Dinko-KA Posted August 18, 2011 Posted August 18, 2011 Eto kao što se vidi u podnaslovu teme, 16.8.2011. sam posjetio još jedan egzotični kolodvor, ali ovaj put u Zagorju. Idemo redom, a o dojmovima ćemo tijekom putopisa. Dakle, prema tradiciji, prvo plan putovanja: Zatim prikaz na karti. Cerje tužno se nalazi tamo gdje je vrh ove "kapljice" u kojoj piše slovo A: Dođem ujutro na moj domicilni kolodvor, i čujem na razglasu: putnički vlak iz Moravica, Ogulina za Zagreb kasni u dolasku oko 10 minuta. Na kraju je došao za 13 minuta zakašnjenja, ali je problem u tome što ćemo u Karlovcu morati čekati nagibni 521 iz Zagreba pa će biti još par minuta kašnjenja više. I tako dočekamo mi 521, krenemo u 8.28, a ja idem fotkati vagon u kojem se vozim. To je prvi Bl sa kliznim vratima koji je obojan u novu shemu bojanja: Hodnik: Fotelje: Pošto je između Draganića i Lazine duuuuugačka lagana vožnja od 50 km/h, do Jastrebarskog smo nabili još par minuta kašnjenja i stigli u 8:51. Tamo nas je već čekao 4001 zbog kojeg smo morali još i pričekati na ulaznom signalu jer je on ulazio prvi. Evo njega i nekog lika koji očigledno voli Heineken i bio je u Pragu: Eh, da. Ove 4 slike sam uspio napraviti sa baterijama koje koštaju 3.69 kn i koje sam kupio nekoliko dana prije kad mi je ZlayoZg javio da stiže teretni iz Zagreba sa turnerom na čelu, pa sam ga išao pričekati. Međutim, tada nisam uspio poslikati tog turnera, a evo razloga zašto nisam. Kad sam poslikao ovu 4. sliku htio sam još poslikati kraj vlaka 4001 međutim čim sam pokušao stisnuti tipku za slikanje, fotić bi se zamračio kao da je ugašen, ali bi objektiv ostao vani. Hmmmm, pa što mu je?? U Zagrebu sam pokušao slikati glavni kolodvor, opet ista stvar. U Zaprešiću odvajanje od pruge za Dobovu, ista stvar. U Zaboku nekako uspijem naslikati macosu, ali poslije toga opet isto. Šaljem Zeusu poruku da možda ne bu niš od putopisa jerbo mi fotić ne valja.. Do Varaždina lupam po njemu, pokušavam ga upaliti, ljudi koji su bili sa mnom u kupeu gledaju kaj izvodim, baš me briga za njih... Odustajem u Budinšćini, reko idem sad gledat zavoje kad ih već ne mogu slikat, i kupe se u međuvremenu ispraznio. Dođem u Varaždin i pomislim: hmmm, pa možda mu te baterije ne odgovaraju?? Odem u dućan i kupim dvije duracellice, stavim ih unutra, upalim... Prva fotka uspije, druga uspije, fotić radi kao prije. Nazad u dućan po još dvije duracellice, dalje sam fotkao sve normalno bez ikakvih problema. Nisam imao pojma da mu baterije mogu smetati... No dobro, sad sam nešto novo naučio. Evo te macose u Zaboku.. Pače nije samo jedna, već tri!!! Evo vagona u kojem sam se vozio od Zagreba do Varaždina, slikano na povratku jer je isti vagon bio u sastavu 3017. Kušet 002: Hodnik: I moj kupe: I tako dođem u Varaždin sa 5 minuta zakašnjenja. E da, nisam rekao da je moj 4055 stigao na 4.1 kolosijek na glavni kolodvor u 9.27, a 3004 je bio postavljen na 5. peronu . Neobično, inače je na 4.2. Uspio sam pretrčati, prometnik je dolazio iz smjera kolodvorske zgrade, a ja od lokomotive. Ja uđem, on polazak i krećemo. Reko super, čekanje na presjedanje: cca 30 sekundi. Ko švicarski sat, bolje ne može.. Uleti dozvoljeni tijekom cijelog putopisa. Nastavit će se Quote Stari Bl-ovci su zakon!!!
Dinko-KA Posted August 18, 2011 Author Posted August 18, 2011 Kad sam stigao u Varaždin, kupio duracellice, pojeo sendvič, imao sam još nekih 45 minuta do polaska mojeg vlaka pa sam prošetao po vrlo lijepoj kolodvorskoj zgradi. Evo malo voznog parka u Varaždinu. Šved za Čakovec i Mursko Središće: Displej identičan onom u Zagrebu (naravno malo manji): Stigla je macosa iz Kotoribe i u njoj nekih 20-ak putnika: U međuvremenu je na 1A kolosijek postavljen moj vlak 3506 za Golubovec. Vozi klimatizirani šved 004, međutim klima nije radila jer je, pogađajte, u kvaru. Kad sam pitao konduktera zašto ne pošalju tog šveda na popravak, rekao je da neće jer da onda ne bi ostalo dovoljno šveda u Varaždinu. Kaže da su i sa ovoliko šveda svejedno na knap s njima. Evo slike šveda 004: Još je potpuno prazan, pošto ima još 20-ak minuta do polaska: U njega ne smiju ni psi ni cigarete: Ovo je novotarija na švedima. Toga prije nije bilo: Ono kaj smo pričali da bi bilo dobro staviti na Beet vagone, u švedu već postoji: I tako smo krenuli. Do polaska je došlo još svega nekoliko ljudi pa sam prije polaska ukupno izbrojio 9 putnika uključujući mene, ali čak dva konduktera (odnosno kondukter i kondukterka). Nije mi baš jasno čemu na 9 putnika 2 konduktera, ali dobro. Nakon ugodnih 14 minuta vožnje, stižemo u Cerje Tužno. Reko idem prvo fotkati kolodvorsku zgradu, pa ću se onda javiti prometniku. Zgrada sa službene strane: I sa civilne strane. Na zgradi još uvijek stoji stara tabla s natpisom kolodvora: Nastavit će se Quote Stari Bl-ovci su zakon!!!
Dinko-KA Posted August 19, 2011 Author Posted August 19, 2011 Nisam zaboravio, nisam... Dakle kao što sam rekao, javljam se prometniku, iskazujem svoju namjeru, on me poziva u prometni ured. Inače vrlo ugodan čovjek, doznao sam da ne radi u Cerju Tužnom nego u Lepoglavi, međutim pošto su godišnji u tijeku, ovamo je došao na zamjenu. Vrijeme prolazi u razgovoru, priča mi kako je prije bilo puno više teretnog prometa nego danas, kaže da su prije 5-6 godina htjeli ukinuti Cerje Tužno kao kolodvor, međutim tada se oglasila tamošnja ciglana koja je iskazala želju da ponovno teret prevozi željeznicom a ujutro imaju čak i redovno križanje putničkih vlakova. Tada je došao i skretničar, također simpatičan čovjek, koji radi tamo već dugi niz godina, a osim što radi i stanuje u kolodvorskoj zgradi sa suprugom. Zaključili smo da mu barem nije daleko ići na posao.. Što se tiče putničkog prometa, kaže prometnik da su tijekom školske godine švedi krcati, dok sada preko ljeta ima vrlo malo putnika. Jasno, nema škole, godišnji... Idemo malo slikati okolo. Čekaonica, inače preko ljeta je zaključana: Vozni red. Ovdje očito imaju novi rang vlaka: motorni putnički.. Prvi kolosijek. Na njemu stoje PRAZNI vagoni na kojima se prevozi cigla. Naglasak je na "prazni" jer je kolosijek u jako lošem stanju i brzina je ograničena na 5 km/h: Prvi peron. Ovo je jedini peron u kolodvoru, doduše postoji i drugi "peron", ali taj peron je napravljen od navoženog tucanika i dosta je manji od prvoga. Drugi (prolazni) kolosijek. Inače kaže prometnik da je pruga remontirana polovnim materijalom s ličke pruge i da je napravljena za brzinu od 80 km/h međutim zbog toga što nema nikakvih signala, brzina je 60 km/h. Makar mu svejedno nije jasno zbog čega je tome tako pošto je kroz sve kolodvore brzina ograničena na 30 ili 35 km/h. Treći kolosijek koji je također remontiran prilikom zadnjeg remonta i služi za križanja: Međutim 4. kolosijek nije obnovljen, pače zatvoren je za promet od 11.12.2005... Isto kao i 5. kolosijek: Na 1. kolosijeku je stajalo nekoliko teretnih vagona, pa evo detalja s jednog od njih: Još jedan pogled na teretne vagone: Nastavit će se Quote Stari Bl-ovci su zakon!!!
Dinko-KA Posted August 19, 2011 Author Posted August 19, 2011 Dok sam ja obilazio teretne vagone, prometnik je dao dozvolu kolodvoru Varaždin da smiju pustiti vlak 3508, zaključao prometni ured i krenuo prema meni. Reko kamo ćete vi? Ma idem s tobom prošetati do izlaznih skretnica, imamo još 20 minuta do dolaska vlaka pa da ti ne bude dosadno... Super, evo mi društva. I tako krenemo mi prema izlazu u smjeru Varaždina i dođemo do iskliznice na prvom kolosijeku: Skretnica broj 4, sa drugoga na prvi kolosijek: Po trećem kolosijeku možeš, po 4. i 5. nažalost ne: Skretnica koja je nekada usmjeravala vlakove sa 3. prema 4. i 5. kolosijeku. Danas više ne usmjerava ništa: Stare tračnice još uvijek stoje uz prugu: Evo skretnice broj 1. Ta se skretnica svakodnevno koristi: Pogled unaprijed na ravnu prugu prema Varaždinu. Dalje odavde ne idemo: Tabla s natpisom kolodvora na ulazu iz smjera Varaždina: Skretničarska kućica koja nije u upotrebi. Inače kućice na ulazu iz Ivanca nema pošto je pred nekoliko godina izgorila, a bila je za razliku od ove, sagrađena od drveta. Pronašao sam tu kućicu na stranici vlakovi.com, slika je napravljena 11.3.2006. Ovdje je nekada išao industrijski kolosijek prema nekoj bivšoj tvornici, međutim cijeli kolosijek je izvađen pred 40-ak godina tako da je još jedini trag tome ova travuljina. Zanimljivo kako takav korov pravilno raste po nasipima nekadašnjih kolosijeka: Nastavit će se Quote Stari Bl-ovci su zakon!!!
Dinko-KA Posted August 19, 2011 Author Posted August 19, 2011 Krećemo lagano nazad, kad prema nama ide traktor sa svježe ubranim bučama: Uz prugu ima i starih pragova, također izvađenih prilikom zadnjeg remonta: Pragovi su uglavnom iz sredine 80-ih godina, što znači da nisu toliko stari: Nekakav objekt pored pruge, prometnik nije znao čemu je služio pošto, kao što sam već rekao, ne radi inače u ovom kolodvoru: Detalj spoja dvaju teretnih vagona: Teret ide iz Zaprešića u Cerje Tužno: Evo nam kolne vage. Kaže prometnik da su se tu nekada vagale cigle koje bi stigle iz tamošnje ciglane, međutim zadnjih desetak godina je ova vaga izvan upotrebe: Jedna slika unutrašnjosti, inače vaga je poprilično devastirana: Evo da Pfaff ne zamjeri... Mogu reći da je u funkciji pošto bijah i sam obavio malu nuždu unutra: Kaže prometnik da je i ovo tijekom školske godine sve puno. Danas stoje samo ova dva bicikla, s tim da treba uzeti u obzir da je ovaj desni bicikl u vlasništvu skretničara: Nastavit će se Quote Stari Bl-ovci su zakon!!!
Dinko-KA Posted August 19, 2011 Author Posted August 19, 2011 Skretničar oko kolodvora uzgaja lijepo cvijeće: Mjesto gdje se nalaze svi ključevi od skretnica: Ovim prijevoznim sredstvom je prometnik iz Lepoglave došao ovamo na posao. Nema čega nema, od žmigavaca do retrovizora: I tako je lagano došlo vrijeme dolaska vlaka 3508 iz Varaždina za Golubovec. Popeo sam se na jedan od onih teretnih vagona i pripremio se za slikanje. Prometnik je rekao da bi trebao biti sastavljen od dva šveda. Evo ga na ulaznim skretnicama: I prolazi pored mene. Istina, sastavljen je od dva narančasta šveda. I dok prvi 031 blista od čistoće... ...drugi 024 je, da prostite na izrazu, zasran od glave do pete: Evo još jednog dokaza što ti par štetočina napravi od lijepog narančastog vlaka: Iz vlaka izlazi dvoje putnika i nastavljaju švedi svoj put prema Golubovcu. Inače u vlaku je bilo 15-ak putnika tako da mi baš nije jasno čemu slati dva šveda ali dobro, nema veze. Odmah ispred kolodvorske zgrade stoji još jedan teretni vagon: A ovaj prag je dokaz zašto je na prvom kolosijeku ograničenje brzine 5 km/h: Nastavit će se Quote Stari Bl-ovci su zakon!!!
Zeus Posted August 19, 2011 Posted August 19, 2011 ...drugi 024 je, da prostite na izrazu, zasran od glave do pete: Evo još jednog dokaza što ti par štetočina napravi od lijepog narančastog vlaka: Taj šved je u Varaždin došao ovako "uređen" iz Pule. 031 je već nekoliko godina u Varaždinu i još je čist. U biti, velika većina varaždinskih šveda je čista, dok plavci baš i nisu. Plavce "uredi" bagra u Zagrebu kod Botaničkog i to najčešće kad voze 3103/3018. Quote
Fox Posted August 19, 2011 Posted August 19, 2011 Super putopis samo jedan savjet.Nabavi ako možeš punjive baterije jer ni jedna baterija nije u mogućnosti omogućiti dugo korištenje fotića jer su jednostavno preslabe.Ako kupuješ Duracelke koje svakako nisu jeftine bolje ti je svakako investirati u punjive. Quote
Dinko-KA Posted August 19, 2011 Author Posted August 19, 2011 @Zeus, razgovarao sam sa prometnikom kaj se tiče izgrafitiranih šveda i on isto veli da najgore izgledaju oni kaj dođu u Varaždin iz Pule.. @Fox, čitaš mi misli.. Sutra kupujem 4 komada punjivih baterija. Btw, hvala vam na komentarima, sad ćemo nastaviti... Quote Stari Bl-ovci su zakon!!!
Dinko-KA Posted August 19, 2011 Author Posted August 19, 2011 Idemo sada prema izlazu u smjeru Golubovca. I ovdje je iskliznica na prvom kolosijeku: A isto tako, i crveni lopar na četvrtom kolosijeku: Kao i na svakom kolodvoru, i ovdje je međnik: Skretnica broj 7, služi samo za ukras: Međutim ova skretnica se još uvijek koristi. Pitanje koliko dugo će se još koristiti obzirom na stanje prvog kolosijeka ali za sada je aktivna: I na ovoj strani je tabla s nazivom kolodvora: A ima ovdje i brdo vijaka koji su isto izvađeni tijekom zadnjeg remonta. Bome, taj remont je očito fino izveden, šteta što je brzina samo 60 km/h: I tračnice su isto ovdje: A bome i pragovi: Na ovoj pruzi ima vrlo malo oznaka, pa sam pofotkao ovu jedinu na koju sam naletio: Nastavit će se Quote Stari Bl-ovci su zakon!!!
Dinko-KA Posted August 19, 2011 Author Posted August 19, 2011 Skretnica broj 8, prva kad se dolazi iz smjera Golubovca, a usmjerava vlakove na treći kolosijek. Ona se može pohvaliti da je najaktivnija na kolodvoru, dakako uz svoju sestru (broj 1) na drugoj strani kolodvora: Pogled unaprijed prema Golubovcu, pruga ide 6 promila uzbrdo: Okret za 180° i pogled na kolodvor okupan žarkim ljetnim popodnevnim suncem: Desno od mene se pruža krasan pogled na zagorske brežuljke: A lijevo od mene na nečiju plantažu kuruze: Po povratku na kolodvor fotkam prijelaz preko drugog kolosijeka načinjen od drvenih pragova: Ovdje sam se napojio finom hladnom prirodnom izvorskom vodom. Bilo je prijedloga za temu o pitkim vodonapojnicima, pa eto, ako se to ikada ostvari, nek se zna da je u Cerju Tužnom jedan od takvih: I tako je malo po malo došlo vrijeme za dolazak mojeg vlaka 3511 koji će me odvesti do Varaždina. Eto njega na ulaznim skretnicama kolodvora: Pozdravljam se sa prometnikom, zahvaljujem se na društvu i gostoprimstvu te se udobno smještam u onaj isti šved kojim sam i došao ovamo, 004: Krećemo, pozdrav simpatičnom kolodvoru do nekog sljedećeg posjeta: :mah Za kraj današnjeg dijela, pripremio sam za vas priču kako je nastao naziv Cerje Tužno. Naime, u 16. stoljeću današnja mjesta Tužno, Cerje Tužno i Cerje Nebojse su bila jedno mjesto koje se zvalo Cerje. Međutim, tada dolaze Osmanlije i u svom pohodu naprave pokolj u današnjem mjestu Tužno. Tako su onda okolna mjesta tom dijelu već bivšeg jednog naselja dali ime Tužno. Dalje Turci dolaze u današnje Cerje Tužno i tamo, dakako, naprave pokolj. E sad, pošto ne mogu biti dva mjesta sa istim imenom (Tužno) onda tom dijelu tadašnjeg naselja daju ime Cerje Tužno. Još im je ostao dio naselja u koji Turci još nisu došli. Pošto tamo dakle nije bilo još nikakvog pokolja, tom dijelu naselja su dali ime Cerje Nebojse (jelte, ne boj se). Kako se kasnije pokazalo, tamo nije ni bilo nikakvog pokolja jer to naselje očito nije bilo Turcima na putu pa su ga zaobišli. Eto, imena iz 16. stoljeća su se zadržala do danas. Nastavljamo sutra Quote Stari Bl-ovci su zakon!!!
Dinko-KA Posted August 20, 2011 Author Posted August 20, 2011 I tako smo redovito stigli u Varaždin, a moj vlak 3017 je već bio postavljen na 2. kolosijeku. S njim ću do Velikog Trgovišća, a vući će me mala karavela bond: Pogled na 3017, moj šved iz Golubovca i manevarku: Unutrašnjost vagona kojim ću putovati: Ima dobra stara Gošina sjedala: Taj vagon nosi broj: Inače to je bio zadnji vagon u kompoziciji, odabrao sam njega zbog toga da mogu fotkati vlak u zavojima na dionici Turčin - Budinšćina. Prometnica nas je redovito otpremila iz Varaždina: U Turčinu nas čeka vlak 3008. Macosa 012 je također pristojno "uređena" : Evo nas u prvom većem zavoju: Stajalište sveti Ilija: Ponovo zavoj: Nastavit će se Quote Stari Bl-ovci su zakon!!!
Dinko-KA Posted August 20, 2011 Author Posted August 20, 2011 Uz prugu ima dosta obrađenog zemljišta: Brzina na ovom dijelu pruge je: Opet zavoj. Vagoni se sjaje ko pasja... Lijepi pogled na zagorske brege: Još jedan zavoj: I opet: Kuruza ispod šume: Približavamo se kolodvoru Novi Marof: Radovi na cesti prije ulaza u kolodvor: Posljednji zavoj prije Novog Marofa: Nastavit će se Quote Stari Bl-ovci su zakon!!!
Dinko-KA Posted August 20, 2011 Author Posted August 20, 2011 Novi Marof, križanje sa 994: Odlazi on, krećemo i mi: Ponovno zavoji, šteta što vlak nema 7-8 vagona, bio bi to još ljepši prizor: Vlak iz istog vlaka u zavoju: Usponi baš i nisu mali: Zanimljivo da na ovom dijelu pruge nema signala na mobitelu: Usred šume: Jedna od mnogih - nažalost: Na svakih par kilometara po jedna kuća: Približavamo se Podrutama: Nastavit će se Quote Stari Bl-ovci su zakon!!!
zagi988 Posted August 20, 2011 Posted August 20, 2011 nadasve zanimljiv slikopis! mogel si javit kad si bil u prolazu kroz Zapresic Quote Moji željeznički filmići
Dinko-KA Posted August 20, 2011 Author Posted August 20, 2011 nadasve zanimljiv slikopis! mogel si javit kad si bil u prolazu kroz Zapresic Hvala! Je, mogel si i ti odgovoriti na PP kad sam te zval da ideš sa mnom, pa bi se onda dogovorili.. :po guzi: Quote Stari Bl-ovci su zakon!!!
Dinko-KA Posted August 20, 2011 Author Posted August 20, 2011 Prošli smo Podrute, ali još uvijek ima zavoja: Tipičan zagorski krajolik: Posljednji veliki zavoj. Nakon ovog zavoja brzina se povećava sa 45 na 80 km/h i tom brzinom se vozi do Zaboka. Budinšćina, tu smo dočekali vlak 790 koji je bio redovit. Na čelu je mala karavela 011: Ode on dalje prema Kotoribi: U Zlatar-Bistrici imamo križanje sa vlakom 3010. Pogled od naprijed: I zguza: Hum-Lug, sastajanje s prugom iz Gornje Stubice: Ulazimo u Zabok. S desne strane nam dolazi pruga iz Ivogovih krajeva: Zabok, križanje sa vlakom 3012. Obavlja se izmjena putnika: Nastavit će se Quote Stari Bl-ovci su zakon!!!
Dinko-KA Posted August 20, 2011 Author Posted August 20, 2011 Vlak 3012 odostraga uz macosu 011 za Đurmanec: Macosa 001 koja je stajala na istom kolosijeku gdje i 3012, iza njega: I tako dođosmo u Veliko Trgovišće, ja siđem s vlaka i ugledam svog domaćina koji je već obavio fotkanje mojeg vlaka 3017: Pa sam krenuo poslikati vlak u odlasku, međutim se i On sjetio da bi mogao napraviti još jednu fotku pa mi uleti u kadar. Dobro, sad bar imamo Zeusa u punom trku: I tako smo otišli u biblioteku preko puta kolodvora (zove se O5), popili , popričali o svemu i svačemu, i ubrzo je došlo vrijeme dolaska mojeg vlaka 3103 kojim ću otići do Zagreba. Vratili smo se na kolodvor, pričekali par minuta, kad evo njega u daljini: I tako se pozdravljam sa domaćinom i smještam u (ubrzanu!) macosu 014: Pogled s visoka. Vidimo se! Unutrašnjost macose 014, inače smjestio sam se u prikolicu (skroz otraga) da ne slušam buku od motora cijelim putem: Luka, čeka nas 3014. Na čelu je mala karavela 020 koja me je ujutro na 3004 dopeljala u Varaždin: Kraj vlaka i prometnik koji se sprema dati polazak. Inače vlak 3014 je bio sastavljen od 4 Beet vagona: Slijedi završetak Quote Stari Bl-ovci su zakon!!!
Dinko-KA Posted August 20, 2011 Author Posted August 20, 2011 Evo nas opet pod strujom, kolodvor Zaprešić: Točno po voznom redu ulazimo na glavni kolodvor, iz vlaka je izašlo 9 putnika: Odlazim do praone, javljam Zeusu da nema ništa novoga, i kad sam se vratio na kolodvor moj vlak 4104 je već bio postavljen. Za putovanje sam odabrao prvi vagon u kompoziciji, tirkizni Bl s kliznim vratima. Netko je bio zločest pa je ostrugao jedan dio broja: Hodnik: I fotelja u kojoj sam sjedio: Nakon 15 minuta vožnje stižemo u Hrvatski Leskovac gdje ćemo pričekati nagibni 522. Porrtosica s teretnim vlakom će prema Karlovcu poslije nas: Evo nagibnog. Bome se vidi da praši 140 km/h... I ode on u daljine: Krećemo dalje i stižemo u Jastrebarsko gdje bi se trebali križati sa vlakom 701 međutim pošto u zadnje vrijeme taj vlak konstantno kasni, tu praktički križanja više ni nema. Ali iznenadio sam se kad smo ušli na prvi kolosijek. Mislim si, pa nije moguće da je redovit... I tako čekamo mi, i točno kad bi on trebao doći, u 20:39 pojave se svjetla u daljini. Pripremim se za slikanje, kad ono prođe ASEA sa 2 teretna vagona... Evo kakva slika ispadne kad u sumrak slikate bez stativa: I tako smo krenuli dalje, stigli u Draganić i tamo pričekali 3 minute kada je prošao 701... Pošto je već pala noć, slika vlaka 701 je ispala jako loše pa neće naći svoje mjesto u ovom putopisu. U Karlovac smo stigli sa 3 minute zakašnjenja, točno u 21 sat. I tako je završio još jedan railfanovski proveden dan... U nadi da će vam se dopasti putopis... :mah ***the end*** Quote Stari Bl-ovci su zakon!!!
Pfaff Posted August 20, 2011 Posted August 20, 2011 U nadi da će vam se dopasti putopis... :mah Dopao nam se, hvala na zanimljivoj priči. Nego, Ti mi nešto puno šalabajzaš po Zagorju. Da tu nema neka tajna veza u Zeusovom kraju? Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Dinko-KA Posted August 20, 2011 Author Posted August 20, 2011 Pa čuuuuj, za sad još nema, ali nisam rekao da su u Zagorju cure ružnije nego kod mene... Quote Stari Bl-ovci su zakon!!!
ivog Posted August 27, 2011 Posted August 27, 2011 Već sam mislil špotati, al onda si se ispravil i napisal "ubrzani" vlak 3103.. Quote
Dinko-KA Posted August 28, 2011 Author Posted August 28, 2011 Hehe, istina da je u praksi ubrzani, ali je isto tako istina da ne nosi broj ubrzanog... Quote Stari Bl-ovci su zakon!!!
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.