mali.paja Posted December 14, 2009 Posted December 14, 2009 Dečki znam da je to vaš putopis. Nadam se da se nećete ljutiti ako vam stavitim par slika iz ere uzanih pruga. Inače putopis je super. http://img196.imageshack.us/img196/8770/yugoslavia19652.jpg Brzi vlak za Sarajevo ljeto 1965god. http://img39.imageshack.us/img39/7295/96759423.jpg Gornja pruga vodi za Čapljinu. Dole lokomotiva manevarka izlazi iz pravca ložionice. Inače na samom izlazu iz Dubrovnika na prvoj izlaznoj skretnici je bio uspon 25 promila. Slika je iz svibnja 1975god. Quote
narcis Posted December 14, 2009 Posted December 14, 2009 mali.paja, ma kakvi ljutit se, dapače hvala ti što nas upotpunjuješ s ovim slikama, da se prikaže, nekad i sad, ako imaš još nešto, samo pucaj. Quote
mali.paja Posted December 14, 2009 Posted December 14, 2009 ... Našla se jedna budala koja ju je izrezala i prodala u staro željezo. Ah kako bih volio da se saznaju i objave imena ljudi koji su nas odveli u bolju buducnost i oslobodili nas uzasne proslosti. Znaju oni i za Čapljinu (Mogorjelo) i Rodoč tko je izrezao lokomotive. Quote
narcis Posted December 14, 2009 Posted December 14, 2009 Koji su to frikovi izrezali lokomotive, nitko se nije sjetio, da bi to danas zlata vrijedilo, mislim kao muzejski eksponati. Quote
mali.paja Posted December 14, 2009 Posted December 14, 2009 Evo Metković iz 1907god. Interesantno je da je sadašnja kolodvorska zgrada bila i od ĆIRE. http://img44.imageshack.us/img44/7479/metkovickolodvor190721.jpg Metković luka. http://img197.imageshack.us/img197/4043/metkovicluka1.jpg Po mome nekom razmišljanju, ovo bi trebao biti doček posmrtnih ostataka 1914 prestolonasljednika i supruge nakon atentata u Sarajevu. Lijes je dopremljen vlakom u Metković i torpednim čamcem do jahte na ušću u Neretvu. Jahta nije mogla u Neretvu radi dubokog gaza. Jahtom je dalje otpremljen u Trst. Iz Trsta je vlakom prevežen u Beč. Jahta je krajem osamdesetih i početkom devedesetih bila restoran na rivi u Splitu. Pogodite što je kasnije bilo sa jahtom? http://img690.imageshack.us/img690/903/metkovickolodvorprijeww.jpg Quote
mali.paja Posted December 15, 2009 Posted December 15, 2009 Evo malo tehničkih podataka o uzanoj pruzi za Dubrovnik i Ploče. Prvo podaci o pruzi i kolodvorima iz grafikona od 1957god. Mostar-Ploče. http://img444.imageshack.us/img444/7280/grafmopl19571.jpg Podaci iz grafikona od 1966god. Čapljina-Dubrovnik. Uzana pruga za Ploče je nedugo ukinuta. http://img687.imageshack.us/img687/1268/grafgadu19661.jpg Red vožnje iz god.1970/1971 http://img684.imageshack.us/img684/57/rv1bq91.jpg http://img706.imageshack.us/img706/8829/rv2xf71.jpg http://img36.imageshack.us/img36/5674/rv4rp61.jpg http://img684.imageshack.us/img684/8629/rv6oi51.jpg Kod ovog teretnog vlaka interesantno je da se pokreće sa tri parne lokomotive serije 83 od Čapljine do Hutova, gdje je največi uspon bio 18 promila. U Hutovu su se dvije lokomotive skidale. Jedna se vraćala strojna u Čapljinu. Druga je ostajala u Hutovu i ujutro vraćala lokalni vlak (đački) u Čapljinu. Iz Hutova je vlak produžavao sa jednom lokomotivom do Huma. Na Humu se skidalo brutto za pravac Nikšić. Iz Huma do Uskoplja je vlak išao sa dvije lokomotive radi uspona od 18 promila. Druga se lokomotiva vraćala u Hum, dok se u Dubrovnik vlak spuštao sa jednom lokomotivom. Quote
narcis Posted December 15, 2009 Posted December 15, 2009 Svaka čast mali.paja, puno si nam ovdje pomogao, sad barem znamo otprilike kako je to izgledalo, šteta da ostaju samo slike. Quote
kiki273 Posted December 23, 2009 Author Posted December 23, 2009 Dečki znam da je to vaš putopis. Nadam se da se nećete ljutiti ako vam stavitim par slika iz ere uzanih pruga. Inače putopis je super. http://img196.imageshack.us/img196/8770/yugoslavia19652.jpg Brzi vlak za Sarajevo ljeto 1965god. http://img39.imageshack.us/img39/7295/96759423.jpg Gornja pruga vodi za Čapljinu. Dole lokomotiva manevarka izlazi iz pravca ložionice. Inače na samom izlazu iz Dubrovnika na prvoj izlaznoj skretnici je bio uspon 25 promila. Slika je iz svibnja 1975god. Na donjoj slici se vidi m/b "Ursa" koji je bio u floti "Lošinjplova" Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.