Thommo Posted April 11, 2011 Share Posted April 11, 2011 (edited) Moja najranija željeznička sjećanja povezana su (osim naravno s žuto-zelenim elektrama serije 362, uz koje sam odrastao) i uz EMD zvuk, koji se ljetnim popodnevima nesmetano širio međimurskom ravnicom i čuo na desetke kilometara okolo. Tada, 80-tih godina je "dritura" na potezu Čakovec - Kotoriba - Mađarska trpila kotrljanje stotine tisuća tona tereta, a kolodvor Kotoriba je imao u posjedu i svoju manevru, i to ne malog Jenbacha, nego zelenog Đuru! Ah, da se vratiti s kamerom tamo i tada. A kako to danas izgleda, npr. oko podne i pol? Ovako: Pogled prema Čakovcu... ... i prema Mađarskoj. Praznina. No, Zeus mi je dao raspored "klasika" koje dolaze i odlaze iz Kt, pa sam čekao EMD-a na putničkom vlaku 3304. Evo ga! WHAT?! Pa to je plavac, Macosa! Htio sam čuti EMD motor, a ne MAN u španjolskoj ambalaži! Što je, tu je. Bar je dupla! Obje su podserije 1, 028 i 003. Trojku su propisno unakazili. Za ljubitelje tvorničkih pločica: Eeee, ovaj "Makozlin" već sliči na nešto! Još za pločičare! En face. Edited April 11, 2011 by Thommo Quote Društvo prijatelja željeznice Štacion - Rijeka • http://www.stacion.hr/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeus Posted April 11, 2011 Share Posted April 11, 2011 No, Zeus mi je dao raspored "klasika" koje dolaze i odlaze iz Kt, pa sam čekao EMD-a na putničkom vlaku 3304. Taj broj ti ja nisam dao. http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/10358-hz-2044-007-nakon-revizije/page__view__findpost__p__343815 Na mojem popisu je jedan krivi broj, ali to nije 3304 nego 3606. Taj doduše je klasika, ali vozi na relaciji Koprivnica-Varaždin. U svakom slučaju, nadam se da će još puuno EMD-ova biti u ovom putopisu. Jedva čekam nastavak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thommo Posted April 11, 2011 Author Share Posted April 11, 2011 Ajmo vidjeti onaj kotoripski triangl. Ovaj je stari, ne koristi se. Pogled prema kolodvorskoj zgradi i plavcu. Ovaj se triangl koristi! Skretnica je tamo lijevo od "polucjevnih" skladišta, a drugi krak triangla prolazi iza skladišta. Pogled iza. Pogled na triangle s kolodvorskog perona. U prvom planu su 2. do 5. kolosijek, u makadamu se slabo nazire triangl koji se koristi, a tamo kraj drveća je onaj neaktivni. Pitao sam prometnika ima li kakvih teretnjaka u najavi. Kaže: "Ima, za 15 minuta!" - Super! Evo ga, stiže. Vuče 2062 014. Mislio sam, sad će stati tamo kod rampi, pa ću ga lijepo poslikati bez kontrasvjetla. Plan mi je pao u vodu kad je SV dao gaščinu negdje na pol kolodvora! I ode on u Murakerestur bez stajanja, s 30-tak MAV Eas vagona. Quote Društvo prijatelja željeznice Štacion - Rijeka • http://www.stacion.hr/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thommo Posted April 11, 2011 Author Share Posted April 11, 2011 Otišao sam do skladišta na dijelu kolodvora prema Mađarskoj, poslikati neke zanimljive kamione. Kad, čujem poznati turbo zvuk! Mala Karavela! Snimio sam filmić manevriranja po ŽCPR i prolaska prema trianglu. A ove fotke su sa triangla. Slana pustinja? Ne, međimurski šoder na trianglu! Ovo je vlak na koji će se 10-ka zakačiti. Tri Bt-a i dva Bl-a. Odvukli su kompoziciju tako da zadnji vagon bude otprilike kod prometnog ureda. Onda je SV ugasio makinu, pa sam otišao iz Kotoribe u Donju Dubravu, moju ovotjednu bazu. @ Zeus: Da, nisam imao pri ruci onaj tvoj popis pa sam išao na blef, ali nema veze. Prvi dan, dva EMD-a! Ja zadovoljan! Nego, ovaj koji je stigao u Kt u 15:18 je 3006. A koji broj ima kad se vraća? 995? Ili 3019? Quote Društvo prijatelja željeznice Štacion - Rijeka • http://www.stacion.hr/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeus Posted April 11, 2011 Share Posted April 11, 2011 Nego, ovaj koji je stigao u Kt u 15:18 je 3006. A koji broj ima kad se vraća? 995? Ili 3019? 995. Vlak 3019 ti nije klasika. Većinom ga vozi ga plavac, a jako rijetko šved. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vedran Zeman Posted April 11, 2011 Share Posted April 11, 2011 Odličan ulov za prvi dan. Nego, ovaj koji je stigao u Kt u 15:18 je 3006. A koji broj ima kad se vraća? 995? Ili 3019? U povratku je 995, zato su okretali loksu da bude kraći kraj naprijed. Quote Ako Turci grade prugu, da li pruga gradi nas? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thommo Posted April 11, 2011 Author Share Posted April 11, 2011 Hvala dečki na brzim odgovorima. Onaj teretnjak koji je "propičio" kroz Kotoribu oko 13:30 prema Murakeresturu, može li ga se redovito očekivati i drugim radnim danima u isto vrijeme? Quote Društvo prijatelja željeznice Štacion - Rijeka • http://www.stacion.hr/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeus Posted April 11, 2011 Share Posted April 11, 2011 Onaj teretnjak koji je "propičio" kroz Kotoribu oko 13:30 prema Murakeresturu, može li ga se redovito očekivati i drugim radnim danima u isto vrijeme? Sve ovisi dali će taj dan biti tereta ili ne. Kod teretnih vlakova ti ništa nije sigurno, niti dali će ići, niti kada će ići. Noćas/jutros uopće nije vozio teretni 65401/65400 iz razloga što nije bilo tereta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vedran Zeman Posted April 11, 2011 Share Posted April 11, 2011 Onaj teretnjak koji je "propičio" kroz Kotoribu oko 13:30 prema Murakeresturu, može li ga se redovito očekivati i drugim radnim danima u isto vrijeme? Tražim taj teretnjak po mapperu i nikako ga naći, onda skužim da je po EXIF-u na tvojim fotkama vlak 3006 stigao sat prije vremena. Zaboravio si pomaknuti sat na fotiću na ljetno vrijeme. Znači taj teretnjak je 44770 i danas je kasnio cca. sat vremena, a kako je kretao zadnjih 15 dana možeš vidjeti ovdje. Sastav je manje više isti kao i danas. P.S. Kad sam rovario po EXIF-u, vidim da si nabavio Canon SX130, ako ti je bude dalo napiši ponešto o fotiću u podforumu Fotografija. Nadam se da ćemo vidjeti i pokoji filmić, jer ovaj za razliku od prethodnih SX1x0 fotića snima HD 720p filmiće. Quote Ako Turci grade prugu, da li pruga gradi nas? Link to comment Share on other sites More sharing options...
egérke Posted April 11, 2011 Share Posted April 11, 2011 Postoji li neko logično objašnjenje zbog čega su gradili drugi triangl ako je jedan već postojao? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nbucic Posted April 12, 2011 Share Posted April 12, 2011 Mislim da to što to Thommo piše nije nikad bio triangl već običan šturc Quote https://nikola.bucic.me/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thommo Posted April 12, 2011 Author Share Posted April 12, 2011 Moguće, nbučić. Ali kad je bila proslava 150. godišnjice pruge, netko od domaćih je tako rekao, da je to bio triangl. Quote Društvo prijatelja željeznice Štacion - Rijeka • http://www.stacion.hr/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thommo Posted April 12, 2011 Author Share Posted April 12, 2011 Filmić manevriranja 2044 010 u Kotoribi, upravo se ide okrenuti na triangl. http://www.youtube.com/watch?v=iNFALInZSMQ Quote Društvo prijatelja željeznice Štacion - Rijeka • http://www.stacion.hr/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted April 12, 2011 Share Posted April 12, 2011 Aaaaa! Zato te nema u mjestu popisa! Lijepo si to poslikao, baš mi se sviđa! Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
mali.paja Posted April 12, 2011 Share Posted April 12, 2011 Sve ovisi dali će taj dan biti tereta ili ne. Kod teretnih vlakova ti ništa nije sigurno, niti dali će ići, niti kada će ići. Noćas/jutros uopće nije vozio teretni 65401/65400 iz razloga što nije bilo tereta. Informacija nije točna. Bilo je tereta ali je vuča zaribala sa turnusom za taj dan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thommo Posted April 12, 2011 Author Share Posted April 12, 2011 Dan drugi. Morao sam do Kotoribe ujutro, a na kolodvoru je bilo zanimljivosti... 2044 016. A na 5. kolosijeku parkirali su jednu zanimljivu drezinu, 9100 341. Opa! Vagončić je bio u mom susjedstvu pred par godina, na reviziji! Quote Društvo prijatelja željeznice Štacion - Rijeka • http://www.stacion.hr/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thommo Posted April 12, 2011 Author Share Posted April 12, 2011 Eh, ovakvih više nema na tržištu... 39 KS... Quote Društvo prijatelja željeznice Štacion - Rijeka • http://www.stacion.hr/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thommo Posted April 12, 2011 Author Share Posted April 12, 2011 Krajem dana, pao je dogovor s Vedijem da se nađemo u Varaždinu. Odlučio sam autom do Koprivnice, pa onda vlakom preko Ludbrega do Varaždina. Ahhh... struja na koprivničkom kolodvoru. Makar je 25kV, tu sam k'o doma. Ipak je meni kolodvor bez žice malkice falični... Navika, što ćeš. No baš me idu dizeli. Makoza 121 iz Našica stiže u kolodvor oko 14:50. ...a 2044 019 je na brzom za Osijek. Duga njuška naprijed. Samo što nije krenuo! Ode! Kao i uvijek, Koprivnica nudi pregršt zanimljivosti za railfana. Par kadrova. Karta je v' žepu! Quote Društvo prijatelja željeznice Štacion - Rijeka • http://www.stacion.hr/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thommo Posted April 12, 2011 Author Share Posted April 12, 2011 U međuvremenu, stiže nešto VELIKO! Vuče ASEA 029. Primijetite da neka vozila imaju kredom napisan zaokruženi X ili +. Je li osim osoba u tijeku i popis željezničkih vozila u RH?!?! Detalji Uaai vagona s trafom. Quote Društvo prijatelja željeznice Štacion - Rijeka • http://www.stacion.hr/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vedran Zeman Posted April 12, 2011 Share Posted April 12, 2011 Svaki dan ti je odlično popunjen željeznicom. Samo dvije ispravke. Makoza 121 iz Našica stiže u kolodvor oko 14:50. ...vlak 2341 iz Bjelovara via Kloštar... ...a 2044 019 je na brzom za Osijek. Duga njuška naprijed. Samo što nije krenuo! ...ubrzanom (981)... Quote Ako Turci grade prugu, da li pruga gradi nas? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted April 12, 2011 Share Posted April 12, 2011 Zakaj vam je vlak kasnil 20 min za Vž? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vedran Zeman Posted April 13, 2011 Share Posted April 13, 2011 Čekal je B 702, koji je kasnil 30 minuta. Quote Ako Turci grade prugu, da li pruga gradi nas? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thommo Posted April 13, 2011 Author Share Posted April 13, 2011 He, he, što bi ja bez Vedrana! Možda najbolje da uz te HŽ podatke ostavim (________), pa ti kasnije dospuni! Nego, da nastavim. Onaj trafo je dobio izlaz i otišao je put Mađarske. Tko je rekao da se ne izvozi u EU?! Prateći vagon. Ah, stiže i moj vlak. Macosa. Dobro, nisam se Macosom vozio gooodinama, pa da i to doživim. Dupla je. Ovu će ostaviti u Kc, a drugom idem u Varaždin. A kamo me to pruga nosi? Naravno, kasnimo u polasku. Zabrinuo bi se da sve ide kao po loju. Znači, imam vremena prolunjati do nekih zanimljivih vagona "nizvodno" na kolodvoru. Kratki vagoni od Infre, POSIT-a ili nečeg sličnog. Eamosi, Eas i dio Tad(dn)s-a Moje modelarsko oko privukao je ovaj smeđi službeni vagon za S-M vlakove. Dužina mu je 11,74m, iliti u 1:87 13,49cm. Vjerujem da neka od firmi proizvodi takav model, pa bi mi ostalo samo napraviti naljepnice... Otom potom. Vratimo se u 1:1. Hm? MAV 12, 120-240? Ovaj plavi je standardniji, pregrađen od Gbs-a, dužina je 14,02m. Quote Društvo prijatelja željeznice Štacion - Rijeka • http://www.stacion.hr/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thommo Posted April 13, 2011 Author Share Posted April 13, 2011 (edited) Par kadrova kroz prozor. Pruga je dosta ravna i gotovo bez uspona, najveći padokaz sam vidio 5,1 promila. Što ne znači da nema većih (Vedrane, slobodno dopuni!) Svidjelo mi se kojom je brzinom vlak prošao kroz zavoj par kilometara nakon Koprivnice, nisam očekivao ovakve brzine! Profil Macose. Vozoim se u 'prikolici', motorni dio gura. Kolodvor Rasinja. Imaju mehaničke signale sa sajlama, kao naši Jurdani i Šapjane. Opa! Ličanka 2062 019 u Ludbregu! Nisam siguran da li je to ova ista, ali kasnije će kroz Varaždin jedna proći s IC vlakom Zg - Kc - Vž - Čakovec. Ne znam da li je uobičajeno da na IC stave 6-motornu dizelku, ili je slučajno bilo tako? Još prozorskih skica podravskog i zagorskog kraja... U Jalžabetu je bila parkirana kompozicija Fals vagona. Zašto su tu? Zbelava A-ha! Evo i ćenife/šekreta/zahoda. Vidio je bolje dane, vjerojatno i bolje . Aerodromsko vozilo! Blizu sam Varaždina. Još jedno groblje slonova. Hej, Varaždinci! Kraj remize vam se šeta i divlja piletina! Edited April 13, 2011 by Thommo Quote Društvo prijatelja željeznice Štacion - Rijeka • http://www.stacion.hr/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeus Posted April 13, 2011 Share Posted April 13, 2011 Opa! Ličanka 2062 019 u Ludbregu! Nisam siguran da li je to ova ista, ali kasnije će kroz Varaždin jedna proći s IC vlakom Zg - Kc - Vž - Čakovec. Da to je bila ta ista. Ne znam da li je uobičajeno da na IC stave 6-motornu dizelku, ili je slučajno bilo tako? Skoro da je to uobičajena praksa. U varaždinskom depou ima popis loksi koje smiju voziti IC 590/591. To su: 2 043 002, 2 044 004, 2 044 006, 2 044 016 i sve 2 062. Sada su tom popisu vjerojatno pridodali i 2 044 007, budući da je jučer i prekjučer upravo ta loksa vukla IC 591. Zna na IC zalutati i poneka druga loksa, ali to se dešava vrlo rijetko. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.