Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 25.03.2024 in all areas

  1. U četvrtak, 14. ožujka sam otišao u Selce i tamo napisao najveći dio ovog teksta. Dakle, u 73 dana ove godine vozio sam se prvi put u 24 Končareva vlaka (od 55). U njih 20 sam se vozio i ranije, pa ih je ostalo još (samo) 11: 001, 002, 003, 013, 014 101 205 303, 308 (i 309 i 310 uskoro) (nastavit će se…)
    1 point
  2. Subotom, pa tako i 9. ožujka, je izbor vlakova znatno manji, ali ipak se našlo ponešto. Najprije sa 2013 (subotom nije klasika nego je bio 6112.016) do Sesveta, malo šetnje uz laganu kišicu i povratak sa 2012 (6112.305) na Glavni kolodvor. Ponedjeljak, 11. ožujka sam kombinirao s busevima 269 i 231 pa su tako vožnje vlakom bile samo dvije: 8031 (6112.204) Čulinec – Sesvete i povratak s 8026 (6112.108) Sesvete-Maksimir Slično i u srijedu, 13. ožujka, ali na drugu stranu: 2206 (6112.304) Maksimir – Glavni kolodvor i povratak s 8031 (6112.210) do Čulinca, pa još malo buseva po Dankovečkoj i Čulinečkoj cesti.
    1 point
  3. 4. ožujka – ponedjeljak, dosta dobar ulov: Sa 8027 (6112.202) do Dugog Sela, pa natrag sa 2230 (6112.008) do Sesveta. Tu sam mislio pričekati dok se ne pojavi neki bus za Dubec i dalje, ali sam onda vidio da stiže 206 prema Dugom Selu, a iza njega i 008. Na brzinu kupio kartu Sesvete-Dugo Selo-Sesvete i otišao sa 8033 (6112.206) do Sesvetskog Kraljevca, tamo izašao i za pet-šest minuta nastavio sa 2205 (6112.012) do Dugog Sela. Zgodno je što je većina stajališta na prigradskim relacijama na ravnom dijelu pruge pa se vlak u dolasku vidi već izdaleka. Vratio sam se na Glavni sa 8030 (6112.206) Slijedeći dan, 5.ožujka sam bio u potrazi za autobusima na 115 (od Ljubljanice do Prečkog) i onda sa 120 do Gajnica, da bih se vratio iz Gajnica sa 8041 (6112.102) na Glavni kolodvor
    1 point
  4. Prvi dan ožujka počeo je kišno, pa sam do Čulinca došao autom, što inače ne radim, između ostalog i zato što se u takvom slučaju moram vratiti na isto mjesto s kojeg sam krenuo. Ali, vidio sam da bih mogao uloviti 106 pa mi je bilo dosta važno i vrijeme dolaska do tamo. Nisam tada još bio siguran kamo ću i kada dalje s Glavnog, pa sam si kupio tri karte. Jednu od Čulinca do Glavnog, drugu od Glavnog do Gajnica i treću natrag iz Gajnica do Čulinca. Kad smo već kod toga, i dalje ne znam kako je s prekidanjem putovanja kod ovih besplatnih karata? Recimo da želim doći iz Čulinca do Gajnica, ali ulazim u vlak koji ide samo do Glavnog i dalje idem s nekim drugim (npr. Zagorcem). Trebam li na Glavnom kolodvoru ovjeriti prekidanje putovanja? Na blagajni ili negdje drugdje? Koliko se uopće karata na HŽPP kartici vidi? Samo one koje još vrijede ili i starije? postoji li neki način da ih i ja (vlasnik kartice) vidim? Ako netko zna neke od ovih odgovora, slobodno ih napišite. Dakle, stiže 8022 u dvostrukom sastavu. Naprijed 6112.210, a otraga 6112.106. Naravno, ulazim u 106 (jer mi taj fali) i vozim se do Glavnog, izlazim i razmišljam kako ću dalje. No, ne nalazim ništa zanimljivo, pa ipak nastavljam s istim 8022 ali sada u 6112.210 (jer je 106 ostao u Zagrebu) i idem do Kustošije. U međuvremenu je kiša oslabila pa sam otišao do Ilice pogledati ima li koji zanimljiv autobus (čak je i bio jedan) i onda se vratio jer sam vidio da na 2172 stiže još jedan koji nedostaje (011). Dok sam ga čekao, prošla su dva teretnjaka. Najpije jedan od zapada koji je već čekao na signalu i onda još jednom stao pred rampom na Sokolskoj (koja je bila spuštena), a onda drugi prema zapadu iz (bivšeg) Črnomerca TK po južnom kolosijeku da bi odmah nakon stajališta Kustošija skrenuo na svoj pravi. Ubrzo se onda pojavio i 2172 (6112.011) pa sam s njim otišao do Vrapča i taman uhvatio onaj s kojim sam i došao do Kustošije (6112.210, sada kao 8033). A od Glavnog do Čulinca sam išao s 2205 (6112.302). I još sam na putu kući vidio tramvaj 2226 na liniji 1 pa sam naravno zakasnio na ručak.
    1 point
  5. Uz pomoć mappera ustanovio sam da bih 26.veljače mogao popuniti tablicu čak s tri vlaka i to u relativno kratkom vremenu. Pa sam tako sa 8031 (6112.211) krenuo s Glavnog kolodvora u Sesvete, da bih tu dočekao najprije 2012 (6112.307) i s njim došao do Čulinca, a odmah zatim s 2230 (6112.017) natrag do Glavnog kolodvora. Po redu vožnje je 2230 trebao ići prije, ali je kasnio pa je ispalo obratno. U svakom slučaju, pokazalo se da je korisno biti oko 11 :00 u Sesvetama jer tada u relativno kratkom intervalu idu čak 4 vlaka (8026-2230-2012-8028) prema Glavnom kolodvoru. Slično sam napravio i slijedeći dan, 27. veljače. Opet sa 8031 (6112.115) do Čulinca, pa busevima 210 i 212 do Sesvetske Sopnice i onda natrag sa 2230 ili 2012 (6112.210) na Glavni. Ne znam s kojim vlakom sam išao jer u Sopnici nema nikakvog displeja (kao uostalom ni u Čulincu, ni u Trnavi ni u Maksimiru, ni Kustošiji, ni Gajnicama). U Sesvetama i Dugom Selu barem postoji usmena najava koja kaže odakle koji vlak dolazi pa se onda ipak može znati o kojem se vlaku radi. I u srijedu, 28. veljače slično, ali ovaj put sam bez prethodne provjere došao na Glavni, nadajući se da će se pojaviti neki od onih koji mi fale i imao sam sreće. Na 2171 (za Ivanić grad) čekao je 6112.203, s njim do Sesveta, i sa 8030 (6112.114) natrag.
    1 point
  6. Školski proljetni praznici su omogućili da svog školarca povedem na malo duži izlet, pa smo se tako 21. veljače otputili u Karlovac. Kao što sam se i bojao u polasku nas je na Glavnom kolodvoru na vlaku 4052 dočekao izgrafitirani Mađar (6111.024), ali barem su prozori bili čisti pa se moglo gledati van. I ovdje se uz prugu dosta radi (podvožnjaci, nadvožnjaci), ima ponešto laganih vožnji, ali jedino duže stajanje je bilo u Jastrebarskom zbog križanja. Vlak je bio poluprazan do Karlovca, ali tamo, a i na stajalištu Karlovac-Centar je ušlo dosta ljudi, a mi smo izašli. Od stajališta do dvorca Dubovac ima otprilike pola sata lagane šetnje (i uspona), ali moj Gabrijel kao trenirani nogometaš nema problema s kondicijom, a i ja sam još uvijek u dobroj formi. Obišli smo muzej, popeli se na vidikovac, pojeli sendviče i onda polako pješke kroz centar grada, preko Kupe na “glavni” kolodvor u Karlovcu. Pogled na Karlovac Zgrada kolodvora je ogromna i skoro sasvim prazna, a ni ljudi nije bilo puno sve do par minuta prije dolaska vlaka. Na naše iznenađenje, vlak je (4061, 6112.207) stigao skoro sasvim pun, tako da smo do Zagreba sjedili na preklopnim sjedalima.
    1 point
  7. Slijedeći cilj je bio Bjelovar. U prvom redu zato da se vozim prugom Gradec – Sv. Ivan Žabno na kojoj nikad nisam bio i koju smo gledali u nastajanju kad smo obilazili napuštene pruge po Moslavini . Dakle, 14.veljače krenuo sam s 2301 (Macosa 7121.008). Do Dugog Sela, vlak je bio uobičajeno popunjen za prije podne, kao i svaki drugi prigradski, ali se tamo skoro potpuno ispraznio. Čekali smo i skupili desetak minuta kašnjenja zbog križanja s vlakom iz Vrbovca i to kašnjenje nismo uspjeli nadoknaditi. Između Dugog Sela i Vrbovca se vidi koliko još (puno) ima posla do završetka izgradnje drugog kolosijeka. Na nekoliko mjesta ima laganih vožnji jer se u blizini pruge motaju bageri i ljudi, ali bojim se da će cijeli posao još potrajati. Od Vrbovca dalje je onda ipak puno bolje, do Gradeca su dva kolosijeka, a i dalje do Žabna se vozi dosta brzo. Na nekoliko usputnih stajališta nije nitko ni ušao ni izašao, tek od Žabna dalje se vlak počeo puniti školarcima koji idu u popodnevnu smjenu. Nakon dolaska u Bjelovar: U Bjelovaru sam imao malo manje od dva sata vremena, taman za napraviti jedan krug oko centra, malo se odmoriti na klupici u parku i vratiti se na kolodvor. Ista Macosa je išla natrag, ovaj put kao 981, dakle ubrzani, pa je put trajao dosta kraće. I ovdje je bilo dosta đaka iz Bjelovara do Žabna, ali dalje skoro nikoga. Izašao sam u Maksimiru jer mi je to bliže kući.
    1 point
This leaderboard is set to Zagreb/GMT+02:00
×
×
  • Create New...