Jump to content
zeljeznice.net

Mili

Članovi
  • Content Count

    2,485
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Nova Gradiška
  1. http://www.rtl.hr/vijesti/novosti/717702/hrvatska-ce-iz-eu-fondova-povuci-430-milijuna-eura/
  2. Nije dugo bilo ništa u ovoj temi, a puno se toga realiziralo, pa da malo osvježimo. Poslovni plan s kraja 2012 je vrlo opširan i optimističan: http://www.cahighspeedrail.ca.gov/Business_Plan_reports.aspx 9 odlomaka, vrlo opširnih. Poslovni troškovi, poslovni model, broj putnika i prihodi, troškovi pogona i održavanja, financijska analiza i financiranje, identifikacija rizika i kompenzacije, ekonomska analiza. Sa u međuvremenu dobivenim zaleđem, početak realizacije je napokon blizu. Samo što treba čekati 2017, koji je sadašnji rok...
  3. Ali zato u vezi teme: http://www.dalmacijanews.com/Hrvatska/View/tabid/77/ID/109220/Komandir-Samil-Nikoga-nisam-pozvao-na-nista-zasto-bih-trebao-ici-u-zatvor.aspx Sad iskaču svakakvi odasvuda zbog događaja.
  4. http://www.21stoljece.hr/site/90-dogadjaji/1769-policija-pripremala-uhicenje-dok-su-lijecnici-pregledavali-blazevica U ovom članku ima više podataka o rezultatu i zašto je takav kakav je, nego u cijeloj ostaloj žutoj štampi zajedno... Alibi mu je šupljiji od svicarskog sira.
  5. http://www.24sata.hr/uzivo/jaka-eksplozija-opet-zatresla-zagreb-ozlijeen-jedan-covjek-296963 Sve i svašta o tome svemu, nešto špekulacija, ali ima i nekih drugdje (još) neobjavljenih informacija, kao i navodnih "izjava svjedoka". Ono što se tiče željeznice: ???:
  6. Sudeći prema slici, liči očito prema izgledu na ICE, dakle Siemens Velaro (taj (pod)tip vlaka velike brzine je kod njih označen kao CRH3). Osim ako se ne radi o (ne)licenciranoj kopiji, po čemu su poznati Kinezi... Proizvođači/doradnici tog tipa mogu biti: Siemens, Tangshan Railway Vehicle Changchun Railway Vehicle Sam opis vlaka: http://en.wikipedia.org/wiki/China_Railways_CRH3
  7. IZVANREDNI DOGAĐAJ Dana 19. studenoga na ŽCP-u Budrovci kamion je podletio pod vlak Vlak je uvijek brži. :po guzi: Zbog idiota koji ne poštuje znakove 12 ljudi ozlijeđeno. Koja je dizelka vozila danas, ta koja je iskliznula?
  8. Nisam ni razmišljao o tome, kako je ekonomski puno isplatljiviji 25kV. Svakako dobar argument. No, i Englezi imaju "treću šinu", pa su nezadovoljni troškovima, ali troškovi konverzije svega na 25V (znači obavezno prelazak na zračni vod zbog visine napona) su još veći. Samo zato ne rade konverzije. Jer je "jedinična cijena kod istosmjernoga sustava viša je oko 70 posto u usporedbi s jediničnom cijenom kod izmjeničnoga sustava", to je onda više nego značajna ušteda.
  9. To su samo Hollywood-ske fore s "hakiranjima", ne ide to tako lako, a kamoli ne ide skrivanje tragova. Samo u filmovima se izvuku, u stvarnosti ostaje trag, kada se bilo što nelegalno radi... To je sve kao u filmskom "Seconds before desaster", sve je to samo "Accidents don’t just happen. They are a chain of critical events leading up to the disaster.", tj. "Nesreće se ne događaju samo tako. Oni su samo niz kritičnih događaja koji su doveli do katastrofe". Ovdje je glavni problem izgleda baš to, jer je Gomulka bila neispravna, pa je netko nešto krivo napravio. Negdje je procedura zakazala gadno zbog izvanredne situacije.
  10. Ne samo Požeškoj pruzi, svim prugama treba taktni vozni red, preciznost i nekašnjenja, i naravno puno kvalitetniji managment od sadašnjeg.
  11. Bi, kad bi se elektrizirala pruga. Zato bi komotno mogli voziti 7022 (ima li to kakav nadimak, ili nema još?). Kad bi bilo volje. Kuka se u tekstu, kako je dobava dijelova problem. Onda bi logično imati lokalnog dobavljača i domaću pamet. Kad ne bi tamo gdje prestaje logika počinjao HŽ.
  12. U Sloveniji je normalni napon 3kV, jer je takva bila odluka kod elektrificiranja. Litorina je građena za 3kV i ništa nije potrebno prerađivati. Ova je samo zašarana grafitima, ako te to zbunilo.
  13. HŽ-ova sramota: Od osam nagibnih vlakova vozi samo jedan! Kontrolni pregled svakih 5 godina se ne provodi !??? A što ne bi HŽ sad kupio nekoliko komada Som-ova, barem 8, bolje bi išli i bili bolja promocija od ove sramote.
  14. Tako je, čini se, jer: Vibrobeton bi na plaćanje Salcefa mogao čekati godinama Ima tu nešto jako mutno... Samo da i ovo ne završi s nekim gorkim okusom na kraju.
  15. Denivelacija je uvjet, no raditi će se i to. Uvjet za više od 160 km/h je i novi signalni sustav sa "in-cab-signaling"-om (preferira se europski ETCS). U sutrašnjem broju jednih lokalnih novina će biti objavljeni navodno članak o denivelaciji križanja u Novoj Gradišci. Planira se izgradnja jednog podvožnjaka (denivelacija postojećeg ŽCP) i jednog nadvožnjaka (nova, još nepostojeća cesta, moguće 2 varijante, dio nove južne obilaznice grada). To sam uspio izvući iz prijedloga prostornog plana BPŽ, koji je skoro finalan, prošao rasprave. A što će točno pisati u novinama, znati ćemo, kada izađu iz tiska. Imaju obično i online izdanje, pa kad stave online (vjerojatno kasnije), ide link. I Nova Gradiška je na koridoru X, inače, sve to ide u modernizaciju istoga. A sad, dok EU (I DB, kako se čini, jer oni su najizgledniji budući gazde, kako su krenuli) daju novce, valja nešto i napraviti, kako se kasnije ne bi kukalo, kad novci presuše.
×
×
  • Create New...