Današnje lijepo i toplo prijepodne, li ne dovoljno za lokalne otrovnice tako sam odlučio obavezno izviditi kako nakon 9 godina izgleda prva EVP Meja, koja je dana 6. ožujka 1956. puštena u pogon pomoću pokretnog postrojenja spojenog izravno na dalekovode od 35 KV te je od 3. lipnja iste godine omogućila prometovanje elektro vučom na najtežem dijelu pruge skoro neprekinutog uspona u dužini od 34 kilometara. Pokretno postrojenje održavalo je potreban napon na prugi sve do 14. prosinca 1957. kada je počeo rad stabilne EVP Meja, koja je pak prestala s radom skoro na isti datum u prosincu 2012. završenlm promjenom sistema napajanja na dionici Moravice-Rijeka.
prekrasan pogled na Kvarner obasjan suncem, a sa svih strana uokviren oblacima
nakon pogleda prema otocima, veduta Učke uokvirene sa dva reda oblaka
od zadnjeg posjeta kolege "Pfaffa" promjenio se se sistem napajanja te je pruga pred nekolimo godina opremljena APB-om što se vidi po bojama signalnih stupova.
lom nivelete i pad od 25 promila počinju već prije zadnje skretnice-pogledajte burobrane
štitni kolosijek za vrijeme parne vuče produžen je i skrenut desno prema postrojenju stabilne EVP Meja.
Iako ničemu ne služi iskliznica je i dalje na mjestu i propisno označena. Odabrao sam široki put desno od burobrana koji će me uputiti prema cilju