thomcro Posted March 14, 2016 Author Share Posted March 14, 2016 ... al cjeli dan biti na terenu a ništa ne jesti nije dobro ... Kak' to misliš da nismo niš jeli!? Ja sam nosil sa sobom 4 velika sengvića (jest da sam dva vratil doma) i dve bocice jamne al' kad smo se vrnuli na kolodvor otišli smo "dole" po picakat(ove) ... ali doduše, kad sam na ekšnu zadnje mi je da idem jest. Jedem ka doma dojdem ... ona slika di se vozite 122km/h kolko se dugo vozite stom brzinom? Ne dugo, možda minutu dve al u prosjeku je šibalo oko 110 ... negde do Jastrebarskog. Kasnije je brzina pala. Niže od Duge Rese je bilo nemoguće pratit brzinu jer je speedometar vezan na GPS a povrenmeno nije bilo signala Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marioZG Posted March 14, 2016 Share Posted March 14, 2016 Vrlo zanimljiv putopis. Pohvala Na Rk-u uvijek ista vozila iza hale, samo u sve gorem i gorem izdanju. To je izdavač nafte, niste vi jedini koje je on napao i otjerao... Ma s tim likom uvijek problema. A nije ni svjestan da hoda po "zemljištu" od infre, a to nije od njegovog Carga, a di je njemu za hodanje po tuđem zemljištu dozvola?Nečeg se jako jako boji. A da ne govorim kaj je prije bilo s naftom s RK... Može se lako zaključiti. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KAPO Posted March 14, 2016 Share Posted March 14, 2016 Nekoliko mojih fotografija.... Karavelu 003 nisam jako dugo vidio. Velika količina manevarki. Malo upravljačnica! Kabina nepoznate Ličanke (mislim da je 042). 2041 030 Još nekoliko fotografija... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KAPO Posted March 14, 2016 Share Posted March 14, 2016 Sljedeća stanica nakon RK! Linija 15 je prekrasna. Šteta da je bila kiša. Na GLK. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 14, 2016 Author Share Posted March 14, 2016 Vrlo zanimljiv putopis. Pohvala ... Hvala u ime cijele ekipe ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
1142007 Posted March 19, 2016 Share Posted March 19, 2016 Lijepo, ali imate 2 greške : 1. Mogli ste samo s 13 od GLK do TBJ a ne s 3-ojkom. 2. Ono je makoza 030 a ne 029 Quote Samo 1.razred ! 1.'st class only ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted March 19, 2016 Share Posted March 19, 2016 Lijepo, ali imate 2 greške : 1. Mogli ste samo s 13 od GLK do TBJ a ne s 3-ojkom. 2. Ono je makoza 030 a ne 029 Šta da kažem nego: Soko okolovo! Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 19, 2016 Author Share Posted March 19, 2016 Lijepo, ali imate 2 greške : 1. Mogli ste samo s 13 od GLK do TBJ a ne s 3-ojkom. ... Vjerovatno sam pogriješil pri opisu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted March 19, 2016 Share Posted March 19, 2016 Šta da kažem nego: Soko okolovo! Da, ovo s brojevima makoza je zaista vrlo bitan podatak ! Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
hyperion Posted March 19, 2016 Share Posted March 19, 2016 To je pravi railfan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
celicana Posted March 19, 2016 Share Posted March 19, 2016 Nije bila 3 jer ona tu ne prometuje ali ni 13(iako bi on odgovarao) nego TMK 2200 krcat i naravno linija 6. Quote Veliki pozdrav iz Rijeke! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.