Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

kico101

Member Since 20.08.2006. - 15:17
Offline Last Active 14.08.2019 21:40

Topics I've Started

Pivka-Rijeka ( ali preko Metlike )

11.11.2013. - 20:58

Jutarnja kava u 6,30 u izvjesnom objektu uz kolodvor i Lleonmobile kreće supersoničnom brzinom po A7 prema državnoj meji u Rupi. Na granici ni pasa ( osim nas i djelatnika prijelaza ), pregled rutinski; čovjek uzme jednu osobnu pogleda 0,6 sekundi istu, pa potraži facu u autu i tako 5 puta. Tip je bio nekako smrknut, ali to je vjerojatno zbog ranog jutra, jer je čitava procedura na granici potrajala jedva čitavu minutu.

Dalje prema Pivci nastavljamo običnom cestom po dobrom vremenu, te stižemo dovoljno prije vlaka LP2637 da malo poslikamo pokretnine i nekretnine na kolodvoru. Kao i Lleonu, prvo mi u kadar upada ovaj neobično obojani Desiro:

Činjenica je da boja baš nije preotporna na prljavštinu, ali dobro.
Pogled prema jugu u smjeru odakle će nam stiči naš prijevoz. Još se nije razdanilo, pa su i fotografije rađene sa ovim priručnim fotkalom, takve kakve jesu:

Kolodvorska zgrada:

Prometalo upravo stiže:

Nažalost, zbog zamućenih stakala i relativno mračnog jutra, nisam niti pokušavao fotkati kolodvore i stajališta na dionici prema Ljubljani. Oko Logateca ima dosta radova na pruzi, a čak je i dio tračnica izvađen i radi se na donjem postroju pruge.
U Ljubljani na putu prema kolodvoru:

S petnajstak minuta zakašnjenja stižemo na Ljubljanski kolodvor.

Vremena imamo taman da se lagano prošetamo do našeg slijedećeg vlaka LP3235, koji će odraditi 715-102:

Dok čekamo našeg Patakyja da se pojavi ( pojavit će se na slijedećem stajalištu, ali mi to tada nismo znali ), još malo lovim kadrove uz Ljubljanski kolodvor:



 4-ti član naše male ekpedicije, Fresher, pridružio nam se na stajalištu Ljubljana Vodmat.
Nastavljamo dalje, u ugodnom društvu i uz obilje korisnih, meni nepoznatih informacija o dionici Ljubljana-Metlika ( kojih sam u ova 3 tjedna veći dio zaboravio :oops:  ), sa kojim nas je upoznavao Pataky. Kolodvor Škofljica:



Nastavljamo prema Grosuplju, kroz petlju i 2 tunela. Krajolik je prekrasan:

Od kolodvora Grosuplje, u objektiv uspijevam uhvatiti jedino parnjaču serije 51 ( 51-156 ), uredno natkrivenu i sa pristupom za posjetitelje ( što u Hrvatskoj baš i nije pravilo ):

Mašemo Letečem Vlaku i nastavljamo dalje.
Još malo krajolika uz prugu:



Interesantno je kako se gospodarski objekti dobro uklapaju u prirodni okoliš. Očito je da se sve dobro isplaniralo. Zašto se čudim? Pa živim u HRV.
U željeznički okoliš se izvrsno uklapaju skretnice. Na ovom mjestu sam se sjetio našeg Pfaffa, pa evo nešto i za njega:

Na putu prema Ivančnoj Gorici u oči mi upada ovaj neobičan oblik. Ipak ima i nerezonskog kasapljenja brda:

Na putu prema kolodvoru Ivančna Gorica prolazimo pored 2 nogometna igrališta uz prugu. Postoji li kakav znak koji strojovođe upozorava na mogućnost doleta lopte u staklo?

Kolodvor Ivančna Gorica:

Kolodvorska zgrada je nekakav spoj stare talijanske škole ( kamen ) i socrealističke limene nadstrešnice, ali je uredna i održavana. Nepunih 4 minute kasnije stižemo na stajalište Šentvid pri Stični:

Kolodvor radohova Vas:

Ova zgradica do kolodvorske me podjsća na kućice od kolodvorske vage, koju ne vidim, no po udaljenosti prvog kolosijeka od zgrade, čini mi se da je bio barem još jedan prema zgradi.
Stajalište Gaber:

Ovdje ima i grafitaša.
Šentlovrenc:

Velika Loka:

Predjeli između ovih kolodvora i stajališta su zaista prekrasni, tako da sam više uživao gledajući, a manje fotkajući, jer u kretanju vlaka mi ionako ispadnu mutni.
Štižemo u kolodvor Trebnje, koji nam je interesantan i zato što se u njemu odvaju pruga prema Sevnici i spoju na prugu Ljubljana-Zagreb:

Tu je i parnjača:

Uz pogled prema zapadnom dijelu kolodvora ( i jadan usamljeni Gbs ), nastavljamo prema Mirnoj Peči:

Odvojak pruge prema Sevnici:

Preko Ponikva na Dolenjskem nastavljamo prema kolodvoru Mirna Peč. Pogled na izlazni signal:

Od kolodvora Mirna Peč do novog mesta izvode se radovi na pruzi koja ima zatvor svakim danom osim nedjelje, tako da smo imalio čast proći tim poludovršenim dijelom. Moram priznati da je vlak strugao i poskakivao kao da se vozimo u kočiji, a buka je bila glasnija od one koju stvara struganje bandaža na dionici Zlobin-Škrljevo.
Kao što već znate, Novo Mesto ima 2 kolodvora i 1 stajalište. Prvi ( gledajući iz smjera Ljubljane ) je kolodvor Novo Mesto:

Još malo 715-ca na odmoru:

Našlo bi se tu zanimljivog materijala za obradu:

No, mi nemamo vremena za to ( ovaj put ) i nastavljamo prema stajalištu Novo Mesto Center, koje me je iznenadilo uređenošću i ljepotom građevina ( barem onaj dio koji sam vidio iz vlaka ):

Kroz otvoreni penđer bacamo oko na lijepi pješački most preko Krke:

a zatim cestovni :

Još jedan pogled na centralni dio Novog Mesta:

Stižemo na kolodvor Novo Mesto Kandija:

Kolodvorska zgrada:

Odmah nakon kolodvora odvaja se industrijski odvojak prema Revozu sa najdužim željezničkim nadvožnjakom u sloveniji:

koji se, nažalost iz vlaka ne vidi u punoj dužini:


Zapadnom Slovenijom

08.12.2012. - 11:07

Nije mi uobičajeno da putopise pišem mjesec i kusur dana nakon ekšna, ali eto, ovaj puta se ( zbog više razloga sa kojima vas neću ovdje zamarati ) i to dogodilo.

Ekšn je bio pomno isplaniran i na vrijeme najavljen ( tu je Lleon odradio kompletan posao   :rock   ), te se vjerojatno i zbog toga za ovaj ekšn uspjela skupiti ( za ovo zadnje vrijeme ) poprilična ekipa; Lleon, Kiki273, Jean, Mannas, Leteči vlak i moja malenkost. Uglavnom, driver je bio Jean, a nas četvorica dobro smo popunili prostor u Jeanmobilu, tako da grijanje nije bilo potrebno.

Kroz Hrvašku smo proletili poprilično brzo, ali čim smo prešli državnu meju vožnja je bila nešto sporija, i to ne samo zbog uske i zavojite ceste, već i zbog guste magle zbog koje se na mjestima nije vidjelo više od 20 do 30 metara. U svakom slučaju, sretno smo stigli u Pivku, parkirali se i puni optimizma krenuli na kolodvor da kupimo karte.
DSC02049.jpg
 Ali, viš čuda, nije to baš tako jednostavno. Naime, blagajna ni bila otprta, te smo pomalo razočarani odlučili krenuti prema obližnjoj Postojni ( nikome od nas nije palo na pamet da je to kolodvor slične veličine, a shodno tome vjerojatno ni tamo blagajna ne dela ). Ni u Postojni ni bilo sreče. U čekaonici se otvorila kratkotrajna rasprava što i kako dalje. U žaru borbe predložio sam ideju ( koja je od strane LLa najenergičnije odbačena ) da odemo autom do Ljubljane, ako želimo kupiti povratnu vozovnicu. Naravno da ideja nije bila preveć pametna, ali ni situacija nije bila ekonomski povoljna. Uglavnom, napravili smo još ponešto propusta i potrošili cca 9 Eurov više nego što je bilo planirano, ali nije mi žao.

Na poprilično hladnom i maglovitom jutru, 5-ca odvažnih čekali su prvog Siemensa za Ljubljanu.
Prolaz ispod perona je skromno uređen, ali čist i funkcionalan:
DSC02051.jpg
Izlaskom na peron činim ono što je profesor Kiki razvio do savršenstva-određujemo strane svijeta; prema Pivki:
DSC02052.jpg
Prema Ljubljani:
DSC02055.jpg
Kolodvorska zgrada s necivilne strane:
DSC02053.jpg
Dok smo čekali naš vlak, iz pravca Ljubljane protutnjao je poduži vkal krcat automobilima:
DSC02056.jpg
Ode prema Kopru ( zapravo, kako će se kasnije ispostaviti, samo do Divače na čekanje zbog zatvora pruge prema Kopru ):
DSC02058.jpg
Uz par minuta kašnjenja, evo ga konačno i naš LP2637:
DSC02059.jpg
S obzirom na gustu maglu i nemogućnost otvaranja prozora u Desireu, do Ljubljane nije bilo slikavanja, već smo se posvetili klopi. Na dijelu dionice, mislim od Planine do Logateca, izvodili su se radovi i promet se odvijao desnim kolosijekom ( gledamo li u pravcu Ljubljane ).
Uglavnom, s par minuta kašnjenja stižemo u maglovitu Ljubljanu gdje nas dočekuje Leteči Vlak koji će nam u daljnjem dijelu ekšna biti vrlo kvalitetan izvor informacija o dionicama kojima ćemo prolaziti.
Pogled na naš Desiro i trokutastu zgradu ( skakalnicu ):
DSC02063.jpg
Prema zahodu ( Postojni, Rijeci ):
DSC02064.jpg
Prema vzhodu ( Zidani Most, Maribor ):
DSC02065.jpg


Slavonijom sa 160 km/h ( a i manje )

25.04.2012. - 22:48

Proljeće je. 3,40. Budilica spremna, ali i ja sam. Nuliram je u 2,50. Ne ide mi san. Zašto? Pogodite. :eksn: :eksn: :eksn:
Jeah, rajt. Se gre? dakako.
Nakon dugih priprema i najava, pa promjena datuma na ovamo i naonamo, nakon grintanja na račun jednog našeg umirovljeno-aktivnog meteorologa, evo konačno tog 21.04.2012.

3 junač'ne i jedno junačko auto. Vrijeme: ni vrit ni mimo. Vlaga u zraku, može se izgrist. Ali nama ne smeta. U točno određeno vrijeme, 4,40, spreman k'o njemački vojnik ( ups :oops: ), spreman k'o poskupljenje benzina, nacrtah se na poziciji ukrcaja. Istovremeno se pojavljuju jedan motorizirani i jedan privremeno nemotorizirani član ekspedicije i krećemo. Lleonovom brzinom. Noć i niski oblaci iznad Rijeke i nisu neka predigra za dobre uslove za slikavanje, ali to nas zasad ne smeta previše. Nema uvjeta za slikavanje, ali ima za caffe na odmorištu Ravna Gora. 15 minuta, dovoljno.

Nakon kafansko-cigaretnog predaha nastavljamo po A6 i A1 do Zagreba. Parkiranje se izvodi na već isprobanoj poziciji. Mjesta na novom parkingu toliko da zbunjuje vozača, koji ne zna između kojih linija bi ušao.

Vremena nemamo previše, pa krećemo u kartonabavu. Kao i uvijek članovi HAK-a imaju prednost iz meni nepoznatih pobuda, ali dobro. Ni 193,5 kn nije previše za ovaj đir. Dok se pripremamo za ukrcaj , probna fotka. Plavac 7 121 122.:
Posted Image
4 vagona, a mi u zadnji. A zadnji je Beeeee ( dobro, možda koji e previše ). Unutrašnjost Beevca:
Posted Image
Lijepo i moderno, ali nešto ne štima. Pokušaj otvaranja prozora završava spuštanjem venecijanera, ali stakla ne. Odluka je pala: napuštamo tu kramu od vagona i pravac prova , do lokse ( kao da Brena pušta neki nezaboravan zvuk, ali možda potrubi koji put ). Kad tamo, lijepi stari Bl, pa dobro. Kupe je naš. Alo, momak, noć će nas:
Posted Image
6,55, krećemo. Puni entuzijazma slikavamo sve što se kreće i ne kreće. Jedna grupna:
Posted Image
Ima tu svega, i Bl, i Bee i Beet,... Red je da i brena 003 uđe u kadar:
Posted Image
Dobro je da se podjsjetimo da još ima i nagibnih, kako je krenulo:
Posted Image
1142 014 i prijateljica po zanatu , odmaraju u ladovini:
Posted Image
07,15 Dugo Selo i šareni Mađari:
Posted Image
5 minuta čamimo čekajući očekujući kakovo krajcanje, ali niš od toga. 07,20 polazak.
Kolodvor Dugo Selo s južne strane:
Posted Image
Krećući se prema Vrbovcu, nebo postaje oblačnije. Gotovo u minutu, u 07,30 stižemo u Vrbovec:
Posted Image
Vanjska strana kolodvora:
Posted Image
Ne čekamo dugo, već nastavljamo sa 120 prema Križevcima. A tamo opet sunce:
Posted Image
Dvije trećine ekipe se upravo vraća u 1997/8/9 i preračunava koliko je kilometara od kolodvora do ulaska u objekt u centru mjesta.
Pogled u smjeru Koprivnice:
Posted Image
i u smjeru Vrbovca:
Posted Image

Kružno pustošenje ( Zagreb-Križevci-Koprivnica-Varaždin-Zabok-Zagreb )

24.07.2011. - 22:53

Poštovano pučanstvo, kao što je i bilo najavljivano kružni ekšn imao se odviti, i ( na naše veliko zadovoljstvo ) odvio se planiranom rutom ( sa nešto promijenjenim prolaznim vremenima ) Zagreb-Križevci-Koprivnica-Varaždin-Zabok-Zagreb. Mala, ali zeznuta ekipa od 3 ( slovima: tri ) člana ( moglo je biti i 4 da se naš Jean javio malo prije 22,10 kada sam već isključio mobitel ), odlučila je, bez obzira na najavljene vremenske nepogode, ostvariti konačno jedan ekšn koji neće u svojoj srži biti automobilski, neko pravi željeznički. Inicijacija u pravog railfana može se izvesti samo putovanjem vlakom. Ovoga puta ne jednim, nego sa čak 4 garniture, sa jednom putnom kartom ( povratna do Varaždina s jednim usputnim zaustavljanjem ).

Od Zagreba do Križevaca sa vlakom 2303 ( Macosa ili Plavac ), od Križevaca do Koprivnice sa 2205 ( klasika sa 3 vagona )), Koprivnica-Varaždin sa 3608 ( Macosa ) i, konačno brzi Varaždin-Zabok-Zagreb ( ide on i dalje preko Križevaca do Koprivnice ) sa 995 ( klasika sa 5 vagona ).

Na našu žalost, vremenska prognoza za područje Gorskog Kotara se obistinila, tako da smo do Karlovca prolazili , uglavnom, kroz prolome oblaka, tako da je prosječna brzina bila oko 80-90 km/h, jer vidljivost i potopljena cesta nisu dozvoljavali više ( znam da u ekipi ima kandidata koji bi i kroz oluju sa 170 na sat, ali ja sam konzervativac :=)): ). Od Karlovca je bilo samo pristojne kiše, tako da u zagreb stižemo ipak prema više-manje planiranom rasporedu.

Za parking koristimo isprobanu i više puta korištenu lokaciju u neposrednoj blizini kolodvora ( nećemo vam reći :P ) i krećemo u kupovinu karte. S obzirom da smo i ovaj puta ( kao i često dosad ) imali izvanrednu logistiku ( sada u liku i djelu našeg cijenjenog kolege i prijatelja Gaspe ) koja nam je uštedjela cca 40 kn po željezničkoj karti i osobno dostavila najpreciznije topografske karte područja kojim ćemo šaplastiti, imali smo sve preduvjete da planski i precizno odradimo ovaj ekšn. Ovo je ozbiljno došlo u pitanje u Koprivnici, ali o tom potom :-))): .

Kao i uvijek kada riječka banda bane na poveći kolodvor, ona se raštrka po raznim pozicijama, neki u nabavu hrane i obilazak bankomata, neki u brzinsko fotkanje ( neki su spremni prijeći par kilometara u par minuta za dobru fotku, ali nećemo ih navoditi :mrgreen: ), a neki malo odmaraju nakon naporne vožnje:
Posted Image
Pogled na trg Kralja Tomislava u tmurno subotnje jutro:
Posted Image
Puno sam puta bio na Zg kolodvoru, ali nikada mi u objektiv nije zapela ova zanimljiva skretnica:
Posted Image

Tijekom našeg kaotičnog gibanja kolodvorom, pristiže i kolega Gaspa sa neočekivanim ( s obzirom da se poznamo-i ne baš posve neočekivanim ) logističkim poklonom-snop izvanrednih i preciznih topografskih karata, da se nas 3 šašavca ne zagubimo usput. :hehe:
U ugodnom časkanju, brzo prolazi vrijeme i moramo se ukrcati na vlak 2303 koji polazi u 10,46 sa drugog perona. Iako su svi u vlaku, pruga je slobodna, vlak kasni 2 minute u polasku, jer je tako najavljeno 2 sata ranije, a najave se moraju poštovati.

Pozdravljamo se sa Gaspom i krećemo u ekšn. Prvo zaustavljanje-Maksimir:
Posted Image
Zatim Sesvete:
Posted Image
Pa Dugo Selo:
Posted Image
Ovdje pozdravljamo prugu prema Vinkovcima i nastavljamo po koridoru V prema Križevcima. Začudo, čim smo došli na ovu prugu, Macosa počinje grmjeti ( ne znam zašto, ali sjeli smo iznad najbučnijeg dijela motora :smiling devil: ) i uskoro pičimo sa 120 km/h ( pokazuje Ll-ov GPS, ali podatak nam kasnije u Križevcima potvrđuje i strojovođa ). To je brzina.
Stižemo u Vrbovec ( ne znam zašto na spomen tog imena osjetim potrebu za jednom paštetom :kul : ):
Posted Image
Repinec:
Posted Image
Macosa juri dalje i u 11,38 ( 3 minute prije voznog reda ) smo u Križevcima.

Na Trgu 08.06.2008. ( Hrvatska-Austrija )

10.06.2008. - 21:42

Da prenesem u par slika moj nedjeljni posjet Zagrebu ( sa boljom polovicom, naravno ).
Kao i uvijek, parkiranje na mojem omiljenom Mihaljevcu. A tamo, a valjalo bi nešto i poslikati. A što? A tramvaj, valjda-15-ca u pripremi za Dolje ( zapravo za gore :mrgreen: ):
Posted Image
Na Dorina T4 smo se trebali ukrcati, ali najdraža je imala druge planove-navlačenje kišne opreme:
Posted Image
S obzirom da se početak tekme približavao, ipak smo se ukrcali u jednog čeha i sjurili niz Ksaversku cestu prema Gupčevoj zvijezdi i Draškovićevoj. Naravno, ja kao pravi poznavatelj javnog prijevoza u Hrvatskoj ( pa tako i ZET-a ), odlučio sam kartu kupiti putem SMS-a. I upisah ja tako ZG na 8585 i "pošalji", kad ono - "usluga nije dostupna". Ma što nije dostupno? :kul : Pa kažem, kad ZET ne želi kunice od mene, onda ništa od biznisa. I tako mi prošli lišo dole.
Od Draškovićeve po kiši pješice prema Trgu, a kad ono.. Ma čekaj, pa ja sam va Istri: :skok :
Posted Image
Gustafffiiiiii. :thanks:
Na Trgu prava vatrena atmosfera, bez obzira na sitnu kišu, atmosfera je odlična:
Posted Image
Zapadni dio Trga je malo prazniji , jer ekran gleda prema istoku:
Posted Image
Mi smo se udobno smjestili u Harmici ( reklama, ali bilo je za pet ), i uz Carlsberg pratili tekmu na malom ekranu. Usput,za svako kupljeno pivo spomenute marke, posjetioc ima pravo na nagradni kupon-grebalicu. Ja sam izgrebao "nažalost ništa", a žena pravu pravcatu nogometnu zelenu loptu sa logom, ma znate već čijim. :kul :
Nismo ni pošteno sjeli, a već GOOOOOL: :croatia2: :croatia: :friends: :fireworks5::pivo: Posted Image
Zar ste mislili da sam u Zagreb došao sam radi kave ( zapravo Carlsberga ) i nogometa? :mrgreen:
Ma dajte. Evo ga: 2217 za Ljubljanicu:
Posted Image
2200 su bili najbrojniji na Trgu, koliko sam mogao zapaziti, 2228 na 17 za Prečko:
Posted Image
Mračni Eurocable na 13 i 2200 u dolasku:
Posted Image
Iako fotka i nije najbolja, 2274 se mora uloviti:
Posted Image
Ode prema Ljubljanici:
Posted Image
Jedna zoom impresija:
Posted Image
Da ne bi pomislili da su 2200 jedini tramvaji na Trgu, evo stižu i katice; 343 za Borongaj:
Posted Image

Posted Image
T4 na 6-ci:
Posted Image
Mimoilaženje:
Posted Image
Pogled uvis-kontaktna mreža:
Posted Image
S obzirom da nas je vrijeme gazilo, nismo čekali proslavu, već da prije gužve izađemo iz Centra, ukrcavamo se ponovo na 14-cu ( ovaj put 2200 ) uz još jedan pogled na prepuni Trg:
Posted Image
Jurišićeva ostaje iza nas:
Posted Image
Pošandrcala četvorka u Draškovićevoj:
Posted Image
Iskrcavamo se na Mihaljevcu ( ovaj put smo imali kartu ), a 2224 ide na korekciju:
Posted Image
Gavrilović 478:
Posted Image
Ukrcavamo se u LNJ i kroz prazni Zagreb pičimo prema Rotoru ( vjerovali ili ne Mihaljevac-Rotor 15 min ).
Usput u Savskoj:
T4:
Posted Image
2200
Posted Image
2100
Posted Image
I to bi bilo to. Do slijedeće reportaže, pozdrav. :D