Jump to content

Ima egzotičnih i u Zagorju :-)


Dinko-KA

Recommended Posts

Eto kao što se vidi u podnaslovu teme, 16.8.2011. sam posjetio još jedan egzotični kolodvor, ali ovaj put u Zagorju. Idemo redom, a o dojmovima ćemo tijekom putopisa. Dakle, prema tradiciji, prvo plan putovanja:

 

planq.png

 

Zatim prikaz na karti. Cerje tužno se nalazi tamo gdje je vrh ove "kapljice" u kojoj piše slovo A:

 

kartaa.png

 

Dođem ujutro na moj domicilni kolodvor, i čujem na razglasu: putnički vlak iz Moravica, Ogulina za Zagreb kasni u dolasku oko 10 minuta. Na kraju je došao za 13 minuta zakašnjenja, ali je problem u tome što ćemo u Karlovcu morati čekati nagibni 521 iz Zagreba pa će biti još par minuta kašnjenja više. I tako dočekamo mi 521, krenemo u 8.28, a ja idem fotkati vagon u kojem se vozim. To je prvi Bl sa kliznim vratima koji je obojan u novu shemu bojanja:

 

p1010003yu.jpg

 

Hodnik:

 

p1010001y.jpg

 

Fotelje:

 

p1010002qf.jpg

 

Pošto je između Draganića i Lazine duuuuugačka lagana vožnja od 50 km/h, do Jastrebarskog smo nabili još par minuta kašnjenja i stigli u 8:51. Tamo nas je već čekao 4001 zbog kojeg smo morali još i pričekati na ulaznom signalu jer je on ulazio prvi. Evo njega i nekog lika koji očigledno voli Heineken i bio je u Pragu:

 

p1010004pu.jpg

 

Eh, da. Ove 4 slike sam uspio napraviti sa baterijama koje koštaju 3.69 kn i koje sam kupio nekoliko dana prije kad mi je ZlayoZg javio da stiže teretni iz Zagreba sa turnerom na čelu, pa sam ga išao pričekati. Međutim, tada nisam uspio poslikati tog turnera, a evo razloga zašto nisam. Kad sam poslikao ovu 4. sliku htio sam još poslikati kraj vlaka 4001 međutim čim sam pokušao stisnuti tipku za slikanje, fotić bi se zamračio kao da je ugašen, ali bi objektiv ostao vani. Hmmmm, pa što mu je?? U Zagrebu sam pokušao slikati glavni kolodvor, opet ista stvar. U Zaprešiću odvajanje od pruge za Dobovu, ista stvar. U Zaboku nekako uspijem naslikati macosu, ali poslije toga opet isto. Šaljem Zeusu poruku da možda ne bu niš od putopisa jerbo mi fotić ne valja.. Do Varaždina lupam po njemu, pokušavam ga upaliti, ljudi koji su bili sa mnom u kupeu gledaju kaj izvodim, baš me briga za njih... Odustajem u Budinšćini, reko idem sad gledat zavoje kad ih već ne mogu slikat, i kupe se u međuvremenu ispraznio. Dođem u Varaždin i pomislim: hmmm, pa možda mu te baterije ne odgovaraju?? Odem u dućan i kupim dvije duracellice, stavim ih unutra, upalim... Prva fotka uspije, druga uspije, fotić radi kao prije. Nazad u dućan po još dvije duracellice, dalje sam fotkao sve normalno bez ikakvih problema. Nisam imao pojma da mu baterije mogu smetati... No dobro, sad sam nešto novo naučio. ;-)

Evo te macose u Zaboku.. Pače nije samo jedna, već tri!!!

 

p1010005zn.jpg

 

Evo vagona u kojem sam se vozio od Zagreba do Varaždina, slikano na povratku jer je isti vagon bio u sastavu 3017. Kušet 002:

 

p1010008bn.jpg

 

Hodnik:

 

p1010006rw.jpg

 

I moj kupe:

 

p1010007yp.jpg

 

I tako dođem u Varaždin sa 5 minuta zakašnjenja. E da, nisam rekao da je moj 4055 stigao na 4.1 kolosijek na glavni kolodvor u 9.27, a 3004 je bio postavljen na 5. peronu . Neobično, inače je na 4.2. Uspio sam pretrčati, prometnik je dolazio iz smjera kolodvorske zgrade, a ja od lokomotive. Ja uđem, on polazak i krećemo. Reko super, čekanje na presjedanje: cca 30 sekundi. Ko švicarski sat, bolje ne može.. :mrgreen:

 

Uleti dozvoljeni tijekom cijelog putopisa.

 

Nastavit će se

Stari Bl-ovci su zakon!!!

Link to comment
Share on other sites

Kad sam stigao u Varaždin, kupio duracellice, pojeo sendvič, imao sam još nekih 45 minuta do polaska mojeg vlaka pa sam prošetao po vrlo lijepoj kolodvorskoj zgradi. Evo malo voznog parka u Varaždinu. Šved za Čakovec i Mursko Središće:

 

p1010009ag.jpg

 

Displej identičan onom u Zagrebu (naravno malo manji):

 

p1010011u.jpg

 

Stigla je macosa iz Kotoribe i u njoj nekih 20-ak putnika:

 

p1010012vp.jpg

 

U međuvremenu je na 1A kolosijek postavljen moj vlak 3506 za Golubovec. Vozi klimatizirani šved 004, međutim klima nije radila jer je, pogađajte, u kvaru. Kad sam pitao konduktera zašto ne pošalju tog šveda na popravak, rekao je da neće jer da onda ne bi ostalo dovoljno šveda u Varaždinu. Kaže da su i sa ovoliko šveda svejedno na knap s njima. Evo slike šveda 004:

 

p1010013cg.jpg

 

Još je potpuno prazan, pošto ima još 20-ak minuta do polaska:

 

p1010014zr.jpg

 

U njega ne smiju ni psi ni cigarete:

 

p1010015c.jpg

 

Ovo je novotarija na švedima. Toga prije nije bilo:

 

p1010016ut.jpg

 

Ono kaj smo pričali da bi bilo dobro staviti na Beet vagone, u švedu već postoji:

 

p1010017ng.jpg

 

I tako smo krenuli. Do polaska je došlo još svega nekoliko ljudi pa sam prije polaska ukupno izbrojio 9 putnika uključujući mene, ali čak dva konduktera (odnosno kondukter i kondukterka). Nije mi baš jasno čemu na 9 putnika 2 konduktera, ali dobro. Nakon ugodnih 14 minuta vožnje, stižemo u Cerje Tužno. Reko idem prvo fotkati kolodvorsku zgradu, pa ću se onda javiti prometniku. Zgrada sa službene strane:

 

p1010018ne.jpg

 

I sa civilne strane. Na zgradi još uvijek stoji stara tabla s natpisom kolodvora:

 

p1010019fc.jpg

 

Nastavit će se

Stari Bl-ovci su zakon!!!

Link to comment
Share on other sites

Nisam zaboravio, nisam... :mrgreen:

 

Dakle kao što sam rekao, javljam se prometniku, iskazujem svoju namjeru, on me poziva u prometni ured. Inače vrlo ugodan čovjek, doznao sam da ne radi u Cerju Tužnom nego u Lepoglavi, međutim pošto su godišnji u tijeku, ovamo je došao na zamjenu. Vrijeme prolazi u razgovoru, priča mi kako je prije bilo puno više teretnog prometa nego danas, kaže da su prije 5-6 godina htjeli ukinuti Cerje Tužno kao kolodvor, međutim tada se oglasila tamošnja ciglana koja je iskazala želju da ponovno teret prevozi željeznicom a ujutro imaju čak i redovno križanje putničkih vlakova. Tada je došao i skretničar, također simpatičan čovjek, koji radi tamo već dugi niz godina, a osim što radi i stanuje u kolodvorskoj zgradi sa suprugom. Zaključili smo da mu barem nije daleko ići na posao.. :mrgreen:

Što se tiče putničkog prometa, kaže prometnik da su tijekom školske godine švedi krcati, dok sada preko ljeta ima vrlo malo putnika. Jasno, nema škole, godišnji...

Idemo malo slikati okolo. Čekaonica, inače preko ljeta je zaključana:

 

p1010020n.jpg

 

Vozni red. Ovdje očito imaju novi rang vlaka: motorni putnički.. ;-)

 

p1010021mo.jpg

 

Prvi kolosijek. Na njemu stoje PRAZNI vagoni na kojima se prevozi cigla. Naglasak je na "prazni" jer je kolosijek u jako lošem stanju i brzina je ograničena na 5 km/h:

 

p1010022sm.jpg

 

Prvi peron. Ovo je jedini peron u kolodvoru, doduše postoji i drugi "peron", ali taj peron je napravljen od navoženog tucanika i dosta je manji od prvoga.

 

p1010023nd.jpg

 

Drugi (prolazni) kolosijek. Inače kaže prometnik da je pruga remontirana polovnim materijalom s ličke pruge i da je napravljena za brzinu od 80 km/h međutim zbog toga što nema nikakvih signala, brzina je 60 km/h. Makar mu svejedno nije jasno zbog čega je tome tako pošto je kroz sve kolodvore brzina ograničena na 30 ili 35 km/h.

 

p1010024vx.jpg

 

Treći kolosijek koji je također remontiran prilikom zadnjeg remonta i služi za križanja:

 

p1010025up.jpg

 

Međutim 4. kolosijek nije obnovljen, pače zatvoren je za promet od 11.12.2005... :-|

 

p1010026ei.jpg

 

Isto kao i 5. kolosijek:

 

p1010027e.jpg

 

Na 1. kolosijeku je stajalo nekoliko teretnih vagona, pa evo detalja s jednog od njih:

 

p1010028pn.jpg

 

Još jedan pogled na teretne vagone:

 

p1010029uf.jpg

 

Nastavit će se

Stari Bl-ovci su zakon!!!

Link to comment
Share on other sites

Dok sam ja obilazio teretne vagone, prometnik je dao dozvolu kolodvoru Varaždin da smiju pustiti vlak 3508, zaključao prometni ured i krenuo prema meni. Reko kamo ćete vi? Ma idem s tobom prošetati do izlaznih skretnica, imamo još 20 minuta do dolaska vlaka pa da ti ne bude dosadno... Super, evo mi društva.

I tako krenemo mi prema izlazu u smjeru Varaždina i dođemo do iskliznice na prvom kolosijeku:

 

p1010030lr.jpg

 

Skretnica broj 4, sa drugoga na prvi kolosijek:

 

p1010031w.jpg

 

Po trećem kolosijeku možeš, po 4. i 5. nažalost ne:

 

p1010032km.jpg

 

Skretnica koja je nekada usmjeravala vlakove sa 3. prema 4. i 5. kolosijeku. Danas više ne usmjerava ništa: :neutral:

 

p1010033z.jpg

 

Stare tračnice još uvijek stoje uz prugu:

 

p1010034m.jpg

 

Evo skretnice broj 1. Ta se skretnica svakodnevno koristi:

 

p1010035uu.jpg

 

Pogled unaprijed na ravnu prugu prema Varaždinu. Dalje odavde ne idemo:

 

p1010036e.jpg

 

Tabla s natpisom kolodvora na ulazu iz smjera Varaždina:

 

p1010037ka.jpg

 

Skretničarska kućica koja nije u upotrebi. Inače kućice na ulazu iz Ivanca nema pošto je pred nekoliko godina izgorila, a bila je za razliku od ove, sagrađena od drveta.

 

p1010038l.jpg

 

Pronašao sam tu kućicu na stranici vlakovi.com, slika je napravljena 11.3.2006.

 

cerjetuno.jpg

 

Ovdje je nekada išao industrijski kolosijek prema nekoj bivšoj tvornici, međutim cijeli kolosijek je izvađen pred 40-ak godina tako da je još jedini trag tome ova travuljina. Zanimljivo kako takav korov pravilno raste po nasipima nekadašnjih kolosijeka:

 

p1010039q.jpg

 

Nastavit će se

Stari Bl-ovci su zakon!!!

Link to comment
Share on other sites

Krećemo lagano nazad, kad prema nama ide traktor sa svježe ubranim bučama:

 

p1010040lf.jpg

 

Uz prugu ima i starih pragova, također izvađenih prilikom zadnjeg remonta:

 

p1010041g.jpg

 

Pragovi su uglavnom iz sredine 80-ih godina, što znači da nisu toliko stari:

 

p1010042li.jpg

 

Nekakav objekt pored pruge, prometnik nije znao čemu je služio pošto, kao što sam već rekao, ne radi inače u ovom kolodvoru:

 

p1010043jc.jpg

 

Detalj spoja dvaju teretnih vagona:

 

p1010044vh.jpg

 

Teret ide iz Zaprešića u Cerje Tužno:

 

p1010045z.jpg

 

Evo nam kolne vage. Kaže prometnik da su se tu nekada vagale cigle koje bi stigle iz tamošnje ciglane, međutim zadnjih desetak godina je ova vaga izvan upotrebe:

 

p1010046lm.jpg

 

Jedna slika unutrašnjosti, inače vaga je poprilično devastirana:

 

p1010047mj.jpg

 

Evo da Pfaff ne zamjeri... Mogu reći da je u funkciji pošto bijah i sam obavio malu nuždu unutra:

 

p1010048kq.jpg

 

Kaže prometnik da je i ovo tijekom školske godine sve puno. Danas stoje samo ova dva bicikla, s tim da treba uzeti u obzir da je ovaj desni bicikl u vlasništvu skretničara:

 

p1010049m.jpg

 

Nastavit će se

Stari Bl-ovci su zakon!!!

Link to comment
Share on other sites

Skretničar oko kolodvora uzgaja lijepo cvijeće:

 

p1010050yy.jpg

 

Mjesto gdje se nalaze svi ključevi od skretnica:

 

p1010051l.jpg

 

Ovim prijevoznim sredstvom je prometnik iz Lepoglave došao ovamo na posao. Nema čega nema, od žmigavaca do retrovizora:

 

p1010052mp.jpg

 

I tako je lagano došlo vrijeme dolaska vlaka 3508 iz Varaždina za Golubovec. Popeo sam se na jedan od onih teretnih vagona i pripremio se za slikanje. Prometnik je rekao da bi trebao biti sastavljen od dva šveda. Evo ga na ulaznim skretnicama:

 

p1010053p.jpg

 

I prolazi pored mene. Istina, sastavljen je od dva narančasta šveda. I dok prvi 031 blista od čistoće...

 

p1010054u.jpg

 

...drugi 024 je, da prostite na izrazu, zasran od glave do pete:

 

p1010055co.jpg

 

Evo još jednog dokaza što ti par štetočina napravi od lijepog narančastog vlaka:

 

p1010056co.jpg

 

Iz vlaka izlazi dvoje putnika i nastavljaju švedi svoj put prema Golubovcu. Inače u vlaku je bilo 15-ak putnika tako da mi baš nije jasno čemu slati dva šveda ali dobro, nema veze.

 

p1010057xg.jpg

 

Odmah ispred kolodvorske zgrade stoji još jedan teretni vagon:

 

p1010058z.jpg

 

A ovaj prag je dokaz zašto je na prvom kolosijeku ograničenje brzine 5 km/h:

 

p1010059nc.jpg

 

Nastavit će se

Stari Bl-ovci su zakon!!!

Link to comment
Share on other sites

...drugi 024 je, da prostite na izrazu, zasran od glave do pete:

 

Evo još jednog dokaza što ti par štetočina napravi od lijepog narančastog vlaka:

 

Taj šved je u Varaždin došao ovako "uređen" iz Pule.

 

031 je već nekoliko godina u Varaždinu i još je čist. :-D

 

U biti, velika većina varaždinskih šveda je čista, dok plavci baš i nisu. Plavce "uredi" bagra u Zagrebu kod Botaničkog i to najčešće kad voze 3103/3018.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Super putopis samo jedan savjet.Nabavi ako možeš punjive baterije jer ni jedna baterija nije u mogućnosti omogućiti dugo korištenje fotića jer su jednostavno preslabe.Ako kupuješ Duracelke koje svakako nisu jeftine bolje ti je svakako investirati u punjive. :D

Link to comment
Share on other sites

@Zeus, razgovarao sam sa prometnikom kaj se tiče izgrafitiranih šveda i on isto veli da najgore izgledaju oni kaj dođu u Varaždin iz Pule..

@Fox, čitaš mi misli.. Sutra kupujem 4 komada punjivih baterija. :-P

 

Btw, hvala vam na komentarima, sad ćemo nastaviti... ;-)

Stari Bl-ovci su zakon!!!

Link to comment
Share on other sites

Idemo sada prema izlazu u smjeru Golubovca. I ovdje je iskliznica na prvom kolosijeku:

 

p1010060vm.jpg

 

A isto tako, i crveni lopar na četvrtom kolosijeku:

 

p1010061jt.jpg

 

Kao i na svakom kolodvoru, i ovdje je međnik:

 

p1010062qk.jpg

 

Skretnica broj 7, služi samo za ukras:

 

p1010063ah.jpg

 

Međutim ova skretnica se još uvijek koristi. Pitanje koliko dugo će se još koristiti obzirom na stanje prvog kolosijeka ali za sada je aktivna:

 

p1010064r.jpg

 

I na ovoj strani je tabla s nazivom kolodvora:

 

p1010065p.jpg

 

A ima ovdje i brdo vijaka koji su isto izvađeni tijekom zadnjeg remonta. Bome, taj remont je očito fino izveden, šteta što je brzina samo 60 km/h:

 

p1010066tt.jpg

 

I tračnice su isto ovdje:

 

p1010067zz.jpg

 

A bome i pragovi:

 

p1010068y.jpg

 

Na ovoj pruzi ima vrlo malo oznaka, pa sam pofotkao ovu jedinu na koju sam naletio:

 

p1010069hr.jpg

 

Nastavit će se

Stari Bl-ovci su zakon!!!

Link to comment
Share on other sites

Skretnica broj 8, prva kad se dolazi iz smjera Golubovca, a usmjerava vlakove na treći kolosijek. Ona se može pohvaliti da je najaktivnija na kolodvoru, dakako uz svoju sestru (broj 1) na drugoj strani kolodvora:

 

p1010070h.jpg

 

Pogled unaprijed prema Golubovcu, pruga ide 6 promila uzbrdo:

 

p1010071o.jpg

 

Okret za 180° i pogled na kolodvor okupan žarkim ljetnim popodnevnim suncem:

 

p1010072m.jpg

 

Desno od mene se pruža krasan pogled na zagorske brežuljke:

 

p1010073u.jpg

 

A lijevo od mene na nečiju plantažu kuruze:

 

p1010074w.jpg

 

Po povratku na kolodvor fotkam prijelaz preko drugog kolosijeka načinjen od drvenih pragova:

 

p1010075lt.jpg

 

Ovdje sam se napojio finom hladnom prirodnom izvorskom vodom. Bilo je prijedloga za temu o pitkim vodonapojnicima, pa eto, ako se to ikada ostvari, nek se zna da je u Cerju Tužnom jedan od takvih:

 

p1010076m.jpg

 

I tako je malo po malo došlo vrijeme za dolazak mojeg vlaka 3511 koji će me odvesti do Varaždina. Eto njega na ulaznim skretnicama kolodvora:

 

p1010077yv.jpg

 

Pozdravljam se sa prometnikom, zahvaljujem se na društvu i gostoprimstvu te se udobno smještam u onaj isti šved kojim sam i došao ovamo, 004:

 

p1010078f.jpg

 

Krećemo, pozdrav simpatičnom kolodvoru do nekog sljedećeg posjeta: :mah :mah :mah

 

p1010079x.jpg

 

Za kraj današnjeg dijela, pripremio sam za vas priču kako je nastao naziv Cerje Tužno. Naime, u 16. stoljeću današnja mjesta Tužno, Cerje Tužno i Cerje Nebojse su bila jedno mjesto koje se zvalo Cerje. Međutim, tada dolaze Osmanlije i u svom pohodu naprave pokolj u današnjem mjestu Tužno. Tako su onda okolna mjesta tom dijelu već bivšeg jednog naselja dali ime Tužno. Dalje Turci dolaze u današnje Cerje Tužno i tamo, dakako, naprave pokolj. E sad, pošto ne mogu biti dva mjesta sa istim imenom (Tužno) onda tom dijelu tadašnjeg naselja daju ime Cerje Tužno. Još im je ostao dio naselja u koji Turci još nisu došli. Pošto tamo dakle nije bilo još nikakvog pokolja, tom dijelu naselja su dali ime Cerje Nebojse (jelte, ne boj se). Kako se kasnije pokazalo, tamo nije ni bilo nikakvog pokolja jer to naselje očito nije bilo Turcima na putu pa su ga zaobišli. Eto, imena iz 16. stoljeća su se zadržala do danas. ;-)

 

Nastavljamo sutra

Stari Bl-ovci su zakon!!!

Link to comment
Share on other sites

I tako smo redovito stigli u Varaždin, a moj vlak 3017 je već bio postavljen na 2. kolosijeku. S njim ću do Velikog Trgovišća, a vući će me mala karavela bond:

 

p1010080k.jpg

 

Pogled na 3017, moj šved iz Golubovca i manevarku:

 

p1010081b.jpg

 

Unutrašnjost vagona kojim ću putovati:

 

p1010082o.jpg

 

Ima dobra stara Gošina sjedala:

 

p1010083x.jpg

 

Taj vagon nosi broj:

 

p1010084j.jpg

 

Inače to je bio zadnji vagon u kompoziciji, odabrao sam njega zbog toga da mogu fotkati vlak u zavojima na dionici Turčin - Budinšćina. Prometnica nas je redovito otpremila iz Varaždina:

 

p1010085lb.jpg

 

U Turčinu nas čeka vlak 3008. Macosa 012 je također pristojno "uređena" :twisted: :

 

p1010086e.jpg

 

Evo nas u prvom većem zavoju:

 

p1010087qm.jpg

 

Stajalište sveti Ilija:

 

p1010088h.jpg

 

Ponovo zavoj:

 

p1010089f.jpg

 

Nastavit će se

Stari Bl-ovci su zakon!!!

Link to comment
Share on other sites

Uz prugu ima dosta obrađenog zemljišta:

 

p1010090mw.jpg

 

Brzina na ovom dijelu pruge je:

 

p1010091l.jpg

 

Opet zavoj. Vagoni se sjaje ko pasja...

 

p1010092o.jpg

 

Lijepi pogled na zagorske brege:

 

p1010093wg.jpg

 

Još jedan zavoj:

 

p1010095vk.jpg

 

I opet:

 

p1010096i.jpg

 

Kuruza ispod šume:

 

p1010097js.jpg

 

Približavamo se kolodvoru Novi Marof:

 

p1010098v.jpg

 

Radovi na cesti prije ulaza u kolodvor:

 

p1010099ah.jpg

 

Posljednji zavoj prije Novog Marofa:

 

p1010100la.jpg

 

Nastavit će se

Stari Bl-ovci su zakon!!!

Link to comment
Share on other sites

Novi Marof, križanje sa 994:

 

p1010101e.jpg

 

Odlazi on, krećemo i mi:

 

p1010102f.jpg

 

Ponovno zavoji, šteta što vlak nema 7-8 vagona, bio bi to još ljepši prizor:

 

p1010103t.jpg

 

Vlak iz istog vlaka u zavoju:

 

p1010105ui.jpg

 

Usponi baš i nisu mali:

 

p1010106t.jpg

 

Zanimljivo da na ovom dijelu pruge nema signala na mobitelu:

 

p1010107q.jpg

 

Usred šume:

 

p1010108t.jpg

 

Jedna od mnogih - nažalost:

 

p1010109l.jpg

 

Na svakih par kilometara po jedna kuća:

 

p1010110m.jpg

 

Približavamo se Podrutama:

 

p1010111a.jpg

 

Nastavit će se

Stari Bl-ovci su zakon!!!

Link to comment
Share on other sites

nadasve zanimljiv slikopis! mogel si javit kad si bil u prolazu kroz Zapresic ;)

Hvala! ;-)

Je, mogel si i ti odgovoriti na PP kad sam te zval da ideš sa mnom, pa bi se onda dogovorili.. :po guzi:

Stari Bl-ovci su zakon!!!

Link to comment
Share on other sites

Prošli smo Podrute, ali još uvijek ima zavoja:

 

p1010113gz.jpg

 

Tipičan zagorski krajolik:

 

p1010114dk.jpg

 

Posljednji veliki zavoj. Nakon ovog zavoja brzina se povećava sa 45 na 80 km/h i tom brzinom se vozi do Zaboka.

 

p1010115y.jpg

 

Budinšćina, tu smo dočekali vlak 790 koji je bio redovit. Na čelu je mala karavela 011:

 

p1010116vt.jpg

 

Ode on dalje prema Kotoribi:

 

p1010118k.jpg

 

U Zlatar-Bistrici imamo križanje sa vlakom 3010. Pogled od naprijed:

 

p1010119b.jpg

 

I zguza:

 

p1010120yq.jpg

 

Hum-Lug, sastajanje s prugom iz Gornje Stubice:

 

p1010121joc.jpg

 

Ulazimo u Zabok. S desne strane nam dolazi pruga iz Ivogovih krajeva:

 

p1010122mo.jpg

 

Zabok, križanje sa vlakom 3012. Obavlja se izmjena putnika:

 

p1010123tb.jpg

 

Nastavit će se

Stari Bl-ovci su zakon!!!

Link to comment
Share on other sites

Vlak 3012 odostraga uz macosu 011 za Đurmanec:

 

p1010124fr.jpg

 

Macosa 001 koja je stajala na istom kolosijeku gdje i 3012, iza njega:

 

p1010125g.jpg

 

I tako dođosmo u Veliko Trgovišće, ja siđem s vlaka i ugledam svog domaćina koji je već obavio fotkanje mojeg vlaka 3017:

 

p1010126c.jpg

 

Pa sam krenuo poslikati vlak u odlasku, međutim se i On sjetio da bi mogao napraviti još jednu fotku pa mi uleti u kadar. Dobro, sad bar imamo Zeusa u punom trku: :mrgreen:

 

p1010127hk.jpg

 

I tako smo otišli u biblioteku preko puta kolodvora (zove se O5), popili :pivo , popričali o svemu i svačemu, i ubrzo je došlo vrijeme dolaska mojeg vlaka 3103 kojim ću otići do Zagreba. Vratili smo se na kolodvor, pričekali par minuta, kad evo njega u daljini:

 

p1010128b.jpg

 

I tako se pozdravljam sa domaćinom i smještam u (ubrzanu!) macosu 014:

 

p1010129n.jpg

 

Pogled s visoka. :mrgreen: Vidimo se! :mah

 

p1010130m.jpg

 

Unutrašnjost macose 014, inače smjestio sam se u prikolicu (skroz otraga) da ne slušam buku od motora cijelim putem:

 

p1010131mt.jpg

 

Luka, čeka nas 3014. Na čelu je mala karavela 020 koja me je ujutro na 3004 dopeljala u Varaždin:

 

p1010132dg.jpg

 

Kraj vlaka i prometnik koji se sprema dati polazak. Inače vlak 3014 je bio sastavljen od 4 Beet vagona:

 

p1010133v.jpg

 

Slijedi završetak

Stari Bl-ovci su zakon!!!

Link to comment
Share on other sites

Evo nas opet pod strujom, kolodvor Zaprešić:

 

p1010134gk.jpg

 

Točno po voznom redu ulazimo na glavni kolodvor, iz vlaka je izašlo 9 putnika:

 

p1010135f.jpg

 

Odlazim do praone, javljam Zeusu da nema ništa novoga, i kad sam se vratio na kolodvor moj vlak 4104 je već bio postavljen. Za putovanje sam odabrao prvi vagon u kompoziciji, tirkizni Bl s kliznim vratima. Netko je bio zločest pa je ostrugao jedan dio broja: :twisted:

 

p1010138q.jpg

 

Hodnik:

 

p1010137c.jpg

 

I fotelja u kojoj sam sjedio:

 

p1010136w.jpg

 

Nakon 15 minuta vožnje stižemo u Hrvatski Leskovac gdje ćemo pričekati nagibni 522. Porrtosica s teretnim vlakom će prema Karlovcu poslije nas:

 

p1010139s.jpg

 

Evo nagibnog. Bome se vidi da praši 140 km/h... :mrgreen:

 

p1010140ny.jpg

 

I ode on u daljine:

 

p1010141t.jpg

 

Krećemo dalje i stižemo u Jastrebarsko gdje bi se trebali križati sa vlakom 701 međutim pošto u zadnje vrijeme taj vlak konstantno kasni, tu praktički križanja više ni nema. Ali iznenadio sam se kad smo ušli na prvi kolosijek. Mislim si, pa nije moguće da je redovit... I tako čekamo mi, i točno kad bi on trebao doći, u 20:39 pojave se svjetla u daljini. Pripremim se za slikanje, kad ono prođe ASEA sa 2 teretna vagona... :mrgreen: Evo kakva slika ispadne kad u sumrak slikate bez stativa:

 

p1010142w.jpg

 

I tako smo krenuli dalje, stigli u Draganić i tamo pričekali 3 minute kada je prošao 701... Pošto je već pala noć, slika vlaka 701 je ispala jako loše pa neće naći svoje mjesto u ovom putopisu. U Karlovac smo stigli sa 3 minute zakašnjenja, točno u 21 sat. I tako je završio još jedan railfanovski proveden dan...

U nadi da će vam se dopasti putopis... :mah :mah :mah

 

***the end***

Stari Bl-ovci su zakon!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...