Dinko-KA Posted May 27, 2011 Share Posted May 27, 2011 Listam malo po putopisima, dođem na svoje, pregledavam od Moravica nadalje, dođem do kraja i vidim... jedan mi fali. Idem opet ispočetka, pokušavam se sjetit kojega nema, ne uspijevam. Kasnije gledam vagone u svojoj mapi Željeznica, vidim mapu Fotke Ludina, reko zašto su još tu, pa stavio sam ih na forum pred dva tjedna.. Tražim ja po forumu, kad ono, nema Ludine. Onda se sjetih kako sam na roštilju na Mrežnici rekao da ih moram staviti, međutim eto, zaboravio sam.. Uglavnom, da ne duljim, davnog datuma, 30.4. sam bio u Ludini. :oops: Bila je to lijepa sunčana subota, a ja sam bio lijen ustati ujutro pa sam iz Karlovca krenuo tek u 11.39, što će dokazati plan putovanja: Na karti put izgleda ovako, karta kaže da se mjesto zove Velika Ludina: Od Karlovca do Zagreba sam putovao mađarom koji standardno vozi parove vlakova 4050/4059 i 4058/4063. Taj dan je vozio mađar 015: Stigli smo sa 10 minuta zakašnjenja jer je prije Remetinca riknula signalizacija na jednom ŽCPR-u, pa je bilo stoj na prostornom signalu, kreni, stani, trubi, kreni, stani zbog stajališta... Desetak minuta se nakupi začas. Idem pronaći vlak 2103, očekujem klasiku, kad ono mađar s kojim sam došao je sa 3. perona 4. kolosijeka samo produžio na 3.A peron 4. kolosijek i na displeju se umjesto Moravice-Zagreb GK pokazao natpis Zagreb GK-Novska. Pitam strojovođu kaj ne bi trebala bit klasika, veli on trebala bi, ali je danas subota. Tja... Kad već do Ludine ne bude fotkanja, da barem onda pofotkam unutrašnjost toga mađara: I tako smo redovito stigli u Ludinu. Ušli smo na drugi kolosijek pošto je na prvome već stajao teretnjak za Zagreb. Moj mađar ode dalje prema Novskoj: A evo i fotke toga teretnjaka koji je također otišao odmah nakon mađara. Vuče ga ASEA 041: I ode teretni u daljine: A ja se javljam prometniku, iskazujem svoje namjere, nema naravno ništa protiv fotkanja, pa idem na ekspediciju po kolodvoru. Kolodvorska zgrada: Prvi peron: I prvi, ujedno i prolazni kolosijek. Inače kolodvor Ludina ima samo 2 kolosijeka: Quote Stari Bl-ovci su zakon!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dinko-KA Posted May 27, 2011 Author Share Posted May 27, 2011 Drugi kolosijek (mislim da ne moram ni pisati da se koristi, ne): Idemo zaviriti u čekaonicu. Ima jedna klupa: Ima i putnička blagajna, karte prodaje prometnik pa radi od 0-24: Peć su strpali u zatvor, za svaki slučaj. A čujte, ne bi bilo dobro da pobjegne usred zime : Ima tamo i ćenifa. Zaključana je, a nisam htio prometnika tražiti ključ, kad mi već nije trebala da obavim svoje fiziološke potrebe : Parkiralište ispred kolodvora je onako, srednje veliko, bila je subota pa nije bilo previše autiju na njemu: Ovo je centar za napajanje Ludina. Odavde ide struja u kontaktnu mrežu, ima i svoj industrijski kolosijek kojega ćemo vidjeti kasnije: Idemo prošetati do izlaznih skretnica u smjeru Zagreba. Evo nam izlaznih signala: Pogled ulijevo, nazire se spomenuti industrijski kolosijek: Jedina skretnica na ovoj strani kolodvora, sa prvoga na drugi kolosijek: Quote Stari Bl-ovci su zakon!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dinko-KA Posted May 27, 2011 Author Share Posted May 27, 2011 Nekada je ovdje bio skretničar, danas više nije nitko: Izvlačnjak drugog kolosijeka: ŽCP osiguran svjetlosnom i zvučnom signalizacijom: Granica manevriranja i pogled prema Dugom Selu, Zagrebu: Skretnica za industrijski kolosijek. Moram priznati da mi je dosta čudna, jer je smještena na izvlačnjaku drugog kolosijeka pa je strojovođa očito morao gurati vagone ispred sebe ako je želio doći na prolazni kolosijek. :shock: Skretnica je ručna, što govori da se kolosijek nije koristio već jaaaaako dugo: Na njemu se nalazi i nekakva okljaštrena iskliznica: Dalje je stanje kolosijeka ovakvo: Što je je, ali kolosijek je – elektrificiran : Pošto je travuljina takva da se ne može proći bez mačete, na kolosijek sam opet došao s druge strane, po onoj stazi na jednoj fotki iznad. Kolosijek ovdje završava, a ovaj stup koji se vidi je zadnji stup elektrifikacije na tom kolosijeku: Još jedan pogled na cijelo postrojenje pa idemo nazad na kolodvor: Quote Stari Bl-ovci su zakon!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dinko-KA Posted May 27, 2011 Author Share Posted May 27, 2011 Ovaj siromah se izgubio među ostalom travom, nema mu ni jednog bližnjeg : Nagib pruge 4 promila i hektometarska oznaka: Idemo sada prema Novskoj. Opet izlazni signali: I dok sam fotkao izlazne signale, dojurio je vlak 746 iz Vinkovaca za Zagreb. Ova fotka je dokaz da je stvarno dojurio : I odjurio. Inače bio je sastavljen od 4 vagona: Beemt+Aeelt+klimatizirani Bee+klimatizirani Bee: I ovdje je također samo jedna skretnica: Skretničarska kućica, identična onoj sa druge strane: Detalj infrastrukture: Signal za ŽCP, a oštro oko će u daljini vidjeti i signal Granica manevriranja : Okret za 180° i pogled na kolodvor: Quote Stari Bl-ovci su zakon!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dinko-KA Posted May 27, 2011 Author Share Posted May 27, 2011 Kao i na svakom drugom kolodvoru, i ovdje se nalazi međnik: Pragovi su iz godine: Još jedan detalj infrastrukture: Izlazni signal je pozelenio i ubrzo se pojavio vlak 2017 iz Zagreba za Vinkovce. Bio je sastavljen od 3 vagona: stari Bl+obnovljeni Bl+žlajfer sa 8 sjedala u kupeima: Ode on dalje, a na spomenutom žlajferu su ostala otvorena vrata : Vratio sam se na kolodvor, a ubrzo nakon vlaka 2017 je stigao vlak 745 za Vukovar. Na fotki možemo ujedno vidjeti i drugi peron koji još nije bio uslikan u ovom kolodvoropisu : Ode 745 dalje prema Vukovaru: Nekoliko minuta prije dolaska mojeg vlaka za povratak, u Ludinu je stigao još jedan teretnjak koji će pričekati moj 2018. Na čelu je brena 009: Dosta je dugačak, a u sastavu ima i dosta stranih teretnih vagona: I redovito stiže moj 2018 s kojim ću započeti povratak u Karlovac. Do Zagreba će me vući ASEA 307: Quote Stari Bl-ovci su zakon!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dinko-KA Posted May 27, 2011 Author Share Posted May 27, 2011 Doviđenja Ludina! Vlak je bio sastavljen od 3 vagona: obnovljeni Bl+neklimatizirani Bee+obnovljeni Bl. Želja mi je bila sjesti u Bee zbog starih sjedala, međutim u tom vagonu je bila dosta velika gužva pa sam otišao u zadnji vagon, a to je bio: Unutrašnjost dotičnog vagona: A pronašao sam i prazan kupe u kojem sam sjedio do Zagreba: U Deanovcu imamo križanje sa vlakom 2019 iz Zagreba za Vinkovce. Na čelu je ASEA 301: I odlazi. Bio je sastavljen od tri vagona: obnovljeni Bl+obnovljeni Bl+stari Bl: U Zagreb smo stigli redovito, otišao sam se tradicionalno nahraniti u McDonalds, pa sam se vratio na kolodvor gdje je već bio postavljen moj vlak 4062 za Karlovac. Pošto je bila subota, taj vlak ne ide dalje od Karlovca. Bio je sastavljen od 3 vagona (obnovljeni Bl+obnovljeni Bl+stari Bl), a ja sam sjeo u zadnji. Bio je to ovaj žlajfer: Unutrašnjost dotičnog vagona: I moj kupe: Također redovito, u 19:38 sati stižemo na karlovački kolodvor: I to bi bilo to za ovaj put. Eto ispričavam se što tek sada stavljam putopis, ali sam jednostavno zaboravio da ga nisam stavio misleći da jesam. :oops: Toliko od mene za danas, do sljedećeg (grupnog?) ekšna, lijep pozdrav! :mah Dinko Quote Stari Bl-ovci su zakon!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
swen Posted May 27, 2011 Share Posted May 27, 2011 još jedan odličan kolodvoropis ... nemam ništa drugo osim riječi hvale Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ICE-3M Posted May 27, 2011 Share Posted May 27, 2011 Kao i uvijek do sada odličan kolodvoropis kao i uvijek zanimljiv odabir mjesta. Iako moram primijetiti da su ti tvoji "egzotični" kolodvori dosta prometni. Samo nastavi tako. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted May 28, 2011 Share Posted May 28, 2011 Ma, bravo! Takvog Te volim - kolodvoropis "od čavla do čavla". Svaka čast BTW, i Ti si primijetio kako su vagoni sa starim sjedištima pretrpani, a ove tvrde, neudobne novotarije zjape prazne. Čudno kako nitko od onih Drempinih koji obnavljaju vagone nije toga postao svjestan... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dinko-KA Posted May 29, 2011 Author Share Posted May 29, 2011 (edited) Hvala dečki! @Pfaff, o da, ljudi su očito jako dobro upoznali nova sjedišta. Jako dobro to vidim kad putujem iz Zagreba za Karlovac ako vlak stoji na 4. ili 5. peronu i to se najbolje vidi ako vlak ima sastav loksa + stari Bl + obnovljeni Bl + obnovljeni Bl. Prije se prvo napunio zadnji vagon, jer se ljudima, jasno, ne da hodat skroz naprijed ako iza ima mjesta. Međutim, kod ovakvog sastava, začudo se prvi vagon prvi popuni, a onda tek zadnji. Inače, kad su novi vagoni došli, bili su puni jedno vrijeme i ja sam uvijek guštao u kupeu starog Bl-a, međutim s vremenom se promijenila situacija. Edited May 29, 2011 by Dinko-KA Quote Stari Bl-ovci su zakon!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted May 29, 2011 Share Posted May 29, 2011 Da si krenuo ranije mogao si stići i do susjednog egzotičnog kolodvora Popovača (valjda ima neke povjesne veze s popovima), a koji kilometar dalje je još egzotičnije stajalište Voloder. Tu su nekada derali kože volovima, a iz voloderskih vinograda potječe najbolje hrvatsko kontinentalno vino - Moslavački škrlet. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dinko-KA Posted May 29, 2011 Author Share Posted May 29, 2011 Hehe, možda stignem i tamo jednog dana. Za Voloder je netko jednom napisao: Ovdje ne deru samo volove nego i fasade. zato kaj zgrada stajališta nema fasade nego su samo cigle.. Quote Stari Bl-ovci su zakon!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.