Jump to content
zeljeznice.net

RobertZET

Članovi
  • Content Count

    377
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About RobertZET

  • Birthday May 3

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Zagreb

Recent Profile Visitors

1,521 profile views
  1. Heh, a u Osijeku već par godina postoje takvi semafori na par mjesta...
  2. Ne znam je li itko primijetio(a čini mi se da to u ovoj temi nije spomenuto) da je rasklopac koji se nekada nalazio ispred sakuntala parka premješten ispred gradske knjižnice. Do toga je predpostavljam došlo prilikom obnove parka kako bi u slučaju kvara ili nezgode na potezu zeleno polje - sakuntala park(prije dotičnog rasklopca) linija 2 mogla neometano prometovati dok je sa starim položajem(ispred parka i FINA-e) linija vjerovatno morala biti privremeno obustavljena dok ovako može neometano prometovati. Također se više ne može dogoditi da tramvaj ostane ispod rasklopca kad mu kod FINA-e auto uleti na prugu što je također prednost. Ako sam kojim slučaju naveo nešto krivo ili netočno molim admina/e da isprave dotični navod.
  3. Navodno da je to jer GT-6 troše prugu u zavojima i skretnicama više nego t3pvo(barem sam ja tako nešto načuo)...
  4. 1239 jutros viđen u prometu(mislim da je na VR 6). Sada su izgleda svi GT-6 tramvaji osposobljeni za promet. A također mi se čini da GPP trenutno nema niti jedan tramvaj na popravku, stoji u kvaru ili čeka rezervni dio te da su im sva tramvajska vozila ispravna i spremna za promet. Osim naravno 0936(stari panonian challenge) koji im trenutno služi kao izvor rezervnih dijelova.
  5. Da, strojovođa se taj ponedjeljak jedva dovezao u ložonu. Idući dan su stigli majstori iz Bjelovara zamijenili su problematični ventil te je Šved 030 nakon zamjene ventila i probne vožnje otišao za Vinkovce.
  6. Na 030 je u Ponedjeljak po povratku iz Bjelovara oko Našica krepao zračni ventil koji usmjerava tok zraka spremnik/ispust(ironično s obzirom da se vraćao sa popravka). Od Našica pa na svakom daljnjem mjestu zaustavljanja vozač morao ići van te ga ručno raskočivati. Tek je onda mogao krenuti dalje, i tako do osiječke ložione. Isti dan su ga valjda pokušali srediti te je u utorak ujutro trebao na pokusnu vožnju...
  7. RobertZET

    RobertZET

  8. Stari messenger a i raspored emojija je isto prije bio bolji od ovog novog...
  9. 0603 neki dan viđen sa novim bandažama.
  10. A vidim da ni stare "šifre" i kombinacije za smajlije i emojije više ne funkcioniraju. Forum je sav okruglast za razliku od dosadašnjeg koji je bio pravokutniji(opet mi se sviđalo više od ovog novog)... :-/
  11. Zar je ova promjena baš bila potrebna, prethodna verzija mi je nekako izgledala bolje od sadašnje(no svejedno svaka čast na uloženom trudu ;-) ). :-/
  12. Veoma zanimljiv video na mađarskom o ne poštivanju signala i znakova na te u blizini samog željezničko-cestovnog prijelaza i opasnim situacijama u koje se vozači mogu dovesti. Link na video(ako ima prikladnija tema molio bih admina/e da bude premješten): https://www.youtube.com/watch?v=xYuSN86O8jE
  13. Kada sam 19. 10. 2019. sa 580 išao za Viroviticu na burzu i izložbu modela vozio sam se u Bl vagonu 51 78 20 - 00 203 -1. Iako vagon iznutra još uvijek ima starinske lesonitne obloge i stara Goša sjedala na razvlačenje te je možda i posljednji vagon koji ima kardanski generator definitivno je u boljem stanju nego taj novi koji je bio na EC210 za Villach... Zar je došlo do toga da su ti "stari" vagoni u boljem stanju od onih "novih"?
  14. To su vjerovatno stari Bl vagoni(ako su to oni vagoni na kojima se spuštaju prozori) kojima je ugrađen statički pretvarač zbog "modernizacije" te zato imaju to "ee" koje ujedno i služi tome da bi se znalo da taj vagon ima statički pretvarač. Eh sad, koliko sam ja ljetos čuo od kolodvorskog osoblja navodno idu u otpis jer im je istekao rok za popravak. Na nekima se vidi i "+6M" što znači da su dobili dozvolu za ostanak u prometu još 6 dodatnih mjeseci.
  15. Šteta što u ZET-u fali majstora i ljudi koji bi to štimali i slagali te se općenito bavili tramvajima uz dobru volju i malo osijećaja. Osobno sam par puta štimao vrata na Biku i/ili prikolici jer su previše udarala pri otvaranju i zatvaranju. Uz par blagih pokreta odvijačem brzina vratiju se može savršeno podestit tako da uopće nema problema(a bilo je i slučajeva kada je zatvaranje vratiju na motornim kolima i prikolici bilo sinkronizirano u sekundu). Samo eto, nemaju oni volje za to. A bilo je i slučajeva gdje se jedno krilo otvaralo i zatvaralo po 5 ili 6 sekundi dulje od susjednog a nalaze se na istom ulazu/izlazu.
×
×
  • Create New...