Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 20.10.2023 in all areas

  1. Ovaj pult je najočuvaniji. Natpisi na Albanskom. Kroz ova vrata neću van, nego tamo gdje sam i ušao. Evo gdje se što nalazi Po povratku na kolodvor pruga je osposobljena pa sam mogao obaviti i službenu dužnost. @ Laurus daj u dogovoru s adminima ponovo ubaci fotke u temu, šteta je da nema tih starijih fotki dok je depo bio prohodniji.
    8 points
  2. Jučer dok smo čekali otklanjanje kvara na infrastrukturi u kolodvoru Novska, prošetao sam se do napuštenog depoa Novska. Da nisam imao gojzerice i dugu radnu odjeću ne bih se probio do tamo davno ostavljenih Šinobusa i 3 garniture Macosa koje su nekada vozile na Kosovu. Ulaz u depo. Vidi se olupina prve Macose. Prva Macosa Šinobusi. 2 motorna kola i 2 prikolice. Sve devastirano. Hala sa kanalom
    5 points
  3. Danas je u zgradi Gradske vijećnice u Rijeci Korzo 16 sa poetkom u 12 sati održana promocija Gradska vijećnica. slijedeće monografije: Kako mi je pred tjedan dana bila čast primiti pozivnicu od autora, kojom me Hrvatsko društvo željezničkih inžinjera, Hrvatske Željeznice PP i Grad Rijeka pristojnost je nalagala i pojaviti se na promociji evo par fotografija: Ulazim u dvoranu za zasjedanje gradskog vijeća oko 11:50 sati na ekranu zida veliki naslov. dvorana se polako puni no prvi red sa imenima visokopozicioniranih gostiju još je prazan osim mjesta rezerviranog za Direktora HŽPP U međuvremenu autori i moderator razgovorom "ubijaju" vrijeme do početka. Pogled iz zadnjeg reda. Prvi red se polako popunjava..... Svi su na svojim mjestima. Moderator počinje uvodni govor nastavlja se....
    4 points
  4. Do druge dvije olupine Macosa bilo se još teže probiti, a i nisam ih mogao zaobići okolo nego samo hodati kroz jednu od njih (onu južniju).
    4 points
  5. Slijedi prvi govornik: Marko Filipović Gradonačelnik grada Rijeke. Slijedi Dožupan PGŽ Petar Mamula. Snimateljica TV-a bila je također kao i nekoliko fotografa. U ime Hrvatskog društva željezničkih inžinjera i HHŽPP-a svoje zahvale autorima za govornicom izrekli su Predsjednik HDŽI Goran Horvat i Direktor HŽPP-a mr. sc. Željko Ukić Nakon uvodnih govora pokrovitelja ove monografije, slijedilo je obraćanje autora. Kao prvi za govornicom je našao dr.sc. Siniša Lajnert, koji je u kratkom govoru istaknuo rad i poteškoće traženja podataka po raznim arhivima u Hrvatskoj i inozemstvu. (zbog "godina proizvodnje" piscu ovih redaka očito je zadrhtala ruka pa je fotografija g. Lajnerta slabe kvalitete. ovime se ispričavam autoru monografije) I na kraju naš član Toma, koji je u kratkom govoru istaknuo razvoj ideje od prigodne fotomonografije do sadašnjeg oblika monografije sa puno teksta i tablica koji fotografije također nadopunjuju. Pogled na skup za vrijeme "Tominog" govora. Ovim govorom završena je promocija ove monografije, koja slobodno može stati uz bok monografiji iz 1983. godine, iako je uređena uz rad samo dva autora, za razliku od prethodne pred 40 godina, koja je nastala uz izravni doprinos političke, gospodarske i intelektualne elite grada Rijeke, ŽTP-a Zagreb, a dijelom i SRH. Moje iskrene čestitke autorima!
    1 point
  6. Obično je zadnji Baat u kompoziciji delal pizdarije. Nekad se tolko bacakal da su doktori ekipi sa kamencima preporučala vožnju u njima. Eh Antiša, moram priznati da je ovo dosta emotivan post, barem za mnoge od nas koji smo se vozili tim cugima i proživljavali mnoge zgode i nezgode. Al barem mogu reći da sam u životu doživio procvat željeznice, pa s te strane sam sretan, kaj sad napokon imamo modernu željeznicu pri nama (barem u jednom dijelu, dok mi moj dio štreke kaže vrati se u prošlost i na standardne brzine od 20 km/h). No svakak, ovo budu lijepe priče za pričati mlađim generacijama koje budu u čudu gledala da s čim smo se mi to vozili.
    1 point
This leaderboard is set to Zagreb/GMT+02:00
×
×
  • Create New...