Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

Linija 1

Članovi
  • Content Count

    941
  • Joined

Community Reputation

0 Neutral

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Zagreb
  • Interests
    🚃 🚇 🚄 🚉

Recent Profile Visitors

4215 profile views
  1. Linija 1

    Linija 1

  2. Pa što će nam onda i žičara i autobus, kad po citiranom svi možemo pješke na Sljeme! Kakav sad besplatni pokaz? opća godišnja karta košta 3408 kn...
  3. Argumentiranih dokaza za žičaru je itekako bilo i to previše, od drugih forumaša i od mene. Savjetujem pogledati i ostale teme o žičari. Nepotrebnost metroa su dokazivali forumaši koji su detaljno iznijeli svoje planove za razvoj grada bez metroa onakvog kakvog zagovaraš, stoga ne znam što ja imam tu ponovo dokazivati. Ja nikad nisam rekao da tramvaji dobro rade svoj posao. Rekao sam više puta kako nam ne treba metro, nego treba unaprijediti tramvajski sustav na zadovoljavajuću razinu.
  4. Hoćemo li jednog dana vidjeti te razloge zašto nam je metro tako strašno potreban, ili će sve i dalje ostati na ovakvim postovima?
  5. Ma tako je, žičara je nečuvena ludorija. Ajmo onda sutra organizirat prosvjed protiv žičare.
  6. A čemu?! Zašto? Nije da kod nas traju radovi pa je cijela pruga zatvorena, kao što je to u Canberri. Zato nema smisla slati vozače u Osijek ili slično kad mogu proći obuku i u Zagrebu.
  7. Da, očito se svima vama svima tu toliko zamjerila ona stara žičara da sve probleme prebacujete na ovu novu. Žičare (bar novije) nikad ne truckaju preko granice podnošljivosti, a ionako to se događa samo preko prelaska stupova. Dobro, ovo za žičaru i bus je tvoje mišljenje, a moje je mišljenje da nikad ne bih odabrao bus umjesto žičare. I tako možemo govoriti što se kome više sviđa do beskonačnosti. Po čemu zaključuješ da ja živim u "ravničarskom" dijelu Zagreba? Za tvoju informaciju, ja živim isto u brdskom dijelu, i do moje ulice nema autobusa. Tako da ja svaki dan (po povratku iz škole) moram pješačiti 15 minuta uzbrdo (s 30 knjiga na leđima). Ili mi je druga opcija čekati bus 129 koji ionako ide samo svakih 30-45 min (a kamoli da ZET uskladi polaske sa završetkom nastave obližnjih škola) i onda još pješačiti 10 minuta. Tako da molim te, ne pametuj mi oko uspinjanja pješice.
  8. Kao što sam spomenuo, ja sam se u istoj toj kabini prije mjesec dana vozio na Kronplatzu, vožnja je trajala oko 8 minuta i ponovit ću vam, to je bila najudobnija gondola u kojoj sam se ikad vozio. I sasvim je prikladna za vožnje dulje od 10 minuta. I udobnost vožnje po krivudavoj cesti nikako ne možeš usporediti s vožnjom po ravnom pravcu u gondoli. To je totalno neusporedivo. Da, vidio sam, i mene si malo zbunio np
  9. Pa ne mora sve ZET-ovo imati ZET-ov vizualni identitet. Stvarno nema potrebe da svaki posjetitelj zna kome pripada žičara. Sad ću malo u OT, ali to je kao da kažeš da recimo Konzum treba imati Agrokorov vizualni identitet samo zato što je Agrokor većinski vlasnik Konzuma. A to nema smisla.
  10. Zašto bi sve "zagrebačko" trebalo biti plavo?! Jest da je plava "zagrebačka boja", ali nimalo se ne slažem s tim da bi sve onda trebalo bojati u plavu boju. Zašto ne i narančasta, malo za promjenu?
  11. I da se nadovežem na citirani post. Preispitivanje udobnosti žičare u 2018. godini jedino se može usporediti s ovim emotikonom:
  12. Meni se čini da se ti nikad nisi vozio u žičari osim one stare sljemenske. Očito niti ne znaš kako je voziti se u modernoj gondoli (i da, to se zove “gondola” oduvijek, nije to nešto što smo sad izmislili). Jer, gle slučajnosti, ja sam se prije točno mjesec dana vozio u istoj gondoli kakvu će imati sljemenska žičara! I mogu reći da je to najudobnija gondola u kojoj sam se ikad vozio (a vjeruj mi, vozio sam se u puno gondola i imam iskustva s time). Molim te da ne rasipaš mudrosti o onome o čemu nemaš pojma.
  13. Svi videi na YouTubeu upućuju da će žičara biti u crno-narančastom tonu. Tako da će kabine biti najvjerojatnije narančaste. Inače, prije nekoliko dana vidio sam na TBJJ da su postavili jednu kabinu s Kronplatza, jer će očito naše kabine najviše sličiti njihovima. Odnosno, kad pogledam "njihovu" i ovu "našu" kabinu od jučer, zapravo nema nikakve razlike.
×
×
  • Create New...