Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

RobertZET

Članovi
  • Content Count

    391
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About RobertZET

  • Birthday May 3

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Zagreb

Recent Profile Visitors

1554 profile views
  1. Oh ne, pa na što ova sažvakana traka sliči(što se mora dogoditi da bi došlo do nečega takvog)... Pa zar nema naljepnice sa slikovnim uputama na plastičnom poklopcu satnog mehanizma koji je zadužen za pokazivanje vremena i primarno pokretanje te taho trake...
  2. Budi bez brige, upućen sam ja u te detalje.
  3. Zanimljivi vagoni viđeni danas na OS kolodvoru. Zna li tko o što bi to moglo biti na njima? Izgledaju mi kao neki rotori...
  4. Prije nekog vremena došao sam do par ne iskorištenih rolica trake za Hasler tahograf. Neki dan si razmišljam što sa njima i onda se sjetim da bih traku mogao staviti u sobu kao ukrasnu tapetu. Istog dana ideja je provedena u dijelo pa evo prilažem i nekoliko fotografija
  5. Odlična stvar, i ja sam već stavio par fotki na forum. A kada bi se mogli stavljati i malo dulji video zapisi, npr neki od minutu i pol a veličina je recimo 200MB? Hoće li i to biti moguće u nekoj bliskoj budućnosti ili će to za sad još uvijek ići preko vanjskih servera? :-)
  6. Da, strojovođa se taj ponedjeljak jedva dovezao u ložonu. Idući dan su stigli majstori iz Bjelovara zamijenili su problematični ventil te je Šved 030 nakon zamjene ventila i probne vožnje otišao za Vinkovce.
  7. Na 030 je u Ponedjeljak po povratku iz Bjelovara oko Našica krepao zračni ventil koji usmjerava tok zraka spremnik/ispust(ironično s obzirom da se vraćao sa popravka). Od Našica pa na svakom daljnjem mjestu zaustavljanja vozač morao ići van te ga ručno raskočivati. Tek je onda mogao krenuti dalje, i tako do osiječke ložione. Isti dan su ga valjda pokušali srediti te je u utorak ujutro trebao na pokusnu vožnju...
  8. RobertZET

    RobertZET

  9. Stari messenger a i raspored emojija je isto prije bio bolji od ovog novog...
  10. A vidim da ni stare "šifre" i kombinacije za smajlije i emojije više ne funkcioniraju. Forum je sav okruglast za razliku od dosadašnjeg koji je bio pravokutniji(opet mi se sviđalo više od ovog novog)... :-/
  11. Zar je ova promjena baš bila potrebna, prethodna verzija mi je nekako izgledala bolje od sadašnje(no svejedno svaka čast na uloženom trudu ;-) ). :-/
  12. Veoma zanimljiv video na mađarskom o ne poštivanju signala i znakova na te u blizini samog željezničko-cestovnog prijelaza i opasnim situacijama u koje se vozači mogu dovesti. Link na video(ako ima prikladnija tema molio bih admina/e da bude premješten): https://www.youtube.com/watch?v=xYuSN86O8jE
  13. Kada sam 19. 10. 2019. sa 580 išao za Viroviticu na burzu i izložbu modela vozio sam se u Bl vagonu 51 78 20 - 00 203 -1. Iako vagon iznutra još uvijek ima starinske lesonitne obloge i stara Goša sjedala na razvlačenje te je možda i posljednji vagon koji ima kardanski generator definitivno je u boljem stanju nego taj novi koji je bio na EC210 za Villach... Zar je došlo do toga da su ti "stari" vagoni u boljem stanju od onih "novih"?
  14. To su vjerovatno stari Bl vagoni(ako su to oni vagoni na kojima se spuštaju prozori) kojima je ugrađen statički pretvarač zbog "modernizacije" te zato imaju to "ee" koje ujedno i služi tome da bi se znalo da taj vagon ima statički pretvarač. Eh sad, koliko sam ja ljetos čuo od kolodvorskog osoblja navodno idu u otpis jer im je istekao rok za popravak. Na nekima se vidi i "+6M" što znači da su dobili dozvolu za ostanak u prometu još 6 dodatnih mjeseci.
  15. Imao sam priliku probat voziti autobus, treba malo osjećaja i snage za upravljač s obzirom da se upravlja sailom te pratiti prednji kraj autobusa, pripaziti da se ne kreće naglo jer zna proklizati koliko su motori jaki što je dobro. Dan je bio sunčan i topao, idealan za vožnju, autobus je odlično napravljen. Pohvale Draženu i Željku na radu i trudu, vidi se da su dali sve od sebe i pazili na sve detalje kako bi autobus što više sličio originalu.
×
×
  • Create New...