Pfaff Posted September 11, 2010 Posted September 11, 2010 Kako su u posljednje vrijeme kontinentalci počeli provaljivati na istarsku prugu (vidi pod: http://zeljeznice.net/forum/viewtopic.php?p=313938#313938), odlučio sam još jednom napraviti cjelovito dokumentirani put od Rijeke do Pule. Da ostane budućim pokoljenjima dok mi nisu precipelcugarili sve istarske šinje Započeo sam na riječkom kolodvoru pokušajem nabave odgovarajuće vozne isprave. Usput sam zamijetio originalno rješenje zaključavanja bočnih ulaznih vrata jer je brava koju je moj imenjak postavio prilikom gradnje riječkog kolodvora s vremenom malo oslabila. Kartu nisam nabavio jer je jedina putnička blagajna bila privremeno zatvorena – djelatnica je, naime, otišla na . Stoga sam malo prošnjofao po peronu. Nigdje ničega osim beskrajnih kolona Easa s celuloznom oblovinom (tko je rekao da nemamo izvoznu privredu?) Kartu sam nabavio (neću vas zamarati slikom), a onda sam se vratio na peron snimiti dolazak IC500 sveudilj se nadajući kako ću uspjeti napraviti 376 osrednju fotografiju žutke, ali brus – vlak iz Zagreba je dobrundao na I. peron, 1. kolosjek Tih je dizela sve više i polako se volens-nolens navikavam na zasvinjene kolosjeke (zbilja, zar ne postoji neka vrst pelene za ova čudesa koja očito stalno kaplju i cijede se?) Evo za ljubitelje tekstura. Uzgred, čujem da su ih već nekoliko upropastili na riječkoj pruzi? U 10:30 putrpali smo se u HŽ-ov DMB za prvi odsječak putovanja do Lupoglava. Vrijeme je bilo cmocavo, olovni i teški oblaci visili su nad Kvarnerom, a sve se lijepilo od vlage. Bojim se da mi putovanje baš neće pružiti neku ugodu. No, vidjet ćemo – nada umire posljednja Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Pfaff Posted September 11, 2010 Author Posted September 11, 2010 Nada se pokazala dosta opravdanom. Izgleda da u slobodnoj i samostalnoj 'Rvackoj Ištrijani uvijek prođu malo bolje. U Lupoglavu je bilo suho Ovi idu u Rijeku. Bijeg posljednjih omladinaca koji su do zadnjeg časa uživali u moru i suncu Industrijski kolosjek? Neeee! Kofer Održavatelji infrastrukture su marendali u kabini ove napravice Pitao sam ih da li možda idu sanirati prugu prema Raši – rekli su da ne. Vrlo decidirano Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Pfaff Posted September 11, 2010 Author Posted September 11, 2010 Na zadnjem kolosjeku bila je parkirana velika kompozicija srbijanskih vagona s lamarinima iz Skopja za BU a scoio olivi što bi rekao moj prijatelj Franzi Blašković Vagon je iz nekih prošlih, bratstvo-jedinstvenih vremena... ... a izgleda da je zreo za oporavak! Veseljaci su u punom galopu odjurili prema Buzetu Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Pfaff Posted September 11, 2010 Author Posted September 11, 2010 A mi ćemo s ovim papagajkom prema Puli. Nisan šal za ten, ali vlak 4707 za Pulu polazi iz Lupoglava. Oni koji idu iz Buzeta za Pulu moraju, dakle, krenuti ranije! Dogovorio sam se s majstorom i pravodobno instalirao slikopisnozabilježbeno očvrsje u upravljačnici. Napokon ću (nadam se - ako ne bude kišilo, baterije ne zakažu, a memorijska kartica ne vrisne) uspjeti snimiti cijelu trasu u komadu. Kad sam ju ugledao, spontano sam vrisnuo: "Neeee, tako nešto lijepo na HŽ-u još nisam vidio!". naša kondorica. Dopustila je da ju slikam samo pod uvjetom da ju slikam skupa s majstorom. Evo, tako sam i uštedio jednu sliku... Krenuli smo. Nešto sitno kiši, ali izgleda da neće dalje od Huma kojemu se upravo približavamo. Lijevo je vijadukt Mrzlići na istarskom ipsilonu čije će cijene u skoroj budućnosti nadamo se, natjerati ljude da se opet okrenu željeznici! Cerovlje. Cjelokupno osoblje nas je radosno dočekalo i ispratilo A eto kako prva dionica pruge izgleda na filmu: Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Pfaff Posted September 11, 2010 Author Posted September 11, 2010 Ovu kuću u Pazinu uvijek slikam. Tu mi živi prijateljica (Portos: Bez primisli, molim!) Majstor je dobro naložio... ... i časkom smo stigli do Svetog Petra u šumi U Sv. Peri su se iskrcala dva UK railfana koji su dmaho udarili slikavat'. Veselo smo si mahali Kondorica je u upravljačnicu donijela šljive kojima ju je obdario prometnik u Sv. Petru Grickajući šljivice stigli smo i do Smoljanaca. Nadam se da još uvijek na tabli s ključevima imaju onu staru kartu od Rovinjke U Kanfanaru nam je dobavilo i kafu. Ovaj Šved ima i vagon-restoran Već mi dugo nije bilo ovako lijepo na vožnji vlakom. Evo nas u Vodnjanu, a onda zamalo i u Puli. Bez trunke zakašnjenja. Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Pfaff Posted September 11, 2010 Author Posted September 11, 2010 Po uspješno obavljenim radnim radacima zbog kojih me moj gazda i poslao u Pulu, krenuo sam natrag prema kolodvoru (dvajes' dekika oštrog hoda). Putem sam zapazio nešto o čemu nisam još vidio ništa na 4rumu (ili mi je promaklo?). Na korjenu velikog gata gdje pristaju trajekti, cruiseri i ostale mrc'ne, nalazila se nekoć okretaljka, a na gat je vodila pruga! Znade li netko nešto više ili ima nedajbože kakijeh slika? Iskliznica je otklopljena, a smeće među tračnicama svježe izbrazdano. Iz toga zaključujem da je pulskom rivom prošao vlak iz/za "Uljanik" Na pulskom ranžirnom kolodvoru igraju se guranja vagona Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Pfaff Posted September 11, 2010 Author Posted September 11, 2010 Ovoga sleda sam se pravodobno uvaljao u Šveda prije nego su navalili učenici. Škola je upravo počela pa je u ovom vlaku (4708) vrlo živopisno. "Štacion" was here Najveći broj đaka-putnika iskrcava se na potezu do Pazina Promiču istarski krajolici osvježeni nedavnim kišama Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Pfaff Posted September 11, 2010 Author Posted September 11, 2010 Slava tebi, Pazin-grade! Bok, Slavice! Smjena putnika u Pazinu Ako je suditi po ovim slikama, putnički promet na istarskoj pruzi ima budućnost Ajmo dalje... I tako sam se opet jednom vratio kući iz Istre... Pozdrav Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
hadzibane Posted September 11, 2010 Posted September 11, 2010 Vel dan Pffaffek! K'o i uvek,lepo,lepo i lepo! Nadam se da ću i ja jedared jope' u Istru,ali ovog puta po vozoljubiteljskom zadatku.Dotle mi ostaje da gledim i uživam u ovim slikicama i amivomlif. Ps:Nisam zn'o(sad znam) da si prijatelj sa Francijem.To Ti je još 10 poena bonusa na mom "prijateljometru" Quote Druže Stari,skrenuo sam s' puta... Sad me jaše i Kurta i Murta.......
Pfaff Posted September 11, 2010 Author Posted September 11, 2010 Ps:Nisam zn'o(sad znam) da si prijatelj sa Francijem.To Ti je još 10 poena bonusa na mom "prijateljometru" Ma, mi smo se zapravo samo par puta napili. Moj sin je veći prijatelj s rečenim osnivačem Lige za borbu protiv turizma... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
hadzibane Posted September 11, 2010 Posted September 11, 2010 Ps:Nisam zn'o(sad znam) da si prijatelj sa Francijem.To Ti je još 10 poena bonusa na mom "prijateljometru" Ma, mi smo se zapravo samo par puta napili. Moj sin je veći prijatelj s rečenim osnivačem Lige za borbu protiv turizma... Ako ste se ukokali sa onom njegovom domaćom Malvazijom...Ufffff......... On i Barko Mrecelj,pardon,Tvoj imenjak Brecelj su zaista vrhunsko-inspirativni likovi,a sa Breceljom se znam lično.Vole deran da dođe u Ravangrad pa smo se pre desetak godina upoznali.Reč po reč i ispostavilo se da je bio dobar sa mojim ćaćom i .....Bum..... I tako... A ,između ostalih, liga za borbu protiv turizma Franciju je super štos,kao i Brecelju oblepljivanje klatana zvona na Koperskim crkvama! Quote Druže Stari,skrenuo sam s' puta... Sad me jaše i Kurta i Murta.......
Pfaff Posted September 11, 2010 Author Posted September 11, 2010 Zabrazdismo u već na prvoj stranici. A vidiš da su nam zadnje vreme admini nabrijaniji od Šukera i Milinovića zajedno! Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
hadzibane Posted September 11, 2010 Posted September 11, 2010 Zabrazdismo u već na prvoj stranici. A vidiš da su nam zadnje vreme admini nabrijaniji od Šukera i Milinovića zajedno! Sam si kaz'o da tema koja nije bar 2 stranice OT nije zanimljiva... Quote Druže Stari,skrenuo sam s' puta... Sad me jaše i Kurta i Murta.......
rasha Posted September 11, 2010 Posted September 11, 2010 Pitao sam ih da li možda idu sanirati prugu prema Raši – rekli su da ne. Vrlo decidirano Niko neće da sanira prugu do mene Quote
mali.paja Posted September 11, 2010 Posted September 11, 2010 ... a izgleda da je zreo za oporavak! Ova listica "K" znači da vagon nakon istovara mora prazan zemlji matici. Listica je inače internacionalna i vrijedi za putničke i teretne vagone. Pregledač koji ispostavi navedenu listicu zaokruži broj kvara na istoj. Vagon kada se pojavi na nekom graničnom prijelazu po broju kvara pregledač zna na što se odnosi. Može ga ispostaviti bilo koja željeznička uprava na prijevoznom putu, neovisno o vlasdništvu vagona. Kada se vagon pojavi u povratku u zemlji vlasnici ista bi trebala vagon uputiti na otklanjanje nedostataka. To često ne rade. Ti kvarovi ili nedostatci nekad i nisu veliki. Svijedno vagon se nebi smio dostavljati za utovar. Ima slučajeva da vagon ima sa jedne strane jedan a sa druge drugi broj. Ne bi smio svijedno na utovar. Brojeve može mijenjati samo ovlaštena radionica. Ali ukoliko se usput to ustanivilo, vagon se pušta u dalji prijevoz. Kod putničkih vagona dozvoljava se i otprema putnoka i u povratku. Ispričat ću jednu zgodu koju smo imali na jednom mađarskom (MAV) vagonom na vlaku VENECIJA 240/241. Bio je to kušet vagon "Bc". Prometovao je na relaciji Budapest-Venezia. Imao je različite brojeve na sebi sa strane. Radnici HŽ-a su to ustanovili u Gyekenyesu. Zahtjevali su od pregledača MAV-a ispostavu listice"K", što su ovi i učinili. Vagon je trebao po povratku iz Italije po dolazu u Budapest ići na preobilježavanje. Ali kad se vagon pojavio u povratku i ponovno ušao u Mađarsku, njihov pregledač je skinuo listicu i vagon je mogao u promet ponovno. I Sljedeću noć isti postupak. I tako je to išlo dok vagon nije morao redovito u matičnu radionicu radi revizije. To je trajalo oko mjesec dana. Quote
VICTOR Posted September 12, 2010 Posted September 12, 2010 Bravissimo, M.K.Pffafe, duboki naklon Ali, čemu onih 10 na sat iza Lupoglava... ? Quote Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!
Pfaff Posted September 12, 2010 Author Posted September 12, 2010 Ali, čemu onih 10 na sat iza Lupoglava... ? U vožnji ne volim blebetati jer sam najbliži mikrofonu, a poslije sam zaboravio sam pitati, ali sam u mail-kontaktu s majstorom koji je vozio pa ću ga poštom... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Silver Posted September 12, 2010 Posted September 12, 2010 Ajme ća ti je lipa kondukterka. Ipak u HŽ tu i tamo zabljesne ljepota i dobrota. Dobro narod kaže: nije vrag tako crni kak izgleda. Quote
Danchibald Posted September 12, 2010 Posted September 12, 2010 Odličnoooooo!!! Tako poznati krajolik i dionica A inače na carinski gat (još ga zovu i riječki) pruga se zadnji put koristila negdje 80-ih jer se sjećam kroz maglu nekoliko vagona koji su stajali tamo... nakon toga više nikad i sa obnovom gata je sve demontirano... inače tu gdje je iskliznica je bila skretnica i tu je bio slijepi kolosijek (još se vidi ostatak) gdje su isto znali stajati vagoni.... trebalo bi iskopati stare slike pule i na nekima je čak ovjekovječeno... Quote
VICTOR Posted September 13, 2010 Posted September 13, 2010 Ali, čemu onih 10 na sat iza Lupoglava... ? U vožnji ne volim blebetati jer sam najbliži mikrofonu, a poslije sam zaboravio sam pitati, ali sam u mail-kontaktu s majstorom koji je vozio pa ću ga poštom... Dobro, nije hitno Inače, ja si ne bih mogao pomoći, ispitivao bih ga stalno Bit će da je to i zbog profesionalne deformacije I da, možda ne bi bilo loše sve ove divne uratke objaviti i pod "filmovi na torrentu" - iako nisu na torrentu, već zato što nam pokrivaju naše HŽ pruge.... Quote Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!
Pfaff Posted September 13, 2010 Author Posted September 13, 2010 I da, možda ne bi bilo loše sve ove divne uratke objaviti i pod "filmovi na torrentu" - iako nisu na torrentu, već zato što nam pokrivaju naše HŽ pruge.... Buduć da nisu na torrentu, ja ih tamo i ne guram (da ne velim da sam prestar i prelijen da bih se još i sa torrentima zamajavao). Ja sam to lijepo ovdje sažeo, posložio i podastro na uvid svekolikom forumaškom pučanstvu! Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
VICTOR Posted September 13, 2010 Posted September 13, 2010 Pa neka tako i bude Quote Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!
narcis Posted September 15, 2010 Posted September 15, 2010 Ali, čemu onih 10 na sat iza Lupoglava... ? Kod nekih nezaštičenih prijelaza su uvedene lagane vožnje. Quote
Pfaff Posted September 15, 2010 Author Posted September 15, 2010 Ali, čemu onih 10 na sat iza Lupoglava... ? Kod nekih nezaštičenih prijelaza su uvedene lagane vožnje. Polako veslaj, veslaj ti... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.