U stanici Vijačani čekamo oko 10tak minuta da dođe vlak.
Ovo je peron
I prijelaz ispred, ali ne vidi se kuda vodi.
Par minuta kasnije čuju se ventilatori i iz mraka izranja Asea...
A iza nje još jedna. Dakle ono nije bilo prevlačenje, nego standardna procedura na zadnjim vlakovima u slučaju defekta.
Kočnice toliko škripe da idućih 5 minuta nisam čuo kako treba. Bez šale. Ušli smo u kupe, pokazali karte i mene je svladao umor i spavao sam kao beba do Doboja. Tako su udobne fotelje da sam bez greške mogao do jutra, da vlak recimo ide u Ploče.
To bi bilo to za prvi dan.
Drugi dan počinje rano, ali ne tako rano kao prvi. Oko 6 izlazimo iz apartmana i krećemo u akciju. Odluka o tome što ćemo raditi je bila i teška i jednostavna u isto vrijeme. Elektre se ne isplati loviti jer smo lokacije već prošli i nema nekog prevelikog smisla ponovno na prugu za Banja luku. To znači da nam ostaje jedna jedina pruga još na izbor. A veliki minus te pruge je da nema prometa. Jedan do dva ulova možemo imati i ja ću poslikati infrastrukturu. Ali eto htjeli smo upoznati prugu.
Dobro jutro s pruge Doboj - Lukavac - Tuzla
Gledamo u smjeru Lukavca
Našli smo žcp čija cesta vodi u dvorište, ali dobro...
Doboj je još blizu😅
U ovom trenutku bih se kratko htio pohvaliti da sam složio i objavio prvi video iz BiH. Trebam složiti detalje videa i onda ide na javno. Ako slučajno admin čita, zanima me njegovo mišljenje gdje je najbolje da zalijepim link? Video je poseban, jer je prvi na YouTubeu te vrste pa bih volio da ga što više ljudi vidi😅