RAIL-LOGISTIK Posted August 22, 2010 Share Posted August 22, 2010 Dana 1.8.2010 sa posjetio ind.kolosjeke od Knaufa u Novom Marofu,od Dunapacka u Zaboku i od Armco-a u Konjscini.Napravio sam i par slika na kolodvoru u Zaboku i Podrutama.Bio sam u tome kraju pa zasto ne iskoristiti priliku posvetiti se malo voljenoj zeljeznici. Pocnimo sa ind.kolosijekom od Knaufa(bivsa Termika),koji se koristi,ali nazalost jako rijetko.Po kolosijeku se odprema izolacija prema Srbiji i Madarskoj a ponekad se posalje i koji kontejner za Rijeku-Brajdicu.Sve do kraja 2008 godine se dopremao koks iz Ceske u Eas vagonama,a danas nazalost toga tereta vise nema.Kolosijek je dugi oko 700-800m. Skretnica ind.kolosijeka na pruzi (Zagreb)-Novi Marof-Varazdin. Idemo dalje. Osvrt natrag. Idemo dalje,jos par metara. I evo nas na cilju. Vagoni HRRS serije u krugu tvornice. Kraj. Nastavlja se s kolosijekom za Dunapack... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wiggum Posted August 22, 2010 Share Posted August 22, 2010 I ako se mogu nadovezati, najčešće su tu Hrrs ili Gbs vagoni.. (gotovo jedino ti) Quote “HŽ je jedna od najgorih hrvatskih kompanija, umjesto da je jedna od najuspješnijih” Slavko Linić "Wer nix weiss, wer nix kann, geht zum post oder eisenbahn." Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAIL-LOGISTIK Posted August 22, 2010 Author Share Posted August 22, 2010 Evo nas u Zaboku.Od kolodvora se odvaja ind.kolosijek za tvornicu Dunapack,duzine od nekih 800m.Kolosijek se u zadnje vrijeme redovito koristi.Iz Austrije i iz Madarske se doprema papir. http://www.dunapack.hr/servlet/SLitedp?search_f=index_hr.html Pogled prema kolodvoru u smjeru Varazdina.Iz teretnog dijela kolodvora se odvaja ind.kolosijek.Lijevo na slici je pruga Zagreb-Varazdin. Idemo dalje. Osvrt natrag. A mi ravno naprijed. Nakon kise,korovi su se poceli siriti kao ludi,presli su preko tracnica.Ali dracju se blizio kraj,sutradan su ih zdrobila 200t papira i manevarka Lijevo Dunapack,desno Zagreb. Osvrt natrag. I tu se nalazi neki prijelaz. Evo nas na cilju! Kraj. U sljedecem nastavku bice jos par slika iz Zaboka i Podruta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAIL-LOGISTIK Posted August 22, 2010 Author Share Posted August 22, 2010 Par slicica po zabockom kolodvoru. Plinske cisterne cekaju odlazak za Sv.Kriz Zacretje. Preko 200t papira za tvornicu Dunapack.Dva vagona iz Madarske i dva iz Austrije. Da vidimo iz kojega mjesta su dosli. Prema Varazdinu. Prema Zagrebu. Ind.kolosijek za Trgocentar se vise ne koristi,do kraja je hrdjavi i obrasli u drac.Za Tifon nema i nema cisterna s gorivom,samo jedan vlak iz Madarske u zadnja dva mjeseca i jedan iz Austrije.Sta se dogada? Zato je plinskih cisterna u zadnje vrijeme sve vise isto tako i papira za Dunapack. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAIL-LOGISTIK Posted August 22, 2010 Author Share Posted August 22, 2010 I za kraj stajaliste Podrute.(na pruzi Zagreb-Varazdin) Prema Zagrebu. Prema Varazdinu.Ind.kolosijek lijevo se ne koristi. The end. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dinko-KA Posted August 22, 2010 Share Posted August 22, 2010 Odličan hodopis! Čestitam na odličnim fotkama, a ponajprije na uloženom trudu glede cipelcuga po ovakvoj vrućini. Nego, jedno pitanje u vezi Podruta. Sorry ako ima objašnjenje u temi Zaprešić-Varaždin, jednostavno mi se neda sad listat 59 stranica teme. Te Podrute mi nikak neidu u glavu. Na slici vidim 2 kolosijeka, a svi velite da je to stajalište. Kažeš da je to industrijski kolosijek, ali vidim da ima skretnice i spoj na prolazni kolosijek. Pa me zanima jel to prije bilo nekakvo ukrižje, jer mi to više izgleda kao drugi kolosijek nego kao industrijski. Na obje strane je bik, mislim kam onda vodi taj kolosijek kad je na svakoj strani bik? Isto tako mi je čudno da na udaljenosti od 15 km (između Budinšćine i N. Marofa, jel?) nema kolodvora. Može pojašnjenje toga ili link ako je neko našao u spomenutoj temi? Quote Stari Bl-ovci su zakon!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAIL-LOGISTIK Posted August 29, 2010 Author Share Posted August 29, 2010 Odličan hodopis! Čestitam na odličnim fotkama, a ponajprije na uloženom trudu glede cipelcuga po ovakvoj vrućini. Nego, jedno pitanje u vezi Podruta. Sorry ako ima objašnjenje u temi Zaprešić-Varaždin, jednostavno mi se neda sad listat 59 stranica teme. Te Podrute mi nikak neidu u glavu. Na slici vidim 2 kolosijeka, a svi velite da je to stajalište. Kažeš da je to industrijski kolosijek, ali vidim da ima skretnice i spoj na prolazni kolosijek. Pa me zanima jel to prije bilo nekakvo ukrižje, jer mi to više izgleda kao drugi kolosijek nego kao industrijski. Na obje strane je bik, mislim kam onda vodi taj kolosijek kad je na svakoj strani bik? Isto tako mi je čudno da na udaljenosti od 15 km (između Budinšćine i N. Marofa, jel?) nema kolodvora. Može pojašnjenje toga ili link ako je neko našao u spomenutoj temi? Hvala!Vidio sam da si i ti bio u tim krajevima,i isto mogu reci da si lijepo poslikao Budinscinu i komadic puta. Ste se tice Podruta,onaj lijevi kolosijek,ako se gleda prema Varazdinu je ind.kolosijek za tvornicu ambalaze BBS. http://www.bbs-doo.hr/ Kolosijek se vec davno ne koristi... Onaj bik kod skretnica,koji se nalazi na ind.kolosijeku ima svrhu da se vagoni koji su na ind.kolosijeku ne otkoturaju na glavnu prugu.Vecina ind.kolosijeka imaju takve bikove. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeus Posted August 29, 2010 Share Posted August 29, 2010 Svaka čast na iznimnom trudu. Prekrasno. Šteta što je ovaj industrijski kolosjek u Novom Marofu u tako lošem stanju. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dinko-KA Posted August 29, 2010 Share Posted August 29, 2010 OK, fala na odgovoru i drago mi je da ti se dopao moj putopis. Quote Stari Bl-ovci su zakon!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAIL-LOGISTIK Posted September 1, 2010 Author Share Posted September 1, 2010 Jucer su odvezli one prazne vagone iz Knaufa,a utovara nije ni bilo! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAIL-LOGISTIK Posted October 2, 2010 Author Share Posted October 2, 2010 Kolosijek od Knaufa u Novom Marofu se jos uvijek drzi.Kada su u kolovozu odvukli prazne vagone,koji nisu bili tovareni,vec sam pomislio da ce kolosijek otegnuti papke. vlak 65400 - Kolodvor Varaždin Završio vožnju 01.10.10. 13:02 Vlak je redovit Vagon Serija vagona Sadržaj Otpremni kolodvor Uputni kolodvor Neto tona 427894000038 U SLUZBENA.. ZAGREB-RANZIRNI-KOL VARAZDIN----------- 01 217829000298 HRRS min.vuna.. NOVI-MAROF--------- KOPRIVNICA-GR------ 12 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VICTOR Posted October 5, 2010 Share Posted October 5, 2010 Jako lijepo, bravo (Tek sad vidjeh putopis ) Ipak, 2 pitanja se nameću: 1. Što odvlači / dovlači vagone u Knauf? Vž manevra ili...? 2. Kaj su to prikeljili na stup signala u Podrutama, kakav je to Z? Ni valjda nova oznaka za zaustavljanje? Prava je šteta što Podrute nisu ukrižje, no frekvencija prometa to očito ne zahtijeva...a fino bi se moglo još potegnuti kolosijek prema zapadu (čak i prek ceste), problem bi mogao biti istočni dio gdje konfiguracija baš nije najsretnija... Quote Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAIL-LOGISTIK Posted October 6, 2010 Author Share Posted October 6, 2010 Jako lijepo, bravo (Tek sad vidjeh putopis ) Ipak, 2 pitanja se nameću: 1. Što odvlači / dovlači vagone u Knauf? Vž manevra ili...? 2. Kaj su to prikeljili na stup signala u Podrutama, kakav je to Z? Ni valjda nova oznaka za zaustavljanje? Prava je šteta što Podrute nisu ukrižje, no frekvencija prometa to očito ne zahtijeva...a fino bi se moglo još potegnuti kolosijek prema zapadu (čak i prek ceste), problem bi mogao biti istočni dio gdje konfiguracija baš nije najsretnija... Knaufa posluzivaju lokomotive zagorskih teretnjaka 65400 i 65401. Varazdinska manevra van Varazdina ide samo do Jalzabeta i Ludbrega(na pruzi VZ-KC) s vlakom 66357/8. Za znaka neznam,mozda je to predsignal,pa taj "Z" znaci da se glavni signal nalazi poslije zavoja ili na samom zavoju? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted October 6, 2010 Share Posted October 6, 2010 Varazdinska manevra van Varazdina ide samo do Jalzabeta i Ludbrega(na pruzi VZ-KC) s vlakom 66357/8. Manevra nikad nije bila na tom vlaku..Dolaze 2043, 2044, i 2063 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAIL-LOGISTIK Posted October 7, 2010 Author Share Posted October 7, 2010 Varazdinska manevra van Varazdina ide samo do Jalzabeta i Ludbrega(na pruzi VZ-KC) s vlakom 66357/8. Manevra nikad nije bila na tom vlaku..Dolaze 2043, 2044, i 2063 Hvala.Ja sam mislio da te vlakove s par vagoncica(mnogo puta i jedan vagon) vuce manevarka.Mislim da ce ovih dana u Ludbregu biti utovar repe,jer je vlak 66357 imao mnogo praznih Easa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted October 7, 2010 Share Posted October 7, 2010 Vagoni sa repom su ujutro dopremljeni vlakom 62392 u Varaždin.. Malo je suludo da repu voze u 23 km udaljen Vž pa je vračaju sa 62395 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VICTOR Posted October 7, 2010 Share Posted October 7, 2010 Za znaka neznam,mozda je to predsignal,pa taj "Z" znaci da se glavni signal nalazi poslije zavoja ili na samom zavoju? Nije predsignal, predsignal je odmah iza istočnog ŽCPR-a, u Podrutama. Ovo je glavni signal (štitni, čini mi se), a sljedeći je tek za par km (ulazni u Budinšćinu)...tako da taj Z ostaje tajnovit. Možda da to probamo u Signalnim pitanjima Quote Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vedran Zeman Posted October 7, 2010 Share Posted October 7, 2010 Victor je dobro pretpostavio, radi se o zaštitnom signalu. Evo što kaže novi signalni pravilnik (sada znan kao: Pravilnik o značenju i uporabi signala...) s kojim je ova ploča uvedena: Oznaka za zaštitni signal (69) (1) Oznaka za zaštitni signal upozorava osoblje vučnog vozila na prostorni signal odjavnice koji je istodobno i zaštitni signal. (2) Oznaka za zaštitni signal ugrađuje se na glavni signal ili ispred njega. (3) Signalna oznaka »Zaštitni signal« – crna pravokutna ploča s bijelim slovom Z prevučenim reflektirajućom materijom (slika 119). Dana 12.1.2010. kad sam prolazio tamo još nije bilo ove Z table, u međuvremenu su signal uskladili sa pravilnikom. Quote Ako Turci grade prugu, da li pruga gradi nas? Link to comment Share on other sites More sharing options...
VICTOR Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 ViDana 12.1.2010. kad sam prolazio tamo još nije bilo ove Z table, u međuvremenu su signal uskladili sa pravilnikom. Vidiš, vidiš! Hvala Vedrane, ja takvu oznaku još nikad nisam vidio. I hvala za link, možda ga ne bi bilo loše staviti ili u Signalna pitanja ili FAQ/Literaturu Ipak je to najfriškije... Quote Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.