Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

Prakticar

Moderatori
  • Content Count

    8919
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About Prakticar

  • Birthday 30.03.1961

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sveta Nedelja

Recent Profile Visitors

9878 profile views
  1. Instinkt za preživljavanjem. Bježiš od nesreće u strahu da se nešto ne zapali, da se vagon ne prevrne... podsvijest te tjera da odeš što dalje. Tek kasnije proradi racionalno razmišljanje.
  2. Prakticar

    Prakticar

  3. Pa susjedstvo, da. Susjed je i onaj tri kuće dalje. Onaj do tebe se zove prvi susjed.
  4. Pokušala izvršiti. Čim je izvršila, znači da je uspješno.
  5. I moj sin ima 22 godine, pa mi ovo nije baš lako čitati... srećom je mali dobro prošao. Nažalost, netko ga nije dobro naučio voziti.
  6. Gospođa ili gospodin, sasvim svejedno, da bi vozio auto moraš imati vid. Ako imaš vid, kako ne vidiš: 1. hrpe šodera preko kojih moraš prijeći, 2. nepostojanje asfalta između tračnica i 3. barikade na drugoj strani prijelaza? Ali to je ona logika: ja tu prelazim već 40 godina i što će meni netko sada ovdje zatvarati moj prijelaz. Znam ja da se tuda može. Ja sam mislio da je takav debilizam samo kod nas, ali vidim da retarda ima i u "razvijenijem" svijetu.
  7. I onda mi netko priča kak je navigacija dobra stvar. Meni je još uvijek bolje bez nje. Bar gledam oko sebe i čitam znakove
  8. Ah, ta današnja spolna liberalizacija...
  9. Kako li je onda uopće uspio doprijeti do pruge? Pa uske su te mimoilazne ograde.
  10. Ja mislim da i ovako to neće više nikad napraviti. Neće se približiti pruzi na 100 metara.
  11. Nije mi palo na pamet, jer kad je u gradu +40, kod mene doma je 5-10 stupnjeva manje, pa ono... a "ako doživim" odnosilo se na činjenicu da ne vjerujem da će ona biti gotova za dvije godine. Jednostavno ne vjerujem, već će Bandić nešto sjebati. I zemljište u Svetoj Nedelji kupio sam računajući da će 2004., najkasnije 2006. godine tamo opet voziti vlak. Zato ne govorim bez veze "ako doživim".
  12. Pa evo, ja na primjer (a nisam jedini) nisam bio na Sljemenu otkad je ukinuta žičara. Inače sam išao pješice gore, a vraćao se žičarom jer sam bio preumoran za oba smjera. Autom sam otišao samo jedanput kad smo se išli skijati i rekao nikad više, jer sam više vremena proveo u automobilskog koloni tražeći parking i kasnije spuštajući se, nego što sam se skijao. Ne podnosim zavoje u busu, želim ići na zrak a ne na bljuvanje u birtiji i eto... a za očuvanje okoliša i čistoću zraka zbilja je jako korisno dovlačiti buseve i automobile. A što se tiče radnika gore, pa ne idu oni žičarom, nego žive od ljudi koji dođu žičarom. U cijelom svijetu grade se žičare, kao turističke atrakcije i ekološki način prijevoza i uvijek su bolja alternativa cestovnom prijevozu. To što Bandić nije dao 120 000 kuna za premotavanje motora stare žičare, koja je još danas mogla biti u funkciji, nego je megalomanski išao na gradnju nove, ne opravdava činjenicu da je žičara i dalje potrebna. I kad ju napokon naprave, siguran sam da ću biti jedan od prvih koji će se u njoj voziti. Ako to i doživim.
  13. Zbog ekstremnih vremenskih uvjeta zatvaraju se i autoceste, ponekad i željezničke pruge, ne lete avioni, ne plove trajekti, malo-malo pa zimi javljaju da je poneki otok odsječen, a vi pravite problem oko zatvaranja žičare. Da, zatvorit će se zbog jakog vjetra, nisam ni ja jučer navečer išao kamo sam htio jer mi se nije dalo po tom vjetru. Ali to, naravno, nije razlog da se žičara ne napravi. A što se tiče podataka o graničnim vrijednostima, one su sasvim sigurno u granicama u kojima se prema standardima i propisima današnje žičare projektiraju. Ja ne znam, naravno, te brojke, ali uz malo proučavanja standarda i literature dalo bi ih se izvući. Bit će bolja i otpornija od stare, to je sigurno. Ako ni zbog čega drugog, ono zbog činjenice da će biti na jednom užetu, a ne na dva, kao stara.
  14. Reci to onima koji žive rada u ugostiteljskim objektima gore.
  15. Bit će ozlijeđen kad ga se žena dočepa.
×
×
  • Create New...