STIB Posted October 17, 2011 Author Share Posted October 17, 2011 U Fužinama se jedan dio društva uputio u potragu za hranom, a ja sam se odazvao Pfaffovom pozivu za druženje u biblioteci. Nakon što smo ukratako pretresli najnovije obiteljske i poslovne situacije, Pfaff me vratio autom na kolodvor. Tu smo shvatili da 901 iz Ogulina za Rijeku kasni već više od 50 minuta, a budući da ti isti vagoni dolaze natrag kao "naš" 700, onda će i taj kasniti. No, o tome ćemo misliti kasnije, u Delnicama. Naš 4603 sa samo dva vagona bio je točan i mogli smo (samo) dvadesetak minuta uživati u ovim sjedalima: Delnice su ipak iznad od Fužina (za cijela 3 metra) I ovdje pronalazim paukove mreže: Obasjan zadnjim zrakama zalazećeg sunca, prolazi i 4802: Do redovitog polaska za Zagreb preostalo je više do jednog sata pa smo otišli u obližnji Tiffany i pokušali se zagrijati... ...čajem: Osim razgovora, gledali smo i TV, Discovery channel je prikazivao detalje o izgradnji kineskog vlaka velikih brzina (CPH380) pa smo i to dosta komentirali. Prema HŽnetu, vlak 701 je iz Rijeke krenuo sa 22 minute zakašnjenja, pa se nismo previše žurili natrag na kolodvor. Ipak stigli smo na vrijeme da vidimo ulaz još jednog teretnjaka koji je ovdje čekao na naš vlak. Film: A i mi smo se prilično smrzli kad je sunce konačno zašlo, a vjetar puhao i dalje. Malo nas je (a posebno Marija) zagrijao jedan naporni i nadobudni budući suputnik, ali je i taj problem riješen bez posljedica. Put natrag iskoristili smo za pregled snimljenog materijala, ali i diskusiju o upravljanju forumom (od nas 6, bio je jedan general, 3 pukovnika i 2 redova). Hvala svima na druženju i do slijedećeg ekšna! Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marioo Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 Malo nas je (a posebno Marija) zagrijao jedan naporni i nadobudni budući suputnik, ali je i taj problem riješen bez posljedica. Ne da me malo zagrijao nego mi je prekipjelo a zbog tog alkića nisam ni uspio u fotkanju nocnih u Delnicama Quote Railpictures http://www.railpictures.net/showphotos.php?userid=46448 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ICE-3M Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 Evo i moga putopisa. Dakle krenuli smo iz Zagreba sa vlakom 700 u kojem nam je HŽ rezervirao kupe, zapravo njih dva. Dobro da je jer dok još nismo znali da imamo rezervirano tražili smo prazan kupe, ali ga nismo našli. Kako je STIB napisao plan je bio moj, ali ideju za plan sam dobio od Seabrala i njegovog 11 i pol satnog putovanja prošle godine, pa mi je na pamet palo da idemo vlakom do Škrljeva i natrag i vidimo jedan lijepi dio pruge kad se vlak počne spuštati prema moru. Prva slika u putopisu je Šved u Ogulinu. Baš je lijep ovako čist, valjda nebu išao Za Pulu Zgrada kolodvora Ogulin Kolodvor Vrbovsko Vozimo se uz prekrasnu rijeku Dobru Dolazimo u Moravice. Ova nas je ASEA dovukla iz Zagreba A ova Žutka bude preuzela naš vlak Žutka povlači ASEA-u KM na jutarnjem suncu Dolazak ekipe u Aeelt Dolazimo u Skrad. Naš vlak nastavlja za Rijeku, a vlak 4801 za Moravice Vlak 4801 na izlasku iz kolodvora Nastavak slijedi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ICE-3M Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 Kolodvor Skrad Na visini Vodonapojnik za ljude Red je i ovo slikati Malo motiva Gorskog kotara Prolazak teretnog vlaka sa karavelom Pogled na kolodvor Skrad iz pravca Rijeke Pruga u smjeru Rijeke Nastavak slijedi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ICE-3M Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 Zeleno na signalu znači da dolazi vlak 4000 kojim idemo do Škrljeva Evo ga Bez komentara Stajalište Kupjak Pred ulaskom u tunel Kupjak Vlak napreduje prema Rijeki, na ovom dijelu brzina je pristojna Kolodvor Zalesina Vide se Delnice Znak HŽ-a na kolodvoru Delnice Bivši odvojak za pilanu u Lučicama Nastavak slijedi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ICE-3M Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 Pogled na mjesto Lučice(?) i pilanu za koju je išao odvojak Križanje sa vlakom 901 u Lokvama Kolodvor Lokve i Pfaffov prijatelj Početak izvlačnjaka u Lokvama I njegov kraj Opet malo motiva Gorskog kotara Autoput Rijeka - Zagreb i obratno Pilana u Vratima Stajalište Vrata Burobran u Vratima Dolazimo u Fužine, vidi se most preko jezera Bajer na autoputu Nastavak slijedi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ICE-3M Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 Pogled na Fužine sa mosta Kolodvor Fužine Dalekovod i u pozadini je mislim Viševica Stajalište Lič Pogled na Lič i istoimeno polje Kolodvor Drivenik Stajalište Zlobin Uspio sam uloviti vlak bez ikoga na prozoru Pogled na prugu kojom smo malo prije prošli Prvi pogled na more neposredno prije Plasa Nastavak navečer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levente Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 Kakav aparat ti imas? Tvoje su slike vise nego odlicne. Svaka cast! Kad sam ja bio u Gorskom Kotaru, usred ljeta, samo jedan prolazni kolosijek je bio, svaki drugi su bili pod izgradnjom. Samo jedna stvar nije mi jasno: obnova na Rijeckoj pruzi pripada samo dionicama nakon Moravica (iz smjera Zagreba). Ima li šanse da se obnovi i dionica ZG-Moravice? (...) EDIT: Maknut citiranje cijelog posta! Quote Levente -- pozdrav iz Mađarske Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 Ove dvije fotke su mi izvrstne: http://i1122.photobucket.com/albums/l527/ICE-3M/IMG_0055.jpg http://i1122.photobucket.com/albums/l527/ICE-3M/IMG_0063-1.jpg Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
ICE-3M Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 (edited) Kakav aparat ti imas? Tvoje su slike vise nego odlicne. Svaka cast! Kad sam ja bio u Gorskom Kotaru, usred ljeta, samo jedan prolazni kolosijek je bio, svaki drugi su bili pod izgradnjom. Samo jedna stvar nije mi jasno: obnova na Rijeckoj pruzi pripada samo dionicama nakon Moravica (iz smjera Zagreba). Ima li šanse da se obnovi i dionica ZG-Moravice? Pretpostavljam da si mene pitao. Ovako, fotič je Canon PowerShot SX210 IS i odličan je za nekog skromnog znanja. Kaj se tiče remonta, trenutno se remontira dio od Lokava do Drivenika, prije tri godine remontiran dio od Skrada do Lokava, a za dio Zagreb - Moravice mislim da nema nekih skorih planova. Ove dvije fotke su mi izvrstne: http://i1122.photobucket.com/albums/l527/ICE-3M/IMG_0055.jpg http://i1122.photobucket.com/albums/l527/ICE-3M/IMG_0063-1.jpg Hvala, drago mi je da ti se sviđa. Edited October 17, 2011 by ICE-3M Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ICE-3M Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 Evo nastavka. Pogled na more je znak da se približavamo kolodvoru Plase Burobrani su ovdje itekako potrebni Meni najljepši pogled na Jadran Stajalište Melnice Krčki most (zapravo jedan njegov dio) Križanje u Meji Pogled na poznati ŽCPR na D501 Pruga se penje, cesta se spušta ŽCPR iz blizine Pogled na naše odredište, kolodvor Škrljevo Nastavak slijedi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ICE-3M Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 Ovdje se lijepo vidi trasa pruge koju moramo proči Pogled na dio pruge koji smo maloprije prošli Ulazak u kolodvor Škrljevo Mi se iskrcali, a vlak nastavlja za Rijeku Đuran je odlučio protegnuti noge do Kukuljanova Pogled sa izvlačnjaka prema kolodvoru. Najbliža pruga je za Bakar, onda je pruga za Rijeku, a u daljini se vidi pruga za Kukuljanovo Pogled na kolodvor Meja Još jedna slika poznatog ŽCPR-a, ovaj puta sa izvlačnjaka u Škrljevu Mislim da su ovo Hreljin i Križišče. Nadam se da bude me netko od lokalnih ispravio. Đuran se vrača, ali sam Nastavak slijedi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ICE-3M Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 Dolazi vlak 4001 kojim idemo do Fužina Evo nas u Fužinama, a vlak nastavlja za Zagreb S obziron da nas je vodio LLeon imao sam prilike vidjeti most iz neuobičajnih pozicija Protuprirodni blud na mostu u Fužinama (kak se službeno zove taj most? Ličanka?) E, ovaj tandem mi se več više sviđa Ima pošta i u Fužinama. Pozdrav kolegi forumašu. Da sam slikao poštu skužio sam tek kad sam došao doma, zapravo sam slikao forumaše ispred pošte. Teretni vlak sa karavelom na mostu u Fužinama Dolazi vlak 900 sa kašnjenjem od nekih sat vremena I ulazi jako polako u kolodvor Nastavak slijedi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ICE-3M Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 Dolazi i naš vlak 4603 koji idemo do Delnica Isti vlak u Delnicama Zgrada kolodvora Delnice Vodonapojnik za ljude u Delnicama Pogled na kolodvor Delnice iz smjera Rijeke, novi EVP i Lujzijanu Vlak 4802 odlazi za Rijeku Putokaz za kolodvor u Delnicama Raskrižje u Delnicama. Desno Lujzijana, lijevo glavna ulica u Delnicama, Supilova. Nakon kaj smo pročitali nekaj u obližnjoj biblioteki otišli smo do kolodvora gdje smo čekali vlak 701 koji je prilično kasnio. Na kolodvoru nam nije bilo dosadno jer nam je neki naporan tip pravio društvo, bolje da nije. U međuvremenu je došao jedan teretni vlak. I zadnja slika od mene. Žutka koja nas je vukla od Delnica u Moravicama, a desno nekaj kaj mi u Zagrebu nikad ne vidimo Kaj reči na kraju nego da je bilo odlično i nadam se da se bude ponovilo. U povratku smo tek nakon Vrbovskog našli prazan kupe tako da priče da se tim vlakovima vozi troje ljudi ne stoje, ali bi morali poraditi na točnosti. Moram priznat da je putopis bilo teže napravit nego bit cijeli dan na putu, a svima koji su bili hvala na odličnom društvu. Evo ga toliko od mene. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 Evo ga toliko od mene. Slike su odlične. Imali ste odlično vrijeme i puno dobrog svjetla. A i jedini si uslikao mene na čem sam Ti posebno zahvalan... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZlayoZg Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 Evo i moga doprinosa. Iako naziv teme nema nikakve veze sa Gorskim Kotarom ili mjestima koja smo obišli,vrlo brzo ćete saznati čemu ovakav naziv teme. Ali prije početka,moram napomenuti da mi se dogodio jedan peh zbog kojeg mi je i sada žao.Naime,dok smo se spuštali prema Škrljevu,u želji i brzini da obrišem neku fotku iz fotića,krivo pomaknem pokazivač i umjesto da obrišem jednu,ja ih obrišem SVE(oko 250 fotki). Uspio sam nekaj spasiti pomoću programa za povrat podataka,nekih 40-ak fotki.Zbog toga će izostati moj doprinos fotkama od Zagreba do Plasa(naš vlak na GK,fotke tijekom putovanja,Turneri u Ogulinu,zamjena lokomotiva u Moravicama uz filmić,fotke kolodvora Skrad uz filmić Karavele 003 na teretnjaku i Karavela 007 u Zalesini sa labudicom iz Fužina),ali probat ću taj dio dopuniti tekstom. Zainteresirani su bili Marioo,STIB,ICE-3M,zeljko256,ivog i zagi988. Bilo je dosta prijedloga kako putovati,a ponedjeljak je član ICE-3M iznio prijedlog: - Zagreb GK-Skrad -> vlak 700(6:35-9:11) - Skrad-Škrljevo -> vlak 4000(11:27-12:44) - Škrljevo-Fužine -> vlak 4001(13:55-14:35) - Fužine-Delnice -> vlak 4603(16:21-16:42) - Delnice-Zagreb GK -> vlak 701(18:18-21:06) Taj plan je i usvojen,obilazimo Skrad,Škrljevo,Fužine i Delnice. Sutradan ujutro(srijeda) sam nazvao HŽ-ovu regionalnu jedinicu koja se bavi popustima kod skupnih putovanja da nam daju neki popust.Naveo sam koliko nas ide(planirali smo 7),kojim relacijama i kojim vlakovima.Tu je žena ostala malo zbunjena jer nikada do sada nije imala takav slučaj. Ali na kraju je ipak uspjela složiti kombinaciju:karta Zagreb GK-Škrljevo-Zagreb GK za brzi vlak s time da moram u odlasku Skradu ovjeriti prekid putovanja,a u povratku u Fužinama i Delnicama.Pitala me želim li rezervaciju sjedala koja se plaća,rekoh nema potrebe.Morao sam navesti neki naziv skupine i bilo je jednostavno: "Ljubitelji željeznice". Na kraju su nam dali popust 40%. U međuvremenu je zagi morao odustati,tako da nas je bio sigurnih 6.Mislio sam da će to biti problem kod kupnje karte,ali kasnije se ispostavilo da nije. U subotu ujutro u 6:10 dolazim na GK,tamo su me već čekali STIB,ivog,zeljko256 i ICE-3M.Nedugo zatim je došao i Marioo.Vlak nas je čekao na peronu u sastavu 2Bee+1Aeelt,lokomotiva 1141 379.Potom smo otišli kupiti kartu koja je za nas koštala 722,40.To što nas je bilo 6,a ne 7 kako je navedeno na odobrenju za popust nije bio problem. Ovo je odobrenje(kliknuti za punu veličinu):Skener mi nekaj šteka,pa sam fotkao. A ovo karta.Ja sam imao ovo,a ostali su dobili kontrolne marke koje su vezane za ovu kartu. Ovo su potvrde prekida putovanja Dok su ostali otišli naći mjesto u vlaku,ja sam skočio kupiti nešto za piće.Došavši do srednjeg vagona,vidim ostale di se smještaju.Ali onda slijedi iznenađenje:2 kupea su rezervirana za nas,a kad sam dogovarao popust rekao sam da nam ne treba rezervacija. Ovo je zbilja iznenađenje i zahvala HŽ-u što nam je ovo omogućio(mada ne znam jel ovo normalna procedura). I za tren smo se dogovorili oko naziva teme. Samo putovanje je dobro prošlo,a prvo veće dizanje sa sjedala i boravak u hodniku je bio u Ogulinu kada se prolazilo kraj depoa u Ogulinu.Naravno,Turneri su bili u pitanju,al ipak najsretniji od svih je bio Marioo. Došli smo u Moravice,tu je bila izmjena vuče i dobro poznato odbacivanje ASEE natrag prema 25kV što je bilo obilato foto i video dokumentirano.Dalje je vlak vukla Žutka 106.Tu nam je kondukter dozvolio da se do Skrada vozimo u Aeelt-u i hvala mu.Legenda od čovjeka. Po dolasku u Skrad oko 9:25 javljam se prometniku radi potvrde prekida putovanja i saznajem da dolazi teretnjak iz smjera Rijeke za nekih sat vremena.Tu je bilo križanje sa našeg vlaka 700 sa vlakom 4801(Rijeka-Moravice) kojeg je vukla Žutka 016.Imamo dovoljno vremena da odemo na jutarnju kavu.Nakon kratkog zadržavanja i fotkanja u kolodvoru odlazimo u kafić koji je 10-ak min od stanice.Kad smo naručili kavu,malo sam gledao u maper i vidim da je Karavela 003 na teretnom vlaku 61204 sa odlaskom iz Rijeke u 7:49.Pitam Marija nek vidi di se nalazi taj vlak.On pogleda i veli da je u 9:55 otišao iz Delnica.Ja pogleda na sat,a ono skoro 10:00.Po voznom redu brzom vlaku treba 13 minuta od Delnica do Skrada.Koje je to brzinsko ispijanje kave bilo...Ja,Marioo i zeljko 256 smo brzinski se obukli i praktički trčali do kolodvora,a ICE-3M i ivog su ostali.U daljini se čula truba...Nije valjda da ćemo zakasniti.Brzo smo se spustili stazom do pruge i zauzeli pozicije.Uspjeli su doći ivog i ICE-3M.Nakon 3 minute eto i vlaka sa Karavelom 003.Koji moćan zvuk motora... Od tog vlaka do našega u 11:27 više nije bilo vlakova.Otišli smo do ŽCPR-a koji se nalazio na ulasku u kolodvor iz smjera Delnica usput prolazeći pored EVP-a.Nakon zadržavanja i fotkanja(tu su na red došli Marioo i zeljko256 sa svojim pilama i ultra zoomovima),vraćamo se u kolodvor i čekamo naš vlak 4001 koji kasni u dolasku 10 minuta. Dolazi naš vlak i smještamo se u zadnji vagon,naravno.Put do Škrljeva prolazi dobro i u odličnom raspoloženju,fotići rade na sve strane,prekasni krajolici i pogled na more i Krčki most.U Zalesini susrećemo Karavelu 007 na vlaku 61207 koji je u sastavu imao onu labudicu koja je iskočila u Fužinama.Imao sam sve zabilježeno,al zbog peha nema mog doprinosa sa ovoga dijela.U Fužinama nam se priključio LLeon koji je došao autom i bio sa nama skroz do Delnica. (fotkano u Škrljevu) Prvi susret sa morem Ovuda tek trebamo proći Dolazak u kolodvor Plase Krčki most Stajalište Melnice Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZlayoZg Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 Dolazimo u kolodvor Meja.Tamo nas čeka teretni vlak 62209 sa 12 Easa rude iz Bakra za Koprivnicu sa zapregom Žutki 011 i 005. Spuštanje prema Škrljevu U daljini se vidi kolodvor Škrljevo Onuda ćemo proći Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZlayoZg Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 Dolazimo u Škrljevo Đuran 105 koji upravo ide u akciju u industrijsku zonu Kolodvorska zgrada Đuran odlazi,ali će ubrzo i natrag,pa opet prema Rijeci ili Bakru(nisam vidio kojim kolosijekom je išao). Pogled na prugu iz smjera odakle smo došli. Potom smo krenuli prema izlazu iz kolodvora u smjeru Rijeke i Bakra.Ovakvi padovi su čisto normalni na riječkoj pruzi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZlayoZg Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 Kako je vlak 4000 od Skrada do Škrljeva nakupio još 20 min. kašnjenja,što je ukupno 30 od Zagreba,samim time nam se za toliko i skratio boravak u Škrljevu(imali smo 40 min za boravak umjesto planiranih sat i kusur vremena),pa nismo obišli cijeli kolodvor,nego samo ovaj dio prema Rijeci. Po povratku do kolodvorske zgrade iz daljine smo primijetili nekoga sa fotićem.Dvojba je bila jel to Jean ili nije jer se najavio da će doći.Je,nije,nije,je.Ipak jest Jean koji je također došao i bio sa nama u vlaku natrag do Fužina,a kasnije sa LLeonom i njegovim autom do Delnica. Bilo je nešto i Eas-a u kolodvoru koji su bili osigurani i papučom. Vrijeme smo proveli ispred kolodvorske zgrade pričajući,a tu smo napravili i milenijsku fotku svih sudionika. Ubrzo je došao i naš vlak 4001 sa Žutkom 104 Odlazimo iz Škrljeva.Doviđenja do nekog idućeg puta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZlayoZg Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 Počinje uspon prema Plasama.Odavde ću stavljati malo više fotki vlaka u zavoju jer mi je to predobra kombinacija,pogotovo na riječkoj pruzi. Uspon je doslovce ovakav Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZlayoZg Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 Kada smo došli u Škrljevo,prometnik je rekao da treba doći teretni vlak sa dvije Žutke iz Bakra(48902).Došao je tek kada smo izlazili iz kolodvora prema Fužinama.Stići će on nas u Fužinama.Evo ga iz daljine Ovuda smo maloprije prošli Cesta D501 koja spaja A6 i otok Krk(Meja-Križišće) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZlayoZg Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 Kolodvor Meja Krčki most Stajalište Melnice Dolazak u kolodvor Plase Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZlayoZg Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 Idemo dalje prema Fužinama Stajalište Zlobin Kolodvor Drivenik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZlayoZg Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 Zadnje službeno mjesto prije Fužina je stajalište Lič Radovi uz prugu.Razni kabeli i vodovi su uz prugu i to bez kanalica.Nadam se da sakupljači sirovina neće vidjeti ovo. Žutka se i dalje izvija po zavojima Po dolasku u Fužine,ponovno vidimo Žutke 011 i 005 koje su strojno krenule natrag iz Lokava prema Škrljevu kao vlak 69214 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZlayoZg Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 Po dolasku u kolodvor javljam se prometniku radi potvrde prekida putovanja i saznajem da će biti križanje 2 teretna vlaka.Još dok smo išli prema Škrljevu smo rekli da ćemo otići do legendarnog željezničkog nadvožnjaka.Još 2 teretna,di ćeš bolje. Marioo,zeljko256 i ICE-3M su se spustili niže na cestu,a ja,STIB i ivog smo ostali gore. Dolazi podugačak teretnjak 61204 sa Karavelom 003 i Žutkom 012.Prvo fotka vlaka iz daljine Onda i filmić: Sastav je Nakon prolaska Karavele,krenuo je i onaj teretni vlak 48902 sa 24 Eas vagona rude iz Bakra za Koprivnicu i zapregom Žutki 015 i 103 kojeg smo vidjeli sa visine u Škrljevu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.