Jump to content

Ind.Kolosijek za Knauf(Novi Marof) ind.kol.za Dunapack,Zabok


RAIL-LOGISTIK

Recommended Posts

Dana 1.8.2010 sa posjetio ind.kolosjeke od Knaufa u Novom Marofu,od Dunapacka u Zaboku i od Armco-a u Konjscini.Napravio sam i par slika na kolodvoru u Zaboku i Podrutama.Bio sam u tome kraju pa zasto ne iskoristiti priliku posvetiti se malo voljenoj zeljeznici.

Pocnimo sa ind.kolosijekom od Knaufa(bivsa Termika),koji se koristi,ali nazalost jako rijetko.Po kolosijeku se odprema izolacija prema Srbiji i Madarskoj a ponekad se posalje i koji kontejner za Rijeku-Brajdicu.Sve do kraja 2008 godine se dopremao koks iz Ceske u Eas vagonama,a danas nazalost toga tereta vise nema.Kolosijek je dugi oko 700-800m.

 

Skretnica ind.kolosijeka na pruzi (Zagreb)-Novi Marof-Varazdin.

80805877.jpg

Idemo dalje.

35501408.jpg

79560710.jpg

12413237.jpg

Osvrt natrag.

80637910.jpg

Idemo dalje,jos par metara.

48701822.jpg

79943878.jpg

I evo nas na cilju.

68436272.jpg

Vagoni HRRS serije u krugu tvornice.

43235241.jpg

Kraj.

Nastavlja se s kolosijekom za Dunapack...

Link to comment
Share on other sites

I ako se mogu nadovezati, najčešće su tu Hrrs ili Gbs vagoni.. (gotovo jedino ti)

“HŽ je jedna od najgorih hrvatskih kompanija, umjesto da je jedna od najuspješnijih”
Slavko Linić

 

"Wer nix weiss, wer nix kann, geht zum post oder eisenbahn."

Link to comment
Share on other sites

Evo nas u Zaboku.Od kolodvora se odvaja ind.kolosijek za tvornicu Dunapack,duzine od nekih 800m.Kolosijek se u zadnje vrijeme redovito koristi.Iz Austrije i iz Madarske se doprema papir.

http://www.dunapack.hr/servlet/SLitedp?search_f=index_hr.html

 

Pogled prema kolodvoru u smjeru Varazdina.Iz teretnog dijela kolodvora se odvaja ind.kolosijek.Lijevo na slici je pruga Zagreb-Varazdin.

52741635.jpg

Idemo dalje.

71650539.jpg

Osvrt natrag.

75799778.jpg

A mi ravno naprijed.

55545008.jpg

Nakon kise,korovi su se poceli siriti kao ludi,presli su preko tracnica.Ali dracju se blizio kraj,sutradan su ih zdrobila 200t papira i manevarka :kul

16780247.jpg

Lijevo Dunapack,desno Zagreb.

30591967.jpg

Osvrt natrag.

28436079.jpg

I tu se nalazi neki prijelaz.

77270030.jpg

99596371.jpg

Evo nas na cilju!

s10s.jpg

Kraj.

U sljedecem nastavku bice jos par slika iz Zaboka i Podruta.

Link to comment
Share on other sites

Par slicica po zabockom kolodvoru.

Plinske cisterne cekaju odlazak za Sv.Kriz Zacretje.

70524960.jpg

Preko 200t papira za tvornicu Dunapack.Dva vagona iz Madarske i dva iz Austrije.

98826940.jpg

Da vidimo iz kojega mjesta su dosli.

10540209.jpg

16934758.jpg

78620569.jpg

33546625.jpg

76940868.jpg

28165379.jpg

Prema Varazdinu.

82040664.jpg

Prema Zagrebu.

z10b.jpg

 

Ind.kolosijek za Trgocentar se vise ne koristi,do kraja je hrdjavi i obrasli u drac.Za Tifon nema i nema cisterna s gorivom,samo jedan vlak iz Madarske u zadnja dva mjeseca i jedan iz Austrije.Sta se dogada?

Zato je plinskih cisterna u zadnje vrijeme sve vise isto tako i papira za Dunapack.

Link to comment
Share on other sites

Odličan hodopis! Čestitam na odličnim fotkama, a ponajprije na uloženom trudu glede cipelcuga po ovakvoj vrućini.

Nego, jedno pitanje u vezi Podruta. Sorry ako ima objašnjenje u temi Zaprešić-Varaždin, jednostavno mi se neda sad listat 59 stranica teme.

Te Podrute mi nikak neidu u glavu. Na slici vidim 2 kolosijeka, a svi velite da je to stajalište. Kažeš da je to industrijski kolosijek, ali vidim da ima skretnice i spoj na prolazni kolosijek. Pa me zanima jel to prije bilo nekakvo ukrižje, jer mi to više izgleda kao drugi kolosijek nego kao industrijski. Na obje strane je bik, mislim kam onda vodi taj kolosijek kad je na svakoj strani bik? Isto tako mi je čudno da na udaljenosti od 15 km (između Budinšćine i N. Marofa, jel?) nema kolodvora. :mrgreen:

Može pojašnjenje toga ili link ako je neko našao u spomenutoj temi?

Stari Bl-ovci su zakon!!!

Link to comment
Share on other sites

Odličan hodopis! Čestitam na odličnim fotkama, a ponajprije na uloženom trudu glede cipelcuga po ovakvoj vrućini.

Nego, jedno pitanje u vezi Podruta. Sorry ako ima objašnjenje u temi Zaprešić-Varaždin, jednostavno mi se neda sad listat 59 stranica teme.

Te Podrute mi nikak neidu u glavu. Na slici vidim 2 kolosijeka, a svi velite da je to stajalište. Kažeš da je to industrijski kolosijek, ali vidim da ima skretnice i spoj na prolazni kolosijek. Pa me zanima jel to prije bilo nekakvo ukrižje, jer mi to više izgleda kao drugi kolosijek nego kao industrijski. Na obje strane je bik, mislim kam onda vodi taj kolosijek kad je na svakoj strani bik? Isto tako mi je čudno da na udaljenosti od 15 km (između Budinšćine i N. Marofa, jel?) nema kolodvora. :(

Može pojašnjenje toga ili link ako je neko našao u spomenutoj temi?

Hvala!Vidio sam da si i ti bio u tim krajevima,i isto mogu reci da si lijepo poslikao Budinscinu i komadic puta.

Ste se tice Podruta,onaj lijevi kolosijek,ako se gleda prema Varazdinu je ind.kolosijek za tvornicu ambalaze BBS.

http://www.bbs-doo.hr/

Kolosijek se vec davno ne koristi...

Onaj bik kod skretnica,koji se nalazi na ind.kolosijeku ima svrhu da se vagoni koji su na ind.kolosijeku ne otkoturaju na glavnu prugu.Vecina ind.kolosijeka imaju takve bikove.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Kolosijek od Knaufa u Novom Marofu se jos uvijek drzi.Kada su u kolovozu odvukli prazne vagone,koji nisu bili tovareni,vec sam pomislio da ce kolosijek otegnuti papke.

vlak 65400 -

Kolodvor Varaždin

Završio vožnju 01.10.10. 13:02

Vlak je redovit

 

 

Vagon Serija vagona Sadržaj Otpremni kolodvor Uputni kolodvor Neto tona

427894000038 U SLUZBENA.. ZAGREB-RANZIRNI-KOL VARAZDIN----------- 01

217829000298 HRRS min.vuna.. NOVI-MAROF--------- KOPRIVNICA-GR------ 12

Link to comment
Share on other sites

Jako lijepo, bravo :( (Tek sad vidjeh putopis :mrgreen::kul8) )

 

Ipak, 2 pitanja se nameću:

 

1. Što odvlači / dovlači vagone u Knauf? Vž manevra ili...?

 

2. Kaj su to prikeljili na stup signala u Podrutama, kakav je to Z?

Ni valjda nova oznaka za zaustavljanje?

 

Prava je šteta što Podrute nisu ukrižje, no frekvencija prometa to očito ne zahtijeva...a fino bi se moglo još potegnuti kolosijek prema zapadu (čak i prek ceste), problem bi mogao biti istočni dio gdje konfiguracija baš nije najsretnija...

Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!

Link to comment
Share on other sites

Jako lijepo, bravo :mrgreen: (Tek sad vidjeh putopis :mrgreen::mrgreen::( )

 

Ipak, 2 pitanja se nameću:

 

1. Što odvlači / dovlači vagone u Knauf? Vž manevra ili...?

 

2. Kaj su to prikeljili na stup signala u Podrutama, kakav je to Z?

Ni valjda nova oznaka za zaustavljanje?

 

Prava je šteta što Podrute nisu ukrižje, no frekvencija prometa to očito ne zahtijeva...a fino bi se moglo još potegnuti kolosijek prema zapadu (čak i prek ceste), problem bi mogao biti istočni dio gdje konfiguracija baš nije najsretnija...

 

Knaufa posluzivaju lokomotive zagorskih teretnjaka 65400 i 65401. Varazdinska manevra van Varazdina ide samo do Jalzabeta i Ludbrega(na pruzi VZ-KC) s vlakom 66357/8.

Za znaka neznam,mozda je to predsignal,pa taj "Z" znaci da se glavni signal nalazi poslije zavoja ili na samom zavoju?

Link to comment
Share on other sites

Varazdinska manevra van Varazdina ide samo do Jalzabeta i Ludbrega(na pruzi VZ-KC) s vlakom 66357/8.

Manevra nikad nije bila na tom vlaku..Dolaze 2043, 2044, i 2063

Hvala.Ja sam mislio da te vlakove s par vagoncica(mnogo puta i jedan vagon) vuce manevarka.Mislim da ce ovih dana u Ludbregu biti utovar repe,jer je vlak 66357 imao mnogo praznih Easa.

Link to comment
Share on other sites

Za znaka neznam,mozda je to predsignal,pa taj "Z" znaci da se glavni signal nalazi poslije zavoja ili na samom zavoju?

 

Nije predsignal, predsignal je odmah iza istočnog ŽCPR-a, u Podrutama. Ovo je glavni signal (štitni, čini mi se), a sljedeći je tek za par km (ulazni u Budinšćinu)...tako da taj Z ostaje tajnovit. Možda da to probamo u Signalnim pitanjima :shock:

Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!

Link to comment
Share on other sites

Victor je dobro pretpostavio, radi se o zaštitnom signalu.

Evo što kaže novi signalni pravilnik (sada znan kao: Pravilnik o značenju i uporabi signala...) s kojim je ova ploča uvedena:

 

Oznaka za zaštitni signal (69)

 

(1) Oznaka za zaštitni signal upozorava osoblje vučnog vozila na prostorni signal odjavnice koji je istodobno i zaštitni signal.

(2) Oznaka za zaštitni signal ugrađuje se na glavni signal ili ispred njega.

(3) Signalna oznaka »Zaštitni signal« – crna pravokutna ploča s bijelim slovom Z

prevučenim reflektirajućom materijom (slika 119).

 

Dana 12.1.2010. kad sam prolazio tamo još nije bilo ove Z table, u međuvremenu su signal uskladili sa pravilnikom.

Ako Turci grade prugu, da li pruga gradi nas? :hm

Link to comment
Share on other sites

Vi

Dana 12.1.2010. kad sam prolazio tamo još nije bilo ove Z table, u međuvremenu su signal uskladili sa pravilnikom.

 

Vidiš, vidiš! Hvala Vedrane, ja takvu oznaku još nikad nisam vidio.

 

I hvala za link, možda ga ne bi bilo loše staviti ili u Signalna pitanja ili FAQ/Literaturu :wink:

 

Ipak je to najfriškije...

Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...