Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 21.05.2022 in all areas

  1. Jučer 20. svibnja prevečer, poslije kupanja u moru te uživanja u tišini kolodora Plase, vidim prometni ured zabarikadiran kao usred zime, ne želeći čovjeka smetati okrenuo sam auto i na putu doma zaustavio se na "slikarskom položaju". Nisam ni stigao ni vrata od auta zatvoriti, totalno me iznenadila, još mi i sunce tuče ravno u ekran i snimio sam napamet. OEBB Vectron 1293-023 kontejneri iz Brajdice ovako smušen nisam snimio ni kraj vlaka.
    5 points
  2. Kako je primarni cilj bio snimiti prolazak vlaka 4606 premjestio sam se na Riječku prugu i bogme nije prošla niti minuta evo ga sa HŽPP 1141-306 na čelu. Još jedan pogled na dvije pruge i "put pod noge" pa doma.
    1 point
  3. nastavak od 5. svibnja 2022. vratio sam se natrag i sklonio sa nadvožnjaka i uspio snimiti portale rasklopnih sekcija na Bakarskoj i Riječkoj prugi i to u zadnji čas jer se nešto pojavilo na izlazu iz usjeka Bakarske pruge HŽ Cargo broj 1141-207 kao zaprežna i Vectron broj 193-762 kao vozna iz Šoića sa cisternama prema Škrljevu Lijevo iznad pruge vidljiva zgrada odjavnice Kojonac gdje se nalazila odvojna skretnica Bakarske pruge, a prestala je postojati izgradnjom paralelnog kolosijeka Bakarske pruge do kolodvora Škrljevo. Također se vidi širina nadvožnjaka već prilikom izgradnje predviđena za 3 kolosijeka.
    1 point
  4. Dana 5. svibnja 2022. Danas se nalazimo otprilike 8 kilometara bliže kraju pruge: bivša sada nepostojeća rasputnica Kojonac i druga bivša EVP izvorno "Vitoševo" kasnije povratak na ime "Sveti Kuzam", koje je mjesto nosilo od postanka. Nekadašnja EVP "Sveti Kuzam zgrada barem donjim dijelom služi nekoj svrsi kao radionica, izgled je prilično neugledan dok je na drugu stranu panorama sasvim dobra tako da je poslužila i za spot "Audia", koji je prikazivan diljem Europe idemo dalje prema Škrljevu udaljeno je jedva 100 metara desno od ulaznih vratiju sve piše pogled na postrojenje sa kolosiječne strane pruge Škrljevo-Bakar nastavljam dalje po rubu nadvožnjaka pogled na A7 "Čvor Bakar" iz malo neobične perspektive nastavlja se.....
    1 point
  5. Vlak 4000 ulazi u kolodvor Meja. Križanje sa vlakom 4605 premješteno je u Plase zbog radova na prugi između kolodvora Generalski Stol-Oštarije, koji če trajati do 6. svibnja uključivo te radova na prugi između kolodvora Škrljevo-Sušak Pećine, koji traju do 7. svimnja uključivo Tako to sada ide Zagreb - Rijeka 2 puta vlakom 2 puta zamjenskim zamjenskim autobusom. Vlak 4000 na čelu lokomotiva 1141-301 zakašnjen 40-ak minuta ulazi u zadnji usjek pred kolodvorom Meja te se nakon ulaska u kolodvorsko područje prema voznom redu i zaustavlja Lik štovanog bivšeg kolege Pfaffa u kolodvoru Lokve ima svakako najveću snježnu kapu na prugi, no ovaj lik na ulaznoj skretnici ima svakako ljepši pogled. slijedi povratak na drugu tj. stranu prema Škrljevu kolodvora Meja-još jedan pogled prema skretničkom području strane prema Plasu na kraju dio uzdužnog profila iz pred digitalnog doba iz kraja XX stoljeća zbog bolje vidljivosti u dva dijela vertikalnom i horizontalnom Toliko za zada od prekjučer i jučer
    1 point
  6. i odlazi prema kolodvoru Plase nakon 30-ak sekundi između 2 usjeka idemo prema usjeku, pogled unatrag prema skretnicama i ploči sa nazivom ovaj dio pruge je na visokom kamenom nasipu koji pak naglo završava "malim" usjekom
    1 point
This leaderboard is set to Zagreb/GMT+02:00
×
×
  • Create New...