aman2 Posted February 13, 2009 Share Posted February 13, 2009 Četvrtak, 15.01.2009 Nakon uspješno položenog vozačkog ispita zbog kojeg sam u Rijeku došao večer prije, bilo je vrijeme za povratak u Zagreb i realni studentski život. Kad sam u 11h došao sa vozačkog ispita doma, bacio sam oko na mapper da vidim ide li „Rijeka“ u 11.45 za Zagreb klasika ili nagibalo/nuklearac. Čim sam ugledao broj 7123, viknuo sam mami nek me vozi na željeznički kolodvor, jer mi vlak kreće za 45 minuta Unaprijed se ispričavam zbog mutnih fotki, znate i sami da je nagibni vlak dosta brz I evo, fotki.... Unutrašnjost 2. razreda Učka pod snijegom... Vrijeme za polazak...11.45 Me too... ŽCPR u Krešimirovoj... Školjić Evo nas na drugoj strani Rječine, na Sušaku Piramida... ovdje nagibalo već brzo vozi, nekih 80 km/h, a na 25 promila smo Kontejnerski terminal Brajdica ...i već smo kod Towera Pogled na remontno brodogradilište „Viktor Lenac“ Nisam nagnuo fotić, majke mi... Čvor Rijeka-istok Približavamo se kolodvoru Škrljevo... Pored nas je pruga iz Bakra Ima nešto teretnih (Eas?) vagona, kao i uvijek.. Konačno počinje pravi uspon... 25-26 promila ŽCPR iznad Meje, na D501 Približavamo se kolodvoru Meja... ... i evo nas Pogled na Kvarner... ...Bakarski zaljev... ... i nakon 25 minuta vožnje smo u Plasama. Ovaj sat je već dugo pokvaren i stoji na 12 U Plasama smo stajali 8 minuta, mislim zbog ničega, jer se cijelo vrijeme niti jedan vlak nije pojavio u kolodvoru. Mimo voznog reda je ušao jedan putnik, vjerojatno radnik na željeznici. Kolosijek pod ledom Pogled na nasip s kojeg se 1992. strmopizdila žutka (na drugoj strani, dakako) Projurismo kroz Zlobin... ...iznad Liča... ...te u 12.34 dolazimo u kolodvor Fužine. Pogled s mosta Ličanka prema jugu Snijega ko u priči Približavamo se Delnicama. ...gdje je već duže vrijeme stacioniran voženi park Remonta. Baš je gušt promatrat zimski krajolik iz „udobnosti“ nagibnog vlaka Zalesina Ulazimo u najduži tunel na pruzi, Kupjak, brzinom od 20 km/h Kolodvor Skrad, u kojem je također stacioniran voženi park Remonta. Ovdje vlak nije stao. Kako ograničenje brzine od 20 km/h traje od tunela Kupjak do Skrada, nagibna tehnika se uopće nije uključivala. Kasnije, po nastavku putovanja prema Moravicama, ista nije radila, tako da je majstor držao vlak u Moravicama dokle god nije proradila. Brod Moravice U Moravicama vagona uvijek ima Ovdje je strojovođa očito odlučio riješiti maloprije spomenuti problem, a ja sam slikao kako to vizualno izgleda. Primjetite donji rub prozora u odnosu na zgradu. Kamačnik Križanje u Ogulinskom Hreljinu Ova dva busa su mi uvijek privlačila pozornost. Na njima piše „Ogledalo lijepe vaše“ Eto nas na Mrežnici U Dugoj Resi se iskrcao lik koji je ušao u Plasama. Tu smo također pričekali i Brenu s putničkim iz Zagreba. Ulazimo u Karlovac... Famozno stajalište Centar još uvijek u izgradnji... U Karlovac smo stigli točno u 15 sati, s kašnjenjem od 33 minute. Pogled na konkurenciju Zdenčina, 15.15 h. Primjetite kako više nema gustih oblaka. Eto nas na Trokutu... ...i mostu preko Save. Sunce se konačno odlučilo pokazat Konačno, Zagreb GK... I to bi bilo sve od mene! Bok! Quote Sanjin M Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted February 13, 2009 Share Posted February 13, 2009 vrlo zanimljiv putopis! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
narcis Posted February 13, 2009 Share Posted February 13, 2009 Super fotke, svaka čast! I kašnjenje u mteropolu je bilo "samo" 30 min. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted February 14, 2009 Share Posted February 14, 2009 Hvala ti za fotke i interesantan putopis Šteta da se na ovakvim relacijama obavezno nakupe kašnjenja, dok s druge strane busevi na istoj relaciji redovito stižu na vrijeme, osim naravno u iznimnim slučajevima. Super da si uspio uloviti ŽCPR na D501 od Oštrovice prema Meji. Kolika je tamo mogla biti brzina vlaka po tvojoj procjeni ? Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
narcis Posted February 14, 2009 Share Posted February 14, 2009 Po KVR na dionici od Škrljeva do Meje mu je Vmax 85 km/h. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
STROJOVOĐAsplit Posted February 14, 2009 Share Posted February 14, 2009 samo tako nastavi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mili Posted February 14, 2009 Share Posted February 14, 2009 Odličan putopis. Jedino me iznenadilo, kako je vlak prazan !? Slavonski nagibnjak je regularno dupkom pun, barem na relaciji Zgb-Str.V.-Os. Quote railfanovi Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted February 14, 2009 Share Posted February 14, 2009 Odličan putopis. Jedino me iznenadilo, kako je vlak prazan !? Slavonski nagibnjak je regularno dupkom pun, barem na relaciji Zgb-Str.V.-Os. Je kad osječko-baranjska županija dotira kartu! Od Zg do Ri cijena je normalna a s time i popunjenost opada. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.