Jump to content
zeljeznice.net

BestOne

Članovi
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Profile Information

  • Location
    Zagreb
  1. Kako pred mirovinu? U voznom parku, mislim, nema dovoljan broj ispravnih vozila da se bikovi zamijene, tj. povuku iz prometa. Pretpostavljam da će u prometu biti do kupnje novih tramvaja, a tko zna kad će se ta kupnja realizirati.
  2. BestOne

    BestOne

  3. Ispričavam se što pitam nešto o čemu se vjerojatno već razgovaralo, ali ne mogu naći na forumu. Naime, u ovom se odgovoru vidi da tramvaj s garažnim brojem 102 ima na krovu dvije manje kutije s otpornicima slijeva i zdesna, a tramvaj s brojem 152 ima jednu veću kutiju s otpornicima. Zašto postoje razlike? Znam da razlika i danas postoji, pa tako neki radni tramvaji ovoga tipa imaju veću kutiju s otpornicima, a muzejski tramvaj (garažni broj 101) ima dvije kutije identične kao tramvaj 102 na slici. Hvala!
  4. Ako se smije znati, kolika je duljina tračnica unutar kruga KEV-a? Može li se tramvaj valjano testirati (ubrzanje, kočenje, vožnja određenom brzinom više od nekoliko sekundi, skretanje, pomicanje skretnica, svladavanje lakših uzbrdica i ponašanje na nizbrdici, ponašanje na lošijim tračnicama i sl.) unutar KEV-a, pogotovo prvi iz nove serije? Hvala.
  5. Koliko je dugo 2115 izvan prometa?
  6. Htio sam pitati zašto je prekidač ugrađen s položajem za privolu, a kod nas se to ne koristi. Ako je izričita želja ZET-a bila da ne želi privolu (je li to bila želja?), nisu li onda mogli staviti neki prekidač bez toga. I još nešto - jesu li imali ti česi s privolom onaj gumb za otvaranje vrata, i kako to izgleda? Hvala.
  7. Zašto onda prekidač postoji?
  8. Oprostite što upadam, no znate li što se dogodilo točno s 229? Ja ne mogu naći na forumu. Ako mi možete dati neki link gdje ste to pisali, i eventualno sliku, bio bih jako zahvalan. Hvala.
  9. Naravno da nije tako opasno ako se sve održava i sve je ispravno, jer inače se ne bi tako napravilo. Samo hoću reći da NT2200 sigurno ima 24V a ne 600V, što je jako puno sigurnije. Velim, sa bikovima e to malo zeznuto izgleda.
  10. Mislio sam da to radi na neki digitalni način, kao što to (vjerojatno) radi u NT2200. No, pošto je to ipak stariji tip, ustvari je i logično da kontroler radi na ovaj način. Dosta opasan način, ako smijem primjetiti. Isto me čudi kako samo se nekad kablovi pregriju, a u većini slučajeva ne. To mi je čudno ali opet vidim da je istina hah.
  11. Ja priznajem da sam okorjeli početnik i prihvaćam možebitna ismijavanja, ali imam dva pitanja pa bih bio zahvalan da mi odgovorite. Prvo pitanje jest zašto tolika ogromna struja ide kablovima od kontrolera (ne bi li tu trebala biti samo 12V ili 24V, kao digitalno i sl.) od 600V i gdje se ti kablovi uopće nalaze. Zalijepljeni na podvozje tramvaja, ili? Ako je moje pitanje o 600V promašeno, možete li mi objasniti kako rade kontroleri kod bikova? Drugo pitanje jest kako se ti kablovi mogu zapaliti ako ih se polijeva izvana. Ja mogu polijevati debeli produžni od 220V na kojemu je spojen radijator i televizor i sigurno se neće zapaliti ako je propisno izoliran. Naprotiv, radit će normalno. Čuo sam i da su neki rekli da se vidio blijesak... Je li se onda dogodio nekakav kratki spoj u kablovima, ili?
  12. Znači, po tome, dosta bikova je potencijalno zapaljivo i samo čeka kad će se ti kablovi užariti malo jače. Zašto ZET nije reagirao i preuzeo je takve tramvaje? Mislim, nije mi jasno.
  13. Nagađa li netko zašto se bik zapalio, kad kažete da je to (nešto) standardna boljka bikova. Dosta me zanima ta tematika, pa ukoliko netko ima vremena objasniti mi bio bih jako zahvalan.
  14. Bez obzira, tramvaj ima reklamu, novo je lakiran i u dobrom stanju.
  15. Mene više zanima 406, koji izgleda nije tako jako oštećen, ali je popravak teži a pitanje je i hoće li ga popravljati zbog starosti.
×
×
  • Create New...