Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 30.01.2024 in all areas

  1. Cestom iz Donje Dobre dolazimo do parkirališta uz drugi kolosijek kolodvora. Parkirao sam se uz neke artifakte i trebalo mi je par sekundi dok sam shvatio o čemu se ovdje "radi". Mještani Brod Moravica su jedini na cijeloj prugi od Karlovca do Rijeke obilježili 150 godišnjicu izgradnje pruge. Evo par fotografija: Iz teksta na ploči možemo zaključiti kako je drugi kolosijek izgrađen tek 1890. godine. Do te godine Brod Moravice bio je stajalište. Završit ćemo sa još dvije fotografije strane B kolodvora Brod Moravice. Pogled prema usponu za Skrad. Pogled prema kolodvoru, koji se gubi u zavoju.
    4 points
  2. Svaku subotu planiram se počastiti putovanjem vlakom gdje ima zanimljivosti za vidjeti (i fotkati naravno). Ove subote zaputio sam se u Sisak, no nisam planirao i obilazak Metropole. Sezona magle je u zraku, tako znam da sam se probudio u gradu na četiri rijeke. Spremio sam se za put ka Sisku. Stigavši na stajalište Karlovac Centar dočekala me pustoš koja se uskoro pretvorila u veliku gužvu. Sunce neda Nedavno je forumaš Zugspotter Ingolstadt napisao da je ovo stajalište na Europskoj razini. S tom tvrdnjom se slažem, ali je održavanje, nažalost, Hrvatsko. Ovaj lift me zbunjuje do kraja. Nije radio, a bio je gore. Sad kao "ne radi", a dole je u prizemlju. Dotični za Zagreb je upravo trebao stići, no oni su poslali - teretni, a još je išao za Rijeku.😡 Nakon punih osamnaest minuta kašnjenja, u nadi da ću dočekati neku mamlaz (jer kasni)-somuljagu, došao je ni manje ni više Mađar i to kakav. 005 s klupama! Nisam znao jel bih preskočio il' bih uzeo vožnju u toj povijesnoj garnituri. Iznutra U dnu fotografija vidi se moje prijevozno sredstvo Pred Draganićima se radi na podvožnjaku Kad je u Desincu zadnji put ovdje bio netko parkiran? S obzirom na godine ovog vlaka mislio sam da ne može do 60 km/h, ali kad mi je brzinomjer pokazao ovu cifru samo sam molio da se ne raspadne Usput slikane informacije na vagonu Hrvatski Leskovac Zeleni most na ulasku u Zagreb Povijesni u Zagrebu. Možda neudobno, ali svakako povijesno i inspirativno iskustvo pružila mi je ova garnitura To je zasad sve. Ovo radim po prvi put pa ako sam fulao putopis nemojte mi zamjeriti trebat će mi još iskustva. Ako podržavate to što radim puno Vam hvala unaprijed i veselim se pisanju nastavka koji će biti uskoro. Pozdrav iz Karlovca!
    3 points
  3. Dakle završili smo s Brod Moravicama i što mi je još ostalo..... Početak/kraj brdske dionice pruge. Evo me uz prvi kolosijek sa pogledom na postavnicu kolodvora Moravice. Nakon nekoliko decenija ponovo dolazim autom u kolodvor, no nedelju je bio skoro prazan, pa sam preskakujući preko 8 kolosijeka došao na drugu stranu. Evo par fotografija kolodvorske zgrade. Pogled na Zagrebačku stranu. Pogled na Riječku stranu. Zlatno doba "Kondora" prošlo je pred 11 godina. Na zatvorenim vratima papir sa natpisom "iznajmljuje se". Osim pruge u Moravice se spušta i rijeka Dobra. Vagonska radionica i okretnica na ručni pogon. Prema organizaciji, koja je na snazi sada se to ovako zove. ŽCP Moravice pogled prema ulaznoj liri strane B kolodvora Moravice i prema kolodvoru Brod Moravice. Hvala na strpljenju... sutra samo jedna do dvije fotografije sa povratka u Hreljin.
    3 points
  4. Osobna nadmudrivanja ne spadaju u ovaj putopis.
    3 points
  5. dobar je mađar, samo da ga čiste kao somine još uvijek skroz ok vlakić, tih, udoban i može povući gdje ima dobru prugu
    2 points
  6. Kako ni u Delnicama nije bilo Vlaka nakon ovog kratkog fotografiranja produžili smo Lujzianom do Skrada. Vlak 4000 baš je u subotu odlučio kasniti 45 minuta pa ni njega nisam uspio snimiti. Evo nekoliko fotografija izlazne strane prema Delnicama. Uspon pruge se nastavlja, u pozadini bivša EVP Skrad. još jedan pogled prema strani A kolodvora. Kolodvorska zgrada. Lujziana se i dalje spušta sve do Donje Dobre, gdje tunelom prolazi ispod pruge i uspinje se na padine iznad Moravica i Vrbovskog. Prije tunela odvaja se lokalna cesta za Brod na Kupi te se nakon deset minuta vožnje dolazi do ... Sada se bolje vidi i štitni kolosijek na lijevoj strani. Brod Moravice, zadnj put sam bio ovdje sa autom u svibnju 1979. godine kada je bio sudar blizu Žrnovca. nastavit će se.....
    1 point
  7. Povratkom ispod mosta penjemo se cestom do Turistički zemljovid kraja. kolodvor prazan na jednoj i drugoj strani..... U neka davna vremena i kod mlina je bilo vagona. Opraštam se od Fužina i ova dva stvora, koja su se iznenada odlučila uživati na sviježem gorskom zraka. ŽCP vrata, u pozadini istoimeni usjek. Jedan red kamenih snjegobrana postavljen okomito s jedne i druge strane kolosijeka. Prvi red i najdalji od usjeka podignut je također s lijeve, a i..... desne strane kolosijeka. Prvi red ovih zidanih građevina vidljiv je u cijelosti, a također je uočljiva i promjena nivelete kolosijeka. Idemo dalje i prijeći ćemo preko sedla "Sleme" na sjevernu stranu Dinarida.
    1 point
  8. Zašto bi se raspao? Maksimalna brzina mu je 120 što je čisto dovoljno na relaciji Karlovac-Zagreb budući da kod Jaske jedva dođu do 116 i to na par sekundi jer je već ograničenje zbog ŽCP 80. Većinu puta je 90 što Mađar može.
    1 point
  9. Bez brige, može Mađar potegnut do 120 km/h. Ja se vozio jednom u Mađaru do Slavonskog Broda, praši on bez problema.
    1 point
This leaderboard is set to Zagreb/GMT+02:00
×
×
  • Create New...