Nakon bolnog iskustva, brzo sam se oporavio u toplini auta, pa smo se polako spustili do ceste ispod mosta "Ličanka" te iz centra Fužina imali namjeru po A 6 odmah produžiti do do izlaza Ravna Gora i polako starom cestom od Kupjaka se spustiti do Skrada. no na ulazu "Vrata ralica stoji na naplatnoj kućici jedno par minuta i ništa se ne događa. Samo mirno, i konačno je otišla i parkirala se uz još jednu, koja ju je čekala, kako bi zajedno krenule u akciju. Razlog čekanja vrlo banalan. Snijeg nošen burom zaledio je otor za uzimanje kartica pa je službenica morala ručno upisivati sve podatke iz kartice, koju vam pak daje u ruke, kao prilikom ručnog plačanja gotovinom. No to su jedne od blagodati života mjesta znakovitog imena Vrata.
Vožnja uz padanje snijega i nakon jedno pola sata vožnje prvo autocestom, po kojoj je unatoč dobu dana i nedelji bio živ promet osobnih vozila pa lokalnom i nekadašnjom glavnom cestom od mora do Zagreba stigli smo nešto poslije 13 sati do zgrade kolodvora Skrad.
pogled sa perona na zgradu kolodvora Skrad
Ova karta postavljena je od Hrvatskog planinarskog društva Zagreb, podružnica "Skradski vrh" naslov "Skrad i okolica". Udonjem desnom uglu je tekst: "Izradio (nečitko) ZEPHIR d.d. Subotica 1934. god.
Dvije fotografije čekaonice, koja se posebno ističe svojim svijetlim i oku ugodnim ozračjem za razliku od večine ostalih na ovom dijelu Riječke pruge, koje pak svojim sivilom i depresivnim izgledom odbijaju ulazak osim u prijekoj potrebi.
uvjerite se sami
Prometni ured sa Standard Elektrik Lorentz (kasnije promjenio ime u Lorenz) pultom
Ovo je prava idila, friški snijeg i dalje pada, vjetra nema, temperatura i dalje -2 C stupnj
pruga prema Zalesini
pruga prema Brod Moravicama
Poslije ovog ugodnog trenutka vraćamo se polako starom cestom prema slijedećem kolodvoru Delnice