RAIL-LOGISTIK Posted August 6, 2011 Share Posted August 6, 2011 Vec dve godine planiram praviti putopis iz Varazdina pa do Golubovca pesice.Proslu godinu dok sam bio na godisnjemu je stalno padala kisa,tako da sam onda odustal.Ovu godinu su pak bile paklene vrucine,tak da sam samo iz Varazdina isel do stajalista u Vidovcu i opet natrag do Varasa pesice.Nije da meni smeta vrucina,nego jednostavno ne volim sa sobom vleci neki ruksak s pijacom...Isao sam dana 17.7.2011,bila je nedelja i bilo je oko 30 stupnja.Ukupno hodanje je trajalo nekih 3 i pol sata.Prije dve godine sam isto na toj pruzi pravio jedan putopis s biciklom,ali onda bez dionice Varazdin-Vidovec: http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/7909-varazdin-ivanec/ Za pocetak karta,na kojoj vidimo gdje sam sve hodao po prugi. Sugestije,kritike,prijedlozi i komentari su uvijek dobrodosli. Nastavak slijedi... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAIL-LOGISTIK Posted August 6, 2011 Author Share Posted August 6, 2011 Poceo sam slikati kod tvornice Biodar.Mislim,nema smisla slikati dionicu kod kolodvora u Varazdinu,jer na forumu postoje vec jako mnogo slika uz kolodvor. Kao sto rekoh,radnja se desava 17.7.2011. Na prvoj slici vidimo tvornicu Biodar,koja od 21.1.2011 vise ne koristi zeljeznicu... Malo dalje,jos jedan kolosijek ulazi u krug tvornice. Ovak na prvi pogled stanje pruge izgleda dobro,trasa je ravna ali ipak vlakovi se tu vleceju kao puzevi...Polako se izlazi iz Varazdina. Bacimo pogled natraske,gdje vidimo jedan stari mehancki signal. Idemo dalje i ubrzo dolazimo do jednog ZCPR. Podled s ceste na ZCPR. Evo nas van Varazdina. Lijepo cvijece,neka vrsta kaktusa ili sl. Jos jedan pogled iza prema Varazdinu... Nastavlja se... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAIL-LOGISTIK Posted August 7, 2011 Author Share Posted August 7, 2011 Idemo dalje. Poljski put. U daljini vidimo nadvoznjak varazdinske obilaznice. Jos od malih nogu volim stupove. Osvrt natrag. Blizi se most. Opet jedan poljski put. Kuruza... Nastavlja se... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAIL-LOGISTIK Posted August 7, 2011 Author Share Posted August 7, 2011 Evo stigli smo do nadvoznjaka. S nadvoznjaka(nasipa)se lijepo mogu slikati vlakovi.Dok sam se vracao natrag,tu sam sacekao Svedanina 7 122 004 s vlakom 3506. Ovako izgleda obilaznica(Turcin-Gojanec-Hrascica). Bacimo jos jedan pogled prema Varasu. Evo nas ispod mosta. S druge strane Nadvoznjaka prema Golubovcu. Pogled s nadvoznjaka na drugoj strani.Selo na slici je Gojanec. Cesta Gojanec-Jalkovec. Aha,tu voze vlakovi,dobro je znati... Nastavlja se... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAIL-LOGISTIK Posted August 7, 2011 Author Share Posted August 7, 2011 Tu se neko igrao s sibicama Mi picimo dalje. Osvrt prema Varazdinu. Znak 004. Evo neke sumice. Malo infre... Poljski put koji ide iz Nedeljanca za NK Nedeljanec.Tu je neko zapalio plastiku,smrad je bio nemoguci... Stani malo...tu nekaj fali,ne? Evo prvog zavojcica. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAIL-LOGISTIK Posted August 7, 2011 Author Share Posted August 7, 2011 Nastavljamo dalje. Opet jedan poljski putic. Bandera. Treba stalno biti na oprezu,osvrt natrag. Koja ravnica!Tu bi ga vlakovi trebali rezati 200km/h! Taj jadnik nije imao srece... Osvrt natraske. Nastavlja se... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAIL-LOGISTIK Posted August 8, 2011 Author Share Posted August 8, 2011 Neki seljaci imaju stare drvene pragove za ogradu. Mozda ce jednog dana na toj ravnoj dionici vlakovi juriti ko strele... Miris prirode. Pogled natrag prema Vz. Opet jedan prijelaz.Na tom prijelazu se mojemu djedu prevrnul voz s sijenom,srecom nista se nije desilo. Lijepo cvijece. Hm,ili je stupic kosi ili moja slika? Planina Ivanscica(1060m) Nastavlja se... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAIL-LOGISTIK Posted August 8, 2011 Author Share Posted August 8, 2011 Pogled prema Vz. Evo razloga,zasto se stanovnici toga kraja po nadimku zovu"zeljari". Lijepi kaktus. Dosta je bilo zelja,kaktusa,cvijeca,idemo dalje. Prema Vz. Sljedeci prijelaz. Znam,vec sam dosadan s banderama Pogled s Ivanscice prema Varazdinu,ja sam tu gdje je strelica Nastavlja se.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAIL-LOGISTIK Posted August 9, 2011 Author Share Posted August 9, 2011 Idemo dalje. Infrica. Evo zavoja. Prema Vz. Evo ga!Most preko Plitvice! Rijeka Plitvica je skoro do kraja zarasla u drac. Nastavlja se.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAIL-LOGISTIK Posted August 9, 2011 Author Share Posted August 9, 2011 Pogled prema Vz. Nizinska pruga za Golubovec. Spaljena zemlja. Jos jedan prijelaz. S druge strane fali znak. Vlak u daljini! Sved 7 122 004 s vlakom 3509 Golubovec-Varazdin. I ode za Varas. Pogled prema Vz.Na tom komadu streke je mali uspon. Nastavlja se... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAIL-LOGISTIK Posted August 9, 2011 Author Share Posted August 9, 2011 Punom parom naprijed! Prema Vz. Opet mala sumica Prema Vz. Obrasli stup. Opet prijelaz.Taj niti nema(vise)znakove. Pogled prema Varazdinu. Idemo dalje. Aha!Jos malo pa cemo doci do stajalista. Teretni vlak za Varazdin Taj covjek mi se jadao da selo Gojanec nema stajalista i da tak stalno u Vidovcu mora sici s vlaka i onda po prugi hodati sve do Gojanca.Pa kaj ne zeme autobus,ne?Mozda covjek voli vlakove!Dok sam se vracao natrag,taj covjek se je odmarao kraj plitvickog mosta. Nastavlja se... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAIL-LOGISTIK Posted August 10, 2011 Author Share Posted August 10, 2011 Stajaliste vise nije daleko. Poljski put. Aha,sada bar znamo gdje su zavrsili svi ti znakovi! Prema Vz. Jos samo malo. Osvrt u pravcu Varazdina. Evo nas nadomak sela Tuzno,gdje se nalazi stajaliste Vidovec.Hm,neznam,zasto se to stajaliste ne zove Tuzno,jer Vidovec je oko 3 km odavde udaljen. Jos par metara. ZCPR prije stajalista. Cesta prema Vidovcu. Nastavlja se... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAIL-LOGISTIK Posted August 10, 2011 Author Share Posted August 10, 2011 Stigli smo!Stajaliste Vidovec! Naselje Tuzno. KRAJ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted August 10, 2011 Share Posted August 10, 2011 Kao jednog od ljubitelja ovakvog hobija landranja po željezničkim prugama me je tvoj pothvat jako razveselio i oduševio. Svaka ti čast na pothvatu, volji i realizaciji ovog hodopisa, i pohvale za izuzetno lijepe fotke kojima si dokumentirao svoje putovanje. Bravo !!! Nije da meni smeta vrucina,nego jednostavno ne volim sa sobom vleci neki ruksak s pijacom...Isao sam dana 17.7.2011,bila je nedelja i bilo je oko 30 stupnja. Viš, tu ja razmišljam malo drukčije. S menom uvijek ide ruksak s barem 2-3 litre vode (hrane ne mora nužno biti u njemu). Sve je to stvar navike Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted August 12, 2011 Share Posted August 12, 2011 Nekako mi je nevjerojatno da nitko osim mene nije komentirao ovaj lijepi hodopis. Kaj smo RAIL-LOGISTIK i ja jedini ovdje dovoljno šašavi da vidimo gušt u ovakvim poduhvatima ? Ili je ovaj putopis iz nekog drugog razloga promakao pažnji ? :ne zna: Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeus Posted August 12, 2011 Share Posted August 12, 2011 Kaj smo RAIL-LOGISTIK i ja jedini ovdje dovoljno šašavi da vidimo gušt u ovakvim poduhvatima ? Kaj god. Ima nas još. :-D Ja sam u početku počeo pratiti hodopis, pa sam odlučio ipak pričekati kraj da ga pročitam u cijelosti, ali ovih dana to nisam stigao. Evo, upravo sam pogledao hodopis u cjelosti i da mogu, odao bi autoru priznanje na prikazu gotovo svakog metra pruge. Mišljenja sam da bi pomoću ovog hodopisa bez problema mogao prebrojiti pragove od Varaždina do Vidovca. Hodopis je uistinu poseban, a krase ga prekrasne fotke. Još da je naišao koji teretnjak s džemsom, to bi bio šlag na tortu. U svakom slučaju hvala autoru na uloženom trudu i lijepom hodopisu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted August 12, 2011 Share Posted August 12, 2011 Nekako mi je nevjerojatno da nitko osim mene nije komentirao ovaj lijepi hodopis. Kaj smo RAIL-LOGISTIK i ja jedini ovdje dovoljno šašavi da vidimo gušt u ovakvim poduhvatima Ili je ovaj putopis iz nekog drugog razloga promakao pažnji? Človek, ne jezi se. Pratim ovaj hodopis od početka do kraja i mislim si svoje. Kao prvo, svaka čast na živoj volji za hodanje prugom po takvom (čitaj vrućem) danu. Kao drugo, fotografije su lijepe kao i popratni tekst. Kao treće, a nije vezano isključivo uz putopis, živa je šteta što vlakovi tamo ne praše bar 120 km/h jer konfiguracija terena i pruge to omogućuju. Tu bi se opet mogli vratiti na prastaru temu željezničkog povezivanja Krapine i Lepoglave, čime bi se između Zagreba i Varaždina moglo putovati vlakom za manje od sat vremena. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dnovakovic Posted August 12, 2011 Share Posted August 12, 2011 Hvala ti RAIL-LOGISTIK na odličnom hodopisu i slikama ! Quote Pozdrav iz Osijeka ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ICE-3M Posted August 12, 2011 Share Posted August 12, 2011 Svaka ti čast na ovom cipelcugu, pogotovo kad se uzme u obzir vručina i hvala ti kaj si nam prikazao ovaj dio pruge. Ovom prugom sam se dosta često vozio u prvoj polovici 90-tih i onda se vozilo 30km/h, tako da su meni današnje brzine prema ondašnjima ne čine sporima, iako bi se tu moglo voziti puno brže. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaguric Posted October 27, 2011 Share Posted October 27, 2011 Evo nas nadomak sela Tuzno,gdje se nalazi stajaliste Vidovec.Hm,neznam,zasto se to stajaliste ne zove Tuzno,jer Vidovec je oko 3 km odavde udaljen. Vidovec je od stajališta Vidovec udaljen 2 km,a stajalište se zove Vidovec,a ne Tužno zbog toga jer se susjedni kolodvor zove Cerje Tužno pa da se izbjegnu zabune. Reportaža je jako dobro i detaljno napravljena. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.