Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06.02.2022 in all areas

  1. Škrljevo 4. veljače 2022. godine Bombardier TRAXX lokomotiva 187-310-8 Datum ispruke, dužina preko odbojnika i razmak svornjaka Priključak na vanjski izvor struje 230V/50-60Hz Pokazivač stanja kočnica(otkočeno/zakočeno) Pokazivač stanja goriva u spremniku Čep cijevi pjeskare i cijevi dovoda goriva Tip i vrste zračnih, elektropneumatskih elektrodinamičkih kočnica Vlastita i kočena težina lokomotive u različitom režimu rada kočnice i sila elektrodinamičke kočnice u kN i broj postolja. Od desno na lijevo:1.) industrijski kolosijek na izlazu skreće lijevo, a zatim desno i odmah prelazi nadvožnjakom preko lokalne prometnice. 2.) kolosijek glavne pruge nastavlja u padu prema postaji Sušak Pečine. 3.) kolosijek paralelne pruge prema postajama Šoići i Bakar. 4. izvlačnjak nekad davno(prije pola stoljeća) štitni kolosijek. Skretničko područje strane "B" kolodvora škrljevo Na kraju prije ponovnog preskakanja svih tračnica Ništa više interesantnoga toga petka nije bilo i odločio sam se na povratak .
    5 points
  2. I onda kad sve bude gotovo, direktni vlakovi Zagreb-Koprivnica-Varazdin. Barem par puta na dan ubrzani ili brzi, a i postojeci putnicki vlakovi Zagreb-Koprivnica-Zagreb bi se onda mogli samo produziti do Varazdina (u tom slucaju ne bi bilo potrebe za posebnim vlakovima Varazdin-KC-Varazdin kao sto je to danas slucaj) pa bi mogli glumiti dvostruki commuter transport: Zagreb-KC-Zagreb i Varazdin-KC-Varazdin). Obzirom da vecina tih putnickih vlakova ne bi primarno sluzila za povezivanje Zagreba i Varazdina, moglo bi se organizirati i da bavljenje u Koprivnici bude i malo dulje, da se napase timing kad je potrebno imati commuter service za jednu (Zagreb-KC-Zagreb) ili drugu (Varazdin-KC-Varazdin) stranu. Ali velim, staviti barem par linija na dan koja bi imala zaustavljanja kao "Hitri", da se i sam Varazdin priblizi Zagrebu. To bi sve mogli voziti EMV 6 112 (kad je potrebno i dvostruki) i klasika sa Brenom/Aseom u nekim slucajevima. To bi dakako od strane voznog reda iziskivalo novu organizaciju prometa na tim pravcima - kao sto je to sad (obrnuti) slucaj, kad su raskomadali zagorske vlakove na Zagreb-Zabok i Zabok-Varazdin. Vlakovi preko Zagorja bi i dalje vozili kao do sada, Zagreb-Zabok EMV, a Zabok-Varazdin DMV. Tako da u Varazdinu ne bi bio zagusen promet, bas naprotiv - osim iz smjera Cakovca, u Varazdin bi dolazili vlakovi iz 3 smjera: smjer Zabok-Novi Marof-Varazdin, smjer Zagreb-Koprivnica-Varazdin i smjer (Zagreb)-Zabok-Bedekovcina-Lepoglava-Varazdin (kad bude gotova lepoglavska spojnica). Od Lepoglave do Golubovca bi mogao ici BEMV onda, nadam se da bi bilo putnika da ga opravda. A obzirom da promet Varazdin-Golubovec i nije tako gust, mislim da bi dionica Varazdin-Lepoglava i obratno progutala i posebne lokalne za Golubovec i ove zabocke.
    1 point
This leaderboard is set to Zagreb/GMT+02:00
×
×
  • Create New...