Jump to content

Vlakovima 741 i 748


.Laurus.

Recommended Posts

Vinkovci, 25.3.2016.


Ponovni odlazak u Vinkovce bio je iz razloga da „ganjam“ vinkovačke Šveđane i Ličanke, na žalost cijelim putem od Kutine do Vinkovaca nisam mogao fotkat jer nije bilo niti jednog normalnog vagona kojem se prozori mogu normalno otvorit, već su bili svi A i B vagoni sa oznakom ee i suknjicama.



Plan putovanja;


PLAN_Vinkovci.jpg


Po dolasku brzog 741, taman ima vremena za ispratit putničkog za Gunju, Šved 015 - varaždinskog depoa, u vinkovačkom posjedu;


DSC_8595_copy.jpg


Šved 016 taman izašao iz svoje „spavaće sobe“; :mrgreen:


DSC_8603_copy.jpg


Nakon toga zahvaljujući jednoj dobroj duši dobio sam info da dolazi iz Ivankova 2062 018 sa propale trčeće probe; :mah


DSC_8606_copy.jpg


Potom je Šved 016 izlazio iz depoa, kako bi išao na vlak za Županju;


DSC_8630_copy.jpg


Ubrzo je krenuo i posljednji vinkovački narančasti Šved - 030 za Vukovar;


DSC_8626_copy.jpg


Ličanka 025 je išla po službeni U-tz vagon, kako bi mogla ići do Spačve po Ease sa drvima;


DSC_8634_copy2.jpg


Nakon što je prvog uzela, drugi je ostao sam;


DSC_8665_copy.jpg


DSC_8673_copy.jpg


Šved 016 odlazi za Županju;


DSC_8677_copy.jpg


DSC_8678_copy.jpg


Nastavlja se, 1/7;

7122white3upjte.gif

Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek.

Link to comment
Share on other sites

U-tz 005


DSC_8683_copy.jpg


Povratkom prema kolodvoru otišao sam do depoa, a posljednji žuti Šved 032, premješten na drugu lokaciju, odmara i čeka svoje bolje dane;


DSC_8688_copy.jpg


Ličanke 016&029 također čekaju bolje dane i odlazak na reviziju, ali pitanje dali će uopće dočekat reviziju;


DSC_8693_copy.jpg


Ličanka 018 je otišla iza depoa, u društvu sa Jenbachom 326;


DSC_8699_copy.jpg


Šved 035, posljednji aktivni plavi, upravo izašao iz hale;


DSC_8700_copy.jpg


DSC_8706_copy.jpg


Pričekat će on vlak iz Osijeka i Švede 011&012 pa će sa njima ići put Osijeka;


DSC_8716_copy.jpg


RTS dizel čeka radne zadatke;


DSC_8695_copy.jpg


Nastavlja se, 2/7;

7122white3upjte.gif

Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek.

Link to comment
Share on other sites

Dolazi vrijeme kad bi trebalo otići na sjevernu prugu, blizu mjesta gdje se odvajaju pruge za Osijek i Vukovar, jer dolaze skuplani Švedi 011&012 iz Osijeka;

 

DSC_8727_copy.jpg

 

I Šved 030 iz Vukovara;

 

DSC_8742_copy.jpg

 

DSC_8743_copy.jpg

 

Na obje strane rade dnevna svjetla; :roll:

 

DSC_8744_copy.jpg

 

Idu Švedi natrag za Osijek, ali pridružio im se i 035;
DSC_8752_copy.jpg
030 je u depou, na kratkom odmoru;

DSC_8766_copy2.jpg

 

DSC_8763_copy.jpg

 

Nastavlja se, 3/7;

7122white3upjte.gif

Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek.

Link to comment
Share on other sites

Jako lijep putopis za ovo predprvomajsko vrijeme, a ovaj 032 me vrati u realnost o stanju željeznice u HR, nadam se da kaj prije ide na kakav VP...
Inače švedi su jedina vozila HŽPP-a koja nisu pala pod ruke menadžmenta iz Zagreba i ostali vjerni tradicionalnom HŽ-logu. Nadam se da bu tako i ostalo...

Pozdrav!

Link to comment
Share on other sites

Jako lijep putopis za ovo predprvomajsko vrijeme, a ovaj 032 me vrati u realnost o stanju željeznice u HR, nadam se da kaj prije ide na kakav VP...

Inače švedi su jedina vozila HŽPP-a koja nisu pala pod ruke menadžmenta iz Zagreba i ostali vjerni tradicionalnom HŽ-logu. Nadam se da bu tako i ostalo...

Pozdrav!

 

 

Hvala.

Neće još dugo ostat tako, jer kad 022 i 023 izađu sa revizije će imat nas×an taj novi logo. :sad:

 

***

1141 007 strojno iz Šida;

 

DSC_8775_copy.jpg

 

Iz Šida dolazi mješani teretnjak sa 1141 209 na čelu, ona je do daljnjeg van prometa od 4.4. zbog isteka revizije, a u svom sastavu je imala preostala dva Hrrs vagona koja su u prometu;

 

DSC_8783_copy.jpg

 

DSC_8790_copy.jpg

 

Šved 030 izlazi iz depoa...;

 

DSC_8803_copy.jpg

 

DSC_8805_copy.jpg

 

... i ide na peron, pa će ići ponovno za Vukovar;

 

DSC_8817_copy.jpg

 

Dolazi i Ličanka 025 iz Spačve za drvima;
DSC_8831_copy.jpg
Sad su službeni vagoni opet u „paru“; :mrgreen:
DSC_8843_copy.jpg
Nastavlja se, 4/7;

7122white3upjte.gif

Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek.

Link to comment
Share on other sites

U-tz 009...;

 

DSC_8852_copy.jpg

 

... i njegov interijer;

 

DSC_8853_copy.jpg

 

DSC_8854_copy.jpg

 

Pamte ovi Šinobusi i bolje dane - 7221 021&4221 033 - zajedno dok ih kasacija ne rastavi;

 

DSC_8867_copy.jpg

 

Također i vinkovački Teretni kolodvor pamti bolje dane;

 

DSC_8863_copy.jpg

 

Šved 016 čeka još jedan od mnogih polazaka za Županju, a 035&012&011 za Osijek;

 

DSC_8906_copy.jpg

 

DSC_8912_copy.jpg

 

DSC_8913_copy.jpg

 

015 čeka polazak za Otok;

 

DSC_8919_copy.jpg

 

Nastavlja se, 5/7;

7122white3upjte.gif

Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek.

Link to comment
Share on other sites

Oblaci su nakratko skrili sunce, a 030 dolazi iz Vukovara;

DSC_8943_copy.jpg

 

Ličanka 018 ispred svoje „bolesničke sobe“; :lool:lool

 

DSC_8980_copy.jpg

 

U depou Ličanka 017 je bila na namirivanju, pa sad ide se pridružim svojim sestrama u iščekivanju novih radnih zadataka;

 

DSC_8984_copy.jpg

 

Dok Jenbach 033 čeka, a bome i pamti bolje dane;

 

DSC_8982_copy.jpg

 

Još malo Šveda 032;

 

DSC_8949_copy.jpg

 

 

Nastavlja se, 6/7;

7122white3upjte.gif

Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek.

Link to comment
Share on other sites

Brzi 748, posljednji brzi iz Vinkovaca za Zagreb, na čelu sa posljendjom Brenom u floti čeka svoj polazak;

 

DSC_8994_copy.jpg

 

DSC_8996_copy.jpg

 

Kako je u Vinkovcima sa Švedom 015 počelo, tako će završit sa Švedom 016, po dolasku iz Županje;

 

DSC_9011_copy.jpg

 

DSC_9015_copy.jpg

 

Sve u svemu bilo je lijepo, nikakvih problema nije bilo i nitko me u vezi fotkanja nije gnjavio.

 

7/7 Tahts_all.jpg:)

7122white3upjte.gif

Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek.

Link to comment
Share on other sites

Jako lijepe fotke, Laurus ! :palac:

Ona tri Šveda prema Osijeku ... je li to uobičajeni postav tog vlaka ? Ili je treći Šved taj dan slučajno dodan postojećem paru Šveđana ?

Link to comment
Share on other sites

...

Neće još dugo ostat tako, jer kad 022 i 023 izađu sa revizije će imat nas×an taj novi logo. :sad:

...

Krivo sam napisao - 021 i 022 su na reviziji, dok 023 i 024 u Varaždinu čekaju odlazak na reviziju.

 

 

Jako lijepe fotke, Laurus ! :palac:

Ona tri Šveda prema Osijeku ... je li to uobičajeni postav tog vlaka ? Ili je treći Šved taj dan slučajno dodan postojećem paru Šveđana ?

 

Hvala! :)

Tri Šveda je uobičajeni sastav na nekoliko vlakova za/iz Osijeka.

7122white3upjte.gif

Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek.

Link to comment
Share on other sites

Tri Šveda je uobičajeni sastav na nekoliko vlakova za/iz Osijeka.

 

Thx ! Znači, kondukter mora na svakom stajalištu izlaziti iz jednih kola i ulaziti u druga. Slično je bilo i nekada, kad je više skuplanih šinobusa vozilo na jednom vlaku. :grin:

Link to comment
Share on other sites

Lijepo si to složio .Laurus.!

 

Znači, kondukter mora na svakom stajalištu izlaziti iz jednih kola i ulaziti u druga. Slično je bilo i nekada, kad je više skuplanih šinobusa vozilo na jednom vlaku. :grin:

 

Da, a nekad zna biti i po dva konduktera na vlaku kad budu dva Šveda na vlaku npr.

Pozdrav iz Valpova!

Link to comment
Share on other sites

Svaka čast na volji za putovanjem i tome što si ovo objavio, ali ne bih rekao da su ovo najbolje fotografije za nekakav putopis. Manje više sve su slike iz istog kuta, "za osobnu", te se ne vidi ni komadić infrastrukture, pejzaža, niti onoga što se nalazi oko vozila. Nije mi namjera diktirati kako bi putopis trebao izgledati, niti što i kako bi trebao slikati, ali čini mi se da si ovo popisivanje slobodno mogao staviti i u neku drugu temu.

421789_10150583085722304_276946597303_9174747_1740623047_n.jpg

 

Moje fotografije.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...