Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

cMar

Članovi
  • Content Count

    106
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Profile Information

  • Location
    HR
  1. cMar

    cMar

  2. cMar

    HZ PP 7023

    Za sad bi trebalo 7 ici, a mislim da se pregovara o sljedecih 7.
  3. cMar

    HZ PP 7023

    Prema mojim izvorima Končar kreće sa proizvodnjom 7 dizel garnitura.
  4. Ne znam od kud ti da je to ikad bio.
  5. Da nadopunim odgovor.Hrkules ima puno napredniju tehniku od 2044 pa izmedju ostalog ne mozes startati motor ako mu je temperatura preniska. Od R&S Herkules je lani ostao u Ranzirnom defekt zbog toga jer je par dana stajao ugasen, a nije bio prikljucen na vanjsko napajanje koje mu izmedju otalog omogucuje odrzavanje temperature u radnom podrucju. Ta tehnika odnosno softver sigurno ne dozvoljava optrecenje dizel motora dok ne postigne dovoljno visoku temperaturu. Da ne odemo u ot, dovoljno o tome.
  6. Prvenstveno malo satire, a vec neko vrijeme nisam u to doba bio tamo. 😉😂
  7. Naravno da im je lakse.No nisam bas siguran da startanje i pregled lokomotive mozes obaviti u toku voznje vlaka pri brzini od npr. 80 km/h. Bas i nije preporucljivo kretati se podestima bez ograde dok je lokomotiva u pokretu. Da bi startao 2044 netko treba biti na rucnom gasu ili kak ti pises mora se zavlaciti,a sto znaci hodanje po podestu. To kao prvo. Kao drugo lokomotivi, odnosno dizelskom motoru je potrebno nekih 30-min nakon startanja da se zagrije na radnu temperaturu prije nego sto ga se smije opteretiti (citaj: poceti voziti vlak), a izmedu ostalog i pregledati razine ulja, rashladne tekucine i ostalog za sto treba prije pokretanja jos nekih 15-min. Sve ukupno to je 45 min za pripreme prije pokretanja, zatim je tu nekih 10-15 min dok se lokomotiva prebaci na drugu stranu vlaka + proba kocnica i vlak u Ogulinu stoji cca 60+ min. Dok kazes keks eto vlak vec krece prema Splitu, a putnici, putnici se mogu u obliznjoj birtiji okrijepiti osvjezavajucim napitcima ili krpicama sa zeljem...😉
  8. Nema potrebe skuzio si poantu sa ili bez vruceg zraka. Isto tak su mogli naci milijun razloga da im ne treba. 😉
  9. Nazalost mi nikada necemo biti Svicarska. Znas li zasto? Zato jer razmisljamo na takav nacin. Bez razvoja nema ni napretka i tocka. Ne bi ni Svicarska bila to sto je da su cijelo vrijeme razmisljali kako im nista ne treba i koliko to sve kosta. Oni su bili vizionari i znali su sto, kako i zasto. Istra je trenutno slijepo crijevo po pitanju zeljeznice, ali je gospodarski relativno jaka. Izgradnja tunela i pruge donijela bi strasne potencijale Istri i njenom daljnjem razvoju, daleko vise nego li Peljeski most koji je toliko politicki potenciran.Tako da ne mora znaciti da bi to bilo uzaludno bacanje novca. Netko samo treba imati viziju.
  10. Josipe, pitanje je zasto je broj direktnih vlakova mizeran i zasto su prazni. Svi pricate o trenutnoj i doista mizernoj situaciji putnickog i teretnog prometa. Sto je dovelo do te situacije? To nitko ne pita. Prije nekih desetak godina bjelovarski vlakovi su bili puni toliko da nije bilo mjesta za stajanje. Nedjeljom je za Zagereb vozio trostruki plavac koji je bio je prekcat. Brzi vlakovi bili puni, kava i novine u vlaku... Onda je netko odlucio odj... sve to i ne slusati zdrav razum i neka nacela marketinga i trzista. Prvo su digli cijene, dok ih je konkurencija (autobusni prijevoz) spustio. Zatim su poceli kemijati sa vremenima polazaka vlakova, konkurencija je prilagodila polaske. Zatim su se proslavili organizacijom prometa za vrijeme remonta D. Selo - Zg. Borongaj. Konkurencija je to iskoristila i jos dodatno spustila cijene i povecala broj polazaka dok je trajao remont. Zatim se ista ta ekipa zaigrala vremenima polazaka i dolazaka. U konacnici su zabili zadnji cavao u lijes i poukidali dio direktnih vlakove za Zagreb i to u pola voznog reda te na kraju poukidali gotovo sve direktne vlakove. Naravno, ostavili su neke u totalno idiotsko vrijeme koje nikome ne znaci. Konkurencija cijelo to vrijeme nije propustila ni jednu jedinu priliku da iskoristi necije propuste. Sad kad malo bolje sagledam situaciju, mozda je to sve bilo planirano i u dogovoru. Busevi krcati, vlakovi prazni. Eto, sad se kao ni ne isplati pruga, spojevi, direktni vlakovi itd. Sto se pak tice teretnog prometa ima tu svasta nesto, ali nije bas za pisat javno na forumu. Uglavnom sve je riknulo do kraja kad je bjelovarski centar pripao Varazdinu. Ima se tu za pisat svasta, bio bit to poprilicno dugacak post. Sve u svemu bilo bi smijesno da nije tragicno. Da se razumijemo nije samo bjelovarski kraj prosao tako, sjetimo se kumrovacke pruge, slavonija je isto tako razj.... Ne moze mi nitko reci da je normalno da subvencija u slavoniji ide skupljem nacinu prijevoza, u ovom slucaju je to autobusni jer kao autobus moze voziti bilo gdje dok vlak samo tamo gdje ima pruge. Pa se ti isti prijevoznici odreknu onih 25% koji bi trebali ucenici platiti, pa im karta bude besplatna. Cak se ni djeci zeljeznicara ne isplati voziti vlakom jer ni njima vlak nije besplatan. Naime, pametne glave i to one s pocetka posta odlucile da i svojim djelatnicima naplacuju. No kako su ipak njihovi djelatnici ne naplacuju im bas punu cijenu, ali opet previse jer ovi drugi voze džabe ili đabe. Da ironija bude jos veca, ista ta drzava subvencionira da vakovi voze upravo tamo gdje ti vlakovi voze prazni zbog onih vec subvencioniranih autobusa...
  11. Meni bas drago da nemas takvih briga. Al' pusti te bjelovarce i presjedanje. Jadno je to da u rvatistanu nismo u stanju bas nista napraviti kak se spada osim tam gdje se moze (necu bit nepristojan) imati osobne koristi + fuserski odradjen preplacen posao. A kad nesto financira EU nema viska para za rodjake jer sve pare se moraju namjenski utrositi. I onda imamo to sto imamo,kivne rodjake koji koce zavrsetak takvih projekata gdje stignu. A bjelovarci nek presjedaju. Tak ti je to frende u nas rvata, neovisno jel u pitanju pruga ili nesto drugo.
  12. Eto, baš pravo zboriš. A ja duhovit. Izgleda da mu se ne sviđa ideja da presjeda, baš kao ni putnicim s bjelovarske pruge. Duhovit mozda i jesam, ali bi bas volio da je situacija obrnuta i da se pila malo okrene po pitanju presjedanja. Pa cemo i mi moci pisati kak je netko duhovit. 😂😂😂😂
  13. Ponavljam opet, moze ako ce presjedati oni iz Koprivnice.😉
  14. Moze, ali da putnici iz smjera Koprivnice presjedaju. 😂😂😂
×
×
  • Create New...