Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 16.03.2022 in all areas

  1. Dakle 13.ožujka prizor broda "okupanog suncem bio je ipak neodoljiv pa sam snimivši ga krenuo malo iz kuće u prirodu ali ne daleko od asfalta. Cestovni prijelaz širine 4,85 m. u km 631+996,350 mm. osiguran svjetlosnim, zvučnim signalima i polubranicima. Ostaci stražare iz doba parne vuče. pogled na prugu u pravcu kolodvora Plase pogled u pravcu kolodvora Meja,desno burobran dužine 90,3 m. vlak broj 4606 Ogulin-Rijeka će upravo proći ispod nadvožnjaka ceste Hreljin-Fužine nedaleko Melnica sada je već kod predsignala postaje Meja lokomotiva vlaka 4606 pojavljuje se iz zasjeka HŽPP broj 1141-306 na čelu vlaka 4606 i nestaje u usjeku..... zadnja fotografija prije povratka i to bi bilo sve od nedeljnog izletića...
    5 points
  2. Na pola puta između kolodvora Bakar i kolodvora Škrljevo nalazi se nekadašnje transportno otpremništvo Šoići u naselju istoga imena, koje se nalazi do gornjeg ruba rafinerije nafte u Urinju nekadašnje malom ribarskom mjestašću, sada osim rafinerije "usrećenom" i sa TE Urinja od 320 MW instalirane snage. Ulazna skretnica kolodvora Šoići u pravcu Bakra ujedno i izlazna skretnica u pravcu kolodvora Škrljevo. Drugih ulazno/izlazni skretnica na prugu Škrljevo-Bakar nema. Prijemno otpremna grupa kolosijeka slijedi prugu u pravcu Bakra desno od pruge. Garažni kolosijeci(lijevo) i pruga prema kolodvoru Škrljevo zaštićena burobranom. Poslijepodnevni sati neočekivana situacija prije odlaska do pruge "Brod u suncu"
    5 points
  3. Nedelja 13. ožujka, budući je prekrasan dan držat ćemo se mora za razlikuod pred 14 dana kad smo se vozikali po Gorskom Kotaru Ovaj put je more pokazalo svoje prijetvorno idilično lice Rt Lipica crvena plutača sa oznakom "Mjesto ronjenja" dokonim forumašima služi za promatranje pruge prijelaz "Milja"- kolodvor Meja-kolodvor Plase-Tuhobić "Most" je otvoren nema BURE! Bonaca na moru pred Bakarcem i "Bakarska vrata"(službeni naziv) cesta iz Bakarca do do kolodvora Bakar je do izgradnje Jadranske magistrale Sušak-Povile 1938. godine bila jedina cestovna veza do Senja. kraj pruge Škrljevo - Bakar Kolodvor Bakar Malo više i koliko god je bilo moguće bliže, čak se vide i završni signali na vagonu uz put do slijedećeg kolodvora, Pomorska škola Bakar radno mjesto našeg svijetski priznatog znanstvenika Andrije Mohorovičića . Pozor! Cesta D 501 Oštrovica-Meja zatvorena do 14. travnja
    5 points
  4. Oko 14 sati laganom vožnjom starom cestom stigli smo u .... i ovdje je sve bijelo i tiho pogled prema A strani pruga nastavlja prema kolodvoru Zalesina na drugoj strani slijedeći kolodvor je Lokve naročita pošiljka na četvrtom kolosijeku čeka ponedjeljak kako ni ovdje nije bilo vlaka u pokretu ni blizu natrag u grad i opet starom cestom do odvojka za Mrkopalj i kolodvor Lokve i ovdje hara pustoš što je vidljivo na slijedećim fotografijama pravac Delnice i Fužine Sada je već 14,40 sati polako idem neugaženom strminom od staničnog platoa prema i spuštamo se do ceste za Sunger te odmah nakon prolaza ispod pruge i izvlačnjaka kolodvora Lokve okrečemo "Karolinom" te se preko "Slemena" u laganom spuštanju vozimo i opet prolazimo ispod pruge, koja je ponovo s naše lijeve strane i prolazimo mjestom Vrata. Na kraju mjesta skrečemo šumskom cestom za Bitoraj ponovo prelazimo prugu. Svijetlosnim i zvučnim signalim osigurani prijelaz prešli smo i okrenuli se za 180 stupnjeva. Tu smo po drugi put u pravoj snježnoj oluji. Gledamo kad će početi svijetliti jer se zvuk ne može od buretine čuti. Nakon 15 minuta čekanja vlak 4001 se ne pojavljuje i vračamo se na "Karolinu" i već pomalo gladni idemo kući u Hreljin. Na kraju kad smo prošli kolodvor Plase , pedesetak metara prije mosta kojim prelazimo iznad pruge supruga kaže "Evo ide vlak iz Meje", odmah parkiram uz prugu i svim snagama pokušavam zatvoriti vrata, guram vrata, a bura "udarila kontru". Nekako sam uspio zatvoriti vrata, no od bure ne mogu snimiti vlak, koji izlazi iz usjeka. Trga mi aparat iz ruku, a mene hoče odgurati, vlak prolazi uz pozdrav, vidim nema mi druge nego se skloniti niz vjetar i i snimiti vlak kako odlazi što mi je nekako i uspjelo. Sad se pak treba vratiti u auto. Nekako sam se ugurao u auto i svim snagama držim vrata s obje ruke no vrag je jači i polako ih otvara do kraja. Brzo desnom rukom stiščem gumb i spuštam staklo, tako sam smanjio otpor bar za četvrtinu i sad sam ja opet jači. Vračam se u sjedalo iz kojeg su me vrata digla i konačno ih zatvaram i dižem staklo. Na tom mjestu uvijek parkiram auto motorom prema udaru bure no ovaj put nije bilo vremena,a ja previše željan barem jedan vlak snimiti i evo kako je završila ta Odiseja 3 kilometra od kuće. Dvije HŽ Cargo serije 1141 na čelu vlaka iz kolodvora Rijeka-Brajdica - viđene ali ne i snimljene. evo vlaka snimljenog iz zaklona kako..... odlaziiiiiiii........ Lijevo od stupa kontaktne mreže je spomen ploča slikaru i jednom od utemeljitelja Akademije likovnih umjetnosti M. K. Crnčiću, sasvim lijevo promatračnica motritelja požarne opasnosti na trasi stare Karoline koja se prvobitno sastajala u istoj ravnini sa prugom negdje kod onog visokog grmlja, gdje je izvorna trasa izlaskom iz sadašnje borovog šumarka ispod Melnica, nastavila penjanje te se sada ta izvorna trase spaja opet sa postojećom, prije prve zgrade poslije mosta, na desnoj strani ceste u lijevom zavoju kada se vozi u pravcu more-unutrašnjost.
    2 points
  5. Nakon bolnog iskustva, brzo sam se oporavio u toplini auta, pa smo se polako spustili do ceste ispod mosta "Ličanka" te iz centra Fužina imali namjeru po A 6 odmah produžiti do do izlaza Ravna Gora i polako starom cestom od Kupjaka se spustiti do Skrada. no na ulazu "Vrata ralica stoji na naplatnoj kućici jedno par minuta i ništa se ne događa. Samo mirno, i konačno je otišla i parkirala se uz još jednu, koja ju je čekala, kako bi zajedno krenule u akciju. Razlog čekanja vrlo banalan. Snijeg nošen burom zaledio je otor za uzimanje kartica pa je službenica morala ručno upisivati sve podatke iz kartice, koju vam pak daje u ruke, kao prilikom ručnog plačanja gotovinom. No to su jedne od blagodati života mjesta znakovitog imena Vrata. Vožnja uz padanje snijega i nakon jedno pola sata vožnje prvo autocestom, po kojoj je unatoč dobu dana i nedelji bio živ promet osobnih vozila pa lokalnom i nekadašnjom glavnom cestom od mora do Zagreba stigli smo nešto poslije 13 sati do zgrade kolodvora Skrad. pogled sa perona na zgradu kolodvora Skrad Ova karta postavljena je od Hrvatskog planinarskog društva Zagreb, podružnica "Skradski vrh" naslov "Skrad i okolica". Udonjem desnom uglu je tekst: "Izradio (nečitko) ZEPHIR d.d. Subotica 1934. god. Dvije fotografije čekaonice, koja se posebno ističe svojim svijetlim i oku ugodnim ozračjem za razliku od večine ostalih na ovom dijelu Riječke pruge, koje pak svojim sivilom i depresivnim izgledom odbijaju ulazak osim u prijekoj potrebi. uvjerite se sami Prometni ured sa Standard Elektrik Lorentz (kasnije promjenio ime u Lorenz) pultom Ovo je prava idila, friški snijeg i dalje pada, vjetra nema, temperatura i dalje -2 C stupnj pruga prema Zalesini pruga prema Brod Moravicama Poslije ovog ugodnog trenutka vraćamo se polako starom cestom prema slijedećem kolodvoru Delnice
    1 point
This leaderboard is set to Zagreb/GMT+02:00
×
×
  • Create New...