Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 30.07.2023 in all areas

  1. Kolodvor Skrljevo dana 29. srpnja 2023. godine 10:10-!0:36 sati. Izlaim na prvi peron uz zabat kolodvorskog zdanja i vec je na ulaznoj skretnici! Trk preko kolosijeka, hvala bogu kolodvor je prazan samo jedna HZ Cargo 1141. i evo me do petog kolosijeka. Prolaz kroz 3. kolosijek neobicno prazne garniture za Brajdicu na celu sa Vectronom. HZ Cargo 1141-210 ceka izlazak.
    4 points
  2. Vlak br. 4609 kod Tower Centra i komadić duge. Taman smo došli do pruge oko 19:30 i signalizacija na prijelazu je već tada radila, a vlak je preko prijelaza za pješake prešao nakon sedam minuta. Ne vidim smisao da se signalizacija tako rano pali i zvoni, kada ljudi počekaju minutu, dvije, i onda im dosadi. Popriilično neozbiljno.
    1 point
  3. Na petom kolosijeku stoji jos 5 vagona. Treca "ASEA" iz remize na Mlaki prolazi cetvrtim kolosijekom. Formiran je novi vlak . HZPP 2132-328 sa vagonom vlaka 1281 ceka ulazak vlaka 481 na prvi kolosijek. Vlak 481 ulazi na prvi kolosijek u 11:45 kasni 20 minuta. WL HZPP Stuttgart-Rijeka na kraju vlaka ostaje do polaska vlaka 480, ostatak garniture vraca se kao vlak 482 sa polaskom iz Rijeke u 11:45 sati. Pogled na cjelovitu garnituru vlaka 481. JEDNA ISPRAVKA:u jucerasnjem postu navedene su lokomotive HZ Cargo i HZPP serije 7132. Ispravno treba biti HZ Cargo i HZPP serija 2132.
    1 point
  4. Vlak broj 1281(SZ vagon) iz Ljubljane na drugom kolosijeku, izravni vagoni iz Budimpeste izostaju zbg nevremena u Sloveniji. 1141 HZ Cargo i HZPP upravo zakvacene za vlak na petom kolosijeku. "Gredeljica" uvijek garazirana na utovarnoj rampi. Vlak na 5. kolosijeku spreman za polazak. Odlazak prema Susak Pecinama.
    1 point
  5. Kisni dan u Rijeci iskoristio sam koliko mi je ta kisa dozvoljavala. Iako je ljeto nitko nije bas odusevljen pokisao se voziti u autu. Nekoliko fotografija iz zaklona remize na "Mlaki". Unutra je suho i samo po jedna 7132 HZ Cargo iHZPP. Buduci je i dalje kisilo prirodno je bilo otici fotografirati vlakove na kolodvoru, gdje barem postoji krov. Evo nas,prvi peron i putnici cekaju vlak 482 za Ljubljanu.
    1 point
  6. Promet na D501 vrlo gust, snimano je iz fotelje, dobro sam se zabavio gledajuci zacuđena lica u vozilima, koja su se spustala. U 10:36 pocinje zvonjava na pruznom prijelazu, prema procjeni vlak iz Prahe stize. Ustajem i evo ... Danas nazalost samo 13 vagona. Doslijedece prilike...
    1 point
  7. Danas Oko 10 sati "Milja" sunce vec lagano grije. "Instalirao" sam se uz auto dignuo vrata prtljaznika, izvukao fotelju za more, nabio na glavu suprugin sesir i kampiram uz prugu. Vlak je prosao oko 10:15 sati sada je ostalo samo cekati Regiojet iz Prahe; Iz Ogulina je kasnio 20 minuta, znaci ceka me jos 20-ak minuta uzivanja na suncu.
    1 point
  8. Blazenih 24 Celsiusa docekalo me veceras u 20:35 sati u Fuzinama. Pogled na treci most "Licanka". Vlak 4609 upravo se zaustavio u kolodvoru Fuzine. Sa treceg kolosijeka signalni znak "slobodno". 100% sam siguran kako je Edo Murtic oslikao ovaj vlak🎨!
    1 point
  9. U Fuzinama je na pocetku ulice bila tabla sa natpisom "Kolodvorska ulica". Ovdje su malo mastovitiji. Pogled iz grada. u ulici: pogled sa kolosijeka prije zalaska sunca prema Zagrebu prema Rijeci Mozda bi docekao onaj "Vectron" 193-762 sa kontejnerima za Srbiju, no morali "samo na casak skociti" u ducan nesto neizostavno kupiti pa je po svoj prilici Vectron prosao kolodvorom dok sam lutao po ducanu. No u zivotu ne mozes uvijek dobiti sve. Tako sam opet bio u Delnicama u praznom kolodvoru. Zavrsio je posjet kolodvoru Delnice i vratit cemo se "Lujzijanom", koja od mjesta Lokve izgradnjom Lokvarskog jezera napusta svoju izvornu trasu ostavlja Lokve na desnoj strani te se uspinje kako bi izbjegla novonastalo jezero sto je vidljivo na slijedecim fotografijama: Lokve su smjestene ispod zemljane brane Rijedak pogled na Lokvarsko jezero koga ovih dana nema i ostatke izvorne trase "Lujzijane". Snimljeno sa prvog vidikovca gledano prema Rijeci Stara i nova trasa "Lujzijane" na mjestu jedno stotinjak metara prema Zagrebu, nastavljaju prema Grobnickom polju izvornom izvedbom. Ovo moglo bi se reci zlokobno mjesto asfaltiranjem ceste Karlovac-Rijeka 1954. godine pa sve do izgradnje tunela Tuhobic, redovito se nalazi na prvom mjestu u izvescima o stanju cestovnog prometa za vrijeme od listopada do travnja mjeseca svake godine. Zadnjih par godina izgleda kao da su svi "digli ruke od njega". U smiraj dana s pogledom na Kvarner prelazimo zelj. prugu kod CP "Milja", jos samo 4-5 kilometara i kuci smo. Ovim fotografijama zavrsava "mali krug" obilaska istocnog dijela Primorsko Goranske Zupanije.
    1 point
  10. Stize i drugi dio kontejnera iz Brajdice. Vectron u najmu HZ Carga na celu. i zaustavlja se na 1. kolosijeku. na izlaznoj strani vidljive su dvije HZ Cargo, koje se sa drugog kolosijeka vracaju prema Rijeci. Evo jos jedan: iz Delnica prolazi trecim kolosijekom Akiem 490-006 za Soice. U manje od 30 minuta 3 teretna i jedan strojni vlak znalo je dugooooo biti puuuno manje. ----------------- idemo dalje..
    1 point
  11. Od Fuzina do kolodvora Lokve desetak je minuta voznje te sam u zadnji cas skoro trceci stigao na peron. HZ Cargo iz Brajdice upravo dolazi na prvi kolosijek. Isliznica cuva novi stroj za ciscenje snijega na slijepom kolosijeku do utovarne rampe, dvije HZ Cargo ASEA sa vlakom zauzele su cijeli kolosijek Slijedi guranje vlaka na izvlacnjak. Lokomotive su ostavile garnituru na izvlacnjaku, znaci drugi dio vlaka uskoro dolazi iz Brajdice. HZ Cargo 1141-109 i 1141-005 dolaze na 2. kolosijek i cekaju odlaza prema Rijeci.
    1 point
This leaderboard is set to Zagreb/GMT+02:00
×
×
  • Create New...