Jump to content
zeljeznice.net

aman2

Članovi
  • Content Count

    82
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About aman2

  • Birthday 12/27/1989

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Rijeka <-> Zagreb
  1. aman2

    aman2

  2. aman2

    Lička pruga

    jeste vidjeli ovo? http://e-muzej.hzinfra.hr
  3. aman2

    InterCity MAESTRO

    http://www.hzpp.hr/javni-poziv-za-prikupljanje-ponuda-001
  4. aman2

    Izvanredni događaji

    U Rijeci na Piramidi (Gimnazijske stube) ne rade svjetlosni i zvučni signal. Vlakovi uglavnom ne staju, već voze minimalnom brzinom.
  5. Taurus ne može voziti na pruzi Pivka-Šapjane zbog prevelikog osovinskog pritiska.
  6. Kad nisam siguran, tražim pisoare...
  7. Najavljujem Kusttram (bude li sve po planu)
  8. Da, čovjek koji je propagirao ukidanje međunarodnih vlakova je smijenjen. To je bio Damir Grgić, kojeg je SHD smjenio prije par tjedana. Prilikom njegovog posjeta mom faksu i predavanju na istome, jasno je rekao da mu je cilj smanjit troškove u PPu, pa makar i po cijenu ukidanja vlakova i dijeljenja otkaza željezničarima (jer je vlasniku - državi jeftinije nekome plaćati 1500 kn socijalne pomoći nego davati 11000 bruto plaće). Zadnjih 15 minuta predavanja je prošlo uglavnom na polemiziranju između njega, mene i mog fakultetskog kolege iz Karlovca (osobito zbog stanice Centar).
  9. aman2

    InterCity MAESTRO

    Može li s više detalja sutra stići i jelovnik? Skroz me zanima što ćete nuditi za klopu...
  10. Upravo gledam, Rumunjska i Grčka uopće nisu priznale Kosovo.
  11. Ok, znači da loksa za Kosovo iz Zagreba ide preko Mađarske, Rumunjske, Bugarske, Grčke i Makedonije? OMG
  12. MAV će navodno ostaviti jedan vlak dnevno (vjerujem da će to biti sadašnji 'Kvarner') između Zagreba i Budimpešte, na svoj trošak. Dakle, cijela zarada od vlaka ide njima, ali HŽu plaćaju naknadu za infru i vuču. DB naplaćuje za onih 150 km od Salzburga do Munchena toliko da cijela godišnja zarada Lisinskog ode na provoz i vuču na njemačkom dijelu. Zato Mađari i razmišljaju o uvođenju svog Lisinskog, kako bi lakše isfinancirali provoz kroz Njemačku (budući da Lisinski i Kalman Imre iz Budimpešte putuju zajedno na dionici od Salzburga do Munchena i obrnuto). Inače, nekada (prije recimo 30 godina) su željezničke uprave u Europi radile međunarodne vlakove na način da je svaka uprava zadržavala svoj dio prodanih karata u unutarnjem prometu za sebe, međunarodne karte dijelila s želj. upravama (na bazi putničkih kilometara), a troškove vuče i infre u svojoj zemlji su same podmirivale. Zato je i bilo uobičajeno da svaka želj. uprava ima svoj međunarodni vlak na nekoj određenoj relaciji. Danas, po propisima EUa o tržišnoj utakmici, svaka uprava mora dati bilo kojem ponuđaču pravo da operira svoj vlak, a naplaćuju mu korištenje infre kako im odgovara. To je međunarodne vlakove i dovelo tamo gdje jesu - na cijelom kontinentu ih se svake godine ukida sve više i više.
×
×
  • Create New...