Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

osjecanin91

Članovi
  • Content Count

    720
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Profile Information

  • Location
    Osijek
  1. osjecanin91

    osjecanin91

  2. Kazete da nema putnika iz Osijeka za recimo ZG? pa bilo bi sigurno više da ta karta koju platim vrijedi te novce. Recimo ovaj vikend idem u ZG ali idem busom, ne pada mi napamet platit kartu HŽu i vozit duže u nekomotnom vagonu.
  3. OPET ZAPOSTAVLJENA SLAVONIJA Oko Zagreba voze moderni vlakovi, a na linijama kod Osijeka stari 30-ak godina Foto: DAVOR KIBEL/ARHIVA Objavljeno 1. ožujka, 2016. Za razliku od Slavonije, ostatak Hrvatske se vozi u vlakovima primjerenim za 21. stoljeće Putnik koji se u protekla četiri mjeseca iz Zagreba vlakom provozao do Dugoga Sela može se pohvaliti da se vozio prijevoznim sredstvom koje postiže brzinu od 160 kilometara na sat, ima dvije pokretne rampe za ulazak i izlazak osoba s invalidskim kolicima, ali i prostor za bicikle. Uz to, sjedala su mu čista, a u vožnji može kratiti vrijeme besplatnim internetom. Istovremeno, osoba koja putuje iz Osijeka vlakom do Antunovca, ondje će se voziti s nekoliko desetaka kilometara na sat u vlaku bez ijedne pokretne rampe, bez prostora za bicikle i ostalih pogodnosti. Sjedalo na koje će sjesti prašnjavo je, prljavo i oštećeno, a želi li se spojiti na internet, može to učiniti o vlastitom trošku. Zanimljivo, oba putnika iz naše priče stanovnici su Republike Hrvatske, no dok se oko središta Zagreba putnici u željezničkom prometu voze u vlakovima primjerenima za 21. stoljeće, na istoku Hrvatske situacija je katastrofalna. Svjedoče tome brojni putnici, među kojima je i Franjo Gavran, koji kaže da su tzv. plavci išarani, stari su više od 30 godina i općenito izgledaju strašno. - Kako Zagreb ima prigradska naselja do Dugog Sela, Zaprešića ili Velike Gorice, tako i Osijek ima željezničku vezu s Belim Manastirom, a i Vinkovci kao željezničko čvorište su blizu. Međutim, razlika između vlakova je poput neba i zemlje, a Osijek zaslužuje dobiti bolje. Nadam se da će saborski zastupnici koji su se nedavno sastali kod gradonačelnika zajednički lobirati za projekt bar jedne kompozicije koja bi prometovala istokom Hrvatske - kaže Gavran, inače dugogodišnji županijski vijećnik, ali i bivši željezničar. I nije jedini, a nije jedina ni nepravda sa željeznicom na istoku Hrvatske. Prisjetimo se samo sniženja cijene putovanja za Zagreb, Split i Rijeku, dok su na području Osijeka popust ostvarivali tek studenti i stariji od 60 godina. U međuvremenu, dva putnika s početka teksta i dalje putuju istim, a toliko različitim prijevoznim sredstvom. Možda najavljena elektrifikacija od Belog Manastira do Strizivojne-Vrpolje uskoro zaživi pa koji od Končarevih vlakova uskoro krene i slavonskim prugama... Marija MIHELIĆ link -> http://www.glas-slavonije.hr/294810/3/Oko-Zagreba-voze-moderni-vlakovi-a-na-linijama-kod-Osijeka-stari-30-ak-godina HŽ: OSIJEK ĆE DOBITI DIZEL-MOTORNE VLAKOVE U odgovoru HŽ Putničkog prijevoza koji smo dobili stoji kako je u sklopu nabave novih vlakova za gradsko-prigradski prijevoz Grada Zagreba nabavljeno deset elektromotornih vlakova. - Budući da pruge oko Osijeka nisu elektrificirane, nakon što se osiguraju sredstva za daljnju nabavu vlakova, novi dizel-motorni vlakovi vozit će i na osječkom području - odgovaraju iz HŽ Putničkog prijevoza. NAKON MASTERPLANA MOGUĆA ELEKTRIFIKACIJA PRUGE? Na upit hoće li u skorije vrijeme doći do elektrifikacije pruga na osječkom području, iz HŽ Infrastrukture poručuju kako je trenutno u izradi Masterplan prometnog razvoja Grada Osijeka i Osječko-baranjske županije, kao osnovni plan razvoja prometne infrastrukture. - Njime bi se trebalo utvrditi koji su zahvati potrebni, među ostalim, i na željezničkoj infrastrukturi što uključuje i eventualnu elektrifikaciju pruga. Taj je dokument osnova za daljnje aktivnosti, a izrađuje ga Regionalna razvojna agencija Osječko-baranjske županije. Podloga za izradu Masterplana je i Prostorno-prometna studija prometnog sustava grada Osijeka sa širim okruženjem, izrađena krajem 2013. - poručuju iz HŽ Infrastrukture. NEPRAVDA svojedobno su zagreb, rijeka i split imali popust na prijevoz hž-om, ali ne i osijek
  4. Sjećam se ko klinac da je bila jedna stara parna lokomotiva kod hotela Mursa pa su je prebacili negdje dalje...da su pametni i to su mogli iskoristiti
  5. Kažem što već godina čujem u gradskim (političkim) kuloarima, ranžirni nikad nije išao u istu rečenicu sa Čepinom
  6. Koliko znam u planu je ranžirni kolodvor na području poligona C na Vinkovačkoj cesti, preko puta Centralnog groblja, za Čepin je planirano nešto sasvim drugo. "Ovaj projekt obuhvaća i obnovu željezničkog kolodvora i novi ranžirni kolodvor u Osijeku za teretne vlakove kao i nova stajališta u Čepinu i Đakovu," najavio je župan Šišljagić. -> http://www.sib.hr/vijesti/osijek/10299-hz-i-grad-osijek-definirali-pet-kljucnih-problema.html
  7. Nemoš vjerovat da se HŽ sjetio da postoji željeznica i u Osijeku i okolici.
  8. Konačno nešto pozitivno od HŽa za Osijek. Vlakom od Osijeka do Zagreba za 2 sata Utorak, 01.10.2013. 15:27 Sporazum o suradnji na provedbi projekta rekonstrukcije željezničke pruge Osijek-Strizivojna Vrpolje, na ogranku koridora 5C, potpisali su predsjednik Uprave HŽ infrastrukture Darko Peričić, Osječko-baranjski župan Vladimir Šišljagić i gradonačelnik Osijeka Ivan Vrkić. Dogovorom će se riješiti problem najprometnijih križanja željezničkih pruga s cestama u Osijeku. Projekt vrijedan ne manje od 200 milijuna eura kandidira se za Europske fondove za razdoblje 2014. do 2020. Projekt je zahtjevan i dobar dio radova se izvodi u gradskoj sredini pa su moguće i poteškoće vezane za zaštitu spomenika kulture i mora biti dobro pripremljen za Europske fondove. - Cilj nam je da tu tehničku dokumentaciju imamo što prije da bi 2016. mogli ući u radove, a do tad ćemo odraditi sve ono drugo što je potrebno da Osijek ne bi ostao bez željezničke veze. Znači odradit ćemo radove na Podravini i imat alternativnu vezu dok se budu radili ovi radovi na koridoru 5c od Strizivojne do Osijeka, rekao je predsjednik Uprave HŽ infrastrukture Darko Peričić Osječko-baranjski župan Vladimir Šišljagić naglasio je kako je pri kraju izrada Studije šireg prometnog okruženja i rješavanje prometnih problema europskih koridora na ovome području. Sastavni dio studije je rješavanje problema željezničke infrastrukture. Kroz pet denivelacija poboljšat će se protočnost osoba i roba kroz grad Osijek, a završetkom radova novi moderni vlak od Zagreba do Osijeka vozit će brzinom 160 kilometara na sat. - Pruga Osijek-Vinkovci se elektrificira, odnosno rekonstrukuira i izgrađuje novi kolosijek. Tu su i novi teretni-željeznički kolodvor u Osijeku, željeznička postaja u Čepinu, željeznički kolodvor u Đakovu i pet denivelacija kroz grad Osijek, rekao je župan Vladimir Šišljagić. Izvor: Radio Osijek
  9. Glas Slavonije: MUKE S HŽ-OM Umjesto vlakova, vozili autobusi koji su kasnili i po sat vremena Došlo je do nesporazuma vezanog uz organizaciju prijevoza autobusom, kažu u HŽ-u Foto: IVICA GETTO Objašnjenje je da autobusi ne prometuju pravocrtno kao vlakovi nego voze cestama, što duže traje DARDA - ''Što se događa s HŽ-ovim vlakovima? Već dva dana, umjesto vlaka, od Belog Manastira preko Darde do Osijeka voze autobusi. Ne bi to bilo ništa neobično da ne kasne po sat i više vremena, a da stvar bude gora, putnici ni o čemu pojma nemaju. Bar da su napisali neku obavijest'', požalio nam se čitatelj iz Darde koji je zakasnio na posao, iako je od kuće - krenuo na vrijeme. - Umjesto vlaka koji je iz Darde treba krenuti u 11,11 sati, do Osijeka je vozio autobus, koji je u Dardi putnike kupio otprilike pola sata kasnije. Putnici su o tome obaviješteni samo pet minuta prije nego što vlak inače stiže u Dardu i kreće za Osijek - negoduje četrdesetpetogodišnji Darđanin, napominjući kako se isto dogodilo i dan poslije. Tada je, naime, uz desetak putnika, na odredište u školu kasnila njegova kći. - Kći u Osijek odlazi u srednju školu. Vlak je, kao i obično, trebao krenuti u 12,41 sati, što je sasvim dovoljno da stigne na nastavu koja počinje u 13,30 sati. Međutim, zamjenski autobusni prijevoz je stigao sat vremena kasnije - prepričava prošlotjedna iskustva. Na kolodvoru je, nastavlja, pitao o čemu se radi, a odgovorili su mu kako je to, u najmanju ruku, normalno, jer autobusi ne prometuju pravocrtno kao vlakovi nego voze cestama, što duže traje. - I to mi je shvatljivo. Mala djeca znaju da se prugom stiže brže nego cestom, ali u HŽ-u o tome očito nisu vodili računa. Tko je kriv? Naravno, nitko - podvlači, dodajući kako nije dobio ni odgovor do kada će od Darde do Osijeka voziti autobusi. O čemu je zapravo riječi, zapitali smo Mihaelu Tomurad Sušac, glasnogovornicu HŽ-a Putnički prijevoz. - Zbog kvarova dizel motornih vlakova, na osječkom području dana 25. i 26. rujna organizirana je supstitucija prijevoza putnika autobusom na relaciji Osijek - Beli Manastir - Osijek - odgovara, nastavljajući kako su 25. rujna supstituirana tri para vlakova na navedenoj relaciji te nisu zabilježena veća kašnjenja. - Dana 26. rujna supstituiran je jedan par vlakova, te je došlo do nesporazuma vezanog uz organizaciju prijevoza autobusom na relaciji Osijek - Beli Manastir. Jedan se autobus sa zakašnjenjem vraćao do stajališta Dravski most po putnike, što je u konačnici dovelo do kašnjenja autobusa na krajnje odredište. Najiskrenije se ispričavamo svim putnicima zbog kašnjenja - ističe Tomurad Sušac. Ivica GETTO Dnevno 11 vlakova Od Darde do Osijeka, točnije na relaciji Beli Manastir - Osijek radnim danom vozi 11 vlakova. Put od Darde do Osijeka traje 13 minuta, a redovita cijena za desetak kilometara dugu dionicu, stoji na internet stranicama HŽ Putničkog prijevoza, je 10,40 kuna.
  10. Bio sam danas u Panturistu pa smo odlučili krenuti busom u 10h i vratiti se noćnim busom u 1:15 (Početna stanica Umag). Hvala Vam svima na savjetima, puno ste mi pomogli! Vlak mi je skup, 222kn :S a povratna za autobus sa studentskim popustom je 167kn.
  11. Hvala ekipa! Još par pitanja: Kako kupiti kartu u tramvaju preko sms-a ili ako ima nekakva aplikacija za to? Koja je Vaša preporuka za put iz Osijeka u Zagreb (i obrnuto? Autobus ili vlak?
  12. Pozdrav, u petak dolazimo u Zagreb na utakmicu autobusom Panturista a naša snalažljivost u Zagrebu je ravna nuli pa bih zamolio za pomoć iskusnih Zagrepčana. Dakle kako doći od Autobusnog kolodvora do glavnog trga i do Maksimira? Išli bismo tramvajem ali ne znamo s kojim. Koliko nam je vremena potrebno za tu relaciju? Ima li negdje u blizini neki studentski centar ili restoran gdje možemo otići ručati na xicu?
  13. Ima li itko informacija o sivoj dizelki koja u kasnim 90tim vozila u Osijeku? Ja se sjećam da sam ko klinjo svaki dan promatrao manevriranje na kolodvoru Donji Grad i u par navrata je dolazila baš ta siva dizelka sa plavom crtom. Ako se dobro sjećam, po zvuku mislim da je 2062 bila...Može pomoć iskusnijih članova?
  14. ISTOČNA HRVATSKA OPET ZAPOSTAVLJENA HŽ ulaže u Dalmaciju, Slavoniji opet ni mrvice! Do 2017. u rekonstrukciju i modernizaciju dalmatinskih pruga uložit ćemo 1,9 milijardi kuna. Činjenica je da su ulaganja Hrvatskih željeznica u Dalmaciju i Slavoniju posljednjih desetljeća bila mizerna, gotovo ravna nuli. No to će se promijeniti, najavljuju iz HŽ-a, bar kada je Dalmacija u pitanju. Slavonija ponovno neće dobiti ni mrvice! “Neutemeljene su priče kako Hrvatske željeznice kane ukidati pojedine pruge u Dalmaciji. Naprotiv! Do 2017. u rekonstrukciju i modernizaciju dalmatinskih pruga uložit ćemo 1,9 milijardi kuna. Tim novcem predviđen je dovršetak modernizacije željezničke pruge Oštarije - Knin - Split, obnova željezničke pruge Knin - Zadar (radovi su u tijeku), obnova željezničke pruge Perković - Šibenik te rekonstrukcija kolodvora i željezničke pruge na zadarskome području”, kaže Slavko Šerić, direktor Regionalne jedinice Jug Organizacije i regulacije prometa HŽ Infrastrukture. Inače, u HŽ-u tvrde kako izgradnjom suvremene autoceste od Zagreba do Splita željeznica gubi smisao. “Možda će joj uloga oslabjeti ako ostane na sadašnjoj razini usluge, koju obilježavaju nedovršena obnova i modernizacija infrastrukture Ličke pruge i vlakovi s dugačkim vremenom putovanja. Modernizirana lička pruga, kada bude završena, imat će primjerenu infrastrukturu koja će putničkim vlakovima omogućivati postizanje veće brzine, a putnicima osigurati veću razinu udobnosti putovanja”, kaže Šerić. Hoće li to Slavonija ikada dočekati? E.Soudil Glas Slavonije
×
×
  • Create New...