Jump to content

The Strojovođa

Članovi
  • Posts

    971
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

The Strojovođa last won the day on February 24

The Strojovođa had the most liked content!

About Me

  • Location
    Zagreb

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

The Strojovođa's Achievements

1,7k

Reputation

  1. Svezigledno granici oziroma meji imam par pitanja koja ne znam gdje bih drugdje postavio, a tiču se, pa... granice: 1. Kod prelaska pruge preko granice u slučajevima napajanja 25 kV 50 Hz u druge željezničke uprave pod istim naponom sekcioner je praktički na samoj graničnoj crti +/- 100 metara tako da EVP iz druge države jako malo i kratko napaja KM, ovisno na čijoj je strani sekcioner. Toga imamo na potezima Tovarnik-Šid, Volinja-Dobrljin, Botovo-Gyékényes, Metković-Čapljina i Slavonski Šamac-Šamac. Valjda nisam ništa propustio. Pitanje glasi: 25 kV 50 Hz se lomi na 3 kV=tek u Dobovi, sekcionera na graničnoj crti nema. Logično, hrvatski EVP napaja sve uključivo i dio kolodvora. Jel' Slovenci tu uslugu plaćaju neke novčiće, a to pitam zato jer bi mi to ustvari bilo dosta nelogično obzirom da naši SV vuku do/od Dobove (neovisno o operateru)? I je li održavanje KM-a u njihovoj ili našoj ingerenciji, obzirom da održavaju prugu od mosta prema Dobovi unatoč tome što je granična crta kojih 500-njak metara dalje, pa malo održavaju i s naše strane meje? 2. Dok nije bilo loma vuče u Šapjanama, gdje je bio sekcioner koji je odvajao stari EVP Matulji od slovenskog EVP-a? Ako se ne varam, izmjena vuče tad nije bila u Šapjanama nego su riječki SV vukli do Ilirske Bistrice. 3. Slijedom prethodnog, logično pretpostavljam da je onda u slučaju Ilirska Bistrica-Šapjane trenutna situacija da 3 kV= napaja slovenski EVP skroz do kolodvora Šapjane gdje preuzima novi EVP Matulji na 25 kV. Plaćamo li sad mi neke novčiće Slovencima što nam napajaju prugu na kojoj oni sad vuku (prije, dakle, nisu)? Prugu koliko znam od tunela na granici do Šapjana mi održavamo, je li isto slučaj i s KM ili, obzirom da je sad napajana iz Slovenije i na 3 kV=, to rade Slovenci? 4. Koja je procedura hitnog isključenja KM-a u slučajevima kad napajanje dolazi s područja druge željezničke uprave? Primjer - neki cirkus se događa u Dobovi ili na njihovom dijelu pruge, treba hitno gasiti struju. Jel' se gubi vrijeme na to da Dobova zove Savski Marof ili ima svoju krušku koju može stisnuti da se sve zgasi, pa lako se onda objašnjava zašto? Ista stvar se odnosi i u suprotnom smjeru na situaciju Šapjane. Mogu li Šapjane zgasiti samostalno 3 kV= ili moraju zvati Ilirsku Bistricu? 5. Izmjena strojnog osoblja, odnosno ulazak našeg pilota na istarskoj pruzi je u Rakitovcu ili u Buzetu? Pretpostavit ću da je Buzet, ali čisto pitam.
  2. Da te sad čuje Jožko Joras... Auuuuuu!!!!! Tako da stani sa zapadne strane mosta na prugu i daj svima do znanja da unatoč realne granice, tudi tukaj je Hrvaška.
  3. Da se sad ne traži tko je i kad postavio zemljovid - stavljam ja sad screenshot. Most je 100% u Hrvatskoj, a sama meja je nakon što se kolosijeci opet približe, odokativno negdje kod objavnice predsignala, pa plus minus nešto desetaka metara. Ma, nije bitno da se ni granica oziroma meja uopće miče. Dok god se birokrate svih zemalja ne ujedine, bit će komplikacija ovakvih ili onakvih... Neka granica mirno stoji gdje je, a premetači papira i lupači pečata neka jednom konačno prestanu primjenjivati formulu FT1P i sve će biti puno jednostavnije neovisno o tome koja je država u pitanju. (FT1P = Fali Ti Jedan Papir)
  4. A razlog za to je vjerojatno u glavama nadležnih - "ZSS režim vožnje" ZSS = Za Svaki Slučaj
  5. Ma znam da bih, šta ćeš, takav sam sav mlad i naivan! 😁
  6. Ima li mogućnost korištenja kabela za tandem vožnju između Vectrona i bilo koje podserije ASEA-e? Pitam čisto jer me zanima ima li šanse da konačno i kod nas počne XXI. stoljeće vezano uz nezaposjednutu voznu lokomotive kad se ista zapreže. Doduše kad je HŽC u pitanju, nešto mi kaže da bi se iz "sindikalnih" razloga i u slučaju dva Vectrona na vlaku moglo lako dogoditi (ili se možda već događa - prosvijetlite me vi koji znate situaciju) da se "ručno" zaprežu samo zato da se ne bi ni slučajno dogodilo da se razumnije koriste ljudski resursi? Privatnici, u to sam siguran, to uredno prakticiraju.
  7. Pozdrav. g. Paja!

     

    Eto mene vratio se s godišnjeg ovaj tjedan, pa kao što smo se načelno dogovarali - jeste za kavu i kolače iduću srijedu 14.09.2022. kroz popodne? Vi ste iz Zaprešića, pa najbolje znate gdje su slastičarnice. Naime, ja ne pušim i užasno mi smeta, a u kafićima se nenormalno puši, pa su slastičarne jedine oaze bez dima?

     

    Onaj tamo tjedan kad idete u Banoviće na parnjaču sam u Beču na utakmici, nažalost.

     

    Uglavnom, javite imate li vremena, pa se vidimo. 😊

    1. mali.paja

      mali.paja

      Pošalji mi broj mobitela pa se možemo čuti. Banovići su otpali jer se javilo samo 8 ljudi.

      Lijepi pozdrav!

×
×
  • Create New...