Jump to content

Napokon cjelovit filmski zapis vožnje od Lupoglava do Pule


Pfaff

Recommended Posts

Posted

Kako su u posljednje vrijeme kontinentalci počeli provaljivati na istarsku prugu (vidi pod: http://zeljeznice.net/forum/viewtopic.php?p=313938#313938), odlučio sam još jednom napraviti cjelovito dokumentirani put od Rijeke do Pule. Da ostane budućim pokoljenjima dok mi nisu precipelcugarili sve istarske šinje Krepah.gif

 

Započeo sam na riječkom kolodvoru pokušajem nabave odgovarajuće vozne isprave. Usput sam zamijetio originalno rješenje zaključavanja bočnih ulaznih vrata jer je brava koju je moj imenjak postavio prilikom gradnje riječkog kolodvora s vremenom malo oslabila.

 

LupoglavPula137.jpg

 

Kartu nisam nabavio jer je jedina putnička blagajna bila privremeno zatvorena – djelatnica je, naime, otišla na Klopa.gif. Stoga sam malo prošnjofao po peronu. Nigdje ničega osim beskrajnih kolona Easa s celuloznom oblovinom (tko je rekao da nemamo izvoznu privredu?)

 

LupoglavPula138.jpg

 

LupoglavPula139.jpg

 

Kartu sam nabavio (neću vas zamarati slikom), a onda sam se vratio na peron snimiti dolazak IC500 sveudilj se nadajući kako ću uspjeti napraviti 376 osrednju fotografiju žutke, ali brus – vlak iz Zagreba je dobrundao na I. peron, 1. kolosjek

 

th_LupoglavPula140.jpg

 

Tih je dizela sve više i polako se volens-nolens navikavam na zasvinjene kolosjeke (zbilja, zar ne postoji neka vrst pelene za ova čudesa koja očito stalno kaplju i cijede se?)

 

LupoglavPula141.jpg

 

Evo za ljubitelje tekstura.

 

LupoglavPula142.jpg

 

Uzgred, čujem da su ih već nekoliko upropastili na riječkoj pruzi?

 

LupoglavPula143.jpg

 

U 10:30 putrpali smo se u HŽ-ov DMB za prvi odsječak putovanja do Lupoglava. Vrijeme je bilo cmocavo, olovni i teški oblaci visili su nad Kvarnerom, a sve se lijepilo od vlage. Bojim se da mi putovanje baš neće pružiti neku ugodu. No, vidjet ćemo – nada umire posljednja

 

LupoglavPula146.jpg

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Posted

Nada se pokazala dosta opravdanom. Izgleda da u slobodnoj i samostalnoj 'Rvackoj Ištrijani uvijek prođu malo bolje. U Lupoglavu je bilo suho

 

LupoglavPula147.jpg

 

Ovi idu u Rijeku. Bijeg posljednjih omladinaca koji su do zadnjeg časa uživali u moru i suncu

 

LupoglavPula148.jpg

 

Industrijski kolosjek? Neeee! Kofer VidBudale.gif

 

LupoglavPula159.jpg

 

Održavatelji infrastrukture su marendali u kabini ove napravice

 

LupoglavPula149.jpg

 

Pitao sam ih da li možda idu sanirati prugu prema Raši – rekli su da ne. Vrlo decidirano Mrgreen.gif

 

LupoglavPula150.jpg

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Posted

Na zadnjem kolosjeku bila je parkirana velika kompozicija srbijanskih vagona s lamarinima iz Skopja za BU a scoio olivi što bi rekao moj prijatelj Franzi Blašković

 

LupoglavPula151.jpg

 

LupoglavPula152.jpg

 

LupoglavPula153.jpg

 

Vagon je iz nekih prošlih, bratstvo-jedinstvenih vremena...

 

LupoglavPula154.jpg

 

LupoglavPula155.jpg

 

... a izgleda da je zreo za oporavak!

 

LupoglavPula158.jpg

 

Veseljaci su u punom galopu odjurili prema Buzetu

 

th_LupoglavPula161.jpg

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Posted

A mi ćemo s ovim papagajkom prema Puli. Nisan šal za ten, ali vlak 4707 za Pulu polazi iz Lupoglava. Oni koji idu iz Buzeta za Pulu moraju, dakle, krenuti ranije!

 

LupoglavPula160.jpg

 

Dogovorio sam se s majstorom i pravodobno instalirao slikopisnozabilježbeno očvrsje u upravljačnici. Napokon ću (nadam se - ako ne bude kišilo, baterije ne zakažu, a memorijska kartica ne vrisne) uspjeti snimiti cijelu trasu u komadu.

 

LupoglavPula162.jpg

 

Kad sam ju ugledao, spontano sam vrisnuo: "Neeee, tako nešto lijepo na HŽ-u još nisam vidio!". naša kondorica. Dopustila je da ju slikam samo pod uvjetom da ju slikam skupa s majstorom. Evo, tako sam i uštedio jednu sliku...

 

LupoglavPula164.jpg

 

Krenuli smo. Nešto sitno kiši, ali izgleda da neće dalje od Huma kojemu se upravo približavamo. Lijevo je vijadukt Mrzlići na istarskom ipsilonu čije će cijene u skoroj budućnosti nadamo se, natjerati ljude da se opet okrenu željeznici!

 

LupoglavPula165.jpg

 

Cerovlje. Cjelokupno osoblje nas je radosno dočekalo i ispratilo

 

LupoglavPula166.jpg

 

A eto kako prva dionica pruge izgleda na filmu:

 

 

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Posted

Ovu kuću u Pazinu uvijek slikam. Tu mi živi prijateljica (Portos: Bez primisli, molim!)

 

LupoglavPula170.jpg

 

Majstor je dobro naložio...

 

LupoglavPula169.jpg

 

... i časkom smo stigli do Svetog Petra u šumi

 

 

U Sv. Peri su se iskrcala dva UK railfana koji su dmaho udarili slikavat'. Veselo smo si mahali Jup.gif

 

LupoglavPula172.jpg

 

Kondorica je u upravljačnicu donijela šljive kojima ju je obdario prometnik u Sv. Petru

 

LupoglavPula173.jpg

 

Grickajući šljivice stigli smo i do Smoljanaca. Nadam se da još uvijek na tabli s ključevima imaju onu staru kartu od Rovinjke

 

 

U Kanfanaru nam je dobavilo i kafu. Ovaj Šved ima i vagon-restoran Hehe.gif Već mi dugo nije bilo ovako lijepo na vožnji vlakom.

 

LupoglavPula175.jpg

 

Evo nas u Vodnjanu, a onda zamalo i u Puli. Bez trunke zakašnjenja.

 

 

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Posted

Po uspješno obavljenim radnim radacima zbog kojih me moj gazda i poslao u Pulu, krenuo sam natrag prema kolodvoru (dvajes' dekika oštrog hoda). Putem sam zapazio nešto o čemu nisam još vidio ništa na 4rumu (ili mi je promaklo?). Na korjenu velikog gata gdje pristaju trajekti, cruiseri i ostale mrc'ne, nalazila se nekoć okretaljka, a na gat je vodila pruga!

 

LupoglavPula178.jpg

 

LupoglavPula179.jpg

 

Znade li netko nešto više ili ima nedajbože kakijeh slika?

 

LupoglavPula180.jpg

 

Iskliznica je otklopljena, a smeće među tračnicama svježe izbrazdano. Iz toga zaključujem da je pulskom rivom prošao vlak iz/za "Uljanik"

 

LupoglavPula181.jpg

 

Na pulskom ranžirnom kolodvoru igraju se guranja vagona

 

th_LupoglavPula182.jpg

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Posted

Ovoga sleda sam se pravodobno uvaljao u Šveda prije nego su navalili učenici. Škola je upravo počela pa je u ovom vlaku (4708) vrlo živopisno.

Kilroy2.gif

"Štacion" was here

 

LupoglavPula184.jpg

 

Najveći broj đaka-putnika iskrcava se na potezu do Pazina

 

LupoglavPula185.jpg

 

Promiču istarski krajolici osvježeni nedavnim kišama

 

th_LupoglavPula191.jpg

 

LupoglavPula187.jpg

 

LupoglavPula189.jpg

 

LupoglavPula190.jpg

 

LupoglavPula192.jpg

 

LupoglavPula193.jpg

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Posted

Slava tebi, Pazin-grade!

 

LupoglavPula194.jpg

 

Bok, Slavice!

 

LupoglavPula195.jpg

 

Smjena putnika u Pazinu

 

LupoglavPula197.jpg

 

LupoglavPula198.jpg

 

Ako je suditi po ovim slikama, putnički promet na istarskoj pruzi ima budućnost

 

LupoglavPula199.jpg

 

Ajmo dalje...

 

LupoglavPula202.jpg

 

I tako sam se opet jednom vratio kući iz Istre...

Pozdrav

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Posted

Vel dan Pffaffek! K'o i uvek,lepo,lepo i lepo! :-(

Nadam se da ću i ja jedared jope' u Istru,ali ovog puta po vozoljubiteljskom zadatku.Dotle mi ostaje da gledim i uživam u ovim slikicama i amivomlif.

 

Ps:Nisam zn'o(sad znam) da si prijatelj sa Francijem.To Ti je još 10 poena bonusa na mom "prijateljometru" :-(

Druže Stari,skrenuo sam s' puta...

Sad me jaše i Kurta i Murta.......

Posted
Ps:Nisam zn'o(sad znam) da si prijatelj sa Francijem.To Ti je još 10 poena bonusa na mom "prijateljometru" :-(

Ma, mi smo se zapravo samo par puta napili. Moj sin je veći prijatelj s rečenim osnivačem Lige za borbu protiv turizma...

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Posted
Ps:Nisam zn'o(sad znam) da si prijatelj sa Francijem.To Ti je još 10 poena bonusa na mom "prijateljometru" :-(

Ma, mi smo se zapravo samo par puta napili. Moj sin je veći prijatelj s rečenim osnivačem Lige za borbu protiv turizma...

 

Ako ste se ukokali sa onom njegovom domaćom Malvazijom...Ufffff.........

On i Barko Mrecelj,pardon,Tvoj imenjak Brecelj su zaista vrhunsko-inspirativni likovi,a sa Breceljom se znam lično.Vole deran da dođe u Ravangrad pa smo se pre desetak godina upoznali.Reč po reč i ispostavilo se da je bio dobar sa mojim ćaćom i .....Bum..... I tako...

 

A ,između ostalih, liga za borbu protiv turizma Franciju je super štos,kao i Brecelju oblepljivanje klatana zvona na Koperskim crkvama! :-(

Druže Stari,skrenuo sam s' puta...

Sad me jaše i Kurta i Murta.......

Posted
Zabrazdismo u OT.gif već na prvoj stranici. A vidiš da su nam zadnje vreme admini nabrijaniji od Šukera i Milinovića zajedno!

 

 

Sam si kaz'o da tema koja nije bar 2 stranice OT nije zanimljiva... :-(

Druže Stari,skrenuo sam s' puta...

Sad me jaše i Kurta i Murta.......

Posted

 

... a izgleda da je zreo za oporavak!

 

LupoglavPula158.jpg

 

Ova listica "K" znači da vagon nakon istovara mora prazan zemlji matici. Listica je inače internacionalna i vrijedi za putničke i teretne vagone. Pregledač koji ispostavi navedenu listicu zaokruži broj kvara na istoj. Vagon kada se pojavi na nekom graničnom prijelazu po broju kvara pregledač zna na što se odnosi. Može ga ispostaviti bilo koja željeznička uprava na prijevoznom putu, neovisno o vlasdništvu vagona. Kada se vagon pojavi u povratku u zemlji vlasnici ista bi trebala vagon uputiti na otklanjanje nedostataka. To često ne rade. Ti kvarovi ili nedostatci nekad i nisu veliki. Svijedno vagon se nebi smio dostavljati za utovar. Ima slučajeva da vagon ima sa jedne strane jedan a sa druge drugi broj. Ne bi smio svijedno na utovar. Brojeve može mijenjati samo ovlaštena radionica. Ali ukoliko se usput to ustanivilo, vagon se pušta u dalji prijevoz. Kod putničkih vagona dozvoljava se i otprema putnoka i u povratku. Ispričat ću jednu zgodu koju smo imali na jednom mađarskom (MAV) vagonom na vlaku VENECIJA 240/241.

Bio je to kušet vagon "Bc". Prometovao je na relaciji Budapest-Venezia. Imao je različite brojeve na sebi sa strane. Radnici HŽ-a su to ustanovili u Gyekenyesu. Zahtjevali su od pregledača MAV-a ispostavu listice"K", što su ovi i učinili. Vagon je trebao po povratku iz Italije po dolazu u Budapest ići na preobilježavanje. Ali kad se vagon pojavio u povratku i ponovno ušao u Mađarsku, njihov pregledač je skinuo listicu i vagon je mogao u promet ponovno. I Sljedeću noć isti postupak. I tako je to išlo dok vagon nije morao redovito u matičnu radionicu radi revizije. To je trajalo oko mjesec dana.

Posted

Bravissimo, M.K.Pffafe, duboki naklon :D:D

 

Ali, čemu onih 10 na sat iza Lupoglava... :roll: ?

Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!

Posted
Ali, čemu onih 10 na sat iza Lupoglava... :roll: ?

U vožnji ne volim blebetati jer sam najbliži mikrofonu, a poslije sam zaboravio sam pitati, ali sam u mail-kontaktu s majstorom koji je vozio pa ću ga poštom...

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Posted

Odličnoooooo!!! Tako poznati krajolik i dionica :roll::D:D

A inače na carinski gat (još ga zovu i riječki) pruga se zadnji put koristila negdje 80-ih jer se sjećam kroz maglu nekoliko vagona koji su stajali tamo... nakon toga više nikad i sa obnovom gata je sve demontirano...

inače tu gdje je iskliznica je bila skretnica i tu je bio slijepi kolosijek (još se vidi ostatak) gdje su isto znali stajati vagoni.... trebalo bi iskopati stare slike pule i na nekima je čak ovjekovječeno...

slika013jg2am4.jpg
Posted
Ali, čemu onih 10 na sat iza Lupoglava... :wink: ?

U vožnji ne volim blebetati jer sam najbliži mikrofonu, a poslije sam zaboravio sam pitati, ali sam u mail-kontaktu s majstorom koji je vozio pa ću ga poštom...

 

Dobro, nije hitno 8)

 

Inače, ja si ne bih mogao pomoći, ispitivao bih ga stalno :oops::kul

Bit će da je to i zbog profesionalne deformacije :mrgreen:

 

I da, možda ne bi bilo loše sve ove divne uratke objaviti i pod "filmovi na torrentu" - iako nisu na torrentu, već zato što nam pokrivaju naše HŽ pruge.... :wink:

Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!

Posted
I da, možda ne bi bilo loše sve ove divne uratke objaviti i pod "filmovi na torrentu" - iako nisu na torrentu, već zato što nam pokrivaju naše HŽ pruge.... :mrgreen:

Buduć da nisu na torrentu, ja ih tamo i ne guram (da ne velim da sam prestar i prelijen da bih se još i sa torrentima zamajavao). Ja sam to lijepo ovdje sažeo, posložio i podastro na uvid svekolikom forumaškom pučanstvu!

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Posted
Ali, čemu onih 10 na sat iza Lupoglava... :D ?

Kod nekih nezaštičenih prijelaza su uvedene lagane vožnje.

Polako veslaj, veslaj ti... :kul

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...