egérke Posted December 21, 2008 Share Posted December 21, 2008 Dakle, loksa je kasirana, ali su postolja spašena? Ima li neka fotka događaja otada? I naposljetku, jel ovaj voiture couchette na brzom za Zagreb opet ono polovično rješenje, gdi se putnički vagon zamjenjuje kušetom? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vedran Zeman Posted December 21, 2008 Share Posted December 21, 2008 Odličan putopis, jednim dijelom mi je žao što nisam bio s vama. No kad vidim na kakvoj ste vjetrometini bili i kakve su vas opasnosti vrebale... I naposljetku, jel ovaj voiture couchette na brzom za Zagreb opet ono polovično rješenje, gdi se putnički vagon zamjenjuje kušetom? Po Mapperu išao je zaključan, a došao je to jutro iz Müenchena sa 481. Inače 19. i 20. su izvanredno išli po jedan kušet na 481 iz Müenchena, vjerojatno zbog gastarbajtera. Quote Ako Turci grade prugu, da li pruga gradi nas? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gti150 Posted December 21, 2008 Share Posted December 21, 2008 Bome ,fascinantno. Super putopis! Nego...da li netko zna kolika su bila oštećenja na stradaloj žutki? Šta je bilo s njom na kraju? Kasacija? Čitao sam da je kompozicija koja je ostala na pruzi uletila u stanicu Plase sa cca 100km/h gdje je potom završila na slijepom kolosijeku... Sad, da li su malo novinari napuhali da izgleda strašnije ili je stvarno bila ta brzina ne znam.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
narcis Posted December 21, 2008 Share Posted December 21, 2008 Evo i mene sudionika ekšn-a da se i ja javim sa svojih par slika, mada smo svi fotkali skoro iste motive pa da se ne duplaju, odnosno triplaju. Nakon što smo se našli sa NP549 na okretištu autobusa iznad Hreljina, već čujemo da nam se približava prva lovina iz smjera Rijeke, brzo fotiće u ruke i zumiranje, pošto smo još daleko od pruge tandem sa dvije žutke i 12 eas-a Odmah nakon kolodvora Plase i ŽCP-a skrenuli smo na šumski put i krenuli ka našem odredištu, točnije zavoj gdje se u veljači 1992. dogodila željeznička nesreća o kojoj su vam detalje kiki i thomcro već opisali. Evo tog mjesta Jedan dio je trebalo propješačiti i po pruzi Naš kaskader LLeon je odmah krenuo u akciju, nije mogao odoljeti a da se ne spusti dolje Kad čujemo u daljini sirenu žutke, :vlak: vlak ide, bjež brže bolje i traži svatko svoje sklonište ovaj poziciju za fotkanje :fotograf: a ja sam sjeo na postolje nosača KM i evo filmića; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
narcis Posted December 21, 2008 Share Posted December 21, 2008 Žutka je prošla sa svojim teretnjakom mi smo nastavili dalje pješačiti malo po pruzi, nalazimo se na km položaju točno 2 km od kolodvora Plase, 300 metara do predsignala to je ovaj pa smo se popeli na obližni brežuljak s druge strane, pogled na štreku Pa u podnožje iskliznuća žutke, thomcro u potrazi za kakvim trofejom ili ostacima lokomotive thomcro se već pohvalio sa svojim pronalascima, a vidi ovoga gore na vrhu najstrmije pruge na svijetu "Ja sam kralj željeznice, na vrhu svijeta, dođite tj, popnite se u moje kraljevstvo" : : Kao što ste vidjeli prije i popeli smo se, malo je bilo :hot: :hot: , ali uspjeli smo. Taman kad smo bili pri vrhu da malo odahnemo :stars: , zabrundala karavela iz smjera Plase vuče IC 501 prema Zagrebu, opet trči, skrivaj se, penji se na burobran, a ja sam je slikao iz "mišje" perspektive :=)): Idemo nazad prema autu, ovo zabilježeno usput, vidi se da je pruga istrošena Da se još malo osvrnemo prije nego odemo Već smo stigli skoro do auta, kad smo dobili dojavu da još nešto ide iz Zlobina prema dolje, i opet trk natrag, ali ovaj puta bez zaklona i ide tandem U povratku smo stali na kolodvoru Plase da vidimo što se tamo događa, ja sam uspio jedino ovog plasera snimiti I tu mi je Sony otkazao daljnju poslušnost Od mene toliko, lijepi pozdrav! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
narcis Posted December 21, 2008 Share Posted December 21, 2008 Svaka vam cast na ekšnu dečki. Ja bih 333 puta umro da sam se morao pentrati po onom usponu. Bolje ovako gledat dobre fotke iz udobne fotelje. Barney Barney, pa nije ni tako strašno, to sam i ja pomislio kad sam gledao prema gore, ma hoću li ja to moći, pa i ja sam malo "medvjeđe" građe . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted December 21, 2008 Share Posted December 21, 2008 Bome ,fascinantno. Super putopis! Nego...da li netko zna kolika su bila oštećenja na stradaloj žutki? Šta je bilo s njom na kraju? Kasacija? Čitao sam da je kompozicija koja je ostala na pruzi uletila u stanicu Plase sa cca 100km/h gdje je potom završila na slijepom kolosijeku... Sad, da li su malo novinari napuhali da izgleda strašnije ili je stvarno bila ta brzina ne znam.... Lokomotiva je kasirana a postolja su završila na nekoj od ostalih lokomotiva li to još moramo istražiti. Primarni cilj ovog ekšna nam je bio vidjeti ima li još kakvih tragova na samom mjestu iskliznuća. Po kazivanju g-dina Kričkića brzina ulaska u Plase je bila tu negdje, oko 100 km/h. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZlayoZg Posted December 21, 2008 Share Posted December 21, 2008 Thomcro,svaka čast tebi i dečkima na fotkama!Odlične su. Samo da mi je bilo vidjeti ostale kako su reagirali kada ti je zazvonio mobitel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
milepaclo Posted December 21, 2008 Share Posted December 21, 2008 Bravo pustolovi!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lovac_na_pruge Posted December 21, 2008 Share Posted December 21, 2008 Svaka čast i hvala vam na dobrim fotkama. Imam osjećaj da sam bio s vama a da je to bilo 24 sata kasnije nebi bili tako sami Quote Bero Link to comment Share on other sites More sharing options...
narcis Posted December 21, 2008 Share Posted December 21, 2008 Thomcro,svaka čast tebi i dečkima na fotkama!Odlične su. Samo da mi je bilo vidjeti ostale kako su reagirali kada ti je zazvonio mobitel. Razbježali smo se kao zečevi i posakrivali gdje je tko stigao. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
narcis Posted December 21, 2008 Share Posted December 21, 2008 Svaka čast i hvala vam na dobrim fotkama. Imam osjećaj da sam bio s vama a da je to bilo 24 sata kasnije nebi bili tako sami Možemo i reprizirat ekšn nije nikakav problem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted December 21, 2008 Share Posted December 21, 2008 Svaka čast i hvala vam na dobrim fotkama. Imam osjećaj da sam bio s vama a da je to bilo 24 sata kasnije nebi bili tako sami Možemo i reprizirat ekšn nije nikakav problem. Baš tako! Sad smo "snimili" teren i znamo gdje su "zamke" i što možemo očekivati. Ostalo je samo stvar dogovora . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted December 22, 2008 Share Posted December 22, 2008 Thomcro, kaj stopicu si uzo ?! Ne ne ne ne ... nisam uz'o. Našao . Kad sam našao kliznik pantografa već su krenuli komentari "Tomo ča ćeš ga zet doma za uspomenu ?". Neznam koliko si upućen u naše ekšne, ja uvijek kući donesem nešto sa putovanja. Čisto da imam uspomenu gdje sam bio. Tako da se već skupilo tih "artefakata" . ..................... Htio bi Vam skrenuti pažnju na jednu stvar. Na prvoj fotografiji koja je u Kikijevom postu gdje je NP-549, vidi se kako je on odjeven i kako se stisnuo. Isto tako vidjeti ćete mene u tankoj jaknici. NP je imao debelu jaknu, kapu, rukavice ... ja uopće nisam računao da bi tamo moglo biti hladno. Kad smo došli do mjesta gdje smo ostavili automobile tako je ledena bura puhala da je bilo grozno hladno. Zahvaljujući hodanju a i adrenalinu ubrzo je nestao osjećaj studeni. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
egérke Posted December 22, 2008 Share Posted December 22, 2008 A ima tu i tjelesnih zaliha koje dobro dođu u takvim situacijama. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted December 22, 2008 Share Posted December 22, 2008 A ima tu i tjelesnih zaliha koje dobro dođu u takvim situacijama. Ima ima al' je problem na uzbrdici. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thommo Posted December 22, 2008 Share Posted December 22, 2008 Svaka čast Štacion sekciji za lude ekšne! Lijepo ste to poslikali i posnimili. Samo jedna stvar - iz mojih izvora iskliznuće se dogodilo početkom siječnja, a ne veljače. 2.1. ili 3.1. I uzbrdo dvije žutke vuku 12 punih Eas/Eanoss vagona, ne 8. Na narcisovim fotkama se vidi da ih je 12. Quote Društvo prijatelja željeznice Štacion - Rijeka • http://www.stacion.hr/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted December 22, 2008 Share Posted December 22, 2008 ... iz mojih izvora iskliznuće se dogodilo početkom siječnja, a ne veljače. 2.1. ili 3.1. ... Ja imam dva izvora koja su skoro pa indentična. P. Kričkić je potvrdio ono što znam od supruge jer je ona u to vrijeme radila u Fužinama. Ali da ne tupimo, ima to sigurno u Periodici u nekom od starih NL-ova. samo treba iskopati. Ja trenutno nemam iskaznice ali ću obnoviti članstvo iza Nove godine. ...I uzbrdo dvije žutke vuku 12 punih Eas/Eanoss vagona, ne 8. Na narcisovim fotkama se vidi da ih je 12. Imaš pravo! Moja greška. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
knor Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 na lok. su bili dva strojovodje, i ni jedan nije iskočio...obojica su prošli dolje skupa sa lok...imali su samo lakše povrede, danas još obojica voze...i meni se čini da je to bilo u siječnju, oko nove go...po sijećanju... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
reanima4u Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 Iskliznuće je bilo neposredno iza nove godine. Sjećam se da sam trebao ići noćnim iz Rijeke za Vinkovce. Taj vlak je bio otkazan - tako da sam do Zagreba došao preko Slovenije. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.