Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 28.02.2022 in all areas

  1. Nakon bolnog iskustva, brzo sam se oporavio u toplini auta, pa smo se polako spustili do ceste ispod mosta "Ličanka" te iz centra Fužina imali namjeru po A 6 odmah produžiti do do izlaza Ravna Gora i polako starom cestom od Kupjaka se spustiti do Skrada. no na ulazu "Vrata ralica stoji na naplatnoj kućici jedno par minuta i ništa se ne događa. Samo mirno, i konačno je otišla i parkirala se uz još jednu, koja ju je čekala, kako bi zajedno krenule u akciju. Razlog čekanja vrlo banalan. Snijeg nošen burom zaledio je otor za uzimanje kartica pa je službenica morala ručno upisivati sve podatke iz kartice, koju vam pak daje u ruke, kao prilikom ručnog plačanja gotovinom. No to su jedne od blagodati života mjesta znakovitog imena Vrata. Vožnja uz padanje snijega i nakon jedno pola sata vožnje prvo autocestom, po kojoj je unatoč dobu dana i nedelji bio živ promet osobnih vozila pa lokalnom i nekadašnjom glavnom cestom od mora do Zagreba stigli smo nešto poslije 13 sati do zgrade kolodvora Skrad. pogled sa perona na zgradu kolodvora Skrad Ova karta postavljena je od Hrvatskog planinarskog društva Zagreb, podružnica "Skradski vrh" naslov "Skrad i okolica". Udonjem desnom uglu je tekst: "Izradio (nečitko) ZEPHIR d.d. Subotica 1934. god. Dvije fotografije čekaonice, koja se posebno ističe svojim svijetlim i oku ugodnim ozračjem za razliku od večine ostalih na ovom dijelu Riječke pruge, koje pak svojim sivilom i depresivnim izgledom odbijaju ulazak osim u prijekoj potrebi. uvjerite se sami Prometni ured sa Standard Elektrik Lorentz (kasnije promjenio ime u Lorenz) pultom Ovo je prava idila, friški snijeg i dalje pada, vjetra nema, temperatura i dalje -2 C stupnj pruga prema Zalesini pruga prema Brod Moravicama Poslije ovog ugodnog trenutka vraćamo se polako starom cestom prema slijedećem kolodvoru Delnice
    7 points
  2. Obzirom na današnje vremenske prilike tema je malo opsežno obrađena. Molim za razumijevnje. Jučer je bura bila samo nekih 176 km/h! "Mačji kašalj za naturalizirane Čočmane. No oko 3 ujutro opet je počela tresti lomiti hučati; kao da ima noćnu moru. Probudio sam se u 7, nahranio mace i macane. Vidim kroz prozor more je "posijedilo". Pogledam HAK- za osobna vozila su sve ceste otvorene i one preko brda, a i one po Kvarneru. Kako je sinova beštija od preko 2,5 tone bila pri ruci idemo mi se malo provozati i tako smo krenuli gospođa i ja Prva dionica Hreljin-Križišče-starom cestom do Kraljevice i rta Lipica prije ulaza u Bakarski zaljev. Rt Lipica dana 27. veljače 2022. u 11 sati pogled prema ulazu u Bakarski zaljev Okrenuli smo natrag i pred ulazom u centar okrenuli desno i starom cestom, koja je vodila do Krčkog trajekta pa poslije do mosta i izašli ispod Tifonovih crpki u kolonu kao zadnji u redu. Nakon jedno 15 minuta čekanja bez bilo kojeg vozila sa druge strane, upalim sva 4 žmigavca i oprezno lijevom stranom do izlaza za "Uvalu Scott" i Črišnjevu bivšu trajektnu luku. Na rotoru sam se okrenuo i na ugibalištu snimio razlog kolone, koja se u međuvremenu produljila sve do famoznog rotora na kraju Riječke obilaznice. Krčki most 27. veljače u 11,25 sati bura je bila jača od jučerašnje za 20 km/h. Samo su 3 km falila do dvijestotine km/h. Stanje u Bakarcu ne izgleda tako strašno no da nije bilo ograde uz pločnik ne znam kako bih se zaustavio od ove vjetrušine Nakon ovog naizgled idiličnog prizora supruga ugovara posjet sestri Kolinasima ispod Roča, no nje nažalost nema kod kuće pa na magistrali iznad terminala za rasuti teret okrećemo natrag za Gorski kotar. Do sada je temperaturauz more bila stalno 2 C stupnja. Penjemo se preko želj. stanice Plase i stališta Zlobin i tek zadnjih par stotinjak metara do lokaliteta Brdo snijeg se zadržava na kolniku dvije fotografije snimljene iz auta vjetar ne popušta pogled sa vrha uspona prema Zlobinu nastavak spusta prema Benkovcu i maloj visoravni sa vikendicama prije Fužina oko 12,15 sati evo nas u vjetrovitim i snježnim Fužinama pogled na zgradu kolodvora izlazni signali strana A (Zagreb) kolodvora Fužine mlinom na desnoj strani fotografije "B" strana kolodvora Fužine prema kolodvoru Rijeka Sa Bitoraja je žestoko puhalo, prsti i dlanovi me dugo godina nisu tako boljeli, izražena snježna vijavica temperatura -2 C stupnja. Ostali su još danas snimljeni i to ovim redom: Skrad, Delnice, Lokve te lokalitet sa pločom Menciju Klementu Crnčiću kod bivšeg stališta Melnice, vidimo se sutra. LP
    5 points
  3. Oko 14 sati laganom vožnjom starom cestom stigli smo u .... i ovdje je sve bijelo i tiho pogled prema A strani pruga nastavlja prema kolodvoru Zalesina na drugoj strani slijedeći kolodvor je Lokve naročita pošiljka na četvrtom kolosijeku čeka ponedjeljak kako ni ovdje nije bilo vlaka u pokretu ni blizu natrag u grad i opet starom cestom do odvojka za Mrkopalj i kolodvor Lokve i ovdje hara pustoš što je vidljivo na slijedećim fotografijama pravac Delnice i Fužine Sada je već 14,40 sati polako idem neugaženom strminom od staničnog platoa prema i spuštamo se do ceste za Sunger te odmah nakon prolaza ispod pruge i izvlačnjaka kolodvora Lokve okrečemo "Karolinom" te se preko "Slemena" u laganom spuštanju vozimo i opet prolazimo ispod pruge, koja je ponovo s naše lijeve strane i prolazimo mjestom Vrata. Na kraju mjesta skrečemo šumskom cestom za Bitoraj ponovo prelazimo prugu. Svijetlosnim i zvučnim signalim osigurani prijelaz prešli smo i okrenuli se za 180 stupnjeva. Tu smo po drugi put u pravoj snježnoj oluji. Gledamo kad će početi svijetliti jer se zvuk ne može od buretine čuti. Nakon 15 minuta čekanja vlak 4001 se ne pojavljuje i vračamo se na "Karolinu" i već pomalo gladni idemo kući u Hreljin. Na kraju kad smo prošli kolodvor Plase , pedesetak metara prije mosta kojim prelazimo iznad pruge supruga kaže "Evo ide vlak iz Meje", odmah parkiram uz prugu i svim snagama pokušavam zatvoriti vrata, guram vrata, a bura "udarila kontru". Nekako sam uspio zatvoriti vrata, no od bure ne mogu snimiti vlak, koji izlazi iz usjeka. Trga mi aparat iz ruku, a mene hoče odgurati, vlak prolazi uz pozdrav, vidim nema mi druge nego se skloniti niz vjetar i i snimiti vlak kako odlazi što mi je nekako i uspjelo. Sad se pak treba vratiti u auto. Nekako sam se ugurao u auto i svim snagama držim vrata s obje ruke no vrag je jači i polako ih otvara do kraja. Brzo desnom rukom stiščem gumb i spuštam staklo, tako sam smanjio otpor bar za četvrtinu i sad sam ja opet jači. Vračam se u sjedalo iz kojeg su me vrata digla i konačno ih zatvaram i dižem staklo. Na tom mjestu uvijek parkiram auto motorom prema udaru bure no ovaj put nije bilo vremena,a ja previše željan barem jedan vlak snimiti i evo kako je završila ta Odiseja 3 kilometra od kuće. Dvije HŽ Cargo serije 1141 na čelu vlaka iz kolodvora Rijeka-Brajdica - viđene ali ne i snimljene. evo vlaka snimljenog iz zaklona kako..... odlaziiiiiiii........ Lijevo od stupa kontaktne mreže je spomen ploča slikaru i jednom od utemeljitelja Akademije likovnih umjetnosti M. K. Crnčiću, sasvim lijevo promatračnica motritelja požarne opasnosti na trasi stare Karoline koja se prvobitno sastajala u istoj ravnini sa prugom negdje kod onog visokog grmlja, gdje je izvorna trasa izlaskom iz sadašnje borovog šumarka ispod Melnica, nastavila penjanje te se sada ta izvorna trase spaja opet sa postojećom, prije prve zgrade poslije mosta, na desnoj strani ceste u lijevom zavoju kada se vozi u pravcu more-unutrašnjost.
    1 point
This leaderboard is set to Zagreb/GMT+02:00
×
×
  • Create New...