Jump to content

Što je bilo daleko postalo je blizu


Portos

Recommended Posts

Jučer 2.12.2012. zajedno sa Dačom, Lovcem_na_pruge, Karavelom i Cisalpinom bio sam u Gorskom Kotaru kako bih Foto aparatom zabilježio dio povijesti - za nekoliko dana stare Ansaldo lokomotive otići će u zasluženu mirovinu a vuču će preuzeti lokomotive ASEA/Končar kao i druga vučna sredstva koja se napajaju naponom 25kV.

Nakon skupljanja u Delnicama starom cestom prema Plasama pokušavali smo uloviti brzi vlak Zg-Rijeka što nam je uspijelo na ŽCPR Plase.

 

gk2012IMG_9181.jpg

 

gk2012IMG_9183.jpg

 

U Plasama je čekao teretni vlak

 

gk2012IMG_9191.jpg

 

gk2012IMG_9194.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hodamo prema poznatom zavoju gdje je 1992 iskočila žutka. Sa pruge pogled na brodogradilište Kraljevica u kojem su na zimskom vezu parkirani Jadrolinijini trajekti.

 

KraljevicaIMG_9197.jpg

 

Iz Rijeke stiže teretni. Da bi došao do nas morajoš proći Melnice i Plase

 

gk2012IMG_9200.jpg

 

Dobra saćekuša nije bila dovoljna, bilo je tako hladno da su baterije otkazale poslušnost tako da nemam slike sa moje lokacije.

 

No nakon grijanja baterija u dlanovima fotić je opet proradio.

 

Pada kiša i teško je imati nezamućenu fotku.

 

gk2012IMG_9209.jpg

 

gk2012IMG_9211.jpg

 

gk2012IMG_9214.jpg

 

gk2012IMG_9216.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Mokri i promrzli odlazimo u Plase, sjedamo u aute i idemo u Fužine.

 

gk2012IMG_9246.jpg

 

Potom mijenjamo lokaciju za doček teretnog

 

gk2012IMG_9250.jpg

 

gk2012IMG_9252.jpg

 

...i brzog

 

gk2012IMG_9255.jpg

 

gk2012IMG_9258.jpg

 

Na posljednjoj lokaciji dočekali smo ovog nenajavljenog teretnjaka umjesto brzi vlak iz Zagreba koji je kasnio 35 minuta...

 

gk2012IMG_9261.jpg

 

Nakon odmrzavanja u kući domačina Cisalpina uz Medicu i domaći čaj oko 18h krenuli smo kroz snijegom zametene Delnice prema autocesti i Zagrebu gdje smo uspješno doputovali oko 19.30h.

 

Iduću Subotu slijedi repriza!

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

hm...danas je subota, kada će repriza portose? :grin:

Sorry. Odgodili smo put u Gorski Kotar zbog meteoroloških prilika. S obzirom da zasada neće biti promjene napona ima još vremena za reprizu.

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jučer, 23.12.2012. prognozeri su bili obećali lijepo vrijeme. U međuvremenu se promijenio sustav vuče na dionici Moravice-Rijeka-Šapjane te Škrljevo-Bakar pa smo mogli slikati novo stanje sa vučnim vozilima koja do sada tim dionicama nisu vozila. Također jedan od razloga za odlazak bila je i prva vožnja tom dionicom elektromotornog vlaka za regionalni promet 6112-001 kojem su u međuvremenu sanirana oštećenja nastala naletom na Kaufland kolica. Iz Zagreba su sa Medomobilom krenuli Portos, Zagi, Lovac, Dačo i Mario (redosljedom ulaska u auto), a Ivegmobilom Ivog, Željko 257, Element i Renato. Kod Konzuma u Delnicama pridružio nam se domaćin Cisalpino.

 

Tokom pijenja kave u Konzumovom kafiću kroz Delnice je prolazio 4001

 

riIMG_9268_zps524460f7.jpg

 

riIMG_9270_zpsb44c117c.jpg

 

Karavela s teretnjakom nam je pobjegla jer Zagi nije dovoljno dobro čitao mapper...

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Pored ulaznih skretnica Delničkog kolodvora iz smijera Rijeke postavljena je Končareva vjetroelektrana od 0,1MW :lula

 

riIMG_9276_zps86c8e5cc.jpg

 

Iz pravca Rijeke ubrzo je dojurio teretnjak

 

riIMG_9279_zps73a0a613.jpg

 

...i odjurio prema Moravicama, Ogulinu, Zagrebu...

 

riIMG_9281_zps4c2bf0d6.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Idući teretni dočekali smo kod Lučica, nažalost noviji u fotić netom stavljeni set Sanyo Eneloop baterija je zakazao pa 1141-041 + 1141-109 sa CARGO natpisom nisu slikovno zabilježene.

Istu kompoziciju sustigli smo uz cestu prema Fužinama i jurili ju do Belog sela gdje su ju junački slikali Lovac, Mariooo i Zagi...

U Fužinama smo ju vidjeli na mostu ali bila je predaleko i vidio joj se samo rep.

Putnički 4000 dočekat ćemo kod Plasa. Od prošlog puta sam bolje pripremljen pa sam na Google earthu vidio da postoji makadamski put do lokacije fotkanja. Medomobil i Cisalpinova Škoda su se probili makadamom, Ivek + Ivekmobil se nisu usudili.

Neki na brdu, neki u dolini, neki uz prugu - nailazi 4000

 

riIMG_9292_zpsbcaa6561.jpg

 

riIMG_9295_zps67636e09.jpg

 

riIMG_9299_zpsda991b22.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Odlazimo autima do Plasa. Moji putnici pješice prugom. Karavela 001 sa teretnim stoji u Plasama jer je Meja zakrčena zbog brutto probe Bakar-Škrljevo. Uskoro ipak kreće a Medomobil i Ivekmobil sa putnicima jure prema Melnicama.

 

riIMG_9317_zps7af7df5e.jpg

 

Ode prema Meji

 

riIMG_9325_zps0f7a113a.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Nakon 20-ak minuta vožnje stižemo u Škrljevo. Stiže brutto iz Bakra. Asea + 5 EAS-a

 

riIMG_9339_zps972a8aba.jpg

 

riIMG_9341_zps72e4f8f9.jpg

 

Tu su i vozila infrastrukture

 

riIMG_9343_zpsf91e7a77.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Sa Meje se spušta teretnjak

 

riIMG_9345_zps8758f23b.jpg

 

Dovukla ga je 1141-102 ex podserija 400 koja ima elektrodinamičku kočnicu i reduktore za 120km/h te se nedavno zajedno sa sestrom 1141-106 vratila iz Ploča

 

riIMG_9354_zpsa0f21073.jpg

 

riIMG_9359_zps4eba8273.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Sestra je svratila po teret u Bakar i vraća se trčećim korakom

 

riIMG_9362_zps72b1caa6.jpg

 

U Bakru je na manevri bio i Đuran. Da li je to jedini vozni Đuran te podserije?

 

riIMG_9366_zps8a53a53f.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

102 se otkačila sa svoje kompozicije cisterni koju Đuran premješta na udaljeniji kolosijek. Kao izvlačnjak mu služi kolosijek prema Kukuljanovu.

 

 

riIMG_9386_zpsc87f8df8.jpg

 

riIMG_9391_zps1d37dfda.jpg

 

riIMG_9395_zps49c7c6ab.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Već je skoro 15h, saznali smo da 700 dolazi na vrijeme, jurimo da ga slikamo pri dolasku. Dačo i Cisalpino idu na najbližu lokaciju, Medomobil ekipa slikat će ga kod Rječine, Ivekmobil ekipa također ali sa visine. Kod Autotroleja srećem našeg forumaša Kiki 273.

 

Evo ga.

 

riIMG_9426_zps499afa20.jpg

 

riIMG_9427_zpse497ea83.jpg

 

riIMG_9428_zpsdbee0cb4.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Nakon prolaska uslijedio je fotosession na Riječkom kolodvoru.

 

Manevar sa 3. kolosijeka na 1.

 

riIMG_9433_zps34576d59.jpg

 

Na 1.

 

riIMG_9438_zpsade95f32.jpg

 

I sa druge strane nakon što je promijenio kabinu te pobijelio čeona svjetla, no pantograf se još nije spustio.

 

riIMG_9441_zps041e0127.jpg

 

Budući se mračilo, a mi gladni, krenuli smo u jedan Makedonski restoran do kojeg smo navođeni navigacijom - moja je štekala, Mariooova je papala internet promet. U međuvremenu se restoran preselio na rivu relativno blizu kolodvora. Ne baš gladni, ali umorni i puni dojmova krenuli smo kući. Lovac se vratio sa 701.

Moj dojam da se promjenom vuče promet znatno poboljšao i ubrzao, radni uvijeti strojovođa također poboljšali. Dežurni kritičari nisu bili u pravu, Bo-Bo lokomotive rade kao urice i jurišaju samo tako. Nadam se da će tako i ostati. Do sljedečeg javljanja, nadam se uskoro!

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Mene zanima zašto se sada iz Bakra izvlači samo po 5 Eas-a. Zar ih nije prije bilo po 12, doduše sa 2 žutke?

Da li je to samo za probu ili će tako ostati. Da li i do Lokava ide samo po 5 vagona?

_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...