Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

parnjača

Članovi
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Profile Information

  • Location
    bjelovar
  1. Hvala hvala Jedva cekam nastavke Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
  2. Ove povijesne teme su mi super i bila bi prava steta da prestanes pisati. Stanley, nastavi dalje, sigurno imas jos prica u rukavu Jako je zanimljivo stivo i bas je gust citati tako da nastavi dalje pod obavezno Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
  3. Toma, koliko je tebi SSH trn u oku to je nevjerojatno. Sve sta se odvija, SSH je tako odlucio. Spominjes EU. E kad bude u Hrvatskoj bar ko u Sloveniji onda mozes pricat o direktivama. Sve ti je napisano ali ti uporno ponavljas ko mantru EU i direktive. I da, ne zelim radit prekovremene koje mi nece platiti, ne zelim ici raditi u sloodnom danu jer i ja bi sa djetetom negdje otisao i uzivao. To je neposluh ili nesto normalno? Sad ti opet opleti po svom, jer jedini argumenti su ti podli SSH i svesrdna EU.
  4. Toma, ne kuzim, trebao bi dat otkaz strojovodama koji zele znati vise o vlaku? 410 je fino objasnio na sta se misli. Najlakse je voziti vlak, al valjalo bi znati ponesto o tom vlaku.
  5. i dobro, vjerujem da ti nije bilo svejedno. Ali kako onda mozes omalovazavati zanimanje strojovode? Evo, napisao si tu sta ti se sve dogodilo, al zanimljivo samo di su strojovode shebale stvar. Kako nisi napisao nesto di je netko drugi zabrazdio? Ja nigdje nisam napisao ni za jednog prometnika, skretnicara ili bilo koga jednu stvar jer greska se svakom moze dogoditi. Greska i mogu biti strasne posljedice zbog nje i opet necu suditi, o kome god da se radilo. Nikad nisam omalovazavao druga zanimanja, a ti ocito da imas neke frustracije pa moras. Ponavljam, spomenuto je testiranje vlaka i dal se to radi, a ti si spomenuo vozaca autobusa. Sve ovo sta si nabrojao, nigdje tebi nije bila glava u torbi. Stresno je, ali ne pomislis da si pokojni. Kad ti se dogodi da ti kamion izleti na prugu pri brzini vlaka od 100 km/h i kad pozelenis od straha, kad te oblije hladan znoj, kad ti glava prokljuca od toga, kad te trnci po cijelom tijelu produ i pomislis to je to, onda mozemo razgovarati. I nije mi jasno da vas jako malo to shvaca. Sad mi mozes napisat da sam ja odabrao sam to zanimanje bla bla. Jesam i drago mi je da jesam jer volim to, ali malo vise postovanja prema zanimanju ne bi skodilo. I ne govorim to samo tebi, nego i drugima na forumu, a ima ih. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
  6. Pa necu sad o hrpi tema raspravljati nego konkretno o ovoj jer oko nje je i pocela rasprava. Ili hoces da pricamo tu o skretnicama? Vidio sam da si cudesa dozivio, lijepe i ruzne stvari, pa me s toga jos vise cudi da si ti isao tak sta ovdje pisati. Kazem, da je to napisao netko tko nema veze sa zeljeznicom, jos nekak, al ti.. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
  7. gle, najnormalnije pitanje je postavljeno. Da li je raden kakav crash test ili kompjuterska simulacija? Ako sva vozila bilo cestovna ili zeljeznicka to prolaze, onda je logicno da prolazi i koncarev vlak. I to je pitao strojovoda koji ce ga vjerojatno voziti. Ko da je postavio ne znam kakvo pitanje. I odma se uhvatis toga kak je njega strah vlak voziti. Svi ali bas svi smo bar jednom dozivili da se kamion zaleti prema prijelazu i nije lijep osjecaj pa sve da si i na dizelu sa dugim krajem naprijed. Da si jednom to dozivio ti ili bilo tko drugi sa ovog foruma ko ne vozi, ne bi takve stvari pisao. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
  8. mali paja, nevjerojatno mi je da si isao bacit usporedbu strojovode i vozaca autobusa. Cestovno i zeljeznicko vozilo i ta dva zanimanja nisu za usporedbu i to dobro znas. Ti kao covjek sa puno godina staza na zeljeznici ides tak sta napisat. Sorry al glupa usporedba koju bi mozda napisao netko od ljudi koji zeljeznicu ne poznaju. 410 exp je napisao normalno pitanje i ne kuzim sta je tu sporno bilo. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
  9. Hvala, nije u komercijalne svrhe Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
  10. vorta slobodno posudim sliku?
  11. ja sam otrcao iste sekunde k njima i kazu da su se usrecili samnom Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
  12. Toma od kud taj zakljucak? Strojovoda ako cargo bude privatiziran moze samo profitirati nikako obratno.
  13. o tom i pricam. najbitnije je sad da dobije odnosno u ovom slucaju da se skida natpis a sjedala, propuh, jedni te isti kvarovi prije i poslje revizije, to je manje bitno.
  14. bitno da nemaju pametnijeg posla neg skidati natpise. vlakovi u sve gorem stanju al nema veze, natpis ugrozava sigurni tijek prometa. ljudima hladno u vlaku i referent dode ljudima i kaze: evo svakome jedno slovo od natpisa pa se ogrnite. :po guzi: trebalo bi zaposlit referenta za grafite i to za svaku seriju po jednog. ili jos bolje za svako slovo na grafitu po jedan referent
×
×
  • Create New...