ZlayoZg Posted September 26, 2010 Posted September 26, 2010 Još je jedan uobičajeni dan na godišnjem odmoru kad dolazi SMS poruka od mog prijatelja strojovođe sa pitanjem hoćemo li večeras do Moravica?Na pitanje kad se ide i kad se vraća dobio sam odgovor od ponoći do 9:09 s tim da ne znamo jeli do Moravica idemo strojno ili ćemo povući i nešto tereta,ali smo znali da nas na povratku čeka putnički vlak 4055 s polaskom iz Moravica u 6:25.Pomislih,jupiiii noćni cab-ride.Sve sam doživio,pa da vidimo i to. Kako sam još ovaj tjedan na godišnjem,a i pitanje kad će opet biti prilike za nešto ovako,naravno da se poziv i prihvatio .Bio sam jedino upozoren da je služba teška i da si uzmem nešto za pojesti i nešto za utažiti žeđ što je bio znak da moram u dućan u šoping . Dolaskom na GK oko 23:45 doznajemo da ćemo se družiti sa lokomotivom 1141 307 i da ćemo "dić´" teretnjak do Moravica. Kombijem smo bili prebačeni na RK u otpremnu skupinu gdje je bila smjena strojovođa.Lokomotiva je bila 1141 307,baš kao što smo i bili obaviješteni.Vlak je bio težine oko 1400t i vagoni tovareni limovima za brodogradilište "Uljanik" u Puli i drvima za Rijeku. Ako nekog zanima:plan puta. Oko 00:30 se i krenulo,ali kako je bila noć i fotkanje u pokretu jednostavno nemoguće,sljedeće fotografije će biti samo iz Moravica. Prvo zaustavljanje u Dugoj Resi,križanje sa teretnim vlakom sa Turnerom 107 koja je projurila pod punim gasom.To je nezaboravan zvuk . Drugo je zaustavljanje bilo u Ogulinu radi križanja sa teretnim vlakom.Kad je on prošao,ispred nas je otišao jedan teretni vlak prema Rijeci sa Karavelom 003. Do Moravica više nije bilo zaustavljanja,samo par laganih vožnji,a iz jedne takve je nastao i ovaj filmić: 307-ica je dobro išla,bez proklizavanja i problema.Dobro je "uštimana". Magla je bila cijelim putem,ali na momente je bilo i bez nje.U Moravice smo došli oko 3:30 koje su isto tako bile u gustoj magli i prohladnoj noći bez igdje ikoga osim pokojeg djelatnika kolodvora.Nakon parkiranja lokomotive,majstor je odlučio malo "ubiti" oko,a ja se idem malo prošetati kolodvorom da vidimo čega ima. U noći odmara ASEA 203. Gluho je doba noći.Prvi vlak ide u 4:58 za Rijeku,a za Zagreb u 5:00. Rasvjeta ispred zgrade je ugašena pošto putnika još nema. Quote
ZlayoZg Posted September 26, 2010 Author Posted September 26, 2010 Kolodvorska zgrada je lijepo uređena zajedno sa WC-om. Žutka 102 na putničkom za Rijeku Zbog magle,fotkanje sa blicem je bila nemoguća misija.Neuspjeli pokušaj Izlaz prema Rijeci.U daljini je manevra(čini mi se 310) koja nas je odbacila prema 25kV. Postalo mi je malo i hladno,pa sam se odlučio vratiti i grijati u 307-ici.Utovarno-istovarna rampa mi je poslužila kao stativ Quote
ZlayoZg Posted September 26, 2010 Author Posted September 26, 2010 Nakon ovoga sam i ja zadrijemao u neaktivnoj upravljačnici dok je majstor bio u onoj aktivnoj. Već je svanulo.Kolodvor Generalski stol i čekanje na IC 500 za Rijeku. Poslije Karlovca ima dio pruge kojim se može potegnuti 120 km/h,pa je stoga nastao i ovaj filmić: I Draganići.Čekanje na nagibnog 521 za Split koji je kasnio 20-ak minuta. Došli smo na GK sa kašnjenjem od pola sata uzrokovanih kašnjenjem vlaka 4502 iz Ogulina čija kompozicija ide na 4055,laganim vožnjama i 15-minutnom čekanju nagibnog u Draganićima. Više od ovoga nije moglo zbog noći i nadam se da je dobro.Bilo je teretnih vlakova u Moravicama,ali vlakove u pokretu nije bilo moguće fotkati. Nakon zahvale majstoru koji je rekao da mu je bilo puno lakše kad ima nekoga da mu pravi društvo,došao sam kući u 10 i kao pokošen sam pao u krevet i odpavao jedan dobar san do 17 sati.Ali,isplatilo se. Quote
STIB Posted September 26, 2010 Posted September 26, 2010 Ali,isplatilo se. Isplatilo se i objaviti ovu priču svima nama. Hvala lijepa! Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba
RAIL-LOGISTIK Posted September 26, 2010 Posted September 26, 2010 Prava mracna maglovita atmosfera! Quote
gti150 Posted September 26, 2010 Posted September 26, 2010 20 minuta kasnjenja je nabrao nagibni vec kod Draganica' Vjerovatno je kasnio u polasku.... Jedno pitanje; limovi za Uljanik; Do kuda idu vlakom? Skroz do Pule ili samo do Rijeke? Inace, super putopis. Quote
ZlayoZg Posted September 26, 2010 Author Posted September 26, 2010 Jedno pitanje; limovi za Uljanik; Do kuda idu vlakom? Skroz do Pule ili samo do Rijeke? Hmm ,gledao sam teretnicu,ali ne mogu se točno sjetiti do kuda.Mislim da je Rijeka,al nemoj me držati za riječ . Quote
mali.paja Posted September 26, 2010 Posted September 26, 2010 Jedno pitanje; limovi za Uljanik; Do kuda idu vlakom? Skroz do Pule ili samo do Rijeke? Inace, super putopis. Pule! Quote
VICTOR Posted September 28, 2010 Posted September 28, 2010 Svaka čast, fantastičan putopis. Kaj se tiče filma, stvarno se malo toga vidi iz upravljačnice, bome nije lako voziti u tim uvjetima. Quote Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.