OGY Posted October 15, 2013 Share Posted October 15, 2013 Evo da ja stavim jedan "zaboravljeni" mini-putopis iz 8.mjeseca.Često prolazeći na relaciji Zagreb - Kutina odlučio sam se zaletiti do kolodvora u Deanovcu i stajališta u Širinecu.Evo što sam zabilježio: Prilazna cesta kolodvora u Deanovecu.Ima dobar komad do prve kuče,ali barem postoji ulična rasvjeta. Parkirališni prostor ispred kolodvora,nije uređen baš kao u Ivanić-Gradu ali posluži svrsi. Zgodno popločen pješački prilaz stničnoj zgradi,ovo desno je WC,izvana izgleda ljepši nego zgrada kolodvora. Zgrada kolodvora,nadstrešnica je dograđena unatrag cca. 10 godina i promjenjeno je krovište,zanimljivo Deanovec nema utovarnu rampu i robni magazin. Vaga...nemaju je baš sve stanice prema Novskoj,ali s obzirom na dosta loš izgled ne koristi se duže vrijeme. Izlaz prema Zagrebu i Ivanić-Gradu. Ovo je ind.kolosijek nekakvog postrojenja u Ivanićkom Graberju koji je u produžetku drugog kolosijeka prema Zagrebu.Ne koristi se mislim duže vrijeme. Isliznica,ova je starijeg tipa.Nove imaju likovnu romb ploču presvučeno refektirajućom tvari. Nakon poljskog prijelaza po kolosijeku se gotovo i nemože hodati.Obzirom na vremensko ograničenje nisam išao dalje,a mislim da na forumu već i postoji putopis o ovom kolosijeku. Idemo na drugu stranu kolodvora,EVP kod stanične zgrade. Skretničarska kučica u smjeru Zagreba,naravno izvan funkcije. Izlaz prema Novoselcu i Novskoj. Nešto je dolazilo iz Zagreba.Putnički vlak za Vinkovce. Nažalost nije ukrcao i iskrcao niti jednoga putnika.Po prolasku pored mene je svirnuo. I ode put Vinkovaca. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OGY Posted October 15, 2013 Author Share Posted October 15, 2013 Željezničko stajalište Širinec,podno mjesta Križ.ŽCP pored stanice.Ova prilazna cesta je spojena na novi izlaz za autoput i čvor Križ.Mjesta za parkiranje baš i nema puno. Zgrada stajališta je tipska za ovu prugu.Ovakvo zgrada se nalazi još u Prečecu,Repušnici i Ilovoj.Ipak ovoj u Širenecu fali malo obnove.Stambeni dio je naseljen. Pogled prema Zagrebu. Pogled prema Novskoj. Da vidimo malo stajališne prostorije.Desno je prostorija za prodaju karata,a lijevo čekaonica. Ured za prodaju karata je normalno zaključan.U Širinecu nema prodavača karata barem desetak godina ako ne i više. Prostorija čekaonice.Nema vrata,a prostorija je u dosta lošem stanju. Bivši šalter za prodaju karata. Za kraj još jednom prilazna cesta,u smjeru autoputa.Dosta skromno za mene,ali uskoro stiže još jedan putopis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted October 15, 2013 Share Posted October 15, 2013 Lijepo. Kratko, jasno i jezgrovito. Koliko sam uspio vidjeti na Googe Earthu (GE: 45°41'22.17"N, 16°27'36.27"E), vaga u Deanovcu se nalazi na kolosjeku od kojeg se odvaja onaj industrijski kolosjek pa pretpostavljam da su iz proizvodnje dolazili puni vagoni koje se onda vagalo prije izdavanja tovarnog lista. BTW, trasa industrijskog kolosjeka je osim zaraslosti kompletna,a u industrijskom pogonu (?) ima solidna željeznička mreža Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
OGY Posted October 15, 2013 Author Share Posted October 15, 2013 Lijepo. Kratko, jasno i jezgrovito. Koliko sam uspio vidjeti na Googe Earthu (GE: 45°41'22.17"N, 16°27'36.27"E), vaga u Deanovcu se nalazi na kolosjeku od kojeg se odvaja onaj industrijski kolosjek pa pretpostavljam da su iz proizvodnje dolazili puni vagoni koje se onda vagalo prije izdavanja tovarnog lista. BTW, trasa industrijskog kolosjeka je osim zaraslosti kompletna,a u industrijskom pogonu (?) ima solidna željeznička mreža Vaga se nalazi na prvome kolosijeku,koji isto tako nije vidio pravih vagona dosta dugo.Unutar ind.pogona postoji mislim pet ili čak šest kolosijeka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted October 15, 2013 Share Posted October 15, 2013 Jel' znaš o kakvom se pogonu radi? Možda je najbolje pričekati da se oglasi Stanley - to je njegova župa Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 Pak mi se OGY šmuca vu moji kuruzi. Jel' znaš o kakvom se pogonu radi? Možda je najbolje pričekati da se oglasi Stanley - to je njegova župa Nema potrebe razbijati glavu, sve je to već lijepo prikazao forumaški kolega skretničar: http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/7876-putem-nafte-deanovec-graberje-ivaniko/ Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 U toj čekaonici sam se načekao i načekao vlakova. Stajalište je nekada bilo puno ljepše jer nije bilo tog groznog perona ali je ulazak u vagone bio u granicama alpinizma. Sjećam se (kako sam imao režijsku kartu u pravilu sam putovao prvim razredom) da je vagon stao negdje u visini ŽCP-a i bilo je prilične muke popeti se sa dvije krcate torbe. Malo niže, prema Novoselcu, živjela mi je baka. Imam negdje i crtanu sliku stajališta pokojnog ujaka pa ću ju skeniratiu i postati. OGY hvala za lijepa sjećanja iz djetinjstva! Jel' znaš o kakvom se pogonu radi? ... Krcala se nafta i znalo je u Deanovcu bit dosta cisterni (punih i koje su čekale na utovar), nešto slično kao i u Ivaniću gdje je isto odvojak (mislim da je to Stenley sa nekime opisao u jednom od putopisa). Neznam kako se radila manevra, dali je postojala kakav "lokalna" manevarka ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mali.paja Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 Neznam kako se radila manevra, dali je postojala kakav "lokalna" manevarka ... U Deanovcu je bila manevarska lokomotiva 24 sata. Lokomotivu je ispostavljala željeznica dok su manevarski radnici bili od INA-e. Isti su svaku godinu išli na periodične ispite kao i željezničari. U prosijeku su dneno išla 2 tovarena vlaka van. Uglavnom je nafta išla za Lendavu. Vozili su Varaždinci skroz do Deanovca. Vlak je u prosijeku imao šesnestak vagona i bio težak oko 1200t. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 ... Vlak je u prosijeku imao šesnestak vagona i bio težak oko 1200t. Sjećam se tih dugih kompozicija. Thx za info! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 nešto slično kao i u Ivaniću gdje je isto odvojak (mislim da je to Stenley sa nekime opisao u jednom od putopisa). Nisam ja već skretničar u reportaži na koju sam stavio link. U Ivaniću se nije krcala nafta. Industrijski kolosijek vodi u pogon koji smo mi zvali ''Degazolinaža'' (ne znam kako se zove danas). Danas tamo idu cisterne za plin. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 ... i bilo je prilične muke popeti se sa dvije krcate torbe. Vidiš kako Ti ta vježba i iskustvo danas dobro dolaze Danas tamo idu cisterne za plin. Kroz onaj šiprag? Ili ima neki spoj na drugu stranu? Istinabog, na GE se vide vagoni na jednom kolosjeku unutar pogona... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 Kroz onaj šiprag? Ili ima neki spoj na drugu stranu? Istinabog, na GE se vide vagoni na jednom kolosjeku unutar pogona... Koji šiprag? Govorim o Ivanić Gradu. Kolodvoru koji ima najveći teretni promet (osim govnare u Kutini) na pruzi Dugo Selo - Novska. Zahvaljujući radu za INA-u. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 Aaaaaaa! Ja sam mislijo da smo još uvijek u Deanovcu? Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 ... U Ivaniću se nije krcala nafta. ... Nisam ja ni napisao da se krcala nafta nego da je taj skolosjek sličan sa deanovečkim ... Vidiš kako Ti ta vježba i iskustvo danas dobro dolaze Ehh što bi moja doktorica danas rekla na ovo ... rekla je moram strogo mirovat i bit na dijeti jedno vrijeme !!! Poludit ću doma na zelenjavi Da se vratim na temu, Pfaff ... odvojni kolosijek u Deanovcu je slijep i ne vodi nikamo osim u punilište Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mali.paja Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 Koji šiprag? Govorim o Ivanić Gradu. Kolodvoru koji ima najveći teretni promet (osim govnare u Kutini) na pruzi Dugo Selo - Novska. Zahvaljujući radu za INA-u. Nekad bilo sad se spominjalo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.