, 2012 I tak, ja sam uživao kaj se napokon vozim 100 u makozlinu, kao i po prugici između Vž i Kc, tu se još nisam imao čast voziti.. Nisam niš preveč naslikaval, nemaš ni kaj tam preveč, sve je više manje ravno, prolaziš kroz kuruzu, plantaže i tu i tam koju šumicu.. Sori kaj tak upadam, al može li slika di prometnik daje polazak u Lu? Quote
ivog Posted August 23, 2012 Posted August 23, 2012 Hvala, hvala na pohvalama.. Sori kaj tak upadam, al može li slika di prometnik daje polazak u Lu? Nemože!!! (Jer nisam slikal) Quote
Brunoh Posted August 23, 2012 Posted August 23, 2012 Hm.. Onda ništ.. Al, rečeno mi je da su se neki naginjali Bum još izvidil dal ste slikali ili ne Quote
ivog Posted August 24, 2012 Posted August 24, 2012 Hm.. Onda ništ.. Al, rečeno mi je da su se neki naginjali Bum još izvidil dal ste slikali ili ne Isss, pa kroz taj Ludbreg, nikaj nemre proći neopaženo.. Quote
zeljko256 Posted August 24, 2012 Posted August 24, 2012 Isss, pa kroz taj Ludbreg, nikaj nemre proći neopaženo.. Očito može. Ja sam se 01.07.2012. smucal po kolodvoru. : http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/10402-usputne-fotografije-sa-zeljeznice/page__view__findpost__p__399074 Quote Od Konjščine do Sibira...
Brunoh Posted August 24, 2012 Posted August 24, 2012 Očito može. Ja sam se 01.07.2012. smucal po kolodvoru. : http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/10402-usputne-fotografije-sa-zeljeznice/page__view__findpost__p__399074 Malo je falilo da se nismo sreli! Isss, pa kroz taj Ludbreg, nikaj nemre proći neopaženo.. Čuj, skreveni detektori, kamere, pristup TK-u iz sobe maper, forum, dojava SMS-om, ovo ono.... I nema šanse da se prođe poskrivečki Quote
Pfaff Posted August 24, 2012 Posted August 24, 2012 I nema šanse da se prođe poskrivečki Ipak je to pupak svijeta (ili tako nekako!) Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
drstoka Posted August 24, 2012 Author Posted August 24, 2012 Nu, u Osijek smo stigli na vrijeme, ekipica je rapidno uklonila jamesa s vlaka a mi smo rapidno skoknuli u vestibil razmotriti display s vlakićima. Na naše opće oduševljenje famozni vlak 259 je bio redovit, display nije pokazivao nikakvo kašnjenje. Već smo pomislili kako ovo putovanje ide zaista preglatko i da neće biti nikakovih posebnih uzbuđenja, kadli... Nu, prije uzbuđenja smo skočili na šalter broj dva na kojemu je neka teta prodavala karte. Kada smo joj dali upit za Split i nazad samo do Zagreba, teta se poplašila i rekla da je sada izmjena smjene te nam je rekla da pričekamo dok se primopredaja ne obavi. Tada je počeo ne baš zabavan ali nazovimo ga uzbudljivi dio našeg Osječarenja. Display se odjednom predomislio i obavjestio nas da vlak 259 stiže u Osijek s 28 minuta zakašnjenja. To je u prijevodu značilo da ne bismo trebali stići na sljedeći vlakić 2022 koji bi po VR-u trebao odlaziti iz Strizivojne 26 minuta nakon što 259 stigne. Znači već u startu smo u manjku dvije minute. Svi znamo da se kašnjenja gotovo uvijek samo povećavaju a gotovo nikada ne smanjuju... Da smanjimo napetost u međuvremenu smo se vratili na šalter broj dva. Tamo je ulogu tete preuzeo jedan stariji, dobro raspoloženi striček. On je doduše bio voljan tražiti najpovoljniju tarifu za nastavak našeg putovanja ali na našu zamolbu da nam da karte prema Splitu via Sunja malo se zbunio i rekao da je to sasvim svejedno i uvaljao nam karte via onog omraženog mjesta. Usput budi rečeno, sustav automatski ispostavlja karte via ono omraženo mjesto. Budi usput rečeno, s obzirom da je povratna karta OS - ST bila svega 20 i nešto kuna skuplja od povratne ZG - ST + jednosmjerna OS - ZG odlučili smo se za povratnu varijantu iz Osijeka. Otud to kaj nam je još preostala vožnja ZG - OS. Na opće iznenađenje, u međuvremenu display nije uvećao kašnjenje vlaka 259 te smo šalter broj 2 napustili s tračkom nade da ćemo ipak stići i obaviti naše putovanje u cijelosti prema planu. Vlak 259 zaista i je došao "točno" prema displayu. Uletili smo kondusu s molbom da nešto poduzme eda stignemo na naš vlakić 2022. On nas je ohrabrio da 2022 sigurno čeka 259 s obzirom da mu je veza. Vožnja vlakom 259 protiče ugodno, fino i brzo, cijelo vrijeme vlak piči 100 km/v a džemsić naprijed prede i grabi nemilice. Ivog se htel voziti u mađarskom klimatiziranom Bt-u (tj. nekoj navodno boljoj varijanti al meni je to sve isto....) no, začas sam ga nagovorio da se zbuxamo u hodnik bosanskog Bl-a na prozor. Oko Đakova smo se počeli voziti 40 - 50 km/v i naš optimizam je vrlo brzo pao. Sigurno nećemo stići. Kondusa zaboli neka stvar za nas. Ziher nam je rekao da 2022 čeka samo da ga ne tlačimo. Ipak, 2022 nas je čekao i na njega smo stigli bez ikakvih teškoća. Sad, već smo imali sljedeći problem. Vlak 5208 Noska - Sunja kreće točno 4 minute nakon dolaska vlaka 2022 a koji je u polasku krenuo sa 6 minuta kašnjenja... Cijela povijest neizvjesnosti se preslikala i na taj vlak. Neizvjesnost je dodatno poticala i činjenica da je SV dosta ležerno vozio vlakić umjesto da naglim kretanjima i kočenjima pokuša malo smanjiti kašnjenje. Dodatno, tamo negdje od Nove Gradiške do Novske je bilo nekih problema s APB-om, prolazili smo kroz crvene signale i stajali prije svakog ŽCP-a. Na kraju smo i to ipak uspješno obavili. Putovanje od Sunje do Glavnog je pak prošlo baš bez ikakvih neizvjesnosti i uzbuđenja... Quote #1 truth hurts #2 It's hard not to hate..
ivog Posted August 24, 2012 Posted August 24, 2012 Dakle, kao što je opisano, događaju u Osijeku su bili zanimljivi.. Macosa čeka.. I ljudi čekaju.. Taj mađar je napravil dosta bedastoča, sad gotovo svi kasne, jer čekaju njega da se dovuče.. Malo smo se zasjeli na klupicu i pregledavali po bibliji i papirima kak će sve to biti naknap.. Al eto, idemo dalje, pa kaj bude-bude.. Onaj makozlin još čeka.. I eto ga, nakon "malog" zakašnjenja.. Okrenut točno kak treba, da stokici uljepša dan.. Hmmm, vozim se u t-vagonu, ja bi pravi oblok.. E, tak je već bolje.. Ovo je dotični.. Inače, onaj MAV-ov vagon, čisto fino klizi po tračnicama.. Miran je, lagano guta neravnine, baš se osjeti da je to vagom više klase.. U tom vagonu ljudi su spavali na sve moguće načine.. Poprek, uzduž, svakak.. Nisam baš to slikal, jer je bilo dosta oskudno odjevenih teta, a pošto ima djece na forumu, pa se mora biti pristojan.. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.